Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vuvuzela. Voi vittusaatana.
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

YUP on hajonnut. No on siitä jo aikaa, mutta vittu ku se oli maaliman paras pändi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tännehän sai valittaa, eikö niin? 8)
Tää tupakkalakko suorastaan vituttaa. Voi miksi en lopettanu pysyvästi siellä sairaalassa, kun siellä se oli paljon helpompaa?
No, ainakin mulla on tiistaiksi aika tupakkaklinikalle. Oliskohan siitä jotain hyötyä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

sipsi kirjoitti:Tännehän sai valittaa, eikö niin? 8)
Tää tupakkalakko suorastaan vituttaa. Voi miksi en lopettanu pysyvästi siellä sairaalassa, kun siellä se oli paljon helpompaa?
No, ainakin mulla on tiistaiksi aika tupakkaklinikalle. Oliskohan siitä jotain hyötyä?
Lue tää kirja:
http://nerukom.googlepages.com/AllenCar ... moking.pdf
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Koetan vältellä Kitinää, mutta nyt on pakko avautua. Tällaista voi sattua vain minulle, joka en opi virheistäni tai vaikka ne muistan, se ei auta.

Olen aikoinani tipauttanut kännykkäni vessanpönttöön. Kahdesti. Saanut ne kuivateltua. Tän viimesen pari vuotta sitten tipautin paidan rintataskusta nurmikolle. Kastuen yön sateessa jolloin ei ole toiminut enää kuin värinähälytys.

Sitten minulla on tapana tukkia paskahuusini. En yksinollessa aina "muista" vetää ja käytän liikaa paperia. Erittäin rappiotapa. Nyt äsken sohelsin pytyn viemäripumpulla auki taas kerran. Pumpun kumiosa juuttui pönttöön, ja minun piti sukeltaa se esiin tyylillä joka muistuttaa heroiiniperäpuikon pelastamista leffassa "Trainspotting".

Samalla hokasin, että puhelin on taas paidan povitaskussa (pitää olla, eihän siinä ole hälytystä vaan värinä), ja mielestäni huolella varoin kykkimästä niin, että puhelin tipahtaisi.

Sitten pesin käteni paskasta ja huilasin. Äkkiä tajusin, että puhelin EI ole taskussa. Eikä missään. Se siitä. Luulisi että pönttöön tippumisen huomaa, mutta ei.

Vittu. Itse puhelinhan toki joutaa vaihtoon, mutta siinä on mun puhelinmuistio ja jos numero vaihtuu sim-kortin myötä, minua ei kukaan tavoita.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Vittu. Itse puhelinhan toki joutaa vaihtoon, mutta siinä on mun puhelinmuistio ja jos numero vaihtuu sim-kortin myötä, minua ei kukaan tavoita.
Eikö se riitä että ne kaksi ihmistä joilla voi sinulle jotain asiaa olla, kävelevät kolme askelta ja avaavat huoneesi oven?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Vittu. Itse puhelinhan toki joutaa vaihtoon, mutta siinä on mun puhelinmuistio ja jos numero vaihtuu sim-kortin myötä, minua ei kukaan tavoita.
Eikö se riitä että ne kaksi ihmistä joilla voi sinulle jotain asiaa olla, kävelevät kolme askelta ja avaavat huoneesi oven?
Oli siinä himokkaiden kitinämisujen lisäksi ehtoja business-kontaktejakin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti: Samalla hokasin, että puhelin on taas paidan povitaskussa (pitää olla, eihän siinä ole hälytystä vaan värinä), ja mielestäni huolella varoin kykkimästä niin, että puhelin tipahtaisi.

Sitten pesin käteni paskasta ja huilasin. Äkkiä tajusin, että puhelin EI ole taskussa. Eikä missään. Se siitä. Luulisi että pönttöön tippumisen huomaa, mutta ei.

Vittu. Itse puhelinhan toki joutaa vaihtoon, mutta siinä on mun puhelinmuistio ja jos numero vaihtuu sim-kortin myötä, minua ei kukaan tavoita.
Älä sure. Nykyään ei enää vaihdu numero vaikka sim-kortin joutuisi uusimaan. Uusi sim tulee vanhalla numerolla. Toisekseen: vaikka puhelin ei enää toimi se ei tarkoita että sim ei enää toimisi. Jos numerot on puhelimen muistissa se on voi, mutta sim-kortilta ne voi vielä saada pelastettua vaikka kortti ei täysin kunnossa olisikaan.

Nyt ei ole tarpeeksi aikaa puuttua tuohon rintataskuun. Tai siihen että säilyttää siinä tavaraa :shock: Palaan siihen myöhemmin. Se tosin saattaa vaatia oman ketjun.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Parsky jo sanoikin: saahan sen vanhan numeron siihen uuten sim-korttiin, ei se ole ongelma.

