Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Chely kirjoitti:
Lukiessani poliisien selvityksiä en voinut muuta kuin nauraa. Heidän lausuntonsa ovat ristiriidassa toistensa kanssa ja siellä on niin villejä pelastautumisyrityksiä, sekä vastuunsiirtoyrityksiä, että melkein sääliksi käy. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Toivon, että asia aiheutti sen verran polemiikkia, että julkista valtaa käyttävät viranomaiset miettivät jatkossa hieman tarkemmin miten toimivat.
Toi on just vähän niinq niin ja näin ja noin. Itse luotan suomalaisen poliisin moraaliin varsin hyvin, en usko että kovin moni on lahjottavissa yms.. Mutta siinä vaiheessa kun menevät ryssimään jotain, en luota heidän moraaliinsa juuri nigerialaista somalipoliisia enempää; tahra omissa papereissa merkitsisi urakehityksen nousemista pystyyn joten sitä vältellään kuin ruttoa ja sen eteen ollaan valmiita valehtelemaan loppuun saakka niin omasta kuin parinsakin puolesta. Poliisit tietävät, että heidän sanaansa yleensä uskotaan siinä vaiheessa kun ollaan ns. sana sanaa vastaan ukotuskilpailussa, siitäkin huolimatta, että heillä on monissa tapauksissa enemmän menetettävää, ts. enemmän syytä valehdella kuin vastapuolella. Uskoakseni noita ryssimisiä tapahtuu kuitenkin melko vähän, mutta ne vähätkin ovat omiaan heikentämään luottamusta poliisiin. Siksi kusettajat ja ryssijät olisi hyvä saada savustettua laitoksesta svidduun, se kun ei ole oikea paikka kummallekaan porukalle; heidät on luotu vartijoiksi ja portsareiksi.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo-o, vaikka noin muuten luotan Suomen polliisisetiin niin, mitä nyt olen muutaman tapauksen lähipiirissä nähnyt, kun mokaavat....
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Frederik Krueger kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vaikka varoin taskussa olevaa luuriani lauantaina pilistä pelatessa, niin silti onnistuin saamaan näyttöön damakea, prkl. Puheluitakin toi vehje taitaa pätkiä, no onhan se jo yli vuoden vanha kapistus, prkl.
Niin turhamaista. Olisit käyttänyt kännykkäkoteloa kuten kunnon ihmiset.
Niin mutQ vyölaukku oli jäänyt kotia, niin joutu taskussa pitää...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En vaan saa selvitettyä muutamaa vaatekasaa ja yhtä paperikasaa ja silitettyä. No kun on loma niin ei tarvi. Tänään hoidan ne!11 Ja laitan pyörät varastoon hangesta, tosin ehkä huomiseen mennessä hanki on sulanut eikä tarviskaan...
Prepare for the worstest.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti: Itse luotan suomalaisen poliisin moraaliin varsin hyvin, en usko että kovin moni on lahjottavissa yms..
Kansainvälisesti ajateltuna tilanne on tietenkin hyvä: Pietarin malliin sattunee harvemmin, että suomalainen poliisi ryöstää rikoksen uhrin uudelleen.

Korruptio on Suomessa kuitenkin kielletty sana, jota virallisesti ei esiinny. Luuleeko joku tosiaan, että esim. jokaisella paskalehden toimittajalla ei ole lahjusrinkiä, jossa poliisit lähdesuojan nimissä trokaavat informaatiota lehdille? Vai onko tosiaan niin, että esim. Hjallis tai Tami Tamminen kärähdettyään ylinopeudesta ensi töikseen soittavat paskalehden toimitukseen?
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Itse luotan suomalaisen poliisin moraaliin varsin hyvin, en usko että kovin moni on lahjottavissa yms..
Kansainvälisesti ajateltuna tilanne on tietenkin hyvä: Pietarin malliin sattunee harvemmin, että suomalainen poliisi ryöstää rikoksen uhrin uudelleen.

Korruptio on Suomessa kuitenkin kielletty sana, jota virallisesti ei esiinny. Luuleeko joku tosiaan, että esim. jokaisella paskalehden toimittajalla ei ole lahjusrinkiä, jossa poliisit lähdesuojan nimissä trokaavat informaatiota lehdille? Vai onko tosiaan niin, että esim. Hjallis tai Tami Tamminen kärähdettyään ylinopeudesta ensi töikseen soittavat paskalehden toimitukseen?
Poliisin vaikeasta lahjottavuudesta kertoo hyvää kieltään tolkuttomat ylinopeussakot.

