Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Joo, toi onki ideaalitilanne. Valitettavasti nää rakastumisjutut ei kuitenkaan oo tahdonalaisia asioita.. Ja vaikka rakastuisinki niin buenoon mieheen, niin mikä on todennäköisyys että se tuntis samoin mua kohtaan?
Hmmmmmmmmmmmmmmmh.
Mietin mitä kehtaan kirjoittaa.

No ni.

Kyllä ihminen ihan oikeasti pystyy rauhoittumaan.
Ihan niin ku aikuisten oikeasti pystyy, tahdon voimalla, ilman raksuuntumisiakin! Täytyy uskoo vaan ite! Ihan totta!

Alkoholistit ja seksiaddiktit tästä on toki suljettava pois, älä pliiiiiis kerro olevasi kumpaakaan tai molempia! (menetän yöuneni kiimalle tai huolelle, ehkä molemmille)

Nyt tulee muutes hurja väite:
Silmät ja mieli kirkkaina näkee lähellä pörräävistä ihmisistä (siis miehistä, korostan heterouttani!) ihan eri piirteitä ja jutskia kuin känässä. Siis näin mä itse järkytyksekseni huomasin kun hengasin lasta odottaessani - tulevana yh-mudena - baareissa ja toki muuallakin kavereiden seurassa. Hitsi miten mä ihastuinkin siinä tilassa muuten...

:shock:

Järkytysten ja muinaisen kännielon morkkisten jälkeen tajusin rauhoittua ja hiffasin asioiden olevan kuitenkin suht hyvin; eli vaikka kännissä "rakastuinkin" suoranaiseen hulttio-idioottiin, joka harmikseen hedelmöitti mut, oli se mies kuitenkin varsin komea ja hyväntuoksuinen. Loppuraskauden lohduttauduin ajatuksella, ettei lapsestani tule rumaa.

8)

Mikäs lisäselite nyt tähän... Siis imo mahdollisuudet rakastumisen kokemiseen paranevat kun hieman rauhallisemmin tsekkailee efektejä ympäriltä, jättää jopa ne leimimmät panematta.

(kauhee ku työt sotkee kitinöintiä, katkee virkkeet ja ajatus kokoajan!)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzulle. Olipas vallan mainio kirjotus, vaik en tajunnukaan ku noin puolet siitä.
Paras pointti siinä oli, että ne leimimmät kannattaa jättää panematta, vai miten se nyt meni.. 8) Faktoja toisen perään.
Enkä mä oikeasti ole alkoholisti enkä seksiaddikti. Pidän kyllä kovasti sekä viinasta että seksistä, mutta kukapa ei? (Retorinen kysymys.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:--
Siis imo mahdollisuudet rakastumisen ja buenomman rakkauden kokemiseen ja löytymiseen paranevat kun hieman rauhallisemmin tsekkailee efektejä ympäriltä, jättää jopa ne leimimmät panematta.

Teki mieli vähän korjata. :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vituttaa, ettei Prinsessa-munia löydy enää kaupasta. Heti pääsiäiseenkö niiden myynti piti lopettaa??!!!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23547
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei suju mikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Vituttaa, ettei Prinsessa-munia löydy enää kaupasta. Heti pääsiäiseenkö niiden myynti piti lopettaa??!!!
Jos nämä munat liittyvät edes löyhästi siihen kuiviin puristettuun munasromuspalstaläppään, niin katson pelkästään kohtuuden ylittyneen ja oikeuden tapahtuneen.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:Vituttaa, ettei Prinsessa-munia löydy enää kaupasta. Heti pääsiäiseenkö niiden myynti piti lopettaa??!!!
Niinpä. Just kun mäkin olin löytänyt uuden harrastuksen.. Yksi sormus lisää.. Ooh.. Ei olisi ollut liikaa.. Kaksikaan.. Kolmekaan..
No, voi olla että sitä harrastetta (pakkomiellettä) olisi ollut vaikeata (mahdotonta, ken Sormuksen valtaan joutuu) lopettaa ellei pääsiäisen aikarajoitejutska olisi tullut tässä asiassa niin sanotusti hätiin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aito_Johanna kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Miksi tuo kirjoitetaan viipeellä? Onko se muuttunut vai onko se aina ollut tuossa muodossa? Mies tuosta joskus mainitsi kun viive sanaa joutuu paljon käyttämään, että nyt pitää sanoa/kirjoittaa vipe(?)


