Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Ovi.com. Lataa. Asenna. Kirjaudu. Oletko jo kirjautunut. Kirjaudu. Kirjaudu. Asenna. Asenna. Lataa. Päivitä. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Nokia. Kirjaudu. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Oletko jo kirjautunut. Asenna. Ovi. Nokia... .... .. . ... .... ... ... ... .

Missä ne vitun luvatut kartat on!? Miksei mikään toimi!? Kai tämänkin foorumin vakkareista joku siellä vitun Nokialla töissä ja voi käydä viemässä terveiset, esimerkiksi kirjepommin?


Ja Nokiaan ladattavat Lonely Planetin kaupunkioppaat ovat sitten susipaskoja! Älkää missään nimessä hassatko noihin viittä euroa. Vitun huikeat 25 ravintolaa 1,3 miljoonan ihmisen kaupungissa!? Just joo... Tripadvisor näyttää hieman enemmän.
Nyt ne tappoi viimein sen surkean Oven. Toivottavasti lopettivat myös kaikki palvelut ja tekevät atomeista uudet:
http://www.talouselama.fi/nokialandia/article627052.ece

Oho? Tämä olikin offtopic? Ovi ei tällä kertaa vituttanut lainkaan? Hmmm, johtuisiko se siitä, että Ovi lopetettiin vai siitä, että käytän nykyään iPhonea?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Nyt ne tappoi viimein sen surkean Oven. Toivottavasti lopettivat myös kaikki palvelut ja tekevät atomeista uudet:
http://www.talouselama.fi/nokialandia/article627052.ece
Katoin kanssa, että nyt bjisneksen raketoimista katosta läpi ei voi estää mikään kun Ovi Maps nimetään takaisin Nokia Mapsiksi. Ei tämä De Vardin Jerri turhasta palkkaansa ansaitse.

On vain ajan kysymys milloin muotoilusta vastaava varapresidentti Marko Ahtisaari räjäyttää pankin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:On vain ajan kysymys milloin muotoilusta vastaava varapresidentti Marko Ahtisaari räjäyttää pankin?
Markon blogin piilotetusta koodista kaappasin tämän kuvan:

Kuva

Kyseessä on siis superluuri iOvi, joka tosin tämän brändivallankumouksen jälkeen nimetään iNokiaksi. iOven, eikun iNokian, suurin valtti tulee olemaan musiikkikauppa alaksanterinkadulla.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Markon blogin piilotetusta koodista kaappasin tämän kuvan:
Onhan se huomattu jo aikaa sitten, että Markossa on ainesta Nokian Steve Jobsiksi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti: Onhan se huomattu jo aikaa sitten, että Markossa on ainesta Nokian Steve Jobsiksi.
Marko on ihan oikeillä jäljillä: Hiukset on leikattu ja videolla ollaan esiinnytty. Luulisi iPhonen myynnin jo lähtevän kasvuun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saatanan kultajuhlat sössi mun maanantain tallennukset, joten Whitchapelin vika jakso jäin näkemättä. Eikä näemmä tule uusintana, toisin kun vaikka Helppo elämä, joka uusitaan aina vähintään kahdesti! Mur!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Saatanan kultajuhlat sössi mun maanantain tallennukset, joten Whitchapelin vika jakso jäin näkemättä.
Lainaus Suoli24:stä
Löysin koko jakson youtubesta nimellä whitechapel episodi 3 part 1-5 , sieltä siis näkyy koko jakso 10 min pätkissä, tekstitystä tosin ei ole, mutta hyvin sai selvän

Samat torrenttikaupasta

Ei kestä kiittää ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa kun kroppa ei pysy ajatusmaailman mukana :evil: Mielessäni tekisin näin ja näin ja sitten voisin hoitaa ton tosta tieltä pois ja käydä tuolla ja pakata ton ja ton, sitten kroppa valittaa ettei muka jaksa/pysty ja että nyt pitää TAAS maata ja ottaa lukua.

