Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Olisiko järkevää perustaa yhdelle serverille oma porukka?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Olisiko järkevää perustaa yhdelle serverille oma porukka?
Olis. Eikö tästä ollut jo vähän puhettakin...?

Edit: taidan olla vähän väsynyt, kun luin tän ketjun alusta loppuun, ja repeilin totaalisesti. Myös omille jutuilleni.
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mylwin kirjoitti:Olisiko järkevää perustaa yhdelle serverille oma porukka?
Ai niinku et alottais alusta ja kaikki samassa ilmansuunnassa? Voin osallistua. Mulla on jo tili ykkösellä, joten ei sinne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

No perustakaa työ 3l1t3t jonnekin niin mä tuun sit perästä kun en oikein osaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:No perustakaa työ 3l1t3t jonnekin niin mä tuun sit perästä kun en oikein osaa.
*komppaa*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:No perustakaa työ 3l1t3t jonnekin niin mä tuun sit perästä kun en oikein osaa.
*komppaa*
Aasi!

Keskisalon paikka tässä, oven suunta tuo, komentopaikka perusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:No perustakaa työ 3l1t3t jonnekin niin mä tuun sit perästä kun en oikein osaa.
*komppaa*
Aasi!

Keskisalon paikka tässä, oven suunta tuo, komentopaikka perusta.
Pitäskö meidän sitten vähän myös miettiä niitä kylien nimiä jonkun teeman ympärille, vai mennäänkö nikkilogikalla?
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eikös siellä vasta muutama viikko sitten avattu täysin uus serveri? Kannattas varmaan sinne mennä sit.
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Nelosserveri on uusin eli sinne. Mikä ilmansuunta?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bhven kirjoitti:Nelosserveri on uusin eli sinne. Mikä ilmansuunta?
Onko sillä strategista merkitystä? Kaakko?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hold your horses. Pelailen ite S3 isossa liitossa, jossa kaikki ovat täysi-ikäisiä ja se on aika hyvissä asemissa. Sieltä vapautuu koko ajan hyviä tilejä kun jengi kyllästyy. Esim nyt aamulla tuli 7 kylän teutoni-simssailumesta jakoon, jos ei mene liiton sisällä niiin pystyn järkäämään kaikille halukkaille jollain aikavälillä tilin tuosta liitosta.

Se alkurakentelu on oikeasti perkeleen tylsää ja puuduttavaa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en ainakaan halua jatkaa jonkun TimppaPorvoosta tai HailDeath91-nimimerkin tilillä. Helkkari sentään. Alkurakenteluhan on sitäpaitti just parasta, useamman kylän kanssa menee aika ja järki ja varmaan lopulta kiinnostus.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Mä en ainakaan halua jatkaa jonkun TimppaPorvoosta tai HailDeath91-nimimerkin tilillä. Helkkari sentään. Alkurakenteluhan on sitäpaitti just parasta, useamman kylän kanssa menee aika ja järki ja varmaan lopulta kiinnostus.
Käytännössä kuitenki rakentaa vaan yhtä kylää kerrallaan jos niitä on joku 7.

Kaiken lisäks tarpeeks ison pelaajan ei tarvi rakennella. Senku valtailee vaan. Paaaljon hauskempaa.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:Käytännössä kuitenki rakentaa vaan yhtä kylää kerrallaan jos niitä on joku 7.
Kui? Kyllä minä rakennan yhtäaikaisesti kaikkia kyliä. Uusinta ihan alussa suurimmalla tohinalla tietty.

Mut tosiaan, koko pelin pointti on minusta siinä että aloittaa täysin nollasta, valmiin tilin jatkaminen ei ole lähellekään niin motivoivaa. Itse asiassa hemmetin suuren tilin saadessani pistäisin varmaankin tahallani homman ihan läskiksi.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:
Tix kirjoitti:Käytännössä kuitenki rakentaa vaan yhtä kylää kerrallaan jos niitä on joku 7.
Kui? Kyllä minä rakennan yhtäaikaisesti kaikkia kyliä. Uusinta ihan alussa suurimmalla tohinalla tietty.

