Suitsukkeet

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja alja »

suitsukkeiden korvikkeeksi, varsinkin herkkänenäisille, ja joita se savu haittaa, niin suosittelen sellaista aromipesää potpourria mikä lieneekään sen virallinen nimi, jossa tuikun päällä kuumennetaan veden seassa aromaattista öljyä, luontaistuotekaupat taitavat myydä parhaimman laatuisia polttovälineitä sekä öljyjä. samalla saa aromaterapiaa jos sellaiseen uskoo.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
tuulenpuiska

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gattaca kirjoitti:Homoilua jos suomalainen mies suitsukkeita harrastaa.
Uusi osoitus miten naisten pissa juomavedessä e-pillerijämineen feminisoi miehiä.

Edit: Kaipailen 70-luvun Suomea, jossa shampoota käyttävä mies oli homo ja fööniä käyttävä vähintään transvestiitti.
Kertoo jotain 70-luvun suomalaisista.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Homoilua jos suomalainen mies suitsukkeita harrastaa...
Edit: Kaipailen 70-luvun Suomea, jossa shampoota käyttävä mies oli homo ja fööniä käyttävä vähintään transvestiitti.
Kertoo jotain 70-luvun suomalaisista.
Olisiko tuossa 70-luku ihannoinissa se syy miksei gattacaa onnista? En sinällään yllättyisi,koska nykymaailmassa ihan miehille suotavat ulkonäölliset perusjutut tuntuu olevan gattacalle samanmoinen kynnys kuin joku koittaisi laittaa kakkoseen.
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 29.09.2005 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Haemaeraemies kirjoitti:Olisiko tuossa 70-luku ihannoinissa se syy miksei gattacaa onnista? En sinällään yllättyisi,koska nykymaailmassa ihan miehille suotavat ulkonäölliset perusjutut tuntuu olevan gattacalle samanmoinen kynnys kuin joku koittaisi laittaisi kakkoseen.
Sepä se. En alennu muuttumaan hinttariksi pillua saadakseni. Nehän kumoavat toisensa.
WanhaPervo

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

SingleMalt kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Esimerkiksi,tai siivot mäntysuovalla ja laitat kanervan oksia ympäri kämppääsi.
Niin, tai sitten voi tehdä niinkuin kerrostalomme vanha pariskunta. Kaamea huuto ja itku päälle, kun kerrostalon rappusissa haisee läskisoosi. Kaikki alaovet ja parvekkeen ovet auki, tuuletus ja sitten valittamaan talonmiehelle.
Nam. Tuli nälkä, en oo syönyt tänään mitään vielä.
HellBell

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Saan aika helposti päänsärkyä ja yliherkkyysreaktioita (silmät punottuvat ja kirvelevät, hengitys ärsyyntyy) erilaisista tuoksuvista savujutuista, kuten esim. tupakan savusta, tuoksukynttilöiden savusta jne, joten suitsukkeet eivät ole vielä olleet ostettavien listalla.
Ehkä voisi kuitenkin kokeilla. ( Ei ne allergiajutut kaikista tuoksuvista savuista aktivoidu - esimerkiksi vaniljan tuoksuisia kynttilöitä olen poltellut ihan jeesbox-meiningein. Kun taas sitrustuoksut.. ja kuolo odottaa käryttelijää. )
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Sepä se. En alennu muuttumaan hinttariksi pillua saadakseni. Nehän kumoavat toisensa.
Sinä et tee sitä mitä pitäisi tehdä, jotta saisi pillua ja sitten valitat että et saa pillua. Tiedoksi: monet eukot pitävät nimenomaan miehistä, joissa on (myös) vähän femiinisiä piirteitä. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SingleMalt

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Nam. Tuli nälkä, en oo syönyt tänään mitään vielä.
Vielä kun tietäisit miten hyvältä se läskisoosi haisee siellä rapussa. Jos itse ruoka maistuu yhtä hyvältä kuin se tuoksuu, täytyy kyseeessä olla ehdottomasti maailman paras läskisoosi.
Dumari

