Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vihtahousu kirjoitti:^Elcomahooli osui taas homman ytimeen.
Näin teki. Mutta se pelaakin itsetuntemusta maajoukkueessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Jos ihminen alunperinkin vaikuttaa siltä, että on lukenun cosmon "Näin peluutat treffikumppaneitasi" - artikkelin niin jätän väliin. Oikean kiinnostumisen tunnistaa siitä, että on oikeasti kiinnostunut. Ei silloin "pelailla" tai käydä tsekkaamassa giggelgaggel-kasikakkosen efektejä toisilla treffeillä varmuuden vuoksi, vaan ollaan vittu kiinnostuneita.

Tästä syystä mä suosin aina ihmisiin tutustumista ILMAN sitä väkinäistä pariutumisriitillistä paskanjauhantatilaisuutta, jota jotkut aivokuolleet sanovat "treffeiksi". Kyllä, ihmisiin voi tutustua muutenkin. Sitten kun tunnet sen ihmisen jo, niin loppu tapahtuukin itsestään jos on tapahtuakseen.
Vaan kun nyt ei ole kyse sinusta, jo pariutuneesta, vaan henkilöstä joka vielä etsii kumppania (kuinka kauan itse olisit mieluummin yksin kuin kokeilisit deittailua?). Ja jos kerran A-J on päättänyt myös deittailla, miksei hänen saman tien kannattaisi järjestää menetelmälle parhaat mahdolliset onnistumisen edellytykset?

Juuri siitä syystä, että treffitapahtuma on asetelmaltaan lähtökohtaisesti teennäinen, ensimmäisistä treffeistä ei kannata vielä hirveästi mitään päätellä. Ja juuri samasta syystä on turha heittää kirvestä kaivoon ennen aikojaan. Itse olisin ajanut sata lasissa ohi elämäni rakkaudesta, jos olisin odottanut molemminpuolista ihQudaa-elämystä heti ensitapaamisella.

Toki voi olla, ettei se tämänkertainen miekkonen halua ajatella näin ja tutustua ihmisiin tarkemmin - tai sitten voi olla että hän ei syystä tai toisesta halua tutustua juuri Johannaan tarkemmin, mutta kannattaa se nyt vähintään varmistaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti: Vaan kun nyt ei ole kyse sinusta, jo pariutuneesta, vaan henkilöstä joka vielä etsii kumppania (kuinka kauan itse olisit mieluummin yksin kuin kokeilisit deittailua?). Ja jos kerran A-J on päättänyt myös deittailla, miksei hänen saman tien kannattaisi järjestää menetelmälle parhaat mahdolliset onnistumisen edellytykset?
No eihän tässä enää ollut kyse AJ:stäkään vaan tuosta pelailu-asetelmasta yleisesti. En mie edes ajatellut koko skenaariota, vaan kommentoin lähinnä yleisellä tasolla että kuinka reagoisin siihen että joku alkaisi pelailemaan ja kikkailemaan.

Kysehän on AJ:n preferensseistä, haluaako se kikkailla vai ei. Mulla on sellainen fiilis että ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Näytä mulle ykskin mies, siis Ripulitohtorin lisäksi, joka viitsii tunnustaa että murehtii sitä jos joku lyyli ei vastaa tekstariin tietyn ajan sisällä.
Ettekö te nyt vieläkään tajua, kuinka Suomalainen Mies käyttäytyy? Murheista ei puhuta. Ei vaikka henki menisi. On epäolennaista murehtivatko Miehet jotain (tekstarin) saamattomuuksia. Koska murheesta ei puhuta niin murhetta ei ole.

