Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Travian on saanu musta yliotteen. Jopa kitinä häviää travianille.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Haluiskohan joku adoptoida kaverin galliaccountin s3:lla?

180 asukin kylä, ei hyökkien kohteena, pääsee heti erinomaisen hyvään liittoon jos haluaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen ihan koukussa. Pelaan kolmosella ja speedillekin rekkasin pari päivää sitten vastoin aiempaa päätöstä, koska duunissa ei tapahdu tällä hetkellä juuri mitään ihmisten ollessa lomilla...
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
No hitto, mulla on jo oma kylä!
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei mäkin haluan! Antakaas nyt kaikki hyvät tipsit että voin jatkossa piestä teidät 6-0 :]
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
No hitto, mulla on jo oma kylä!
Hngjääh. No ei sit, jos ei kelpaa. Kyl sen saa vaihdettua jos haluaa :)
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Laita mulle mailia ni saat jonkin matkaa valmiiks pelatun, pääset tylsimmistä ohi :)
No hitto, mulla on jo oma kylä!
Hngjääh. No ei sit, jos ei kelpaa. Kyl sen saa vaihdettua jos haluaa :)
No mut oisko se sitte vähän eppistä? Et niinq ku oon muutenkin aika ylivoimanen niin saisin ihan törkeen etulyöntiaseman?

Ja hei, miks tuolla ei oo vaihtoehtona esim. amatsoneja? Oon ihan sale että jos mulla olis amatsoniarmeija niin se pieksis noi ukot heti kättelyssä! Ja miks tuolla on vaan sankareita eikä yhtään sankaritaria? Mitä häh??
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuolla speed-serverillä on paljon kivempi pelata, kun homma toimii paljon nopeammin. Viikossa kyläni ylitti jo kahdensadan asukkaan rajapyykin.
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ääh, olen kolme päivää istunut töissä tekemättä mitään, kun olisin voinut rakentaa sen ajan omaa kylää! No, nyt on koukutuksen siemenet laitettu itämään täälläkin.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6689
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi olla että tämän rundin jälkeen en ihan heti aloita uutta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri :P
Kakkonen on ykkönen!
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri :P
Kakkonen on ykkönen!
Jos olisit kolmosella niin raidaajasi pukkaisivat jo koiranputkea. Mutta ei auta, serverien väliset raidit ei onnaa :7
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Mikä serveri :P
Kakkonen on ykkönen!
kakkosella olen mutta ei kiinnosta enää. Taianpa lopettaa pelaamisen. Semmonen kitinän porukka tili vois olla kätsy. Jaettas vuorot Kuka vahtii ja koska. salasana jaettas privana osallistujien kesken.

Kun mua ei tosiaan enää innosta tulla joka päivä tarkastamaan kylää, ja tehdä hyökkejä monta kertaa päivässä.

Pitää saada taas muutakin elämää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hei pallerot! Voitasko perustaa Kitinäliittouma ja piestä KAIKKI kakkapäät jotka käy jatkuvasti ryöstämässä mun kylää?? Voitasko? Jooko? Pliiiiiis??
Kakkapäiden nimiä vaan kehiin, niin tilaan raidauksia!
Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!


PAss: mulle ehdotettiin jo että voisin luvata lähettää niille tissikuvia jos ne lopettais mun kiusaamisen.. mut onneks mulla on teidät! :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti: Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Sulle selkeesti annettiin mahdollisuus tissidiplomatiaan ja jätit sen käyttämättä.

Syytä vain itseäsi. Politiikka on kovaa.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Sulle selkeesti annettiin mahdollisuus tissidiplomatiaan ja jätit sen käyttämättä.

Syytä vain itseäsi. Politiikka on kovaa.
Tässä mistään politiikasta ole kyse. Ymmärtääkö ne ollenkaan että mitä amatsonia ne ärsyttää? Poikaparat (uskallan sanoa tässä vaiheessa että poika, ei miesparat) eivät ole koskaan kokeneet suututetun naisen kostoa. Muahahahaaaa!!

Ne eivät edes tajua mikä niihin iski.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

BettyB. kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Matka avustamaan kestäisi kaksi päivää ja isoja joukkoja ei siksi uskaltaisi lähettää :(
Nyt nyt täällä hyökkää jo joku vitun penakin! Arrrrgggghhhhh!!! Napalmia niskaan!!11
Joo olet väärässä ilmansuunnassa. Olisit tullu tänne lounaaseen. jopa tiedustelijoilta menis aikaa 5 tuntia. Mut ei siihen tarvita ehkä muuta kun 1 haamuhyökkäys. Paljon isommasta kylästä tuleva 1 solttu aiheuttaa paniikkia, ja on jo sinällää varotus. sitä kun ei näe että kuinka iso armeija sieltä tulee joten voi olla vaikea päättää pitäisikö ottaa hyökkäys vastaan vai väistää.

Niinpä voisin auttaa lähettämällä 1 solutun vaikka wuken kylään. :lol: Mulla on sentään 464 asukasta pääkylässäni.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Voi kun olisit kolmosservolla ni pulttaisin vihollisesi maan tasalle (toki vain tissikuvia vastaan).
Loppuiko data & argumentit?
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sleazoid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Asiaa!! Egemaa ja wuken kylä pitäs saada nurin! Paskiaiset eivät anna mun kasvaa rauhassa!!
Voi kun olisit kolmosservolla ni pulttaisin vihollisesi maan tasalle (toki vain tissikuvia vastaan).
LIVE vai DIE? :P