Óðinsdagr

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:tuol ois sipsillekin aika herkut ruohokorvikkeet.
Haa, eli mun ei tarttekaan mennä ostaa vikoilla pennosilla multia sun muita ku voin vaan kurkata jääkaappiin. Kyllä sieltä nyt parisen homehtunutta leipää on pakko löytyä.
Kiitos G vinkistä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Oot mun idoli! Mä vast treenaan! Mansikanmakuisen sujautan aina äkkiä siihen väliin, oon vähän vässykkä.
Kantsii kato vaan opetella hengittämään suun kautta. Vaikeetahan se tietty on ku on suu täynnä kyrpää, mut otat vaikka vaan joka neljännellä vedolla, vähän niinku kilpauimaritki tekee vaparissa. Sievisen Jani olis muuten varmaan hyvä kyrvänimijä...
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Se on myös niin, että seksiä harrastettaessa naiset on vaan tiellä.
No nythän tää alkaa mullekin selvitä... Sorry!
Sulle vielä mikään oo selvää! Mä sanon sitten kun oot riittävän selvillä. Jatketaan harjotuksia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koukutuin välittömästi! Toi blogi sai mut jopa haluamaan perhettä, kun tajusin, etten olekaan ihan toivoton tapaus kokkailu- ja siivoamisosastolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Oot mun idoli! Mä vast treenaan! Mansikanmakuisen sujautan aina äkkiä siihen väliin, oon vähän vässykkä.
Kantsii kato vaan opetella hengittämään suun kautta. Vaikeetahan se tietty on ku on suu täynnä kyrpää, mut otat vaikka vaan joka neljännellä vedolla, vähän niinku kilpauimaritki tekee vaparissa. Sievisen Jani olis muuten varmaan hyvä kyrvänimijä...
Kiitos tästäkin. Malttamattomana odotan jo sunnuntaita, Janin tanssiesitykset maikkarilla tulee saamaan mut ehkä kuumaks.

Nyt kun olen lukenut tälle päivälle riittävästi sivistävää, saanut kitinästä yliannoksen seksiä ja tuhonnut kaksi purkillista tunaa, voin ehkä harkita jo työntekoa.
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Oot mun idoli! Mä vast treenaan! Mansikanmakuisen sujautan aina äkkiä siihen väliin, oon vähän vässykkä.
Kantsii kato vaan opetella hengittämään suun kautta. Vaikeetahan se tietty on ku on suu täynnä kyrpää, mut otat vaikka vaan joka neljännellä vedolla, vähän niinku kilpauimaritki tekee vaparissa. Sievisen Jani olis muuten varmaan hyvä kyrvänimijä...
Nyt mä ymmärrän miks sä oot aina niin hengästynyt bloukkareiden jälkeen. Varsinkin jos oikein pitkittää sessioita.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:
HellBell kirjoitti: efekteistä
Jouden?!
Hej, pliide, yks skordari guumottaa mua nyt, en millään ehi tsekkaan sun efektei. Tosi kiva ku oot "silleen" kiinnostunu musta, mut oon aige kiire jannu. Yhestä suikkarista vaan toiseen ja auringo nusuttaa viä päälle!
Mitä ajomiehen pitäs tehä? Panna meneen vaan! Muista säkin.. ettet ala marjanpomijaks ja jädennuolijaks. Lihaa suun eteen!
Lolita kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ja aamulla bussissa taas.. :kele:
*Satisfied*
Sä olet ihana! :h:
Tykkäilyä multa sulle kans! ♥

Kun vielä semmonen Oikea mies tipahtais viereen istumaan ällö-bussissa ja sitten.. Ehkä alkuun loisin möreän katseen, kun änkeytyisi siihen viereen, mutta sitten havaitsisin vibat/kipinät(aallot välillämme (eikä räkiä) ja sydänten aika alkaisi tääälläkin ja bussistakin tulisi ihan lemmenbussi!