Hyvin monessa maassa poliisi määräisi omaan taskuunsa menevän pikasakon käteisalennuksella sen sijaan, että perisi valtion kirstuun pörssimiljonääriltä esim. 100K:n ylinopeussakkoa.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Itse luotan suomalaisen poliisin moraaliin varsin hyvin, en usko että kovin moni on lahjottavissa yms..
Korruptio on Suomessa kuitenkin kielletty sana, jota virallisesti ei esiinny. Luuleeko joku tosiaan, että esim. jokaisella paskalehden toimittajalla ei ole lahjusrinkiä, jossa poliisit lähdesuojan nimissä trokaavat informaatiota lehdille? Vai onko tosiaan niin, että esim. Hjallis tai Tami Tamminen kärähdettyään ylinopeudesta ensi töikseen soittavat paskalehden toimitukseen?
Tuo on kyllä totta, joskin kyseinen lahjusrinki käsittää paljon muitakin virkamiehiä kuin pelkkiä poliiseja. Täällä polliisit eivät kuitenkaan "sivutöinään" pyöritä huumerinkejä tai muiluta mafiosojen käskystä ihmisiä kuten monissa itäisissä ja eteläisissä banaanivaltioissa.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Poliisin vaikeasta lahjottavuudesta kertoo hyvää kieltään tolkuttomat ylinopeussakot.

Hyvin monessa maassa poliisi määräisi omaan taskuunsa menevän pikasakon käteisalennuksella sen sijaan, että perisi valtion kirstuun pörssimiljonääriltä esim. 100K:n ylinopeussakkoa.
Njaa, onhan tuossa se puoli, että pörssimiljonäärillä on aika paljon enemmän hävittävää kuin se minkä tuollaisessa buljauksessa voittaisi. Ts. lahjuksen antamisesta tulee penalttia siinä määrin vihaisesti, että investoinnin tuotto ei ole riskinhallintamielessä perusteltua.

Tottahan tuo tietty on tuo yleinen hyvyys. Etelä-Italiassa poliisiksi pilkkaaminen ajaa äidin pilkaamisen ohi loukkaavuudessaan - ja sehän tiedetään miten kiihkolla makaroonit äiteihinsä suhtautuvat, kun yli puolet kolmekymppisistä asuvatkin äitinsä luona. Suomessa poliisia arvostetaan ja kunnioitetaan.

Mutta ans olla kun systeemi antaa poliisille pikkusormen kuten lähdesuojan kanssa.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Poliisin vaikeasta lahjottavuudesta kertoo hyvää kieltään tolkuttomat ylinopeussakot.

Hyvin monessa maassa poliisi määräisi omaan taskuunsa menevän pikasakon käteisalennuksella sen sijaan, että perisi valtion kirstuun pörssimiljonääriltä esim. 100K:n ylinopeussakkoa.
Njaa, onhan tuossa se puoli, että pörssimiljonäärillä on aika paljon enemmän hävittävää kuin se minkä tuollaisessa buljauksessa voittaisi. Ts. lahjuksen antamisesta tulee penalttia siinä määrin vihaisesti, että investoinnin tuotto ei ole riskinhallintamielessä perusteltua.

.
Ehkäpä monessa vanhassa sivistysvaltiossa poliisi olisi osannut oma-aloitteisesti esim. Jussi Salonojalle ehdottaa poliisien virkitysrahastoon annettavaa 50K:n käteissuoritusta 170 K:n ylinopeussakkojen sijasta.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Ehkäpä monessa vanhassa sivistysvaltiossa poliisi olisi osannut oma-aloitteisesti esim. Jussi Salonojalle ehdottaa poliisien virkitysrahastoon annettavaa 50K:n käteissuoritusta 170 K:n ylinopeussakkojen sijasta.
Minkä jälkeen Jussi olisi ollut Pahan Poliisin armoilla. Kovennettu kakku lahjuksen antamisesta eittämättä vituttaisi satamiljoonamiestä enemmän kuin 120000 euron kertainvestointi, jonka hemmo hummaa Espoon Bluesiin kerran noin joka toinen viikko.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi. Sieltähän olisi tullut Näkemiin vaan, murun ensimmäinen jakso. Aina onnistun missaamaan sen.

