Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:kerroin meneväni tekemään rikosilmoituksen (huom! ei siis tutkintapyyntöä!) varastetuista talvirenkaista.
: DDDDDDD

Oh the authority!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitäs sä muuta voit tiedä, kun viet renkaat sovitusti paikkaan A ja sopimukseen kuuluu, että saat ne myöhemmin takaisin, mutta vastoin sopimusta niitä ei enää anneta sulle takaisin?

Käämi ei varmaan olisi kärynnyt, jos olisivat vaivautuneet soittamaan, että renkaita ei ole.

To siis varasin allevaihdon maanantaille ja silloin ei puhuttu ongelmista mitään. Ma kun menen paikalle, niin renkaita ei yllättäen ole mahdollista saada millään tempulla alle useaan viikkon?!

Tarina oli ilmeisesti mennyt niin, että palotarkastaja oli kieltänyt säilytyksen ko. autohuollon tiloissa ja olivat roudanneet renkaat jonnekin kolmannen osapuolen varastoon, josta taas kiireiden vuoksi ei ehditä toimittaa. Mutta sehän ei ole mun ongelmani.

Tarjosin myös mahdollisuutta, että voivat toki ostaa renkaat multa ja lyödä rahat käteen heti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olisin jäänyt odottamaan, kun rengasliikkeen pojat hakee renkaita vaikka taksilla sieltä toisesta säilytyksestä, ja sitten vielä lätkäissyt laskun kuluneesta ajasta, vaivasta ja naftasta. Vaihtoehtoisesti olisin jättänyt auton pihaan ja suhannut rengasliikkeen laskuun taksilla niin kauan kunnes omassa autossa on talvirenkaat alla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Mä olisin jäänyt odottamaan, kun rengasliikkeen pojat hakee renkaita vaikka taksilla sieltä toisesta säilytyksestä, ja sitten vielä lätkäissyt laskun kuluneesta ajasta, vaivasta ja naftasta. Vaihtoehtoisesti olisin jättänyt auton pihaan ja suhannut rengasliikkeen laskuun taksilla niin kauan kunnes omassa autossa on talvirenkaat alla.

Kysyin kyllä, eivätkö voi itse hakea renkaita ko. paikasta. Se ei kuulemma onnistu, koska kyseisessä toisessa paikassa taas on niin kiire, että eivät ehdi antaa renkaita. Sitä oli kuulemma yritetty toisen asiakkaan kanssa perjantaina.

Kyllä kuulostaa uskomattomalta saamattomuudelta. Renkaat on jossain hevonvitussa Vantaalla ja niitä ei saa millään ilveellä sieltä pois.

Olin varmaan liian kiltti joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Kysyin kyllä, eivätkö voi itse hakea renkaita ko. paikasta. Se ei kuulemma onnistu, koska kyseisessä toisessa paikassa taas on niin kiire, että eivät ehdi antaa renkaita.
Saahan sen kiireen noinkin ratkaistua, kun tyytymättömät asiakkaat vaihtavat paikkaa paremman palvelun perässä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No se on selvä, että en ko. lafkaan jalallani astu, kunhan olen saanut renkaani takaisin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:No se on selvä, että en ko. lafkaan jalallani astu, kunhan olen saanut renkaani takaisin.
Mä oon tässä pohtinut, että pimeällä rengasvarastolla ja vaihtopalvelulla olis helppo tienata muutama ylimääräinen tonni vuodessa, jos olis valmis uhraamaan renkaidenvaihtamisiin yhden viikonlopun syksyllä ja keväällä :think:

Pulttikone pitäis kyllä päivittää kunnon ammattivehkeeseen...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Leevi »

saako sinne Epsoon takahikijälle tehdä leikkimökkiä suurempaa ilman lupaa? Vähän vaihtelevasti jossain saa rakentaa 2m*2m*2m(harjakorkeus) leikkimökin ilmoittamattakin. Tosin ei sinne kymmeniä rengassarjoja mahdu. Jos suurempaa haikailee, niin siitä varastoa rakentamaan.
En käytä tuollaisia palveluja. Itsellä kaikki tarpeellinen renkaiden vaihtoon ja osin uusintaankin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Leevi kirjoitti:saako sinne Epsoon takahikijälle tehdä leikkimökkiä suurempaa ilman lupaa? Vähän vaihtelevasti jossain saa rakentaa 2m*2m*2m(harjakorkeus) leikkimökin ilmoittamattakin. Tosin ei sinne kymmeniä rengassarjoja mahdu. Jos suurempaa haikailee, niin siitä varastoa rakentamaan.
En tiedä. Mulla on noin 90 neliötä erilaisia varastotiloja, niin ei ole ollut tarvetta selvittää :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leevi kirjoitti:saako sinne Epsoon takahikijälle tehdä leikkimökkiä suurempaa ilman lupaa?
Käsittääkseni leikkimökkikin tarvitsee luvan. Koirankopista en ole varma, mutta eiköhän sekin jonkun lapun vaadi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opin taas jotain uutta.
espoo.fi kirjoitti:Puun kaato tai muu maisemaa muuttava toimenpide tontilla
Maisemaa muuttavaa puiden kaatamista ei saa suorittaa ilman lupaa asemakaava-alueella, yleiskaava-alueella, jos yleiskaavassa näin määrätään eikä alueella, jolla on voimassa rakennuskielto asemakaavan tai yleiskaavan laatimiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuo ei sinänsä ole kuin etäisesti mielenkiintoista. Pihvi on mielestäni millainen penaltti tuollaisesta provokaatiosta on luvassa, jos se tekee ilman lupaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- Tiettävästi pihapuun luvattomasta kaadosta ei vielä koskaan ole menty oikeuteen asti.
Ihan aina sahan käyttämiseen ei tarvita lupaa. Jos vanhaa omenapuurivistöään haluaa harventaa, saa sen Lehtimäen mukaan tehdä soittamatta kaupungille ensin.