Minusta tuossa piilee aikamoinen kauneus.
Mitä sä höpiset? Mistä v*tun murheesta? Onko se jotain syötävää? Murekkeen sukua?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Kysehän on AJ:n preferensseistä, haluaako se kikkailla vai ei. Mulla on sellainen fiilis että ei.
Ei se mitään kikkailua ole, ettei saa toisesta kokonaisvaltaista käsitystä ihmisenä heti tapaamishetkellä. Jos toinen ei ole (vielä) korviaan myöten ihastunut, hän ei välttämättä pidä yhteyttä niin aktiivisesti kuin olisi suotavaa - syitä siihen voi olla vaikka minkälaisia. Jos vastaavaa esiintyy jatkossakin, siitä voi jo päätellä toisen vedättävän/kikkailevan. Mutta hysteriakohtauksen kehittäminen heti ensimmäisestä tunnelman lässähtämisestä ei ole järkevää. Mieluummin näissä kannattaa katsoa vähän liian monta korttia kuin vähän liian vähän (paitsi tietysti jos on päivänselvää, ettei toinen nappaa yhtään).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:No eihän tässä enää ollut kyse AJ:stäkään vaan tuosta pelailu-asetelmasta yleisesti.
Ok.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:..
Jos ihminen alunperinkin vaikuttaa siltä, että on lukenun cosmon "Näin peluutat treffikumppaneitasi" - artikkelin niin jätän väliin. Oikean kiinnostumisen tunnistaa siitä, että on oikeasti kiinnostunut. Ei silloin "pelailla" tai käydä tsekkaamassa giggelgaggel-kasikakkosen efektejä toisilla treffeillä varmuuden vuoksi, vaan ollaan vittu kiinnostuneita.

Tästä syystä mä suosin aina ihmisiin tutustumista ILMAN sitä väkinäistä pariutumisriitillistä paskanjauhantatilaisuutta, jota jotkut aivokuolleet sanovat "treffeiksi". Kyllä, ihmisiin voi tutustua muutenkin. Sitten kun tunnet sen ihmisen jo, niin loppu tapahtuukin itsestään jos on tapahtuakseen.
Olen lähes haltioissani tästä pläjäyksestä: juuri näin! Aamenta tuhannesti pöytään.
Olisin voinut itse kirjoittaa ajatuksissani saman. En suostu käytännössäkän "harrastamaan" treffejä; meneminen jonnekin hemmetin snobi-peiliseinä-kaisaniemen-Wayne's Coffeehen 2 euron kahville treffityypin kanssa joutuakseen normirituualiriittien mukaisesti kertoilemaan 5 pennin elämäntarinoitaan toiselle ja kuulemaan tältä lyhyessä ajassa pikaraportit tämän elosta vaateineen ja sitten väliin kuppiin kyttäämistä lasi-ikkunoiden sijasta jottei vaivaantuminen olisi täysin ilmeistä ja lopulta poistuminen paikasta kylmään iltaan ja saman riittipuuhan toistaminen taas seuraavalla viikolla seuraavan treffityypin kanssa.. Aivan yhtä hyvin ihmisiin voi tutustua "tosta noin vain" ja vähän PALJONKIN kiintoisammin, sattumakiertein ja taikafiiliksin, normiriittien ja lasi-ikkunoiden ulkopuolellakin.
Vain tylsimys menee 2 euron kahvitreffeille Kaisaniemen Wayne's Coffeehen.
[Ja ei, en ole ollut, otaksuttavista luuloista huolimatta, treffeillä Kaisaniemen Wayne's Coffeessa. Olen mennyt siitä miljoona kertaa ohi ja aina nähnyt saman snobinäyn lasi-ikkunain toiselta puolen; itseään toisista ja laseista peilaavia urbaanistadikkeita hengailemassa lattejensa äärellä, tylsistymässä naurujensa takana.]

Takaisin aiempaan "Kiinnostus-asiaan"; kannatettavia sanoja tässä yhteydessä..:

Aito kiinnostus
Aito innostuminen
Aito itsensä munaaminen
Aito spontaanius, hauskuus, puraisu niskasta,
Aito jumankekan Tykkääminen!

Ja jos se on toiselle liikaa, on toinen ehkä eri tyypin ihmisiä, haluaa hissutella ja olla hillitysti eli ei vain ole tulisieluisia tapauksia tai on tunnekylmä peluri, niin ihan hyvä että tulee ilmi - ei kulu aikaa hukkaan väärän "Rakkaan" kanssa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:Aivan yhtä hyvin ihmisiin voi tutustua "tosta noin vain" ja vähän PALJONKIN kiintoisammin, sattumakiertein ja taikafiiliksin, normiriittien ja lasi-ikkunoiden ulkopuolellakin.
Milloin viimeksi kävi noin? Mitä tapahtui?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

