Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Ennustan, että mua vituttaa puoli kymmenen aikoihin aivan vidusti, kun AC/DC-liput on myyty loppuun enkä pääse kuitenkaan Lippupalveluun millään viestintävälineellä.
Harmi ettei ne siirtyneet esiintymistään parilla päivällä eteenpäin. Oisit taatusti saanut lipun!
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vihannesten ja hedelmien hinnat ovat ihan täysin riistäytyneet käsistä :shock:
-Jäävuorisalaatti 5,50 e/kg
-Kotimainen tomaatti 6,49 e/kg
-Punainen/keltainen paprika 7,30 e/kg
-Kurkku 3,49 e/kg

-Päärynät 3,99 e/kg
-Meloni 5,49 e/kg

-Kotimaiset pakastemansikat 3,19 e/250 g pussi

Lenkkimakkaraa kyllä olis saanut 0.69 e/kpl (400 g)
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täytyy sanoa, että tän uuden iMacin näyttö on kyllä ihan täyspaska kun vertaa niihin vanhempiin. Katselukulma on kuin läppärissä. Vanhemmassa työmäkissä on ihan eriverto näyttö.
RL Burnside

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Vaola kirjoitti:itänee keksiä uusia v*tutuksen aiheita...
Miten olis toi keli tuolla ulkona?! Mua ainakin vituttaa se. Vituttaa kun kuusenhakureissulla astuin lenkkareilla syvään lätäkköön. Vituttaa että tulee pidettyä lenkkareita kun on tollaset kesäkelit. Olis vittu edes talvi. Vituttaa tää ikuinen pimeys. Päätäkin särkee. Ja nälkäkin olis.
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vaola kirjoitti:Ei taida olla mitään, mitä tummilla verhoilla ei voisi pelastaa. :P
Saman ne ovat aavikon arabitkin huomanneet:

Kuva
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

SikaMika kirjoitti:Olenko raskaana vaiko vain paskana?
Olet raskaana. Kohta jalkasi turpoavat ja tulet huonovointiseksi.

En tiedä mitä ostaisin eräälle ihmiselle joululahjaksi. Ei mitään havaintoa mitä hän saattaisi haluta. Haluaisin ostaa jonkun Kalevalakorun, mutta en ole täysin varma hänen korutyylistään. Äh.
Tsaari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

^ Viinapullo on aina toimiva lahja
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

^ Kyseinen ihminen ei juo alkoholia. Tietenkin hän voisi tarjota sitä joskus vierailleen, mutta se on kuitenkin ehkä liian neutraali lahja. Lahjakortti voisi muuten olla ihan toimiva idea, mutta koska hän ei asu samalla alueella, niin en tiedä pääsisikö hän käyttämään lahjaansa lainkaan. Vaikeaa. Katsotaan vain niin ostan huoltamolta aattona jonkun paniikkiratkaisun ellen keksi sitä ennen jotain järkevää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jos nyt jostain pitää marista, voi jessus että te ihmiset jaksatte valittaa...

Niin mun aamukahvi maistu tänään ihan oudolta, siin oli niin pirusti coronaa. Ei maistunu oikeelta kahvilta yhtään. =( Ja aamukahvihan on sentäs pyhä asia!
Varmaan saan siitä jotain jälkiseuraamuksia, ehkä tuun känniin. =( Oireita on jo havaittavissa. =( Voi että voi että =( , toivottavasti olis edes vihdoinkin sitä tilaamaani krapulavapaata viinaa (fat change =P). =(
voi voi voi, kyllä nyt vituttaa =( ja elämä on pilalla =(.

Varmaan ostin siskollekin joululahjaks vääränlaista sarjakuvaa. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Chevilyn kirjoitti:Yleisvitutus, olen väsynyt, kipeä, huonotuulinen ja tylsistynyt. En voi mennä salille ja ruoka ei maistu. Mur.

:komp:

High five!

Mutta: lento meni hyvin, otin cirrusta ja burana 666 eikä sattunu yhtään, itse asiassa painetta ei tuntunut himpun vertaa, ja keskityin ihailemaan maisemia aamun kajossa(tms). Nyt pitäis jaksaa siivota ja viedä roskat ja imuroida ja maksaa laskuja. Onneks illalla tulee Broukkari(en löytäny asiaan kuuluvaa hymiötä)

Ensiksi pakkosyön kuitenkin jotain.
Prepare for the worstest.
RL Burnside

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

nowaysis kirjoitti:Onneks illalla tulee Bloukkari(en löytäny asiaan kuuluvaa hymiötä)
Uh! Mulle kans!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti: pakkosyön
Ai nii! Kiitos muistutuksesta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meni alas yks suklaanappi, kourallinen pähkinöitä ja yks kanelikeksi. Riittäisköhän pariks tunniks ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RL Burnside kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Onneks illalla tulee Bloukkari(en löytäny asiaan kuuluvaa hymiötä)
Uh! Mulle kans!
Ugh honey, not tonight, oon edelleen kipee(viidettä viikkoo) ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

:laatta:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vituttaa kun työpaikalla tarjoillaan nyt kaikenlaista joulumakeaa, ja just kävin salillakin. Pakkohan niitä oli mussuttaa. Lähtisivätköhän kertyneet kalorit jos uisin huomenna 4km normaalin 2km puolesta? Tai jos en syö nyt loppupäivänä muuta kuin enintään rahkaa?

