Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

annepa kirjoitti:Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä kirjahan toi on. Sua vaan pelottaa lopettaa tupakointi.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Kymmenen minuuttia on tosiaan suunnilleen se aika, mikä menee Elisakaupassa CRM-datan päivitykseen esim. osoitteenmuutosten ja varmaan simminvaihdonkin kanssa. Ongelma vaan on, että kun jokainen asiakkuudenhallintaoperaatio vie tuon 10min niin siellä on jonossa jengiä odottelemassa omaa 10min slotiaan.

Kannattaa tilata se SIM postissa. Ei siinä, ettei G-miehellä olisi riittävästi aikaa päivystää jonossakin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti: Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Kymmenen minuuttia on tosiaan suunnilleen se aika, mikä menee Elisakaupassa CRM-datan päivitykseen esim. osoitteenmuutosten ja varmaan simminvaihdonkin kanssa. Ongelma vaan on, että kun jokainen asiakkuudenhallintaoperaatio vie tuon 10min niin siellä on jonossa jengiä odottelemassa omaa 10min slotiaan.

Kannattaa tilata se SIM postissa. Ei siinä, ettei G-miehellä olisi riittävästi aikaa päivystää jonossakin.
No itse asiassa kävi niin, että menin Orimattilan ainoaan tietsikka/kännykauppaan. Selitin, että hehheh tuli hehheh vedettyä vanha kännykkä vessasta alas, hehheh.

Vaihdoin sitten Elisasta niiden diilaamaan Soneraan, sellanen kytkykauppatarjous niillä jotta oliko 40 per kännykone liittymän mukana. Kunhan kaks vuotta käyttää, ja en minä niin usein haluaisikaan vaihtaa. Nyt kestää viikon odottaa, että liittymäsopimus siirtyy ja saan uuden kännykän. Samalla numerolla joo. Haluun simpukkamallisen taittuvan, äiteelläkin on. Joutikin vaihtaa se vanha, jossa ei hälytysäänikään kuulu. Se vain vituttaa, että viikkoon mulle ei voi soittaa. Mutta sama se, rahaahan ne soittajat yleensä vaan haluu eivätkä anna pillua.

Ylläselostetusta parketin kastelusta (puutarhaonnettomuus) ja kuprusta taas toisaalta kuulin, että parketille ei saisi kaataa yhtään vettä. Pestäkin vain kostealla rätillä. Hinuria, liekö tuota ikinä pesty.

Mutta miten saada kostuttuaan kohonnut parketin sauma takaisin matalaksi? Vasarointia, painoja, liimaa?
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten helvetissä ihminen jolla pitäisi olla pätäkkää, sortuu jatkuvasti kytkykauppoihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Miten helvetissä ihminen jolla pitäisi olla pätäkkää, sortuu jatkuvasti kytkykauppoihin?
Kun saa halvalla? :roll: Tai ainakin jos sittenkin nyhtäävät ajan myötä, se ei näytä niin pahalta. Ja sitten en tarvi kuin peruskännykän. Ja käytän rahaa vain lihapiirakoihin ja nakkeihin. Kahviin ja paskapaperiin. Röökiä ja kaljaa olen radikaalisti vähentänyt. Niin ja muista, että mun talouskäsitykseen on syöpynyt työkkäri/tukityöajan käsitys kuluista. Tiettty tänään maksoin mm. metsänhoitoyhdistykselle ja tieosuuskunnalle, mutta ne kun on pakko.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
annepa kirjoitti:Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä kirjahan toi on. Sua vaan pelottaa lopettaa tupakointi.
Miten kirja, jonka tarkoitus on rohkaista ja poistaa se mukapelko mitä ne siinä hokee, saa aikaa reaktion joka lähentelee raivoa ja epätoivoa? Huono kirja siis. Tai ehkä sitten en kuulu kohderyhmään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Annepa: mun nykyinen konsti on, että en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli. Näin tosin lopulta päädyn penkomaan natsoja auton tuhkakupista ja pihalta, mutta silti röökiä menee vähemmän.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:Röökiä ja kaljaa olen radikaalisti vähentänyt.
Mistä moinen ryhtiliike?
Gat kirjoitti:en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli.
Tohon oon yrittäny tähdätä itekin, eipä vaan tunnu onnaavan alkuunkaan...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tänään ei kiukutakaan tupakkalakko (ainakaan toistaiseksi)..vaan se että oon ilmeisesti loukannut yhtä uudehkoa ystävää jotenkin tahtomattani. Paha mieli. Pyysin vain erästä pientä palvelusta, eli yhtä puhelinsoittoa eräälle asunnonomistajalle..ja nyt tää kaveri on jotenki kiukustunut siitä.. Siis mitä?! Jos ei halua auttaa, niin eikö voi vain sanoa kohteliaasti, että "en halua sekaantua asiaan" tms? En ymmärrä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