*Loveboatia lauleskellen..*
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
Koukutuin välittömästi! Toi blogi sai mut jopa haluamaan perhettä, kun tajusin, etten olekaan ihan toivoton tapaus kokkailu- ja siivoamisosastolla.
Pyysin noilta apua 2 vuotta sitten, sain privamuodossa ja nyt tunnen oloni super-äidiksi.
Ihan paras blogi kaiken paskan keskellä. :]
Dr.Diarrhea

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hyi vittu teidän kanssa! Palsta on lannoitettu pelkillä smile-hymiöillä. On hieno keli joo... Ottakaa itseänne niskasta kiinni!
JakeBlues

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Hyi vittu teidän kanssa! Palsta on lannoitettu pelkillä smile-hymiöillä. On hieno keli joo... Ottakaa itseänne niskasta kiinni!
Kuva
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Nyt mä ymmärrän miks sä oot aina niin hengästynyt bloukkareiden jälkeen. Varsinkin jos oikein pitkittää sessioita.
Vanhana kilpauimarina osaan toki tekniikan. Hengästyminen johtuukin vaan siitä että sun kyrpäs on niin pitkä ja paksu että sen imeminen on fyysisesti todella rasittavaa. Menee helposti niska jumiin ja vatsalihakset on kovilla. Mut hei, treenatessa kunto kasvaa!
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Hyi vittu teidän kanssa!
Ota ihan iisisti. Se on katsos tämä kevät, ripuliseni. Pelkkää kiimasten pimperoiden ja mällin tuoksua. Siinä muutamat hymiöt enää paljon paina.

:]
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt mä ymmärrän miks sä oot aina niin hengästynyt bloukkareiden jälkeen. Varsinkin jos oikein pitkittää sessioita.
Vanhana kilpauimarina osaan toki tekniikan. Hengästyminen johtuukin vaan siitä että sun kyrpäs on niin pitkä ja paksu että sen imeminen on fyysisesti todella rasittavaa. Menee helposti niska jumiin ja vatsalihakset on kovilla. Mut hei, treenatessa kunto kasvaa!
MahtiMela huudettu!
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt mä ymmärrän miks sä oot aina niin hengästynyt bloukkareiden jälkeen. Varsinkin jos oikein pitkittää sessioita.
Vanhana kilpauimarina osaan toki tekniikan. Hengästyminen johtuukin vaan siitä että sun kyrpäs on niin pitkä ja paksu että sen imeminen on fyysisesti todella rasittavaa. Menee helposti niska jumiin ja vatsalihakset on kovilla. Mut hei, treenatessa kunto kasvaa!
Tekniikassa ei tosiaan olekaan kyllä valittamisen sanaa. Hyvin sä vedät! Tai siis imet. Mutta tässäkin tapauksessa on syytä olla pitämättä pidempiä treenitaukoja, ettei pääse taidot ruostumaan.
Geetzu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:MahtiMela huudettu!
Pakko. Joo nyt lähen rantsuun kannettavan kanssa. Oispa muuten vtun noloa kun pomo, joka sattuu asumaan samalla saarella ja on nyt lomalla, sattuisi näköetäisyydelle. Oisko oisko. Meen silti.

Pus päiväänne nöppöset!
BettyB.

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Pakko
LOL!
Dr.Diarrhea

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Rouva Pupu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Hyi vittu teidän kanssa!
Ota ihan iisisti. Se on katsos tämä kevät, ripuliseni. Pelkkää kiimasten pimperoiden ja mällin tuoksua. Siinä muutamat hymiöt enää paljon paina.