PERKELE mä sanon. Onneks kohta tulee rehellinen univajeesta johtuva väsymys, sentään kropan saa eloon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:Ei kestä kiittää ;)
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mykoplasma-koetuloksia ei tullut vieläkään. Vähän tässä alkaa hirvittää, että ehtiikö saada mahdollisen kuurin ajoissa päälle niin että se ehtii purrakin? Reissun alkuun 23 pvää 16 h ja tätä stnan yskimistä on kestänyt nyt kolmisen viikkoa.

Vertailun vuoksi - kollega sai samasta pöpöstä kuukauden mittaisen ehdottoman sukelluskiellon... enkä kyllä ihmettele. Ei hirveesti huvita saada hallitsematonta yskänkohtausta sukeltaessaan luolassa, jossa suuaukolle on ½-1 km uintimatka... yskiessä ei tartte päästä vettä paljoakaan suuhun /nieluun kun se kirvoittaa jo jonkinmoisen paniikintunteen.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sampo on näemmä fuckupannut mun luottokorttilaskut ja yrittää periä kaiken tuplana korkojen kera vaikka on jo aiemmin maksettu. Taidan huomenna käydä lopettamassa ko. puljussa olevan käyttötilin ja rahastosäästötilin/osakesalkun. Tää on nyt Sampon toinen fuckup aika pienen ajan sisään ja mä en oikeasti voi luottaa rahojani tommosen firman kontolle. Paska lafka.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: Paska lafka.
Yhdyn. Tein tilinkäyttöoikeuksiini pieniä muutoksia helmikuussa. Eilen kolmannen henkilökohtaisen vierailun ja X-määrän puheluita jälkeen kertoivat, että nyt koko kevään käyttökelvottomana olleet verkkopankkitunnukset saattavat toimia JO tänään. Syyksi ilmoitettiin mm. että olen asioinut väärässä konttorissa, "asia on hoidossa", inhimillinen erehdys jne.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mäkin yritin juuri kirjautua _uusilla_ verkkopankkitunnuksilla katsomaan että mitä vattua sille mun rahastosäästötililleni kuuluu kun siitä ei ollut enää mitään mainintaa uusimmassa tiliotteessa, vaan ainoastaan hätävarakäyttötilistä jonne on laitettu pari tonnia irtonaista jos nordean käyttötilin kanssa joku menee solmuun. No, enpä päässyt katsomaan. Tunnukset suljettu. Pitäisi käydä taas konttorilla avaakseen. Huoh.

Lisäksi noiden maksu-/luottokorttilaskut ovat yhtä selvälukuisia kuin kartta muumin peräaukolle, ja niihin painettu viivakoodi on printattu niin pienellä ettei mun kotiskanneri tykkää lukea sitä kuin ehkä yhden kerran viidestätoista yrityksestä. Eikä se viivakoodi siitä huolimatta sisällä edes mitään defaulttia tietoa/ehdotusta kuukausimaksun suuruudesta mikä on muumin perseestä sekin. Mulla on ikävä niitä vanhoja Luottokunnan selvälukuisia ja fiksusti eriteltyjä laskuja.

Soitin Sampoon tosta niiden laskutusvittuilusta ja korot jäi silti mun maksettavaksi kun olin maksanut ne väärälle tilille. Siis sellaiselle tilille mikä laskussa luki ja missä kerrottiin mulle erääntyneen sen ja sen verran maksamatonta laskua. Vaan kun se oli eri kortille tullut lasku niin se olisi pitänyt maksaa eri tilille missä saaja on kuitenkin identtinen, ja sitä tiliä ei sitten kuitenkaan oltu eritelty mitenkään tähän uuden kortin laskulle, jolle vanhan kortin erääntynyt saldo kuitenkin oli lisätty. "Ei me voida tämmöstä hyvittää kun ei tää oo mitenkään pankin vika". Jepjep.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulle riitti sampoilu sillon kun ne vaihtoivat sitä verkkopankkisysteemiään. Senkin kans sai tapella tyyliin "älä selitä, et voi periä tästä tilistä palvelumaksuja koska sitä tiliä ei ole olemassa, mulla on täällä siitä teiltä tullut tosite". Kaverilla ei ollu kymmeneen vuoteen ollu tiliä ko. pankissa ja se sai tän systeeminvaihdon myötä erääntyneitä tilinhoitomaksuja sen kymmenen vuoden ajalta. No se repi sen laskun ihan suoraan :D