ARGHT, ei näin

turhaa työtä puoli päivä, kaikki uusiksi .. ei ei ei .. vittu.. yksinkertaisuus iski.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oppikirjan tekijät vituttaa.

Yritin laskea pyörähdyskappaleen vaipan pinta-alaa. Oppikirjassa on sama kaava kuin kaavakirjassa ja tekstissä viitataan aiempaan kirjaan. Mutta ei niin minkään näköstä selitystä kuinka ko. lasku ratkaistaan. Ei mitään esimerkkiä, ei selitystä. Olisihan siihen esimerkkiin mennyt jopa puoli sivua tilaa. Mutta ei kai sitä kannata kunnollista oppikirjaa tehdä, mistä vahingossa vaikka joku voisi jotain oppiakin, kun sitten ei voisi joka vuosi lisätä siihen jotain.

Olin eilen niin kyrpä otsassa asiasta että harkitsin soittavani kirjan tekijöille ja haukkuvani heidät.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:Annepa: mun nykyinen konsti on, että en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli. Näin tosin lopulta päädyn penkomaan natsoja auton tuhkakupista ja pihalta, mutta silti röökiä menee vähemmän.
En minä ole polttanu moneen päivään. Mut nyt kyse ei ollu siitä vaan tuosta kirjasta, joka oli älyttömän huono. Ja minä kun aloin sitä lukeen toivon pilke sydämessä ja innostuneena että nyt löytyy se Ratkaisu. No ei löytyny. Alko vaan vituttaan ankarasti. Tästä on nyt joku vuosi tai kaks kun luin ton opuksen.

Polttamisesta taas jos puhutaan niin mulle tällä hetkellä vaikeita on ne tilanteet joissa otan alkoholia. Kauhulla ootan juhannusta, varsinkin kun en ota tupakkia mukaan mettään. Mutta pakko sen tupruttelun on nyt loppua, ei keuhkot kestä koiraa, tupakkia ja siitepölyä yhtä aikaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:Siis mitä?! Jos ei halua auttaa, niin eikö voi vain sanoa kohteliaasti, että "en halua sekaantua asiaan" tms? En ymmärrä.
Ei, ei kaikki todellakaan voi ja sitten ovat naama norsunvitulla. En käsitä. Olen ottanut sen asenteen että jos ei aikunen ihminen osaa sanoa ei kun oikeasti haluaa sanoa ei niin kärsiköön saatana :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nokia. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Ovi.com. Lataa. Asenna. Kirjaudu. Oletko jo kirjautunut. Kirjaudu. Kirjaudu. Asenna. Asenna. Lataa. Päivitä. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Nokia. Kirjaudu. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Oletko jo kirjautunut. Asenna. Ovi. Nokia... .... .. . ... .... ... ... ... .

Missä ne vitun luvatut kartat on!? Miksei mikään toimi!? Kai tämänkin foorumin vakkareista joku siellä vitun Nokialla töissä ja voi käydä viemässä terveiset, esimerkiksi kirjepommin?


Ja Nokiaan ladattavat Lonely Planetin kaupunkioppaat ovat sitten susipaskoja! Älkää missään nimessä hassatko noihin viittä euroa. Vitun huikeat 25 ravintolaa 1,3 miljoonan ihmisen kaupungissa!? Just joo... Tripadvisor näyttää hieman enemmän.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi.
Juu, toi on aika brutaalia kun kerran vuodessa haluaa sinne jonkun uuden kartan niin erinäköisissä päivityksissä menee joku 90 minuuttia minimissään. Ausseissa oli niin paska internet, ettei mitään karttoja voinut käytännössä päivittää, kun piti lähteä aamulla puhelin taskussa töihin.

Samaten Japanin kartta on niin hyödytön, että on aika käsittämätöntä, että edes tarjoavat sitä ladattavaksi. Ja Japanissa tunnetusti taskunavigaattorille tosiaan olisi käyttöä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Homma lähti lopulta pelittämään kun asensin Ovi Suiten uudestaan.

