Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Meinasin jo heittää hanskat narikkaan, kun työreissun aikana jotkut urpot keksi alkaa farmaamaan mua. Mutta liityinkin sitten uuteen liittoon, ja nyt saan jo isoilta pojilta viestejä tyyliin "sana vaan ni mä tuhoon sen kiusaajan". Iiih, mul on ihan prinsessafiilis! :h:
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

On kyllä hassua vääntää näiden nuorten kanssa liitossa. Vähän aikaa kun viestittelee, niin alkaa puhua itsekin samaa kieltä. Hirvee tsemppi päällä aina, että nyt on Travianin maailma tärkein asia koko elämässä!
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:On kyllä hassua vääntää näiden nuorten kanssa liitossa. Vähän aikaa kun viestittelee, niin alkaa puhua itsekin samaa kieltä. Hirvee tsemppi päällä aina, että nyt on Travianin maailma tärkein asia koko elämässä!
Mä olin ovela ja pyysin liiton foorumilla kaikkien kertoa hieman itsestään, ja onnekseni liitossa on yläasteikästen lisäks muutama kunnon karpaasi Pohojammaaltakin. Nyt ei tartte munkaan esittää 14-kesästä ;)
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:On kyllä hassua vääntää näiden nuorten kanssa liitossa. Vähän aikaa kun viestittelee, niin alkaa puhua itsekin samaa kieltä. Hirvee tsemppi päällä aina, että nyt on Travianin maailma tärkein asia koko elämässä!
Mä olin ovela ja pyysin liiton foorumilla kaikkien kertoa hieman itsestään, ja onnekseni liitossa on yläasteikästen lisäks muutama kunnon karpaasi Pohojammaaltakin. Nyt ei tartte munkaan esittää 14-kesästä ;)
Mun liitossa on vaan näitä tyyppejä nimeltään "Repe11v". Yhden pelaajan kutsuin ystävällismielisellä viestillä liittoon ja vastaus kuului suunnilleen, että "mistÄ VTusta se ValitAAN=?""!! Sen jälkeen en ole kiinnittänyt kirjoitusasuun huomiota.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Mun liitossa on vaan näitä tyyppejä nimeltään "Repe11v". Yhden pelaajan kutsuin ystävällismielisellä viestillä liittoon ja vastaus kuului suunnilleen, että "mistÄ VTusta se ValitAAN=?""!! Sen jälkeen en ole kiinnittänyt kirjoitusasuun huomiota.
Muah! Kuulostaa ihan mun ekalle liitolle :D
Bhven

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Bhven »

How do the Gaul peasants feel about trapping?
Dad: "Son, I have something to show you. We captured a Clubswinger in this pit we dug."
Son: "Great! Let's kill him!"
Dad: "No, that's not the Gaulish way. We will hold him to break his will to fight us."
Son: "How about we drop a rock on him to break his head? He won't fight us."
Dad: "No, he must sit dejected, abandoned and alone. Well, except for coffee and chocolates his comrades send him. And the magazines. And the Internet connection."
Son: "Couldn't we just take the coffee for ourselves? And drop a rock on him."
Dad: "No, no, no. Our way is to make him wait until the end of time. Or until another one shows up. Or we fill in the pit a little to let him out."
Son: "Come on. We drop a rock, like that one right there. There's space for ten or twenty dead ClubSwingers in the pit. Let's do it! It would be a father-son moment!"
Dad: "No, son. Come, let's dig another pit."
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noita ansoja en kyllä ite ymmärrä yhtään. Alussa niitä rakensin, mutta pian tajusin niiden aiheuttavan enemmän tuhoa kuin hyötyä. Jos joku tulikin joukkojani säästellen ryöstöretkelle, niin ansojen takia hänen on palattava uudestaan ja tapettava kaikki joukot saadakseen omansa ulos. Onkohan multa jäänyt ymmärtämättä jotain, vai onko noi niinku turhaakin turhempi keksintö?
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Noita ansoja en kyllä ite ymmärrä yhtään. Alussa niitä rakensin, mutta pian tajusin niiden aiheuttavan enemmän tuhoa kuin hyötyä. Jos joku tulikin joukkojani säästellen ryöstöretkelle, niin ansojen takia hänen on palattava uudestaan ja tapettava kaikki joukot saadakseen omansa ulos. Onkohan multa jäänyt ymmärtämättä jotain, vai onko noi niinku turhaakin turhempi keksintö?
Ihan samaa ihmettelin. Onneks en voi edes rakentaa niitä.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Ihan alkupelissä ansat on erittäin käteviä kun naapuriteutonit keulii 20:lla nuijalla. Pääasiassa ne on diplomaattinen väline, kun voi ehdottaa rauhaa ja pyytää ryöstetyt resut takaisin ja vastapainoksi vapauttaa ansoihin jääneet joukot. Gallien parhaat vahvuudethan on hyvissä puolustusjoukoissa, isoissa kätköissä ja nopeissa kauppiaissa, ihan alkua lukuunottamatta ansat jää aika nopeasti melko turhiksi.
Loppuiko data & argumentit?
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Noita ansoja en kyllä ite ymmärrä yhtään. Alussa niitä rakensin, mutta pian tajusin niiden aiheuttavan enemmän tuhoa kuin hyötyä. Jos joku tulikin joukkojani säästellen ryöstöretkelle, niin ansojen takia hänen on palattava uudestaan ja tapettava kaikki joukot saadakseen omansa ulos. Onkohan multa jäänyt ymmärtämättä jotain, vai onko noi niinku turhaakin turhempi keksintö?
Ne on vaan pelin alussa hyödyllisiä. Sen jälkeen koko ansoittaja on ihan tilanhukkaa.