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sepä se. En alennu muuttumaan hinttariksi pillua saadakseni. Nehän kumoavat toisensa.
Sinä et tee sitä mitä pitäisi tehdä, jotta saisi pillua ja sitten valitat että et saa pillua. Tiedoksi: monet eukot pitävät nimenomaan miehistä, joissa on (myös) vähän femiinisiä piirteitä. :wink:
Mikäs on sit "feminiininen piirre" mielestäsi? Se että käyttää shampoota/saippuaa kun peseytyy. Entäs geelin ja kamman käyttö? Sitten olen aivan varmasti nainen, jos käytän aftershavea... Wait a minute, eihän naiset käytä aftershavea... Taidankin olla homo enkä nainen, no nythän se löytyikin!!

Kaikki edellämainitut toimenpiteet/hygieniatuotteet lasken täysin heteroille "sallittaviksi". Rai Rai, mikäs se aihe olikaan? :roll:

edit: kappas, aihe olikin suitsukkeet eikä poikuuden katkerat avautumiset part 1003.
taisinkin jo kommentoida etten tajua suitsukkeita, muttei se tarkoita ettenkö vois koklailla erilaisia hajuaja himpessä.
WanhaPervo

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Dumari kirjoitti:
taisinkin jo kommentoida etten tajua suitsukkeita, muttei se tarkoita ettenkö vois koklailla erilaisia hajuaja himpessä.
Erilaisia hajuja himpessä?

Kuulostaa kinkyltä *kiihottuu*
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Dumari kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sepä se. En alennu muuttumaan hinttariksi pillua saadakseni. Nehän kumoavat toisensa.
Sinä et tee sitä mitä pitäisi tehdä, jotta saisi pillua ja sitten valitat että et saa pillua. Tiedoksi: monet eukot pitävät nimenomaan miehistä, joissa on (myös) vähän femiinisiä piirteitä. :wink:
Mikäs on sit "feminiininen piirre" mielestäsi?
No esim. pitkät/puolipitkät hiukset. Hempeät värit vaatteissa ym. Kohtelias käytös jne.

G:n homofobia menee vähän liian överiksi... :stop: :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja definitely »

Minäkin komppaan sitä tuoksulamppua. Ei tule katkua. Mun mielestäni suitsukkeet on turhan päällekäyviä, olen aika hajuherkkä. Lisäksi niiden tuoksu tarttuu aika voimakkaasti vaatteisiin ja katkuaa ihan Intian Basaarilta. Tuoksukynttilätkin täytyy olla mulla mietoja ja "kevyitä" tuoksuja, kuten omenaa, melonia, laventelia. Kaikki mausteiset ja vaniljaiset on ällöjä. Nuo Storyn kaverin maahantuomat voi myös olla kokeilemisen arvoisia, nyt kun illat pimenevät ja kaikenlaisten tulien ja tuoksujen polttoaika on parhaimmillaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:Sinä et tee sitä mitä pitäisi tehdä, jotta saisi pillua ja sitten valitat että et saa pillua. Tiedoksi: monet eukot pitävät nimenomaan miehistä, joissa on (myös) vähän femiinisiä piirteitä. :wink:
Puuttumiseni tähänkin keskusteluun oli tietenkin provoilua. Itse pidän ainakin kirkkosuitsukkeiden tuoksusta, Kun ortodoksisessa pääsiäisenä käyn.

Ja minussahan on liikaakin feminiinisiä piirteitä. Hento kuin tyttö ja partakin hädintuskin kasvaa epämääräisinä harvoina tuppoina. Musikaali, Kate Bush, Tori Amos ja Alanis Morissette -diggailustani ja eläinystävällisyydestäni päätellen olen julkihÅÅkani.

Rajan kumminkin vedän nykyiseen miesten tietoiseen koristautumiseen ja sillä kilpailuun. Naismaista se on. Huolelliset kampaukset, tukkavärit, korva- ja kaulakorut, osalla meikitkin. Jopa geelikin minusta outoa. En käytä "miehekkäässä" beatlestukassani!