Toisaalta koko paska olisi varmaan kannattanut jättää väliin, koska mitään maksullista sisältöä kartan päälle ei näköjään saa. Ainakin Lonely Planetin kaupunkiopas oli paskempi kikkare kuin mitä kukaan voi kuvitellakaan. Tuherran omaan kämmeneeni tussilla hyödyllisemmän oppaan kuin tuo paskakasa. Lonely Planetin kökkö sopii vain niille nörteille, jotka ovat liian estyneitä nappaamaan hotellin respasta mukaansa ilmaisen kartan perusnähtävyyksineen.

Jotenkin veikkaan, että googlen POI-tietojen siirto nokiaan ei tule onnistumaan järin helposti, joten taidan käyttää google mapsia reissussa, jotta saan ne omat ravintolat ja kaupat kartalle. Google maps on lisäksi helppokäyttöisempi ja osaa jopa löytää haetut osoitteet.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miks siinä N97 minissa tarvii olla se helvetin symbian. Ostaisin muuten!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Ovi.com. Lataa. Asenna. Kirjaudu. Oletko jo kirjautunut. Kirjaudu. Kirjaudu. Asenna. Asenna. Lataa. Päivitä. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Nokia. Kirjaudu. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Oletko jo kirjautunut. Asenna. Ovi. Nokia... .... .. . ... .... ... ... ... .

Kai tämänkin foorumin vakkareista joku siellä vitun Nokialla töissä ja voi käydä viemässä terveiset, esimerkiksi kirjepommin?
Joo. On. Tiedetään. Me oltais irtisanottu jo meidän tj mutta kun ei saatu. Tämän perusteella siis varmaan uskot että me ollaan ihan helvetin turhautuneita kun mikään ei vittu toimi. Ei edes firman sisällä, saatana. Ja sitten vielä se vituttaa kun itse ei voi mihinkään vaikuttaa muuta kuin valittamalla (en ole konkreettisesti tekemässä puhelimia enkä softia).

Tuo Ovi on ihan naurettavuuden huippu jo siinä miten ja kuka sen teki. Sitä on monta kertaa oltu pöyristyneitä, aina kun tosta jotain kuulee niin kohoaa kulmakarvat. Tai no, ei ne enää kohoa, koska mua ei yllätä enää juuri mikään tässä firmassa. Tai no joo se yllättäis jos tulis potkut tai palkkaa ei maksettais. Palkanmaksu toimii. Mikään muu ei sit toimikaan.

Kirjepommia en lähetä. Mutta voin suututtaa tj:n uudestaan ensi kerralla. Se kun ei oikeen tykänny suorista sanoista. Nössö. Saatana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

annepa kirjoitti: Tuo Ovi on ihan naurettavuuden huippu jo siinä miten ja kuka sen teki. Sitä on monta kertaa oltu pöyristyneitä, aina kun tosta jotain kuulee niin kohoaa kulmakarvat.
En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Kato se on tärkeää säästää oikeissa paikoissa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:En tiedä kuka on Oven tehnyt, mutta kuulemma Noksu haluaisi tehdä alihankkijoiden kanssa sellaiset perseraiskaussopimukset, että mikäli ei siihen leikkiin ole pakotettu, niin ei todellakaan kannata ryhtyä.
Kato se on tärkeää säästää oikeissa paikoissa.
No totta kai. Kyllä minäki ottaisin tänne kotiin ilmaiseksi tekemään remppareiskan yhtä vessaremonttia. Mutta kun ei se niin mene. Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Nousta porskuttaa? Me on varmaan katottu ihan eri pörssitiedotteita ja päivittäisiä osakeuutisia....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Niinkö? No sitten alkaa varmaan Kallasvuolla perse hiota.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Vaan mikäs toimitusjohtajaa uhkaisi niin kauan kuin nokia nousta porskuttaa pörssissä vaikka palvelut ja käytettävyys olisi kuinka syvältä tahansa.
Heh. Ihan kuin yhdenkään suuren yrityksen toimitusjohtajan tarvitsisi välittää mistään mitään. Lienee niitä harvoja duuneja suuryrityksissä, että oikeasti ei tarvitse tehdä mitään ja lopputuloksella ei ole mitään väliä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin