Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:Organisaatiomuutos = pomo ja tiimi vaihtuu. Kyllä syö rotan lailla taas.
Minä en tuollaisista juurikaan välitä niin kauan kunhan palkka juoksee ja jokseenkin mielekästä työtä edelleen löytyy. Hyvä pomo on kiva, huonommilla riittää etteivät ole tielläni. Onhan tässä pomot ja tiimit vaihtuneet välillä suht tiuhaankin, so not.

Vitutuksenaihe: kännykkäkoteloni alkaa hajota käsiin. :( No tiedänpähän mitä toivoa joululahjaksi! :) (vinkki: ei realdoll tällä kertaa)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Frederik Krueger kirjoitti: Vitutuksenaihe: kännykkäkoteloni alkaa hajota käsiin. :( No tiedänpähän mitä toivoa joululahjaksi! :)
Kännykkäkotelo! Classy! :D Eikö sitä vois kuljettaa samantien vyölaukussa?
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa: Joo, en tosiaan aina oo mikään "vitun kielimaisteri" :)

FK: mun rukouksiini on selvästi vastattu. Hyvä mies menee pilalle kännykkäkotelosta. Se hiukan estää sun vatsalihasten kuolaamista :cry:

Toivottavasti oot ollut tuhma, eikä pukki tuo mitä toivot! Oothan ollu? Kerro kaikki!
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti: Minä en tuollaisista juurikaan välitä niin kauan kunhan palkka juoksee ja jokseenkin mielekästä työtä edelleen löytyy.
En minäkään aiemmin, mutta nyt oli ekaa kertaa vuosiin hyvä tiimi ja hyvä pomo. Siis sellainen pieni ja tiivis työyhteisö missä oli räväkkää äijä-jengiä ja kova tekemisen meininki.

Nyt taas jouduin tiimiin missä suurin osa on sellaisia kammiokoodareista koottuja veteläkouraisia vässyköitä ja pomo on kuin kahluuusaappaisiin tungettu pikkupoika. Lisäksi tässä tiimissä on jengiä moninkertaisesti enemmän, joten taasen kaikki toiminnot hidastuvat ihan vitusti. Toisin sanoen, tiimihenki, tuki, vuorovaikutus ja kommunikointi feilaa isosti.

Niin että vittu kun vituttaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti: Nyt taas jouduin tiimiin missä suurin osa on sellaisia kammiokoodareista koottuja veteläkouraisia vässyköitä ja pomo on kuin kahluuusaappaisiin tungettu pikkupoika. Lisäksi tässä tiimissä on jengiä moninkertaisesti enemmän, joten taasen kaikki toiminnot hidastuvat ihan vitusti. Toisin sanoen, tiimihenki, tuki, vuorovaikutus ja kommunikointi feilaa isosti.

Niin että vittu kun vituttaa.
Ymmärretty ja sympatiseeraan :/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Kännykkäkotelo! Classy! :D Eikö sitä vois kuljettaa samantien vyölaukussa?
Sitä Freddie takuulla tarkoittikin. Se on vyöllä gps- ja leathermankotelon välissä. :)
Teidät oli yllättävän helppo provota esiin kivenkoloistanne. ;) Kohta alan puhua pakkasesta ja pitkistä kalsareista, lähtökuoppiinne siis. Alustuksena: minulla oli eilisellä Seurasaaren kävelyllä pitkät kalsarit alla. Tänään töissä ei ole, sisällä on kuitenkin ihan lämmin ja mukavaa, ja autossa penkkiin integroitu perseenlämmitin.

Ps. Kännykkä on tosiaankin nyt farkkujeni etutaskussa. Totta puhuen se saa etumukseni pullottamaan mukavasti, nyt ymmärrän miksi ette käytä kännykkäkoteloa.

"Onko se kännykkä mikä värisee housuissasi, vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?"
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos tuo pakkanen tuplaantuu niin sitten kaivan ne kivat black horsen miesten sukkahousut esiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:ja autossa penkkiin integroitu perseenlämmitin.

Ps. Kännykkä on tosiaankin nyt farkkujeni etutaskussa. Totta puhuen se saa etumukseni pullottamaan mukavasti, nyt ymmärrän miksi ette käytä kännykkäkoteloa.