Siitä olen ikionnellinen ettei ulkona oleva pimeys ja loska saa minua pimahtamaan ja masentumaan kuten niin monet muut ihmiset. Kiva tietenkin olisi jos siellä olisi puhdas lumipeite ja -5 => -10 astetta. Hieman harmittaa pakkasen ja lumen puute, mutta kyllä mä selviän. Lupaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rilleistä murtui kehys.

No kolvi käteen huomenna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Oltiin tuossa babyn ja siskonsa kanssa viimehetken jouluostoksilla Stockalla ja sen jälkeen mentiin Kämpin baariin glögille. Baby olikin sensaatiomaisen hyvän näköinen uudessa minihameessaan ja sisko kanssa, ja oli muutenkin onnellinen, kun lopputyö oli tehty. On nyt hällä kolmas tutkinto plakkarissa. Mutta, mutta, kun otettiin toinen kierros tarjoamaani glögiä, ennen lähtöä, niin ei saatu enää lusikoita. Niin jäi mantelit ja rusinat syömättä. Että vituiks meni tämä joulu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Huono päivä. Nukuin pommiin ja minut siirrettiin projektiin, joka pitää kiireisenä valintani mukaan 3-6 kk. Loistavaa. Pomo sanoi, että unohda kaikki muut työt tai delegoi muille, tämä on tästä lähtien ehdoton ykkösprioriteetti. Istun yllättäen ylitöissä ja vaikuttaa siltä, että tulen tekemään näin seuraavat puoli vuotta. Hienoa :?
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei nää nyt varsinaisesti vituta, koska ovat korjattavissa, mutta tympii että joutuu itse näkemään vaivaa. Palkasta puuttui pari sataa, reklamoin. Luottotilille on puolestaan tehty ~300€:n suuruinen katevaraus kahteen kertaan paitojen tilaamiseen liittyen. Siellä se on roikkunut jo pari viikkoa, alkoi jo vituttamaan joten reklamoin. Raha ei siis ole lähtenyt luottotililtä minnekään, mutta se ei ole käytettävissänikään. Ei kai katevarauksista joudu missään olosuhteissa maksamaan pankille korkoa (itselläni kuukausi korotonta maksuaikaa joka tapauksessa, kysymys on lähinnä periaatteellinen)?
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

McJanne kirjoitti: Jotkut ne vaan pääsee niin kirotun vähällä. Itse koetan johonkin väliin saada ujutettua vuoden 2004 kesälomapäiviä...!
Auts. Jaksamisia sinnekin suuntaan.
Toivottavasti työsi on palkitsevaa kuitenkin, voimaa suoritukseen!
Onhan se, omalla kieroutuneella tavallaan. Ajattelin mennä suomalaisella sisulla ja kuolema kuittaa univelat-mentaliteetilla kesään asti. Silloin voin alkaa uskotella itselleni, että lomailu on yliarvostettua ja vältyn ihosyövältä pysyessäni kaukana auringonpaisteessa.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti: Jotkut ne vaan pääsee niin kirotun vähällä. Itse koetan johonkin väliin saada ujutettua vuoden 2004 kesälomapäiviä...

Niin. Toiset vaan eivät ole työnarkomaaneja.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Jotkut ne vaan pääsee niin kirotun vähällä. Itse koetan johonkin väliin saada ujutettua vuoden 2004 kesälomapäiviä...
Vilpitön kysymys: Miksi noin?

Toki - jos haluat olla aina töissä - niin sinulla on oikeus valintaasi.

Jos et kuitenkaan halua, vaan haluaisit pitää välillä lomaa, kuten muutkin, niin miksi et pidä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos et kuitenkaan halua, vaan haluaisit pitää välillä lomaa, kuten muutkin, niin miksi et pidä?
Ja ennen kaikkea, miksi tällä työnteolla pitää jatkuvasti lapsellisesti kerskailla? Ymmärrän kyllä sen tunteen, kun joskus saa urakan tehtyä, mutta jatkuva leuhkuminen on noloa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Ja ennen kaikkea, miksi tällä työnteolla pitää jatkuvasti lapsellisesti kerskailla?
Elämässsä ei ole muuta kuin työ?