Nuo molemmat ovat nykyään sallittuja. Viipeellä on ennen ollut ainoa oikea muoto. Suomen kielessä p vain muuttuu sanaa taivutettaessa joskus v:ksi, vrt. taive - taipeen, korpi - korven (mutta toisaalta kyllä toive - toiveen, enkä nyt osaa sanoa, miksi näin).


Hakematta aiheesta mieleen tulee lähinnä "kantasanat". Taipua -> taipeen; toivoa -> toiveen; viipyä -> viipeen.

Korven tapaisia sanoja, jotka taipuisivat eri tavalla ei tule mieleen.
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Asiaankin - vituttaa >15% enemmän.
Työ- ja ihmissuhdeasiat. Järjestykseltään 17. peräkkäisen määräaikaisen työsopimuksen alkamista voisi tietysti juhlia.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

nokkaelain kirjoitti:Asiaankin - vituttaa >15% enemmän.
Työ- ja ihmissuhdeasiat. Järjestykseltään 17. peräkkäisen määräaikaisen työsopimuksen alkamista voisi tietysti juhlia.
Melko laitonta. Elämä on.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tix kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Asiaankin - vituttaa >15% enemmän.
Työ- ja ihmissuhdeasiat. Järjestykseltään 17. peräkkäisen määräaikaisen työsopimuksen alkamista voisi tietysti juhlia.
Melko laitonta. Elämä on.
Ala vastarintaan! Hesarista just luin, että Helsingin yliopisto on tuomittu korvauksiin henkilölle, joka oli yhteensä seitsemän vuotta töissä 18 eri pätkällä.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:
Tix kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:Asiaankin - vituttaa >15% enemmän.
Työ- ja ihmissuhdeasiat. Järjestykseltään 17. peräkkäisen määräaikaisen työsopimuksen alkamista voisi tietysti juhlia.
Melko laitonta. Elämä on.
Ala vastarintaan! Hesarista just luin, että Helsingin yliopisto on tuomittu korvauksiin henkilölle, joka oli yhteensä seitsemän vuotta töissä 18 eri pätkällä.
Korvauksia saa vasta siinä vaiheessa, jos työsuhde päättyy. Ei siinä tilanteessa että se jatkuu.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tix kirjoitti: Korvauksia saa vasta siinä vaiheessa, jos työsuhde päättyy. Ei siinä tilanteessa että se jatkuu.
Äh, no voi rähmä, noinhan se tietysti onkin. Olin just rakentamassa ja lykkäämässä noksulle postiin kätevää kannettavaa ja kokoontaitettavaa barrikaadia.

Henk.koht. toivoisin, että olis kesätöitä. Näytti jo hyvältä, mutta ei enää. Kohta oon tosin lähdössä yliopiston rekrypalvelujen "Oletko vielä vailla kesätöitä?" -tilaisuuteen, jossa joku työvoimatoimistolainen antaa vinkkejä, miten vielä voisi etsiä niitä kesätöitä. Toivottavasti ei ole täysin turha tilaisuus.
Kid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Karvat
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Henk.koht. toivoisin, että olis kesätöitä. Näytti jo hyvältä, mutta ei enää.
Mä taas henk.koht. toivoisin, että olis ensi syksyksi töitä. Eilen kävin yhdessä haastattelussa. Se vaikutti ihan lupaavalta siihen asti, kunnes lähtiessäni haastatteleva rehtori lähetti terveisiä nykyiseen työpaikkaani ja kertoi tuntevansa nykyisen pomoni "oikein hyvin". Siis sen paskiaisen, sen katalan lehmän, jonka kanssa mulla on ollut napit vastakkain nyt vuoden verran! Niin että se siitä työpaikasta. Ihan salettiin ne yhdessä juonivat ja neuvottelevat, että älä vaan ota sitä Aito_Johannaa töihin :roll:
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Henk.koht. toivoisin, että olis kesätöitä. Näytti jo hyvältä, mutta ei enää.
Mä taas henk.koht. toivoisin, että olis ensi syksyksi töitä. Eilen kävin yhdessä haastattelussa. Se vaikutti ihan lupaavalta siihen asti, kunnes lähtiessäni haastatteleva rehtori lähetti terveisiä nykyiseen työpaikkaani ja kertoi tuntevansa nykyisen pomoni "oikein hyvin". Siis sen paskiaisen, sen katalan lehmän, jonka kanssa mulla on ollut napit vastakkain nyt vuoden verran! Niin että se siitä työpaikasta. Ihan salettiin ne yhdessä juonivat ja neuvottelevat, että älä vaan ota sitä Aito_Johannaa töihin :roll:
Onko sinulla joku työkriisi tulossa? Ei vakipaikkaa vai pelkästään halu vaihtaa?

