Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:^Joskus siltä tieltä pitää myös poiketa.
Just kesällä saman perkeleen tien päivittämättömyyden takia myöhästyin vartin serkun rippijuhlista kun ajoin liittymän ohi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdin toimittaa verokortin ajoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti:Unohdin toimittaa verokortin ajoissa.
Tein ton viime vuonna. Tähän ketjuun siitä tosin ei tarvinnut ilmoittaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Just kesällä saman perkeleen tien päivittämättömyyden takia myöhästyin vartin serkun rippijuhlista kun ajoin liittymän ohi.
Tarvitsen ehdottomasti tuollaisen vehkeen, joka auttaa minua myöhästymään sukujuhlista.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ihmiset jotka kyselevät myytävästä autosta tietoja tektiviestillä. Stanan puupäät. Samassa ajassa olisitte soittaneet ja selvittäneet 10krt enemmän asioita puhelimitse.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:Ihmiset jotka kyselevät myytävästä autosta tietoja tektiviestillä. Stanan puupäät. Samassa ajassa olisitte soittaneet ja selvittäneet 10krt enemmän asioita puhelimitse.
Diih, vihaan tekstareita just tän takia. Ottaisin mielelläni semmoisen liittymän johon ei voisi vastaanottaa tekstareita :D
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Ihmiset jotka kyselevät myytävästä autosta tietoja tektiviestillä. Stanan puupäät. Samassa ajassa olisitte soittaneet ja selvittäneet 10krt enemmän asioita puhelimitse.
Diih, vihaan tekstareita just tän takia. Ottaisin mielelläni semmoisen liittymän johon ei voisi vastaanottaa tekstareita :D
Parhaita on kaverit jotka kysyy johonkin tietotekniseen ongelmaan tekstiviestitse ratkaisua, joihin sä joudut selittämään viis minuuttia erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja tai pyytää tarkentavia kysymyksiä. Sitten sun pitäis se viiden minuutin setti joko tiivistää vastaustekstiviestiin tai (ainoana realistisena vaihtoehtona) soittaa niille omaan piikkiis auttaakses niitä ongelmassaan.

Reilukerho.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl! Simahdin selälleni kahden istuttavalle sohvalle kirja kädessä ja vetäsin kolmen tunnin unet. Enkä varmaan ois heränny ellei sohva olisi aivan totaalisen lyhyt nukkumiseen. Nyt sitten ei nukuta mutta aamulla kyllä nukuttais. Ja pitäisi painaa 10h työpäivää. huoh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*tun paskaItella on hävittänyt mun postin!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Niin munkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä voin saada noin ruman esineen aikaiseksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä voin saada noin ruman esineen aikaiseksi?
Eiks nää kuuluis tonne "Kävin paskalla"-ketjuun?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Taas vituttaa oma ymmärtämättömyys, joka tällä kertaa kohdistuu eräisiin viime vuosisadan alun wieniläisiin filosofeihin. En tajuu ees, miten tää kirja, jota luen, vois auttaa lisäämään mun tietoja esim. kasvatustieteestä. Mikäli tämmönen kaiffari kuin Pertti Töttö on esim. urpiaisen frendejä, niin voisko urppis ystävällisesti välittää sille viestin, että olis ihan paikallaan lisätä esipuheeseen, että tyypin kirjoja ei kerta kaikkiaan saa tarjota opiskelumateriaaliksi minkään alan perusopinto-opiskeljoille?
En ole muistaakseni koskaan edes tavannut Töttöä. En myöskään ole lukenut hänen uudempaa tuotantoaan lainkaan. Tavallaan pidin Tötön ristiretkeä eksaktin tieteen puolesta suomalaisen yhteiskuntatieteen höttöilyn keskellä ihan virkistävänä, mutta jotenkin siitä on nyt mennyt maku keinotekoisine natsi-Vanhasen puolusteluineen kaikkineen, joita tulee valitettavan usein vastaan jopa ihan Hesarissa.

Toivottavasti tentti tms. meni hyvin - olenko koskaan maininnut, että viime vuosisadan (ja miksei tämänkin) alun wieniläisfilosofit ovat lähellä sydäntäni? En tosin suosittelisi tutstumista heihin Tötön välityksellä; vaikkapa Ilkka Niiniluoto on asiassa maukkaampi opas. Tosin ND on selvästikin aivan pihalla näiden wieniläisajattelijoiden skoretuksenedistyspotentiaalista: loogisia positivisteja ja loogisia empiristejä siteeraamalla ei koko ihmiskunnan historiassa ole varmuudella skoretettu kertaakaan. Siinä tarkoituksessa pitää lukea ja siteerata perrierinkeveitä ranskalaisia teoreetikoita ja erinäisiä post-ismejä. Tätähän mm. Vadim sovelsi ahkerasti jo Kitinäaikoinaan. Ja päätellen siitä, että ei ole Kitinään palannut, menestyksekkäästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti: Toivottavasti tentti tms. meni hyvin - olenko koskaan maininnut, että viime vuosisadan (ja miksei tämänkin) alun wieniläisfilosofit ovat lähellä sydäntäni?
Just tosta syystä, ja sit kans siitä, että tolla Tötöllä oli vähän samanlainen ote kuin sulla, ettei esim. kaihtanut sanoa näkemystään suoraan, jos joku oli hänen mielestään erehtynyt, päättelin, että saattaisit olla sen kaiffareita. Mut sinänsä pärjäsin ihan hyvin, kun piti vaan kirjoittaa yks semmonen oppimistehtävä, johon Tötön kirja oli yks mahdollinen lähde. Eihän sitä kirjaa kokonaan olis ees tarvinnut lukea, mutta kiinnostukseni oli kuitenkin suurempi kuin ymmärrykseni.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:Tosin ND on selvästikin aivan pihalla näiden wieniläisajattelijoiden skoretuksenedistyspotentiaalista: loogisia positivisteja ja loogisia empiristejä siteeraamalla ei koko ihmiskunnan historiassa ole varmuudella skoretettu kertaakaan. Siinä tarkoituksessa pitää lukea ja siteerata perrierinkeveitä ranskalaisia teoreetikoita ja erinäisiä post-ismejä. Tätähän mm. Vadim sovelsi ahkerasti jo Kitinäaikoinaan. Ja päätellen siitä, että ei ole Kitinään palannut, menestyksekkäästi.
Olisipa joku kertonut tuon 25 vuotta sitten.