- Kun puhutaan maisematyölupahakemuksesta, olen vetänyt rajan siihen, että omenapuu ei ole maisemapuu. Hedelmäpuut, katajat ja pikkupensaat saa kaataa ilman lupaa. Tarkoitus ei ole tehdä kiusaa kaupunkilaisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Puitahan saa kuitenkin hoitaa eli vaikkapa trimmata. Trimmaa vähän reilummalla kädellä ensin ja sitten voikin poistaa kannon (kannon poisto ei ole sama asian kuin puun kaato).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt olivat saaneet Audin renkaat hankittua. Hu vaihtamaan ne alle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt olivat saaneet Audin renkaat hankittua. Hu vaihtamaan ne alle.
Kai ne tulee vaihtamaan ne sulle himaan/töihin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt olivat saaneet Audin renkaat hankittua. Hu vaihtamaan ne alle.
Kai ne tulee vaihtamaan ne sulle himaan/töihin?
Siinä saattaa tulla vähän työturvallisuus vastaan, mutta kyllähän sieltä voi lähettää kekkulin noutamaan työpäivän aikana.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt olivat saaneet Audin renkaat hankittua. Hu vaihtamaan ne alle.
Kai ne tulee vaihtamaan ne sulle himaan/töihin?
:(

En kyllä tajunnut edes kysyä.

Olin etukäteen lähinnä latautunut siihen, että jos renkaita ei edelleenkään löydy, niin kerron, että firman nimen voi sitten lukea Kauppalehden Protestilistalta, koska eivät pysty hoitamaan velkojaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tämä menee kyllä farssin puolelle. Viime perjantaina olin varautunut siihen, että otan Audin kesärenkaat mukaan ja vien toisaalle. Mutta sitten ko. paikasta olivatkin saaneet "seinän takaa" järjestymään säilytystilaa (aiemmin siis palotarkastaja ol kieltänyt säilytyksen). Lupasivat, että jatkossa ei ole ongelma saada taas renkaita, koska ovat samassa rakennuksessa. Jää nähtäväksi, toivotaan. Jätin sittenkin kesärenkaat ko. puljuun, vaikka aiemmin olin täällä uhonnut, että en ko. puljun palveluja enää käytä. Syynä oli laiskuus, koska oli helpompaa jättää renkaat sinne kuin viedä johonkin uuteen paikkaan. Arvelin olevan halvempaakin.

Dodgen renkaita ei oltu vielä pe saatu paikalle, mutta lupasivat hankkia. No, eilen soitin ja kyselin, miten Dodgen renkaiden metsästys edistyy. Viskaali lupasi mennä katsomaan varastosta ja soittaa mulle. Soittoa ei ole kuulunut.

Helvetin helvetti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tyhmyydestä sakotetaan.

Ei olisi ollut ihan hirveä vaiva pyytää rengasliikkeen kuleja nakkelemaan pyörät audiin ja ajella kilpailevaan yritykseen, jossa kulit olisivat nakelleet ne varastoon. Ainoa oikea tapa reagoida huonoon palveluun on vaihtaa palveluntarjoajaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:^ Tyhmyydestä sakotetaan.

Ei olisi ollut ihan hirveä vaiva pyytää rengasliikkeen kuleja nakkelemaan pyörät audiin ja ajella kilpailevaan yritykseen, jossa kulit olisivat nakelleet ne varastoon. Ainoa oikea tapa reagoida huonoon palveluun on vaihtaa palveluntarjoajaa.
Näinhän se on. Tosin Dodgen renkaiden saamisongelmaa se ei olisi ratkaissut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Helvetin helvetti.
Näin käy lähes aina, kun antaa paskalle vielä mahdollisuuden. Itse en ole löytänyt pks:lta yhtään hyvää autohuoltoa, mutta en astu kahta kertaa samaan miinaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:^ Tyhmyydestä sakotetaan.

Ei olisi ollut ihan hirveä vaiva pyytää rengasliikkeen kuleja nakkelemaan pyörät audiin ja ajella kilpailevaan yritykseen, jossa kulit olisivat nakelleet ne varastoon. Ainoa oikea tapa reagoida huonoon palveluun on vaihtaa palveluntarjoajaa.
Näinhän se on. Tosin Dodgen renkaiden saamisongelmaa se ei olisi ratkaissut.
Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Perustuuko tää mihinkään muuhun kuin lakimiesöykkäröintiin? Jotenkin luulen että tämänkään palvelun toimitusehdoissa ei perinteisesti paljon luvata..

Edit: tulikohan bon voyage? Oonko mä kysynyt tätä aiemminkin?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Perustuuko tää mihinkään muuhun kuin lakimiesöykkäröintiin? Jotenkin luulen että tämänkään palvelun toimitusehdoissa ei perinteisesti paljon luvata..
Se, ettei rengassäilytyspalvelusta kysyttäessä löydy renkaita ensimmäisellä eikä toisellakaan kertaa on niin vakava sopimusrikkomus, että sellaisen sopimuksen voi välittömästi purkaa ja silloin toimitusehdoilla ei ole enää minkään sortin relevanssia asiassa. Käytännön elämässä oleellista on lyödä sellaiset vaateet että asiat tapahtuvat, ei se että ovatko ne kaikki pilkulleen perusteltuja.
Universaali disclaimer.