Kai se on ostettava boksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ulkona on -4 astetta pakkasta. Tuota parvekkeeni alta menevää, toistaiseksi valkoista rantatietä pitkin vetää ensin about pihatraktorin kokoinen traktori jonka perässä roikkuu lana joka ei irroita tiestä yhtään mitään, ja sen perässä ajaa suola-auto kylvämässä tonneittain suolaa noin 5-10cm paksun kovaksi pakkautuneen valkoisen lumen päälle.

Tekisi melkein mieli hankkia laiton ase.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Tekisi melkein mieli hankkia laiton ase.
Ja menisit ampumaan sitä homotraktoria päähän? :perse:
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tekisi melkein mieli hankkia laiton ase.
Ja menisit ampumaan sitä homotraktoria päähän? :perse:
Ei se suola-autokaan renkaitta etene.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vituttaa pari työn liittyvää jutskaa :maanantai:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vituttaa kolme fritsua kaulassa, ja sitäkin enemmän miehen asenne ettei ne nyt niin pahoja oo ja kommentti että näytät muutenki ihan 16-vuotiaalta kun sanoin ettei jumalauta kolmikybänen ämmä voi mennä töihin tai jumpalle fritsut kaulassa. Töihin toki voi laittaa poolon, jumpalle vaan rajusti meikkivoidetta ja peiteainetta ja kattoa miten käy. Eniten vituttaa tuo sen asenne, ei parin päivän jumppataukoon(kun on jo viikon tauko alla, hey ho) kuole... Toisin sanoen: eniten vituttaa kaikki. Odotan tämän helpottavan kutakuinkin nyt. Kiitos, auttoi.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:ditchthepig:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ääh, en taida viitsiä enää tässä vaiheessa ;-)
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mua vituttaa, kun tuntuu, että oon ilmeisesti menettänyt kaiken kykyni ymmärtää matematiikkaa viimisten reilun kymmenen vuoden kuluessa. Olin ihan semmosen keskitasoa jonkin verran parempi oppilas lukiossa silloin kun kävin tunneilla, mutta nyt en tajuu tilastotieteellisistä menetelmistä niinks juur mitään.
tuulenpuiska

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nastamuumio kirjoitti:Mua vituttaa, kun tuntuu, että oon ilmeisesti menettänyt kaiken kykyni ymmärtää matematiikkaa viimisten reilun kymmenen vuoden kuluessa. Olin ihan semmosen keskitasoa jonkin verran parempi oppilas lukiossa silloin kun kävin tunneilla, mutta nyt en tajuu tilastotieteellisistä menetelmistä niinks juur mitään.
Voit lohdutautua ettei ne tilastotieteilijätkään tajua?
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Taas vituttaa oma ymmärtämättömyys, joka tällä kertaa kohdistuu eräisiin viime vuosisadan alun wieniläisiin filosofeihin. En tajuu ees, miten tää kirja, jota luen, vois auttaa lisäämään mun tietoja esim. kasvatustieteestä. Mikäli tämmönen kaiffari kuin Pertti Töttö on esim. urpiaisen frendejä, niin voisko urppis ystävällisesti välittää sille viestin, että olis ihan paikallaan lisätä esipuheeseen, että tyypin kirjoja ei kerta kaikkiaan saa tarjota opiskelumateriaaliksi minkään alan perusopinto-opiskeljoille?
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Taas vituttaa oma ymmärtämättömyys, joka tällä kertaa kohdistuu eräisiin viime vuosisadan alun wieniläisiin filosofeihin. En tajuu ees, miten tää kirja, jota luen, vois auttaa lisäämään mun tietoja esim. kasvatustieteestä.
No mutta ehkä se auttaa sua skorettamaan. Musta ainakin kuulostaisi kiihottavalta, jos treffideitti siteeraisi viime vuosisadan alun wieniläisiä filosofeja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Yöllä vitutti niin että itketti kun ei saa nukkua. Edellisen yön uni oli omasta mokasta nelituntinen ja se alkoi jo painaa viime yönä kun yhdentoista maissa kuunteli korinaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vitutus oman kropan heikkoudesta. Jos ei alaselkä prakaa niin sit menee niska- hartiaseutu jumiin. Kuten nyt. Vittu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

annepa kirjoitti:Yöllä vitutti niin että itketti kun ei saa nukkua. Edellisen yön uni oli omasta mokasta nelituntinen ja se alkoi jo painaa viime yönä kun yhdentoista maissa kuunteli korinaa.
I feel your pain.
:paijaa:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.