Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*ttu mua v*tuttaa taas systerin jatkuva rahan lainaaminen. Oonko mä joku pankki, häh?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tee pre-emptiivinen lainaaminen siltä kun seuraavan kerran olette tasoissa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vituttaa jo etukäteen seuraavien päivien verotietojen tirkistely ja kauhistelu

"Näin paljon enemmän johtaja tienaa"
"Pitäisikö rikkaiden verotusta kiristää (äänestystulos K 70 E 30)
"Näin tutut tienasivat - katso tiedot Iltapierusta"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen seuraavien päivien verotietojen tirkistely ja kauhistelu

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln

Kiintoisia tarinoitahan noista selviää. Olin ollut siinä uskossa ettei Passeli olisi menestynyt mitenkään.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Lukeeko joku noit oikeasti?

Kyllä mä parit tutut tsekkasin heti. Kyllä mua ainakin kiinnostaa miten niillä menee.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen seuraavien päivien verotietojen tirkistely ja kauhistelu

"Näin paljon enemmän johtaja tienaa"
"Pitäisikö rikkaiden verotusta kiristää (äänestystulos K 70 E 30)
"Näin tutut tienasivat - katso tiedot Iltapierusta"
Tää oli mun mielestä hyvä: "Nokia maksoi veroa 0 euroa!"

Konkurssikypsä kioski tekee persnettoa ja pitäisi vielä verojakin maksaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:Tää oli mun mielestä hyvä: "Nokia maksoi veroa 0 euroa!"

Konkurssikypsä kioski tekee persnettoa ja pitäisi vielä verojakin maksaa.
Tämä ei ollut tietty yllätys, mutta...

http://www.uusisuomi.fi/raha/117434-nok ... uomeen-025

Eli suomen kielellä. Suomalaisilla ei ole mitään syytä toivoa nokia nousua. No joo, onhan nimenomaan hankaluuksissa olevilla toiminta-alueilla vielä mahdollisuus työllistämisen kautta tukea yhteiskuntaa, mutta näköjään verosuunnittelu on käynnissä "mehiläistyyliin".
Tuota, persnettoa tekevä yritys ei maksa veroja. Suomalaisilla on iso syy toivoa nokian nousua. Raaka yritysverotulo ei kerro mitään yhtiön yhteiskunnalle tuomasta kokonaishyödystä.

Ota nyt se pää pyllystä ja yritä olla edes snadisti objektiivinen äläkä kitkerä symbianmies lopun ikääsi.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nokian omistuksesta on Suomessa tällä hetkellä lähes 30%. Sekin on erittäin hyvä syy toivoa Nokian nousua suomalaisten kannalta.

Ja tietysti tosiaan se Nokian työntekijöiden (joita on edelleen Suomessa tuhansia) maksamat palkkaverot ja alvit jokapäiväisistä ostoksistaan.

Nokialla töissä oleva insinööri maksaa veroja enemmän kuin Nokialta poispotkittu insinööri.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^^ Itsellä on vaan ennen näitä juttuja ollut romanttinen ajatus, että teen työtä jolla on myös maan talouden kannaltakin merkitystä. Ei noilla tuhansien työntekijöittenkään verotuloilla paljoa tehdä vs. yhteisöverotuotto. Ei siinä katkeruutta tarvita.

^ Nokia on järjestellyt maitten sisäisesti toimintojaan niin, että jos älypuhelimet eivät menesty periaatteessa koko suomi lyödään kiinni. Kaikki kannattava toiminta alkaa olla maan rajojen ulkopuolella.
Jokainen yhdenmiehenkin firma omalta osaltaan on tärkeä, vaikka se työllistäisi vain yhden ihmisen juuri sen rajan yläpuolelle, että ei tarvitse sossun luukulle mennä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Siinä kohtaa olet väärässä, että unohdat taas Nokian omistajat, joita on Suomessa yli 200 000. Jos Nokian älypuhelimat alkavat kannattaa, heidän omistuksensa arvo nousee huomattavasti. Se raha aikanaan kiertää suurelta osin Suomen talouteen. Suurin osa omistajista on pienomistajia, jotka eivät ko. voittorahoilla ja osingoilla osta linnaa Skotlannista, vaan teettävät keittiöremontin (maksettuaan ensin 30/32% pääomaveroa).
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 02.11.2012 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alakerran naapuri nirhailee jollain saakutin hikimasiinalla reikää betoniseinään. Ostaisivat kunnon masiinoita niin olisi homma ohi hetkessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jumankauta että voi raivostuttaa miehen exän röyhkeys! Luulisi, että kuuden vuoden jälkeen osaisi vähitellen päästää irti ja jatkaa matkaa, mutta ei.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Jumankauta että voi raivostuttaa miehen exän röyhkeys! Luulisi, että kuuden vuoden jälkeen osaisi vähitellen päästää irti ja jatkaa matkaa, mutta ei.

Kerro kaikki törkeät yksityiskohdat!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että jätän väliin. Mä oon nyt keskittynyt luettelemaan niitä sille itselleen, koska jotenkin tilanne keikahti (taas) siihen, että hän on uhri ja marttyyri tässä. Nyyh.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vituttaa toi maksukanavien omien ohjelmien puffaaminen. Minä maksan ohjelmista, en puffaamisesta. EPG:stä näkee mitä sieltä on tulossa. Jos puolen tunnin ohjelmasta menee kymmenen minuuttia omien ohjelmien puffaamiseen rippiittinä, niin kyllä siitä saa ottaa herneen nenään. Disaster Channel meni lakkoon just nyt. Tai vittu menkööt formulat ja säbät samaan säkkiin, saatana. Vituttaa!
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Minua vituttaa taas niin tuhannen kerran muijan kameran käyttö. Mikä saatana siinä on että ylivoimaisesti suurin osa kuvista on otettu pystyasennossa. Mikä vika siinä vaakakuvassa on HÄ?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Jätä se sika!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Teen sen viimeistään vuonna 2028.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Minua vituttaa taas niin tuhannen kerran muijan kameran käyttö. Mikä saatana siinä on että ylivoimaisesti suurin osa kuvista on otettu pystyasennossa. Mikä vika siinä vaakakuvassa on HÄ?
Rajaus?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Rajaus?
Jos 366 kuvasta 200 on pystyssä ja kohteena napero, niin tuskin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Jos 366 kuvasta 200 on pystyssä ja kohteena napero, niin tuskin.
Mun vaimolla on ollut muuten ihan samaa taipumusta. Paperikuvana pystyformaatti on oikeinkin kätevä, mutta kun näitä digikuvia tulee pääasiassa katsottua näytöiltä, niin se hyöty menee hukkaan. Meillä pystykuvat onneksi väheni, kun selitin että pystykuvan hyöty on lähinnä rajauksessa ja joissain poikkeustapauksissa, kun linssin kulma ei vaakatasossa riitä.

Toi on varmaa joku naisellinen juttu, että pystyssä olevasta vehkeestä on mukavampi pitää kiinni.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Toi on varmaa joku naisellinen juttu, että pystyssä olevasta vehkeestä on mukavampi pitää kiinni.
Tirsk!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ :D
Vagabondo kirjoitti: Toi on varmaa joku naisellinen juttu, että pystyssä olevasta vehkeestä on mukavampi pitää kiinni.
Kuvat rajautuvat usein paremmin pystyssä, joten kyse on estetiikasta. En ymmärrä miksi miehet (huomatkaa yleistys!) ottavat usein kuvia vain vaakasuorassa ja sitten niitä pitää rajailla kuvankäsittelyohjelmilla esittelykelpoisiksi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:Rajaus?
Fiona kirjoitti:Kuvat rajautuvat usein paremmin pystyssä, joten kyse on estetiikasta.
:think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Fiona kirjoitti:^ :D En ymmärrä miksi miehet (huomatkaa yleistys!) ottavat usein kuvia vain vaakasuorassa ja sitten niitä pitää rajailla kuvankäsittelyohjelmilla esittelykelpoisiksi.
Ainahan kuvat on kuitenkin käsiteltävä. Huidon kyllä itsekkin pystyotteella kun ainut säädyllinen linssi on aika hankala rajausten suhteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.