Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:No kun tota. Sellaiset nyt alkavat olemaan noissa autoissa vakiokokoisia tehdasvakiovarusteita, eikä mitään jälkihankintoja. Ihan auton alkuperäiset tehtaalta tulleet aluvanteet ovat kyseessä, saatanan nenäkääpiö.
No liikkeessä vaan ukaasia, notta 15 tuuman peltivanteet alle, tai auto jää kauppaan.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:No liikkeessä vaan ukaasia, notta 15 tuuman peltivanteet alle, tai auto jää kauppaan.
Mutkasta ulosajautuminen vituttaisi sekin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:En jaksa, ei mennyt omasta pussista.
Noin arvelinkin. Mun pussi oli tyhjempi ja kaipasi täytettä vajaan 300€ verran, eli soikeaksi meni orkkis aluvanne ja patti kylkeen uuteen renkaaseen. Muille toki tiedoksi, että kannattaa hakea korvaus kunhan vaan tietää tarkalleen paikan jossa hajosi oikealla tilannenopeudella jatai nopeusrajoituksen mukaan ajamalla. Silloin ette todnäk ole ainoita korvauksen hakijoita ko päälystevauriosta tai tietyöalueen viasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

No hiukan kismittää kun takuuvuokrasta lähtee pienoinen summa pois, ihan syystä tosin, tavallaan. Huonoon aikaan loppusiivous = pyhät, sano. Mutta siis, olen yrittänyt miehelle opettaa että jos ei ole kuvia niin sitä ei ole tapahtunut! Ei ole oppi mennyt perille.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:No hiukan kismittää kun takuuvuokrasta lähtee pienoinen summa pois, ihan syystä tosin, tavallaan. Huonoon aikaan loppusiivous = pyhät, sano. Mutta siis, olen yrittänyt miehelle opettaa että jos ei ole kuvia niin sitä ei ole tapahtunut! Ei ole oppi mennyt perille.
Jatkan vielä tästä aiheesta. Nimittäin luulin hukanneeni pankkikorttini kun sitä ei perinpohjaisesta etsimisestä huolimatta löytynyt. Soitin pankkiin ja kortti suljettiin. Menin vessaan ja siellä tietysti muistin missä kortti mahdollisesti on, siellähän se. Voi hitsin vitsi, viikko kortittomuutta ja 10€ lasku.

Jenkeistä on muutama paketti ollut lietsussa jo kuukauden päivät, ja muutamat paketit melkein kuukauden. Hmm.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viime viikolla yritin ostaa patjoja ja sitten niitä ei vittu ollut ja yllättäen tällä viikolla hinta pompsahti 150e ylöspäin, voi saatanan saatana.
Menee tuskailu viikonloppu taas vitun tiukalle rahnan kanssa.
Bonuksena valmisteluihin varatut rahat loppui 80% jo ennen alkua.

Pyöräilykin on jäänyt ja lähestulkoon jokainen idea kusee nyt kesällä rahattomuuten, jes!

edit: niin ja aamupuurosta meni pakki sekaisin vaikka vaikutuksen pitäisi olla päinvastainen, ehanaa!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Vituttaa tää jo 1,5 viikkoa kestänyt räkätauti. Pää hajoo kun ei pääse salille eikä lenkille. Saatana!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Viime viikolla yritin ostaa patjoja ja sitten niitä ei vittu ollut ja yllättäen tällä viikolla hinta pompsahti 150e ylöspäin, voi saatanan saatana.
Ögh? Sanot kaupassa (jollekin toiselle myyjälle) että yritit ostaa patjan viime viikolla mutta myyjä sanoi että ensi viikolla tulee, mutta hinnankorotuksesta ei kerrottu mitään joka se tuli sinulle yllätyksenä, ja olisit varannut patjan silloin viime kerralla jos myyjä olisi moisesta viitsinyt reilun pelin nimissä mainita. Jos myyjä ei voi auttaa, pyydät myymäläpäällikön paikalle. Ihmettelen todella jos vaativat sulta uutta hintaa tuosta huolimatta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rillit hukassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Uaargh! Vittu vanhemmat jotka polttaa autossa kun on lapsi kyydissä! Ei vittu saatana! Toi on mun silmissä ihan sama kun löis sille Maija 5v. ja Samuli 3v. ihan oman tupakan kouraan pössyteltäväksi.