didi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Sain Lumikki-munasta Belle-kynänpään. Lumikki on lutka, mä haluan sormuksen.
Mä helistelin eilen S-Marketissa niitä munia... kyllä sen sormusmunan tunnistaa äänestä. Sain eilen uuden sormuksen =D
Ollaan ukkelin kanssa huomattu sama juttu. Mitäs siitä jos sitä vaikuttaa vähän hullujenhuoneelta karanneelta kilistellessään munia korvanjuuressa.
Nyt olen saanut parit hauskat Tuhkis-, Ruusus- ja Lumikki-sormukset sekä yhden Bellenkin, mutta ei ollut edelleenkään Se Sormus (kuva sama kuin Siinä, mutta sormuksen muoto salmiakkimainen eli nyt mulla on sekä kukan-että salmiakinmuotinen Belle-sormus muttei sitä ovaalia). Olen myös pistänyt merkille, että jokaisessa sormuksessa ja kynänpäässä, vaikka olisivatkin "samoja", on yksilöllisiä eroja. Lumikki-kynänpää-kokoelmassani on sekä vahanuksen näköisiä naisihmisiä että sulosuisia vetreämpiä tapauksia.. Ja se yksi Tuhkishan oli karvanaama musteviiruineen.
Täytyy kyllä todeta että Tuhkis lemmon sinipääpantoineen on ehkä tylsin.. Mutta kiitos sormuksien yksilöllisten eroavuuksien, olen nyt saanut hyvin flirtin näköisen Tuhkiksen, hymy on sellainen ja kasvot vekkulimmat kuin normisti.. "Vähän kepposta mielessä.."- Tuhkis.

Oletteko muuten kenties huomanneet ne "tähtisadetäplät"/"kultapisarat" sormuksien kuvissa..? Ihastuttavia.

Tulin ajatelleeksi alkaa hyväntekijäksi ylijäämäisten sormusbisneksieni kera. Seuraavien kertojen aikana kun lapset tulevat silittämään ulkomaan ukkoa, tulen antamaan heille ylläripyllärit.. Onneksi olen säilyttänyt ne yllärit keltapalloineen - voin antaa pallon kilinkolinoineen ja yllärihetki säilyy. Teen tämän tietysti puhtaasta lapsirakkaudesta.. en mitenkään siksi että kaappi tahtoo kohta pursuta yli äyräiden keltapallosia.
*Näin joulupukki käy matkaan keväälläkin.. Tiditiiii.*

Edit: typoja.
Viimeksi muokannut HellBell, 03.04.2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Aivan yhtä hyvin ihmisiin voi tutustua "tosta noin vain" ja vähän PALJONKIN kiintoisammin, sattumakiertein ja taikafiiliksin, normiriittien ja lasi-ikkunoiden ulkopuolellakin.
Milloin viimeksi kävi noin? Mitä tapahtui?
En ala kertoa 5 pennin elämäntarinoita. :piru:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:En ala kertoa 5 pennin elämäntarinoita. :piru:
Nykyään ne on alle yhden sentin tarinoita. Liian lyhyitä kerrottaviksi.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti: Nykyään ne on alle yhden sentin tarinoita. Liian lyhyitä kerrottaviksi.
Hehe, en ollut oikein käytännön ihminen par excellence tossa valuutta-asiassa, huomaan ma.. Hyvä sanaparsi muuttukoon jatkossa ajanmukaisemmaksi.. jos vaan muistan..
Yhden sentin tarinat, ihan ookoolta kuulostaa sekin sananparreksi. Olkoon jatkossa niin, aamenia! :paavi:
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ennää! Ennää! Tai, no, näen mä, jos oikein siristän ja keskityn, ja kirjoittaessa saan korjata virheitä tosi tarkasti ja koko ajan.

