Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä on jo kaikkea mahdollista materiaa, joten kutsussa tulee todennäköisesti lukemaan, että halutessaan voi laittaa rahaa matkatilille, mutta lahjukset eivät ole pakollisia.

Häissä ymmärrän tuon rahajutun, mutta viimeisen vuoden sisään olen saanut kutsun kaksille synttäreille rahavaatimuksilla varustettuna. Toisessa vielä haluttiin maksettavan 25 - 30€ ETUKÄTEEN. Mitvit?!! Yllättäen jätin molemmat kemut väliin.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:Järjestään kaverit on kironneet 15 -25 tonnin budjetteja. :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

EI-VITTU-VOI-OLLA-MAHDOLLISTA
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Järjestään kaverit on kironneet 15 -25 tonnin budjetteja. :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

EI-VITTU-VOI-OLLA-MAHDOLLISTA
On se, kun ei seuraintalo lihakeiton, ruisleivän ja piimän kera enää riitä. :P

Olin aikoinaan Myhin häissä, ja siellä oli bout 1000 vierasta. Siellä olen viimeks saanut häissä lihasoppaa ja ruisleipää ..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 14.04.2010 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:Ymmärrän ite ton rahalahjankin. Jos parilla on roipetta jo sikana eikä tarvetta millekään, niin kukkakoristeiset hobbyhall-lakanat lähinnä vituttaa. Voihan sen ilmaista vaikka niin, että halutessasi voit tehdä lahjoituksen häämatkakassaan tms. Tääkin on aika yleinen imo nykyisin.
Minä laittaisin että "ei lahjoja, mutta jos et voi mieltäsi malttaa niin laita rahaa tänne: puita, vessoja, lehmiä ja vuohia afrikkaan -tilinumero". Tai vaihtoehtoisesti joku KIVA-lainasysteemi tms.

Minusta joku lahjalistaki on jo aika mauton, siinä kun minusta ilmoitetaan että "haluamme lahjoja, lahjokaa siis".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

En tiedä tarkkaa summaa, mutta uskaltaisin veikata pikkusiskon häiden budjetin olleen jokin tuollainen reilu 10 t.. + sormus ... et kyllä siinä varmaa oltiin 15 t:n paikkeilla.

Hääbudjettiin vaikuttaa aika paljon se, että missä ne häät järjestää, saako paikalle tuoda omat ruoat ja juomat.. jne.
Itse mietin mahdollisimman pienen budjetin juhlia, jos sellaiset nyt pitää järjestää. Mulle ne häät eivät ole niin tärkeät, avokki sen sijaan haluaa saada kunnon kemut. oh well.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Järjestään kaverit on kironneet 15 -25 tonnin budjetteja. :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

EI-VITTU-VOI-OLLA-MAHDOLLISTA
On se, kun ei seuraintalo lihakeiton, ruisleivän ja piimän kera enää riitä. :P
Mä kieltäydyn ymmärtämästä. Ihan oikeesti.
Mulla ei siis ole mitään naimisiinmenoa sun muuta vastaan, ei missään tapauksessa mutta kyllä nyt järki olis ihan hyvä pitää päässä.

Ei sitten vituta niin kovasti kun avioeropapereita allekirjoittaessa on vielä häävelkaa parikytätonnia maksamatta :P
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Järjetöntä tavallisen ihmisen laittaa tuollaista summaa yhden päivän juhliin. Mutta toki ne rahansa saa halutessaan vaikka polttaa.

Mitä järkeä tavallisen ihmisen on laittaa 15-25 tonnia yhden päivän juhliin. Joku kohta vastaa, että eihän näitä asioita voi ajatella järjellä. Kyllä voi. Se raha on aina pois jostain muusta.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
bliss kirjoitti:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

EI-VITTU-VOI-OLLA-MAHDOLLISTA
On se, kun ei seuraintalo lihakeiton, ruisleivän ja piimän kera enää riitä. :P
Mä kieltäydyn ymmärtämästä. Ihan oikeesti.
Mulla ei siis ole mitään naimisiinmenoa sun muuta vastaan, ei missään tapauksessa mutta kyllä nyt järki olis ihan hyvä pitää päässä.