Ja samat kusipäävanhemmat kauhistelee sitä kun jossain vinkuintiassa läski 2v. vetää kessua. Vittu ihan sama tilanne omassa perheessään! Ei helvetti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

par-sky kirjoitti:Uaargh! Vittu vanhemmat jotka polttaa autossa kun on lapsi kyydissä!
Tuosta vois tehdä jo lastensuojeluilmoituksen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Sehän kai meinattiin yrittää jo lailla kieltää mut eipä onnannut. Järjetöntä tosiaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Korvassa jokin hemmetin paise, jota pitää tietenkin räplätä kokoajan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alkaa työ -ja flunssa_vitutus hipoa kosmisia lukemia, katsoin kristallipallostani että huomenna haen loppuviikon saigonia ja tänään antibiootteja/yms lekuri määräs.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vituttaa kun jotkut eivät osaa puhua suoraan. Onko se niin saatanan vaikeeta oikeasti :?: Vituttaa myös suunnattomasti se, että kysymykseen "vastataan" hiljaisuudella. Sitten kun joutuu toistamaan itseään, revitään pelihousut.

Saatana!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti:Vituttaa kun jotkut eivät osaa puhua suoraan. Onko se niin saatanan vaikeeta oikeasti :?: Vituttaa myös suunnattomasti se, että kysymykseen "vastataan" hiljaisuudella. Sitten kun joutuu toistamaan itseään, revitään pelihousut.

Saatana!
Eikö se McJanne nyt vastaa suoraan?

Tollasia ne on. Savolaiset.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin ja sitten myös vituttaa se, että kun ei olla vastattu niin sitten kuitenkin oletetaan, että toinen tietää vastauksen. siis HALOO - en ole mikään saamarin selvännäkijä!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

huima kirjoitti: Eikö se McJanne nyt vastaa suoraan?

Tollasia ne on. Savolaiset.
Lol, miten se tähän liittyy? Uskoisin kyllä, että McJanne vastaisi suoraan, jos siltä jotain kysyisin :P
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Uskoisin kyllä, että McJanne vastaisi suoraan, jos siltä jotain kysyisin :P
Mä taivun vähän uskomaan että se vastaisi jotain hyvin kieroon, jos siltä jotain kysyisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikset on siinä ikävässä pituudessa, että tunkevat nenään aina välillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Viikset on siinä ikävässä pituudessa, että tunkevat nenään aina välillä.
Nosta nenää tai pidä viiksille tiukka puhuttelu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos tekisi lämpöisiä voileipiä cheddarilla niin eiköhän ne taas pysy hyvin ojennuksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vituttaa parisuhde ja vitun yksiöasuminen, ja miesten kuukautiset. Jos ei kerran voi sanoa, että mikä mahtaa olla huonosti..niin sitten ei sanota.
Voisinki mennä johonki muualle ens yöks nukkuu, ku unohdin kerran avaimetki. Hemmetti. (Paitsi että mitähän mahtavia yöpymispaikkoja mulla muka olis..?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:Vituttaa parisuhde ja vitun yksiöasuminen, ja miesten kuukautiset. Jos ei kerran voi sanoa, että mikä mahtaa olla huonosti..niin sitten ei sanota.
Älä päästä sitä miehekettä helpolla vaan vaadi vastaus, asiallisella äänellä.
Joillekin ihmisille se vaan on vaikeeta availla niitä tuntojaan, harjoittelemalla on kyllä mahdollisuus oppia avautumaan. I know, been there.
sipsi kirjoitti: Voisinki mennä johonki muualle ens yöks nukkuu, ku unohdin kerran avaimetki. Hemmetti. (Paitsi että mitähän mahtavia yöpymispaikkoja mulla muka olis..?)
Voisi kyllä muuten tarjoo vuodesohvapaikan, mutta oon ollut yli viikon jo flunssassa, joten ehkä parempi ettei kuitenkaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Voisi kyllä muuten tarjoo vuodesohvapaikan, mutta oon ollut yli viikon jo flunssassa, joten ehkä parempi ettei kuitenkaan.
Kiitos. :h: (Vaik et niistä sydämistä niin diggailekaan..)

Mut toisaalta, mihinkäs mä kotoani menisin..varsinkin ku on työpaikka tässä ihan vieressä. Paitsi että huomisen jälkeen alkaa loma, muistinko jo mainita? Sit voin muuttaa vaikka Timbuktuun jos huvittaa.

Ja mitä siihen toisen kiukkuamiseen tulee, niin kyllä mä ymmärrän semmosen yleisvitutuksen ihan hyvin. (Oon itseasiassa ammattilainen siinä. Pahantuulisuudessa.) Mutta on mulla pokkaa sitten sanoa, että "anteeksi, eihän tämä sun vika ole". Mut sit taas ku toinen ei kerro, niin en voi tosiaan tietää onko joku "oikea syy" vaiko ei.. Plääh. Ehkä sitäkin vain ahdistaa se kämpän pienuus (ja kuumuus) ja se että meitä on kolme siellä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.