:]
Joku kommenttiemme välimalli olisi lähinnä oikeaa. Lähden kuitenkin Rauhaniemen sändille ottaan täniä tauluun. (Vahva)Ehkä piipahdan uimassa. Miksi olisin teitä muita yrmeämpi ja talvisempi 8)
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Pakko
LOL!
hÖhÖ.
MGandhi

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Viikon päästä samaan aikaan mulla on n. 2 h töitä ennen lomaa! Jos nämä säät eivät jatku aion nousta kapinaan!
Rouva Pupu

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:Siinä vaiheessa kun vaimoke alkaa pitää syömistä seksiä eroottisempana puuhana, on peli menetetty.
"...He's a one stop jive, makes my cherry pop
He's a sweet talkin' sugar coated candyman
A sweet talkin sugar coated candyman..."
Laulaa Christina A.
JakeBlues

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Saako Aasi jostain extra porkkanoita vai miksi tämän palstan alareunassa on linkki 'vaalit' vaikka vaalit ovat jo historiaa? Rahoittaako tämän paskanjauhannan joku muu kuin Aasi(n työnantaja?)? Vaadin tietää näiden porkkaonoiden alkuperän! Ovatko ne monikansallista tuotosta vai luomutuotantoa kohta sulavan Ii joen varrelta?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vaolalle tsemppionnea!

Aivan kauheita typoja taas siinä aiemmassa pitemmässä viestissäni, korjailin niitä tossa äsken. Sen siitä saa, kun koittaa kiireessä säveltää jotakin ja ihmisiä ramppaa selän takana.. Ihme että saan ylipäätään viestejä kirjoitetuksi.

Pahoittelen typojani. En ole oikeasti niin debiili, kuin niiden perusteella vaikuttaisin. Minulla on paineita.. Työt häiritsevät..
A man's gotta do what a man's gotta do.
CandyMan

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:Aivan kauheita typoja taas siinä aiemmassa pitemmässä viestissäni, korjailin niitä tossa äsken. Sen siitä saa, kun koittaa kiireessä säveltää jotakin ja ihmisiä ramppaa selän takana..
Ihan hyvä sun jouden-imitaatiosi oli jo sellaisenaan. Miksi korjata jotain mitä ei saa korjattua?

Minua häiritsi Geetzun aiemmin tarjoama linkki artikkeliin jossa paljastettiin mihin me miehet kiinnitämme huomiota naisen ulkonäössä. Artikkelissa oli tungettu tissinkuvaa sun muuta joka väliin tekstin sekaan. Yritä nyt siinä vakavalla naamalla lukea kyseistä artikkelia avokonttorissa työkavereiden seistessä selän takana. Ratkaisin pulman copy-pastantamalla tekstin Notepadiin ilman kuvia, luin sen sitten sieltä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja HellBell »

CandyMan kirjoitti:Ihan hyvä sun jouden-imitaatiosi oli jo sellaisenaan. Miksi korjata jotain mitä ei saa korjattua?
.
Niin se tämän sivun Myltsille kirjoittamani viesti oli tommoinen jäljitelmä, mutta ei sen ensimmäisen "Olin bussissa.."-viestin pitänyt olla. Korjasin sen jo. Et kai vain siihen viestiin viitannut?

Ja eihän siis the Real Joudenkaan typoile, hällä on vaan oma hulvaton tyylinsä. :)
Kid

Re: Óðinsdagr

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kid kirjoitti:Hmm..mitäköhän tää tarkottaa. Pomo tuli äsken puhuun mulle, ihan vaan meidän kesken hys hys ja kysyi että onko mulla sitä vastaan jotain, että jatkossa oisin enemmän tuolla tuotannon puolella.
Mähän olen himoinnut tota tuotannon paikkaa jo kauan.. Meinaakohan ne vihdoin potkasta tuon yhden siltä pallilta pois???!!!
Jup, näin kävi. Se lähti. En tiedä mitä toi nyt mulle tulee tarkottamaan. Pääsenkö hänen paikalle kokoaikaseksi vai oonko vaan backuppina. Saas nähdä ja jännittää.

Kovasti odotan, että pääsee töistä jo kotiin. Tänään on kauneudenhoito-ilta eli jalkojen hoito, kynsien lakkaus, kasvojen kuorinta ja jotain mömmöjä naamaan jne jne.
Vastaa Viestiin