Sanotaan, että ihmisen stressaavimmat asiat ovat läheisen kuolema, työpaikan vaihto ja muutto (muistaakseni tässä järjestyksessä).

Eli tsemppiä, siis.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

HAHAAA! Äsken siwassa kävin ravistelemassa viimoista prinsessamunaa. Sain neljännen sormuksen, helmee!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23547
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

didi kirjoitti:HAHAAA! Äsken siwassa kävin ravistelemassa viimoista prinsessamunaa. Sain neljännen sormuksen, helmee!
Ymmärrän vitutuksen. Meikäläinen kun ravistelee munaa niin sormus on vihoviimeisiä asioita toivomuslistalla..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Se vaikutti ihan lupaavalta siihen asti, kunnes lähtiessäni haastatteleva rehtori lähetti terveisiä nykyiseen työpaikkaani ja kertoi tuntevansa nykyisen pomoni "oikein hyvin". Siis sen paskiaisen, sen katalan lehmän, jonka kanssa mulla on ollut napit vastakkain nyt vuoden verran! Niin että se siitä työpaikasta.
Tuohan voi myös tarkoittaa että sait juuri sympatiapisteitä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti: Tuohan voi myös tarkoittaa että sait juuri sympatiapisteitä.
Toivotaan näin.

Ja Pertin kysymykseen vastaus: joo, työpaikan vaihto on väistämättä edessä. Lukion virat menevät Helsingissä tyypeille, joilla on 20 vuotta työkokemusta ja suunnilleen tohtorintutkinto + muita meriittejä, joten tää on tätä pätkätyöläisen todellisuutta vielä jonkin aikaa. Mutta en toisaalta ole kovin huolestunut: ei meitä työttömänäkään ole, jotain pätkää irtoaa aina.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Työhaastatteluissa muuten kaikenlaisen negatiivisen palautteen antaminen nykyisestä/edellisestä työnantajasta on hemmetinmoinen kardinaalivirhe.
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Viikon työt tehty ja työaikaa jäljellä useampi tunti. Perseestä.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Työhaastatteluissa muuten kaikenlaisen negatiivisen palautteen antaminen nykyisestä/edellisestä työnantajasta on hemmetinmoinen kardinaalivirhe.
Sinällään. Hankalampaa on vältellä sanomisia silloin kun menet kilpailijalle töihin. Ehkä edellisen haukkumisen sijaan pitää yrittää käänteisesti kehua tulevaa työnantajaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:Työhaastatteluissa muuten kaikenlaisen negatiivisen palautteen antaminen nykyisestä/edellisestä työnantajasta on hemmetinmoinen kardinaalivirhe.
Joo, näin sanoo järkikin.
Mut tää on siltikin suurehko ongelma. Koska mulla ei ole mitään muuta ku negatiivista sanottavaa mun nykyisestä työnantajasta. Jos meen nyt työhaastatteluun, ja ne kysyy, että miksi haluan vaihtaa työpaikkaa, niin mitä mä vastaan?
Oon miettinyt tätä oikeesti vaikka kuinka paljon.
"Joo, onhan mulla vakituinen työpaikka, mutta mun lähin esimies on hullu natsiakka, kenen kanssa ei vaan pysty tulla toimeen." ?!?? (Joopajoo.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Työhaastatteluissa muuten kaikenlaisen negatiivisen palautteen antaminen nykyisestä/edellisestä työnantajasta on hemmetinmoinen kardinaalivirhe.
Joo, näin sanoo järkikin.
Mut tää on siltikin suurehko ongelma. Koska mulla ei ole mitään muuta ku negatiivista sanottavaa mun nykyisestä työnantajasta. Jos meen nyt työhaastatteluun, ja ne kysyy, että miksi haluan vaihtaa työpaikkaa, niin mitä mä vastaan?
Oon miettinyt tätä oikeesti vaikka kuinka paljon.
"Joo, onhan mulla vakituinen työpaikka, mutta mun lähin esimies on hullu natsiakka, kenen kanssa ei vaan pysty tulla toimeen." ?!?? (Joopajoo.)
MIten olisi seuraava: harrastit seksiä pomosi kanssa ja hänen vaimonsa sai kuulla asiasta?