Ei sitten vituta niin kovasti kun avioeropapereita allekirjoittaessa on vielä häävelkaa parikytätonnia maksamatta :P
Kyllä mä näkisin kanssa, että pieni järjenkäyttö olisi kuitenkin suotavaa vaikkaa ollaankin ihanan rakastuneita ja kaikki on vaaleanpunaista hattaraa. Se on kuitenkin ihan oikeaa rahaa ja pois jostain muusta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hääasiassa ottaisi kyllä Kain tavoin päähän jos vakiintuneesta kaveriporukasta yksi lipeää koodista. Epäreilua muille, vaikka sinänsä pari itse juhlansa luonteen päättääkin. Tosiaan jos vitutus tuntuu liialliselta, menemättä voi aina jättää. Laita pelkkä lahja?

Omista häistä tuli ennakkoajatuksista poiketen melkoinen kompromissi, kun se nyt ei ollut Minun päiväni vaan Meidän. Rahaa hulahti reilusti, tietyn kipurajan jälkeen lakkasin laskemasta enkä jälkeenpäinkään tohtinut kasata kuiteista selkeää todistetta hassatuista varoista. Hypistelin vain valokuvia, sormuksia ja pukuani onnellisena, oli se kaiken vaivan ja käteisen arvoista.

Vieraiden loukkaantumista miettiessä sitä muuten helposti ajaa itsensä umpikujaan. Yhdelle ei kelpaa lahjalista, toinen loukkaantuu tilinumerosta kutsussa, kolmas ehdottomasti tahtoo tuoda jotain. Meillä tuli etu- ja jälkikäteen puhetta istumajärjestyksestä, ohjelmasta, aikatauluista tai niiden puutteesta, kutsutuista vieraista ja jälkisiivouksesta. Ei keskenämme vaan muilta tahoilta, palaute vähän otti päähän kun näimme kuitenkin kaksistaan järjettömän vaivan ja yritimme ottaa hyvin sekalaisen vierasjoukkomme huomioon. Ja siinä sivussa tehdä itsemme näköistä juhlaa. Kaikkia nyt ei voi yhtä aikaa tehdä täydellisen tyytyväiseksi. Eniten itseä jäi harmittamaan ettei kaikkien vieraiden kanssa ehtinyt kunnolla juttelemaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

nastamuumio kirjoitti:Mulla on täksi kesäksi ohjelmassa yhdet häät, ja olin tosi iloinen, kun kurkkasin häälahjalistaa ja listassa on enimmäkseen ihan vaan muutaman kympin toiveita. Tältä pohjalta meen innolla polttareihinkin, jos kutsutaan, vaikka en siis tiiä kutsutaanko, kun en tunne morsianta lainkaan niin hyvin kuin sulhasta, ja sulhasen polttareihin ei varmaan naisia kutsuta.
Haluun viel mainostaa, kuin ihania kavereita mulla on, ja kertoa, että yllä mainitussa lahjalistassa ykkösenä oli "lahjoitus hyväntekeväisyyteen".
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kiinteistö, jossa toimistomme sijaitsee, vaihtoi omistajaa. Tähän on suunnitteilla isolla rahalla asuntoja toimistohuoneiden tilalle ja vähän seinänvieruksia pitkin kuulin, että talo tyhjennetään tämän vuoden puolella nykyisistä vuokralaisista.
Että vähän niinq vituttaa etsiä uusi luukku.
Siksi pitää myös hukata näitä "ylimääräisiä" laitteita.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vitutuksen aiheena täällä jumiutuminen kotiin kun meillä on tällä hetkellä väliaikaisesti vain yksi auto. Ja miehellä on ylitöitä aikas paljon just nyt. Lenkillä voi tietty käydä rattaiden ja koiran kanssa mutta mihinkään muualle ei tätä sakkia enää ilman sitä autoa siirretäkään. Eli pönötän täällä ja muksu ja koira vikisee vuorotahtiin, välillä kuorossakin. Hohhoijaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12456
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Heinänuha vähän vituttaa. Ja huonosti nukuttu yö.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tentti työelämän kehittämisestä. Aiemmin oon onnistunut välttämään kokonaan kaiken swot-analyyseista ja laatu- ja prosessijohtamisesta ja toimintastategiosta ja jopa muutosagenteista, mutta nyt pitäis saada tästä silkosta jotain tolkkua lauantaiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Päivän vitutus:

Aamulla hain kyläkaupasta mäyräkoiran Karhua.
Sitä on vielä 5 pulloa jäljellä, mutta iltaa varten hain varmuuden vuoksi toisen "annoksen". Poikkeuksellisesti, en yleensä kahdesti hae ja poikkeuksellisesti kävellen enkä Landroverilla, vaikka kauppaan on sata metriä.

Poiskävellessä vastaan tuli iso lauma selvästi alaikäisiä, keskenkasvuisia pissiksiä. Kaikilla tosi tiukat farkut ja lyhyet, pyöreät pikkupeput paljastavat takit. Oletan menossa kylän ratsastustallille lähellä, teinix-heppahöperöitä. Nauroivat jo kaukaa minut nähdessään, aarrggghhhh!!

Vastakkain kulkiessamme "kostoksi" otin katsekontaktin kaikkein eniten pikkulutkan näköiseen blondiin. Yritin näyttää ystävälliseltä, mukamas kuin kiltiltä hassulta sedältä. Tuo virnisti vastaan kuin Babylonin Portto! Purkkaa jauhaen ja irstaan näköisenä painavissa meikeissään, turmeltunut pissis!

Ohimentyä käännyin tarkkailemaan, ja eivät katsoneet takaisinpäin, mutta supattelivat keskenään ja nauraa räkättivät kuin harakat! Oletan, ettei ollut soidinkujerrusta.

Miksi housut ei aukene meille, onko (1962) sotumme syytä tää? Vai "hieman" ruokkoamattoman lookkini? Koko habitukseni? Tai miksei vanhaa ihmistä enää kunnioiteta? Eikö nuoria naisia kasvateta enää ollenkaan?

Edit: Tuon jälkeen lohdutuksena varastin tien varresta kaksi aurausmuovikeppiä, leikin Drunken Ninjaa niillä.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mätkyt :maanantai:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Mätkyt :maanantai:
Komppaan. Ja v*tun veroilmoituksen täyttö.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mätkyt tuli tännekin. Ja ensimmäinen normaali palkka neljään kuukauteen - ilman ylitöitä siis - tuntuu säälittävän pieneltä :maanantai:
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: iso lauma selvästi alaikäisiä, keskenkasvuisia pissiksiä
Mä olen ollut viime aikoina töissä yhdellä yläasteella, siellähän noita pyörii. Normaalin ihmisen silmiin näyttävät toki aatteineen ja vaatteineen vielä lapsilta, mutta joku Gattis-Poika voisi olla kaikkien noiden pikku pystytisujen seassa ihmeissään! Uskallan sanoa tämän ääneen vain, koska tiedän sun olevan liian alkoholisoituneen hakemaan opettajan hommia.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Homeboy65 kirjoitti:Heinänuha vähän vituttaa. Ja huonosti nukuttu yö.
Sama.