"Onko se kännykkä mikä värisee housuissasi, vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?"
Hyvä, että edes se toimii vielä nauriksessasi. Vikasarja autoiluketjussa kuulosti pahalta. :)
Ei yhtä pahalta kuin Rellu. :) Ja minun autonihan ei edes ollut testeissä mukana, liian uusi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitenhän toi säteily, kuoleeko kaikki siittiöt jos puhelin on etutaskussa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:Mitenhän toi säteily, kuoleeko kaikki siittiöt jos puhelin on etutaskussa?
Eivät kaikki. Insinöörisiittiöt kestävät kännykkäsäteilyn.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Itsellä on litteä kännykkä, joten ei _se_ paljon housuissa pullota.
Ahaa, kuin teelautasta housuihin tunkisi, toiminee munasuojina. Onko se IPhone? Mulla on vain pahainen E66, en tiedä katsotaanko se nykyaikana litteäksi vai ei.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 14.12.2009 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:Insinöörisiittiöt kestävät kännykkäsäteilyn.
Jep, vähän kuin torakat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Mitä on tapahtunut mäkkärin caesar-salaatille? Se oli kovin pieni ja rupuinen kahden vuoden takaiseen testiin ja muistikuvaani verrattuna.

Saatana. Huono päivä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Se on kuitenkin myönnettävä että Mäkkärissä on parempi jäätelöannos kuin Hesessä. En tiedä miten Hese/Carrolls on aina onnistunut sössimään tuon roska-aterian kruunaavan jälkiruoan (mieluiten kahvin kanssa). Hesen pehmis tuntuu aina jääkiteiseltä, ikäänkuin moneen kertaan sulanut ja jäätynyt.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Se on kuitenkin myönnettävä että Mäkkärissä on parempi jäätelöannos kuin Hesessä.
Tiedä häntä kun en ole sellaisia viimeaikoina maistellut.

Mutta että joo. Miten paljon maksaisi sellainen kunnollinen ja tasokas salaattiannos ravintoloista ulos?

Mäkkärin salaatti maksaa palttiarallaa 6.40€. Se taitaa olla pieni hinta salaatista, koska annos on niin naurettavan kokoinen että hampaita vihloo. On se toki parempi kuin hesen vastaava rairuohosalaatti mutta silti. Alla olevaan kuvaan verrattuna äsken ostamani pötti oli puolillaan sallaadia.

Paskan myivät sano. En enää osta. Disappointteeeeeed!

Kuva

Myykää joku ravintoloitsija take-awayna kunnon salaatteja kiitos. Sellaisia sopivia annoskooltaan, että saa heittää 8.70 juuron lounarin vaihdossa. Anyone?
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ainakin Cafe Javat (keskusta ja Hakaniemi) on parempia salaateiltaan kuin mäkkäri. Picnicin salaateilla nälkä ei lähde pitkäks aikaa, mutta ne on hyviä.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Picnic tossa on kulman takana joten täytyypä testata se. Muuten tääl hertsikasa on noi valikoimat aika vähissä kyl..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
annepa kirjoitti:Miksi se ei ensin hankkinut asuntoa ja työtä Rollosta ja lähtenyt vasta sitten?
No nyt sillä on työpaikka. Huhhuh.
No nyt sillä on kämppäkin. Huhhuh.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
tuulenpuiska

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

annepa kirjoitti:
annepa kirjoitti:
annepa kirjoitti:Miksi se ei ensin hankkinut asuntoa ja työtä Rollosta ja lähtenyt vasta sitten?
No nyt sillä on työpaikka. Huhhuh.
No nyt sillä on kämppäkin. Huhhuh.
Onneksi olkoon?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

tuulenpuiska kirjoitti:
annepa kirjoitti:
annepa kirjoitti:
No nyt sillä on työpaikka. Huhhuh.
No nyt sillä on kämppäkin. Huhhuh.
Onneksi olkoon?
No joo todella! Kai se on koulussakin nyt käynyt, katsotaan kestääkö toisen kaheksan vuotta paperien ulos saaminen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Chely

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chely »

Kirjoitin puolisen vuotta sitten tähän ketjuun poliisiviranomaisten epäasiallisesta käytöksestä, josta tein kantelun yleiselle laillisuusvalvojalle. Asia aiheutti aikanaan kysymyksiä palstalla ja koska olen laiska niin vastaan kaikkiin näin yleisellä tasolla, koska sain tänään päätöksen asiasta. Vitutuksestani seurasi, että:

- Kirjallisen ja suullisen selvityksen joutuivat antamaan 8 poliisiviranomaista
- Tämän lisäksi asia aiheutti yksikön sisäisiä selvityksiä, jotka suoritettiin poliisipäällikkön ja apulaispoliisipäällikkön toimesta
- Asiaa selvittivät myös lääninkomisario ja lääninpoliisiylitarkastaja erikseen
- Kantelun ja ristiriitaisten lausuntojen johdosta suoritettiin yleisten laillisuusvalvojien toimesta ennaltailmoittamaton tarkastus ko. kohteeseen
- Poliisipäällikkö, sekä laillisuusvalvoja kiinnittivät huomiota puutteisiin epäkohtien korjaamiseksi etc.

Lukiessani poliisien selvityksiä en voinut muuta kuin nauraa. Heidän lausuntonsa ovat ristiriidassa toistensa kanssa ja siellä on niin villejä pelastautumisyrityksiä, sekä vastuunsiirtoyrityksiä, että melkein sääliksi käy. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Toivon, että asia aiheutti sen verran polemiikkia, että julkista valtaa käyttävät viranomaiset miettivät jatkossa hieman tarkemmin miten toimivat.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vaikka varoin taskussa olevaa luuriani lauantaina pilistä pelatessa, niin silti onnistuin saamaan näyttöön damakea, prkl. Puheluitakin toi vehje taitaa pätkiä, no onhan se jo yli vuoden vanha kapistus, prkl.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Chely kirjoitti:Kirjoitin puolisen vuotta sitten tähän ketjuun poliisiviranomaisten epäasiallisesta käytöksestä, josta tein kantelun yleiselle laillisuusvalvojalle. Asia aiheutti aikanaan kysymyksiä palstalla ja koska olen laiska niin vastaan kaikkiin näin yleisellä tasolla, koska sain tänään päätöksen asiasta. Vitutuksestani seurasi, että:

- Kirjallisen ja suullisen selvityksen joutuivat antamaan 8 poliisiviranomaista
- Tämän lisäksi asia aiheutti yksikön sisäisiä selvityksiä, jotka suoritettiin poliisipäällikkön ja apulaispoliisipäällikkön toimesta
- Asiaa selvittivät myös lääninkomisario ja lääninpoliisiylitarkastaja erikseen
- Kantelun ja ristiriitaisten lausuntojen johdosta suoritettiin yleisten laillisuusvalvojien toimesta ennaltailmoittamaton tarkastus ko. kohteeseen
- Poliisipäällikkö, sekä laillisuusvalvoja kiinnittivät huomiota puutteisiin epäkohtien korjaamiseksi etc.

Lukiessani poliisien selvityksiä en voinut muuta kuin nauraa. Heidän lausuntonsa ovat ristiriidassa toistensa kanssa ja siellä on niin villejä pelastautumisyrityksiä, sekä vastuunsiirtoyrityksiä, että melkein sääliksi käy. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Toivon, että asia aiheutti sen verran polemiikkia, että julkista valtaa käyttävät viranomaiset miettivät jatkossa hieman tarkemmin miten toimivat.
Kerro nyt vielä, mitä oikein tapahtui.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Äijis (isäni siis) joutunut vaihteeksi osastolle. Taas kai nestettä keuhkoissa. Mietin tuossa, et 17 vuotta sitten saamansa infarktin jälkeen on kaikenmaailman sairaalareissuja siunaantunut varmasti 20-30. Ihme äijä, kun vielä jaksaa. Vituttaa kantaa taas huolta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Dumis kirjoitti:Vaikka varoin taskussa olevaa luuriani lauantaina pilistä pelatessa, niin silti onnistuin saamaan näyttöön damakea, prkl. Puheluitakin toi vehje taitaa pätkiä, no onhan se jo yli vuoden vanha kapistus, prkl.
Niin turhamaista. Olisit käyttänyt kännykkäkoteloa kuten kunnon ihmiset.

Ei mulla mitään kummoista vitutuksenaihetta liene. No ehkä vähän se että huomisaamuun mennessä pitää vielä korjata yhtä dokumenttia, ja olis tosi kiva jos ehtisin pitää talvilomani jo tammikuun loppupuolella jotta voisin käväistä ulkomailla asti, mutta en taida ehtiä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?