Mutta miksi watussa et siis huuhtele pönttöä paskantamisen jälkeen joka kerta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pitäisköhän mun sukeltaa vielä pihani paskakaivoonkin jos puhelin simeineen olisi jo siellä? Saas nähdä onko mulla selkeää dokumenttia siitä liittymästä kun uutta korttia hankin, laskuja kyllä.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mitä sä nyt sekoilet? Marssit kauppaan ja ostat uuden puhelimen. Vanha numero siirtyy siihen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti:Pitäisköhän mun sukeltaa vielä pihani paskakaivoonkin jos puhelin simeineen olisi jo siellä? Saas nähdä onko mulla selkeää dokumenttia siitä liittymästä kun uutta korttia hankin, laskuja kyllä.
Ei pitäs. Tuskin on niin tärkeitä numeroita.

Jos kyseessä ei ole prepaid, niin sen uuden sim-kortin saa ihan soittamalla asiakaspalveluun tai käymällä liikkeessä. Tiedot löytyvät niin nimellä kuin sotulla. Ihan varma en ole, mutta mulla on mielikuva että liikkeessä saattaa pystyä tekemään sulle uuden kortin heti siinä. Asiakaspalvelu postittaa taasen.

Eli suomeksi: jos pystyt todistamaan henkilöllisyytesi, niin asiassa ei ole mitään ongelmaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
Sussa on vaan niin paljon kusta.

:kainalopieru:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^pitää olla tarpeeks ettei hölsky.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Ihan varma en ole, mutta mulla on mielikuva että liikkeessä saattaa pystyä tekemään sulle uuden kortin heti siinä. Asiakaspalvelu postittaa taasen.
Ainakin teknisesti täysin mahdollista. Se on sitten eri asia onko niillä joku byrokratiakäytäntö joka moisen asiakaspalvelemisen estäisi. Itselläni oli mokkulan sim-kortin kanssa vähän uusimisongelmia kun "ei saada tehdä vaikka voitaisiin".
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
Sussa on vaan niin paljon kusta.

:kainalopieru:
Ei Dave, tämä ei nyt ollut hyvä.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
Sussa on vaan niin paljon kusta.

:kainalopieru:
Ei Dave, tämä ei nyt ollut hyvä.
Musta se oli tosi hauska.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mitäs vaemo sanoo kun huomaa palatessaan sun olevan känässä keskellä päivää?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Parsky jo sanoikin: saahan sen vanhan numeron siihen uuten sim-korttiin, ei se ole ongelma.

Mutta miksi watussa et siis huuhtele pönttöä paskantamisen jälkeen joka kerta?
No hyvä jos saan numeron säilytettyä, mut tuntevat osaa itse soittaa jos asiaa on.

Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen. Ties mitä semi-suicidaalista protestia itseä ja maailmaa kohtaan. Onneksi äsken istuttamani mänty ja hintit kalliokasvit on hengissä.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen.
Ok.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen.
*Ottaa syliin ja paijaa*

Haiset vähän kakalle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toinen vitutus.
Ostin lisää niitä homoja kalliokasveja. Toin ne ensin sisään muoviruukuissaan ja ruukut paperipussissa. Sain nerokkaan idean kastella niitä jo siinä pussissa ollessaan, ennen maahan törkkäämistä. No, tyhjällä maitotölkillä vettä päälle pikkuruukkuihin jo siinä kassissa, joka siis oli vielä olohuoneen lattialla. Vähänpä tajusin, että vesi pääsee läpi ja laattialle.

Kasvit sitten multiin. Mutta siinä kastuneessa lattiassa on mitälie kuutiomaisen näköiseksi tehtyä puulevyä, joka on siltä paikkaa nyt käpristynyt ulospäin useita senttejä korkeaksi harjanteeksi. Mitävittua? Lattiaahan on joskus pestykin eikä pitäisi olla moksiskaan jos siihen vettä holvaa. Nyt siis vain litran verran, ja siitäkin suurin osa jäi ruukkujen multaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti: No hyvä jos saan numeron säilytettyä, mut tuntevat osaa itse soittaa jos asiaa on.
Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tännehän sai valittaa, eikö niin? 8)
Tää tupakkalakko suorastaan vituttaa. Voi miksi en lopettanu pysyvästi siellä sairaalassa, kun siellä se oli paljon helpompaa?
No, ainakin mulla on tiistaiksi aika tupakkaklinikalle. Oliskohan siitä jotain hyötyä?
Lue tää kirja:
http://nerukom.googlepages.com/AllenCar ... moking.pdf
Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.