Nyt oon sitten fiksusti nauttinut lääkkeitä ja kahvia, pelkästään. Ja hurrdurr..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mikähän mua vaivaa kun mulla on aina ollut ihan kivaa kaikissa häissä joissa oon vieraana ollut. Ei oo vituttanu, ja on ollut kiva nähdä, miten eri tavoin ihmiset juhlansa järjestää. Porotilalla juhannuksena hyttysten syötävänä olis periaatteessa voinut nousta sukupuolielin otsaan, mutta kun asennoitu oikein, niin oli vaan hauskaa suihkutella yhdessä toisten vieraiden kanssa unisex-parfyymi eau de Offia. Italiassa kahden tunnin messu puudutti perseen melko tehokkaasti, mutta 7 ruokalajin illallinen korvasi senkin tuskan täydellisesti.

Hitsi kun oon aina jotenkin luullut et on kivaa kun kutsutaan, ei niin et voi helvetti kun pitää tonnekin mennä.

Ja jos hääpäivä on olevinaan edelleen joku ketun "naisen oma päivä kermakakkuna", niin kiitti, jätän sitten omalla kohdallani väliin vaikka kokonaan. En voi juuri kuvitella mitään hirveämpää.

En vaan vissiin tajua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Mua ihan vähän vaan nauratti KaiNalon suutahdus lapsettomista häistä. Ei tarvitse ihan hirvittävästi mennä ajassa taaksepäin, niin mielipide olisi ollut ihan toinen, kunnon bileet eikä mitään lapsia jalkoihin pyörimään, örröörrrörrör!!1
Mua kans vähän ihmetytti tää. Joskin siltä kautta tarkasteltuna, että kuvittelin että masan asenne olis ollut lapsellisenakin luokkaa "Jes, kersa huoltamolle ja aikuisille vaihteeksi laatuaikaa!"

Mitä noin yleensä tulee tohon hommaan, niin mun mielestä kyllä häät on kahden aikuisen The Juhla, joka on kyllä 110% niiden kahden ihmisen juhla, ja niiden toiveiden mukaan mennään. Jos se ei sovi omaan pirtaan, niin se on sit vähän onnettomampi juttu, mut kyllä mä ensikädessä kunnioittaisin pariskunnan toiveita, vaikka ne onkin omista poikkeavia. Kaikkihan me erilaisia ollaan ja preferoidaan erilaisia tapoja bilettää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti: iso lauma selvästi alaikäisiä, keskenkasvuisia pissiksiä
Mä olen ollut viime aikoina töissä yhdellä yläasteella, siellähän noita pyörii. Normaalin ihmisen silmiin näyttävät toki aatteineen ja vaatteineen vielä lapsilta, mutta joku Gattis-Poika voisi olla kaikkien noiden pikku pystytisujen seassa ihmeissään! Uskallan sanoa tämän ääneen vain, koska tiedän sun olevan liian alkoholisoituneen hakemaan opettajan hommia.
Olen minä "työurallani" opettanut puolisen vuotta. Mutta se oli aikuiskoulutuskeskus. Äkkiseltään pikkuritsojen reaktio pelkkään olemassaolooni surettaa. Minua ei ole aikoihin pilkattu kadulla, kun poistun kotoa niin harvoin. Mutta tarkemmin ajatellen tuon täytyy johtua siitä, että alitajuisesti halusivat minua ja pikkupimppinsä kostuivat. Mutta ovat vielä niin heppahöperöitä ja komeista amispojuista haaveilevia, että tietoisuuteensa asti se ei päässyt kuin hämillisenä kikatuksena. Niin sen täytyy olla, juu. Tietysti. Niin.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: "Jes, kersa huoltamolle ja aikuisille vaihteeksi laatuaikaa!".
Laatuaikaa kyllä kiitos, mutta jonkun toisen häät eivät ole "laatuaikaa" meille.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: "Jes, kersa huoltamolle ja aikuisille vaihteeksi laatuaikaa!".
Laatuaikaa kyllä kiitos, mutta jonkun toisen häät eivät ole "laatuaikaa" meille.
Sääli. Minusta ne ovat parhautta, jos ne eivät vain ole kuivat eikä alkottomat.