Mut tosiaan, koko pelin pointti on minusta siinä että aloittaa täysin nollasta, valmiin tilin jatkaminen ei ole lähellekään niin motivoivaa. Itse asiassa hemmetin suuren tilin saadessani pistäisin varmaankin tahallani homman ihan läskiksi.
No voithan sä s3:llakin aloittaa ihan alusta. Resotuella ja pakkiavuilla voit jopa pärjätä.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:No voithan sä s3:llakin aloittaa ihan alusta. Resotuella ja pakkiavuilla voit jopa pärjätä.
Kai se nyt järkevämpi olisi nelosella aloittaa, kun se on huomattavasti uudempi.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:
Tix kirjoitti:No voithan sä s3:llakin aloittaa ihan alusta. Resotuella ja pakkiavuilla voit jopa pärjätä.
Kai se nyt järkevämpi olisi nelosella aloittaa, kun se on huomattavasti uudempi.
Tai sitten odottaa että s5 aloittaa ja perustaa KITY -liitto heti kärkeen ja rulata koko serveri Kuningas Aasin johdolla.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Tix kirjoitti:No voithan sä s3:llakin aloittaa ihan alusta. Resotuella ja pakkiavuilla voit jopa pärjätä.
Kai se nyt järkevämpi olisi nelosella aloittaa, kun se on huomattavasti uudempi.
Tai sitten odottaa että s5 aloittaa ja perustaa KITY -liitto heti kärkeen ja rulata koko serveri Kuningas Aasin johdolla.
No se tietty. Voisi kai olettaa, että puolen vuoden sisään myös s5 ilmaantuu.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Tai sitten odottaa että s5 aloittaa ja perustaa KITY -liitto heti kärkeen ja rulata koko serveri Kuningas Aasin johdolla.
Kauheen miehistä! Miks siel on johdossa kuningas eikä kuningatar??!!

Mua ärsyttää kun yks heebo mun liittoumasta neuvoo mua koko ajan. Perkele, en mä ehdi päivystää tuolla 24/7, eli joskus ne teutonit vaan saa pikku siivun mun kamoista, valtavista kätköistä, markettitoiminnasta ja resurssien "tuhlaamisesta" huolimatta. Perkele. Sanoinko muuten jo perkele?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:Hold your horses. Pelailen ite S3 isossa liitossa, jossa kaikki ovat täysi-ikäisiä ja se on aika hyvissä asemissa. Sieltä vapautuu koko ajan hyviä tilejä kun jengi kyllästyy. Esim nyt aamulla tuli 7 kylän teutoni-simssailumesta jakoon, jos ei mene liiton sisällä niiin pystyn järkäämään kaikille halukkaille jollain aikavälillä tilin tuosta liitosta.

Se alkurakentelu on oikeasti perkeleen tylsää ja puuduttavaa.
Vähän sama kuin ostaisi kirpputorilta kalsareita.

Oon nähnyt wowissa aivan tarpeeksi näitä muiden tilien jatkajia (tai eBaystä ostajia) että lähtisin tähän hai sie, ota hyvä tili-poppooseen. Ei mulle sillä sijoituksella mitään merkitystä ole jos en ole itse sinne päässyt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Ei mulle sillä sijoituksella mitään merkitystä ole jos en ole itse sinne päässyt.
Oon taas samaa mieltä. Musta on tullu ihme joojoo-nainen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

S4 - serveri, kaakko?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aloitin nyt uuden pelaajan S4:sella. kylän sijainti on 64|-120 eli kaakko.

Suoja-aika on 6 päivää.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Menittekö te Kitynimillä ny vai?
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

kitynimi+ix (oon galli)
Vastaa Viestiin