Multa meni taas kerran silmälasinsanka katkipoikki. Korjaus maksaa viiskymppiä ja tapahtuu kuulemma "parin päivän" kuluessa. Huomiseksi varasin ajan piilolasien sovitukseen enkä edes kysynyt hintaa, koska kyllä jokin varajärjestelmä on puolisokeella oltava. Nyt sain täksi illaksi ja huomisaamuksi hätäavuksi jotkin standardipiilolasit täysin ilman mitä lie sylinterikorjauksia, jotka minä tarvitsisin vahvoina. En tiedä, saanko vielä huomennakaan silmiini oikeita ja sopivanlaisia piilolinssejä. Jotka varmasti maksavat nekin ihan vietävästi. Ne pitää kai tilata jostain vatun varastosta. Pahimmassa ja kai melko todennäköisessä tapauksessa olen puolisokea koko pääsiäisen yli. Oli tarkotus mennä tanssitunnin jälkeen elokuviin vielä tänään, muttei tosiaan tehnyt mieli ruveta maksaan kymppiä jostain leffasta, jota ei ees kunnolla näkis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Aivan yhtä hyvin ihmisiin voi tutustua "tosta noin vain" ja vähän PALJONKIN kiintoisammin, sattumakiertein ja taikafiiliksin, normiriittien ja lasi-ikkunoiden ulkopuolellakin.
Milloin viimeksi kävi noin? Mitä tapahtui?
Voin kuitenkin kertoa alle sentin elämäntarinajutskan. ;-)

Yhteen hyvään ystävääni törmäsin ensimmäistä kertaa silloin, kun eräs kaveri teki klassiset oharit eräässä baarissa ja lähti ukkelin (ei meksikaanonoin vaan jnk bongaamansa ukkelin) matkaan ilmoittamatta siitä mulle mitiä ja otaten oman takkinsa yhteisestä narikkapaikastamme pakottaen minut täten odottamaan valomerkkiä takkini saadakseni, jolloinka kävi niin että eräs sydämellisen oloinen nainen oman kaveriporukkansa keskeltä lappasi luokseni kysymään olinko kadottanut jotakin, koska näytin juuri sillä "joudun venaamaan täällä valomerkkiin asti ja takkini on ties missä.."-tajuamishetkelläin eksyneeltä sielulta.. No siitähän juttua lähti ja vaihdettiin ystävystymismeinigeissä numeroita ja sitä kautta sitten tultiin hyviksi ystäviksi.

Sitten, esimerkiksi, olen törmännyt toiseen ihanaan naisihmiseen koirasattumuksen kautta. Hassua oli että ehdin veistellä hälle kaikenlaista vitsiä meksikolaisista ukkeleista kiihkosieluineen ja macho-hassuuksineen, kunnes kävi ilmi että hällä olikin sellainen.. mutta siis oikeana miehenä. Hehe. Tultiin ystäviksi, siis minä ja se nainen, että koiramme (ei se miehensä, hällä oli lisäksi koira..)

Tossa oli muutama juttu, mutta huomaan nyt että naisiin kohdistuen..
Hmm.. No, ei vedellä tästä vielä johtopäätöksiä.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nowaysis kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Oletettavasti miesmakusi on aika rajattu? Tunnen (itseni lisäksi) useitakin samoin ajattelevia.
Ei se mitään, Pera. Homot on ihan jees.
Voisin tähän kommentoida tähän jotain lisää miesmakusi vaikutuksesta elämäsi laatuun, mutta minusta elco sanoo tämän paremmin tuossa pikapuoliin.

Ja miksikö minulle näistä puhutaan? Kuten sanoin olen elämän tunkio, roskakori, psykologin sohva.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HellBell kirjoitti:
elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Aivan yhtä hyvin ihmisiin voi tutustua "tosta noin vain" ja vähän PALJONKIN kiintoisammin, sattumakiertein ja taikafiiliksin, normiriittien ja lasi-ikkunoiden ulkopuolellakin.
Milloin viimeksi kävi noin? Mitä tapahtui?
Yhteen hyvään törmäsin ensimmäistä kertaa silloin, kun sydämellisen oloinen nainen oman kaveriporukkansa keskeltä lappasi luokseni kysymään olinko kadottanut jotakin
.
.
Sitten, esimerkiksi, olen törmännyt toiseen ihanaan naisihmiseen koirasattumuksen kautta.
.
.
Tossa oli muutama juttu, mutta huomaan nyt että naisiin kohdistuen..
Hmm.. No, ei vedellä tästä vielä johtopäätöksiä.
Joko nyt saa? :wink:
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Olenkin veikkaillut naisten tunnistavan munat joilta saa sormuksen. ;)
Joo, niitä munia vaan tosiaan pitää helistää ensin.
Mitä enemmän helistelyä, sitä varmemmin sormus :wink:
Jos munaa helistää kovin, saattaakin saada helmikaulanauhan sormuksen sijaan.
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Nyt alkaa verisuonet paukkua:
- kuinka vitun vaikeaa yhden nettisivuston julkaisu voi olla?
- mulle on myyty kallis sivustonhallintajärjestelmä, mutta ei näköjään sitten mitään muuta
- kun reklamoin jostain pikkuviasta sivumoottorissa tai hallintajärjestelmässä myyjän yhteyshenkilölle - kyseessä ei ole mikään pikkufirma, saan vain poissaoloilmoituksen
- reklamoidut virheet korjataan yleensä vasta TOISEN huomautuksen jälkeen, normaalisti yli viikon kuluttua ensimmäisestä ilmoituksesta.
- Ko firman helpdesk ei ikinä vastaa yhteenkään viestiini suoraan, vaan ohjaavat jollekin vitun palveluapinalle - joka lukee viestin yleensä kolmen päivän päästä siitä kun olen sen lähettänyt
- raha kyllä kelpaa - paljon sitä - mutta mitään ei jumalauta tapahdu. Ja asiakas on sitten apinana minun niskassani.