Näköjään ollaan S3:lla Swirlin kanssa samas ilmansuunnassa mut vähän niinku vastakkaisilla puolilla.
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mitä pidemmälle peli etenee, sen mukavampi on kyllä että valkkas roomalaiset. Loppuviimeksi viljatila ratkaisee ja imperiaani ja pretoriaani vaan on ihan parhautta. Ainoa heikko kohta on legujen varaan jäävä hummapuolustus mutta senkin korvaa 81% bonus lvl 20 muurista.
Geetzu

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun mielestä te ootte todella pelottavia!
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^Eikä olla ku ihania!
Geetzu

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pinky and the brain on kans pelottava.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

Paska peli.

Speedillä olen pelaillut elokuun lopusta ja nyt olen jo top-20 liitossa pelaamassa, nousten ja kasvaen koko ajan.

Mielenkiinto vähenee mitä isommaksi kasvaa, kun pelissä ei ole haastetta ja takemistä muuten kuin isompiaan kiusaamalla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti:Mitä pidemmälle peli etenee, sen mukavampi on kyllä että valkkas roomalaiset. Loppuviimeksi viljatila ratkaisee ja imperiaani ja pretoriaani vaan on ihan parhautta. Ainoa heikko kohta on legujen varaan jäävä hummapuolustus mutta senkin korvaa 81% bonus lvl 20 muurista.
Nääh. Pretoriaanit eivät ole mistään kotoisin. Eihän hyvien roomalaisten kimppuun kukaan uskalla hyökätä.

Sen sijaan nopea ratsuväki kicks ass! Kun yli tuhannella equites ceasariksella raidailee, niin samassa ajassa ehtii putsata isomman joukon kyliä omien kylien ympäristöstä. Lähikylät toki tutustuvat tuhansiin imperiaaneihin aktiivisesti.
Smailer

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Smailer »

Te ootte ihan koukussa! :lol:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:Mitä pidemmälle peli etenee, sen mukavampi on kyllä että valkkas roomalaiset. Loppuviimeksi viljatila ratkaisee ja imperiaani ja pretoriaani vaan on ihan parhautta. Ainoa heikko kohta on legujen varaan jäävä hummapuolustus mutta senkin korvaa 81% bonus lvl 20 muurista.
Meillä aika moni roomalainen kiroaa valintaansa kun joutuu rakentamaan uusiksi seinään ajettua nyrkkiä. Tulee ikävä teutooneja. Moni kiroaa myös sitä että on rakentanut normaalista resokylästä pääkaupungin, kun kovilla jätkillä on 15-cropper hyvillä keitailla ja pullaa riittää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Koska Sotataidon Maailma ei toimi läppärillä niin päätin aloittaa uudestaan S1:llä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tix kirjoitti:Näköjään ollaan S3:lla Swirlin kanssa samas ilmansuunnassa mut vähän niinku vastakkaisilla puolilla.
En oo siellä enää, vaan nikilläni pelaa joku muu. Annoin pois sekä kolmosen että speedin tilini. Pari-kolme viikkoa elin Travianitonta elämää, kunnes sitten aloitin nelosella. Koukussa, minäkö? :roll:
Smailer

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Smailer »

swirl kirjoitti: Pari-kolme viikkoa elin Travianitonta elämää, kunnes sitten aloitin nelosella. Koukussa, minäkö? :roll:
No todellakin. :D Myönnä vaan, ihan reilusti. :wink:
Tix

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mä taas alkasin olla kypsä lopettamaan .. s3:lta top 50-roomalaistili, anyone?

Vie liikaa aikaa.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmmm.. mun kylässä käytiin taas ryöstöretkellä, enkä tajua että miten ne pystyivät riistämään multa viljaa, vaikka kätköjä on riittävästi. En jaksais alkaa ettii ohjeista, voisko joku valaista?
bedlam

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Hmmm.. mun kylässä käytiin taas ryöstöretkellä, enkä tajua että miten ne pystyivät riistämään multa viljaa, vaikka kätköjä on riittävästi. En jaksais alkaa ettii ohjeista, voisko joku valaista?
Teutonit saa muistaakseni kaiken joka ylittää 2/3 kätköjen maksimista.
BettyB.

Re: Travian

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Teutonit saa muistaakseni kaiken joka ylittää 2/3 kätköjen maksimista.
No teutoneitahan ne perkeleet oli... Kyllähän mä ton jutun tuolta luin, mutta en tietenkään tajunnu.
Vastaa Viestiin