Miehekkyydellä ja naisellisuudella tulisi olla ero ja juuri tuossa koristautumisessa.

70-luvulla oli Suomen miehillä vielä sanaton sopimus, että ulkonäöllä ja vaatteilla ei kilpailla. Oma lehmä ojassa minulla sikäli, etten koskaan kuitenkaan oppisi meikkaamaan ja trendipelleilemään juuri sen vuoden vaatimusten mukaan. Ja jos pillun saanti on siitä kiinni, niin perkele olkoon.

(Arghhh.. slamimaisesti sittenkin: Naarasta! Naarasta!)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:
70-luvulla oli Suomen miehillä vielä sanaton sopimus, että ulkonäöllä ja vaatteilla ei kilpailla. Oma lehmä ojassa minulla sikäli, etten koskaan kuitenkaan oppisi meikkaamaan ja trendipelleilemään juuri sen vuoden vaatimusten mukaan. Ja jos pillun saanti on siitä kiinni, niin perkele olkoon.
Huokaus :roll: Ei se "pillun saanti" korreloi millään muotoa koristautumiskyvyn kanssa, joten sen taakse on turha piiloutua nyyhkimään. Just one word: Itsetunto. Hyvän sellaisen omaava uros onnistuu näyttämään _miehekkäällä_ tavalla haluttavalta vaikka hame päällä...
Don't Panic!
MarthaFocker

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ajattelin jo olla avaamatta ketjua otsikon perusteella. Huomasin kuitenkin manalan ketjun aloittajaksi, joten odotin ketjulta hieman enemmän, kuin keskustelua siitä, mistä niitä teinixien ja hippien suosimia haisutikkuja saa.
Manala, sä et nyt oikeen koskettanut mua. Sä et ole puhjennut kukkaan. Mä en näe sussa idolia.
Herra Manala

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rautavittu kirjoitti:Ajattelin jo olla avaamatta ketjua otsikon perusteella. Huomasin kuitenkin manalan ketjun aloittajaksi, joten odotin ketjulta hieman enemmän, kuin keskustelua siitä, mistä niitä teinixien ja hippien suosimia haisutikkuja saa.
Manala, sä et nyt oikeen koskettanut mua. Sä et ole puhjennut kukkaan. Mä en näe sussa idolia.
Vittu. Sinne meni sun poronkäristykset. Syö lanttua opossumi.
Dumari

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gattaca kirjoitti: Ja minussahan on liikaakin feminiinisiä piirteitä. Hento kuin tyttö ja partakin hädintuskin kasvaa epämääräisinä harvoina tuppoina. Musikaali, Kate Bush, Tori Amos ja Alanis Morissette -diggailustani ja eläinystävällisyydestäni päätellen olen julkihÅÅkani.
Tässä sulle uusi lookki, niin jopas ahteria alkaa irtoamaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

IhQUUU!!1111
Tuolla näyttäisi olevan tissitkin!
Heruux?
Herra Manala

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="Dumari"][/quote]
Poikuuden kanssa asioidessa pitää muistaa pari asiaa:
1) Vain akkamaiset homot saavat pillua.
2) Kukaan itseään kunnioittava ei alennu akkamaiseksi homoksi.

Tästä voidaan johtaa, että kadehdittava TosiMies on siis sellainen joka ei ole koskaan saanut pillua, mutta muistaa päivittäin ruikuttaa sen perään.
Angita

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä kanssa suosin tuoksuöljyjä, joiden pitää nimenomaan olla aitoja ei synteettisiä. Joku valitti, että tuoksut aiheuttavat päänsärkyä. Mulla ainakin laventeli- ja korianteriöljy jopa auttaa päänsärkyyn. Noita aitoja tuoksuöljyjä saa ainakin luontaistuotekaupoista.
Kid

Re: Suitsukkeet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Suitsukkeita ite kokeilleena-en tykkää.
Tuoksuöljyt ja kynttilät parempia, ko pehmeempi tuoksu.
Nih!
Vastaa Viestiin