Mun pinna oli tossa paljon lyhyempi kuin monen muun ja olen ollut valintaani erittäin tyytyväinen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Taas yksi sairauslomalla. Ja arvatkaa kuka valittiin "vapaaehtoiseksi "paikkaamaan sen vuoroja? Tälle viikolle ei tuukaan sitten kun vain neljä valvottua yötä. Vittu jos tähän touhuun ei tule kohta tolkkua niin seuraava sairauslomalle lähtijä olen minä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:Taas yksi sairauslomalla. Ja arvatkaa kuka valittiin "vapaaehtoiseksi "paikkaamaan sen vuoroja? Tälle viikolle ei tuukaan sitten kun vain neljä valvottua yötä. Vittu jos tähän touhuun ei tule kohta tolkkua niin seuraava sairauslomalle lähtijä olen minä.
Työsuojelupiiri?
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Noitapiiri auttaisi todennäköisemmin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:^ Noitapiiri auttaisi todennäköisemmin.
Jos lakisääteiset rajat ylittyy (viikkolepo, vuosityöaika jne), niin ei auta, vaikka työntekijä olisi "vapaaehtoinen" tai vapaaehtoinen.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jos tuon matopurkin joku avaa, niin sitten tuleekin isompi likapyykki pestäväksi. Nykykäytäntö ei ole - kauniisti sanottuna - juurikaan sopusoinnussa vallitsevan lainsäädännön kanssa...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

küllküll kirjoitti:Jos tuon matopurkin joku avaa, niin sitten tuleekin isompi likapyykki pestäväksi. Nykykäytäntö ei ole - kauniisti sanottuna - juurikaan sopusoinnussa vallitsevan lainsäädännön kanssa...
No hei come on, sitten lääkärin kautta itse sairaslomalle.

Ei ole työntekijän tehtävä venyä loputtomiin, jos duunipaikka ei hoida asioitaan kuntoon. Okei helppari-jantterina toki voi olla koko ajan tuli perseen alla, että/jotta/jos/kun hommat ulkoistetaan jollekin huijausfirmalle...... mutta älä nyt itseäsi tapa duunissa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: No hei come on, sitten lääkärin kautta itse sairaslomalle.
Ennemmin menisin kyllä Daven linjoilla ja ottaisin työnantajaan (ja liiton lakimieheen jos sellainen sattuu olemaan) yhteyttä siitä, että rajat paukkuvat.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

elco kirjoitti:Ennemmin menisin kyllä Daven linjoilla ja ottaisin työnantajaan (ja liiton lakimieheen jos sellainen sattuu olemaan) yhteyttä siitä, että rajat paukkuvat.
Ei ne pomot aina lotkauta korviaan ajoissa noille asioille. Vasta sitten havahtuvat kun paska on jo vähän aikaa iskenyt tuulettimeen oikein kunnolla.
Tuo kerrottu asian joskus itse kokeneena.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Peruutin auton liikennemerkkiin. Vituttaa. Kostoksi mies aamulla kaatoi orvokki-istutukseni. Vituttaa vielä enemmän.

No vahinkoja molemmat. Vituttaa silti!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
elco kirjoitti:Ennemmin menisin kyllä Daven linjoilla ja ottaisin työnantajaan (ja liiton lakimieheen jos sellainen sattuu olemaan) yhteyttä siitä, että rajat paukkuvat.
Ei ne pomot aina lotkauta korviaan ajoissa noille asioille. Vasta sitten havahtuvat kun paska on jo vähän aikaa iskenyt tuulettimeen oikein kunnolla.
Tuo kerrottu asian joskus itse kokeneena.
Eiköhän se asia ala kiinnostaa, kun tulee kutsu sokerileipurin eteen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605


42 §
Rangaistussäännökset
Työnantaja tai tämän edustaja, joka tahallaan tai huolimattomuudesta rikkoo tämän lain tai sen nojalla annettuja muita kuin maksuvelvollisuutta, sopimista, oikeustoimen muotoa, työaikakirjanpitoa tai nähtävänäpitoa koskevia säännöksiä tai määräyksiä, on tuomittava työaikarikkomuksesta sakkoon.