Saako ampua jonkun?
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Saako ampua jonkun?
Killkill me, killkill me now!
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Saako ampua jonkun?
Killkill me, killkill me now!
Jeh, palstamme ei olekaan aikoihin ollut keltaisin lehdistön hampaissa. :)
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Saako ampua jonkun?
Killkill me, killkill me now!
Captain KillKill and the Super Scary Really Dangerous Deadly Caverns of Deadly Doom

Siitä vaan tappamaan! :D
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vihtahousu kirjoitti:
HellBell kirjoitti: ..
Tossa oli muutama juttu, mutta huomaan nyt että naisiin kohdistuen..
Hmm.. No, ei vedellä tästä vielä johtopäätöksiä.
Joko nyt saa? :wink:
Ja tämänpäiväinen.. Olin kyttiksella uusimassa passia ja ajokorttia ukkelin kera -keskiviikkoisin kyttisten kansliat ovat muuten auki jopa puoli kuuteen- kun törmättiin symppikseen naiseen, joka laillain oli uusimassa passiaan, jotenkin alettiin jutella ja vitsiä riitti. Vaihdettiin lopulta numerot.

.. ei vedellä tästäkään johtiksia.. Käykö tällaista miesten kanssa? Eei. Kyllä me tämän naisen kanssa juteltiin yhden jonossa olleen ukkelinkin kanssa, mutta ei me ukkelin suhteen numeroita vaihdeltu. (Tunnelma kyttiksen kansliassa oli hyvin hulvaton, ihmiset kääntyilivät sinne ja tänne sijoillaan ja koska tilaa oli vähän, oli suunnassa kuin suunnassa vastassa joku toinen haahuilija..)

Mies ja nainen.. Iskemisidea pilaa aidon idean tuossa jutussa, siksi näitä mies-nainen-hei-olet-aika-hauska-niin- säkin-musta-nähäänkö-joskus-sattumuksia käy harvemmin mies-nainen-asetelmassa. Olisko sitten hauska tavata ukkeleita samalla tapaa, ystävyysfiiliksin, hei-olet-aika-hauska-niin-säkin-musta-merkeissä..? Joo, ukkeleita ystävinä.. Kyllä, hauskaa olisi, mutta yleensä ei vaan onnistu tai ainakaan ole aiemmin onnannut, kun.. No kyllä tiedätte, harvemmin onnistuu.
(Mitään sitä vastaan esim. mulla ei kyllä olisi.)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Auto varastettiin, joten vituttaa ainakin 15 % enemmän kuin aamulla. Näinhän se on, ettei hjuvaa fjiilista saa liian kauan olla.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:Auto varastettiin, joten vituttaa ainakin 15 % enemmän kuin aamulla. Näinhän se on, ettei hjuvaa fjiilista saa liian kauan olla.
Kai ehdit sentään vaihtaa varkaalle uudet ja turvalliset renkaat alle? :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kai ehdit sentään vaihtaa varkaalle uudet ja turvalliset renkaat alle? :)
Sitä juuri tuossa rengasketjussa kerroinkin, että eipä tarvitse enää miettiä uusien kumien ostamista.
Paras päivä ikinä.