Tero esiin tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Otin käyttöön uuden Belle-sormuksen siitä Princess-kokoelmastani. Se aiempi Sormus katosi. Tämä uusi ei ole aivan samanlainen kuin Se aiempi, ei ole soikeanmuotoinen vaan pyöreä ja kuvaa kehystävä että sormea kiertävä rinkula erilainen että erivärinen. Mutta ehkä hyvä, ettei aivan samanlainen. Näin se on nyt tarkoitettu.. uuden sormuksein aika.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Edith

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tsihii. Mulla on deitti-ilmoitus. Se jotenkin vaan jo ennen pääsiäistä lipsahti sinne, vaikkei edes mitenkään pitänyt.

No, Nyt mä kummiskin vaan oon funtsinut, kuinka niin täysin sopimatonta ja siksi niin kivaa olisi myötätuntoisesti kehottaa terapiaan ja ehkä jopa, jos tarvetta ilmenee, turvautumaan esim. Trans-tukipisteen palveluihin erästä miesparkaa, joka kärsii heikosta ja ongelmallisesta sukupuoli-identiteetistä, mikä ikävällä tavalla rajoittaa hänen elämäänsä. Kun kirjoitti, että koska minä olen samankokoinen kuin hänkin, en ole hänen naismakuunsa niinku silleen. Että silleen tykkäis kymmenen senttiä lyhyemmistä ja viistoista kiloa kevyemmistä naisista, koska vain sellaisten seurassa tuntee itsensä "miehekkäämmäksi". Että muuten ei niinks tunne. Ja musta on sääli, että ihminen on niin rajoittunut. Voinko mä antaa sille hyvää tarkoittavia neuvoja?
Viimeksi muokannut Edith, 11.04.2007 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Totta munassa voit. Pitäköön tunkkinsa, mieluiten vielä tunkekoon sen hanuriinsa.
...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti:Voinko mä antaa sille hyvää tarkoittavia neuvoja?
Anna mennä vaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Edith kirjoitti:Voinko mä antaa sille hyvää tarkoittavia neuvoja?
Mun mielestä voit, mutta katkera kuva on taattu. Ei minun vaan miehen silmissä. Vaan mitäs sen on väliä niin, teet mitä teet. Hyvää tarkoittavat neuvot puupäille menevät usein ihan vinksalleen, tokihan tuollaisia on suotavaa joltain suunnalta napauttaa... Houkutus lienee suuri. :wink:

(Nielisin ja klipkloppaisin parempaan seuraan.)

HELY, KATSO! Finally! *ylpee*

Kuva
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Edith kirjoitti:Että silleen tykkäis kymmenen senttiä lyhyemmistä ja viistoista kiloa kevyemmistä naisista, koska vain sellaisten seurassa tuntee itsensä "miehekkäämmäksi". Että muuten ei niinks tunne. Ja musta on sääli, että ihminen on niin rajoittunut. Voinko mä antaa sille hyvää tarkoittavia neuvoja?
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Geetzun toimintatapa olisi periaatteessa paras, ja samaa miehet tekevät koko ajan. Korttina hihassa toki on, että mies nerokkaan vastaukseksi ja esittämäsi uusien luonteenpiirteiden valossa tajuaisikin, millainen persoonallisuus olet ja huomaisi oman rajoittuneisuutensa. Tai sitten ei.

Koska miehet ovat niin idiootteja, että menevät möläyttelemään tuollaisia, sen sijaan että sanoisivat kuten naiset "ei vaan ole kipinöitä, se juttu puuttuu", niin pitänee hyväksyä tämä sukupuolten erona. Monet miehet on kuitenkin opetettu ajattelemaan loogisesti ja keksimään loogisia ratkaisuja, vaikkei sellaisia kyseiseen tilanteeseen olisi.

En suosittele ainakaan kirjoittamaan mitään tulekivenkatkuisia ja pikkunäppärää loukkaismailia ohjeiksi, vaikka se saattaisi hetkellisesti tehdäkin hyvän olon. Sillä miehellä voi olla kavereita ja piirit loppujenlopuksi aika pieniä, että olisi tyhmää jos ajattelematon kiukun purkaus palaisi puremaan jalkaan myöhemmin kun olet tutustumassa johonkin ja kaverit varottavatkin miestä siitä että olet epätoivoinen takertuja psycho-bitch.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Edith

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

SmartAss kirjoitti:
En suosittele ainakaan kirjoittamaan mitään tulekivenkatkuisia ja pikkunäppärää loukkaismailia ohjeiksi, vaikka se saattaisi hetkellisesti tehdäkin hyvän olon.
Joo, en tod. ole kirjoittamassakaan. Eilen vaan hihitytti. Keskitytään siihen A_J:n deittijuttuun vaan, se on paljon mielenkiintoisempi!
NuoriDaavid

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
SmartAss kirjoitti:
En suosittele ainakaan kirjoittamaan mitään tulekivenkatkuisia ja pikkunäppärää loukkaismailia ohjeiksi, vaikka se saattaisi hetkellisesti tehdäkin hyvän olon.
Joo, en tod. ole kirjoittamassakaan. Eilen vaan hihitytti. Keskitytään siihen A_J:n deittijuttuun vaan, se on paljon mielenkiintoisempi!
ettette vain deittaisi samaa miestä?
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

NuoriDaavid kirjoitti: ettette vain deittaisi samaa miestä?
Sehän se vasta mielenkiintoista olisikin!

Mikä olisi vedonlyöntikerroin tuolle?
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tero esiin tiistai!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti: HELY, KATSO! Finally! *ylpee*

Kuva
Ooh, ihanainen! Mulla on tuo kuva, joka sulla on sormukseissais yhdessä niistä kokoelman sormuksista, mutta se on silti erilainen kuin tuo sun, rinkula joka sormusta kiertää sormen ympärillä siinä sininen, muoto kylläkin muistaakseni sama. Pinkki rinkula Oohimpi tuossa sormuskuvassa.
Se Uusi Sormus joka mulla nyt on sormessain on eri kuvan kera kuin tuo ylläoleva, siinä on sama kuva kuin edellisessä Sormuksessain.
Se on niin jännä, miten erilaisia ne sormukset ovat silloinkin, vaikka olisvat samankuvaisia ja samanmuotoisia ja saman rinkulan värisiä. Tähtitäplien paikka ja määrä.. Yksilölliset mustejutskat yms. Oh..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vastaa Viestiin