Ps. Kitinän vuoksi toivon, että pidättäydyt edelleen vain wieniläisfilosofeissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:olenko koskaan maininnut, että viime vuosisadan (ja miksei tämänkin) alun wieniläisfilosofit ovat lähellä sydäntäni?
Tykkään itse erityisesti Schnitzelistä ja Waldista.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hiiri meni rikki. Mä en yhtään tykkää tästä läppärin hiirihässäkästä. Argh!!!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jonohoitaja ei vastaa, mrrrh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miks kaikki menee aina niin päin helvettiä?
Möhläsin just yhen duunijutun, ja vaikkakaan se ei ollut ku noin fifty-sixty mun vika, niin harmittaa ihan sikana. Ihanku ei muutenki jo tekis mieli mennä kotiin peiton alle nyyhkyttää.
Yksityiselämästä en viitsi täällä sen enempää avautua, ts. ei kuulu tapohin puhua toisten jutuista..mut ei todella oo enää mitään ihkupihkupinkkiä. Eikä edes mustavalkoista, vaan joku semmonen harmaansävy.
Mut kai sitä piätis olla onnellinen ku yleensä on duuni ja parisuhe, kaikilla ei oo niitä..nyt en vaan todellakaan jaksais. Huokaus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Muistitikku, jolle siirsin koneelta kaikki tärkeät tiedostot ennen uuden käyttöjärjestelmän asennusta, hajosi juuri kun 90% tiedostoista oli siirrettynä sinne. Siis siirrettynä, ei kopioituna.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huomenna piti lähteä naisen kanssa Tallinnaan katsomaan Rammsteinia. Pieni mies tuli kipeäksi, joten matka jäi. No onneksi sain liput myytyä ja matkasta saa korvaukset lääkärintodistusta vastaan, mutta harmittaa se silti. Donnerwetter und Scheisse!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Loman aikana oli tullut lisälasku auton merkkihuollosta. Teetin tuon huollon lokakuussa 2009 ! Haluavat lisää rahaa vaihteistoöljystä. Vaihteistoon mahtuu 2 litraa, jonka olen maksanut. Nyt haluavat vielä rahaa yhdestä litrasta ja kovemmalla hinnalla. Ei taida tulla kauppoja.. :evil: Eihän tuo reilu parikymppiä mua konkursiin aja, mutta asiattomia laskuja en maksa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ LOL! Uskomatonta että on otsaa. :D Minkä merkin merkkihuolto moisia laskuja lähettelee? Tiedänpähän pysyä kaukana.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huh. Soitin toiseen liikkeeseen, mutta merkkihuolto sekin. Vaihteiston öljytilavuus 1.8 ltr, ei siis 3 ltr. Joten soitin vaihdon tehneeseen liikkeeseen -> nikottelua -> selvitän asiaa ja soitan. Soitti " sytytä takka sillä laskulla" ja pyyteli anteeksi+selitteli 'toisten' tekemää laskua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Olen tässä nyt joitain viikkoja kirjottanut kouluun esitystä.
Meidän esityksen pitäisi olla ensi viikon alussa. Viime viikon alussa sain esityksen valmiiksi, vain raportista puuttui osia. Kyseessä on 6 op.n (160 työtuntia) kokonaisuus. Kyseessä on ryhmätyö, mutta ryhmän toinen jäsen ei ole saanut tehtyä oikeen mitään. Ai, paitsi varastettua mun tekemän työn. Kutsuttakoon häntä jatkossa urpoksi.

Viime perjantaina tuo urpo piti toisessa kurssissa pakollisen esityksen kahden kaverinsa kanssa. Joka oli suurimmaksi osaksi kopiotu tästä mun kirjottamasta esityksestä. Eikä niin, että vaan asioita olisi kopioitu, vaan yli puolet kirjoittamistani diosta oli otettu suoraan niiden esitykseen. Ei edes fonttia tai kuvia oltu jaksettu vaihtaa.

Kuuntelin sitten esityksen raivosta kihisten ja tunnin lopuksi näytin opettajalle oman esitykseni. Opettaja katseli ja silmät vaan suureni kun näytin esitystäni eteenpäin. Totesi sitten että juu, kyllähän tuo plagioinnin tunnusmerkit täyttää. Ja että vie asian eteenpäin koulutusalan yliopettajalle. Opettaja ei epäillyt kumman esitys oli alkuperäinen, sanoikin ihmetelleensä että miten ne ei tunnu tietävän oikeen mitään esitelmänsä aiheesta.

Nythän siis vituttaa moni asia. Se, että ne urpot kuvittelee voivansa varastaa noin räikeästi multa.
Se, että joudun käytännössä pitämään saman esityksen kun ne jo piti. Tosin erona, että ne vaan luki ne diat suoraan, ja koska vihaan semmosia esityksiä niin en niitä vapaaehtosesti tee. Eli kirjoitan diaan pääasian ja kerron laajemmin /selitän termit ja toimintaperiaatteen.
Se, että pelkään niitten pääsevän tästä ilman ihmeempää rangaistusta. Yliopettaja kun on vähän semmonen "on kivaa kun kaikilla on kivaa"-tyyppi. Ja ei, se että ne saa tuosta toisesta kurssista ykköset ei ole mikään kunnon (tai edes oikeudenmukainen rangaistus).
Me transmitte sursum, Caledoni!