Matti vai Ilkka?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka panee tykimmin?

Matti laittaa kaikki naisministerit syöttämään hänelle uuniperunaa
10
32%
Ilkka hoitaa aikuiset naiset kuten aikaisemminkin uralla
10
32%
Ite oon
11
35%
 
Ääniä yhteensä: 31

Bliss

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihan oikeastiko "Avustajana tv-sarjassa" on työkokemusta? :o
Tix

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Taitaa Johanna olla sukua slämille. Lukekaa vaikka:

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

I rest my case. :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Välillä ihmetyttää ihmisten itsekritiikin puute. Tai sanotaan suoraan, sokeus peiliin katsoessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sana "glamour" on kokenut melkoisen inflaation, jos nuo numeroa liian pieniin hepeniin puetut naapurintytöt ovat glamuuria. Saati sitten nuo silikoniblondit.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:
Suomi24 kirjoitti:Kauniita tyttöjä!
Kirjoittanut: himomaan 10.8.2006 klo 19.06


Ei ihme että tytöistä ollaan kiinnostuttu rapakon takana, sen verran edustavia nämä söpöläiset ovat. Huomaa että tyttöjen stailaukseen on panostettu oikein isolla kädellä, meikkaajina on mm. alan huippuammattilaiset. Eikä vaatteitakaan ole haettu henkanmaukan pissis-osastolta. Se on kateellisten ja pullukoiden mustamaalausta että ulkonäkövinkit on otettu Demi-lehdestä. Kyllä huulikiilto on aina salonkikelpoista kuten myös terve rusketus keskellä tammikuuta.
Olenko mä nyt taas outo jos oon eri mieltä siitä mitä on "terve rusketus"..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kyllä huulikiilto on aina salonkikelpoista kuten myös terve rusketus keskellä tammikuuta.
:lol:

Oikeastaan :lol: :lol: :lol:

Oikeissa mittasuhteissa toki.
Tix

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Olenko mä nyt taas outo jos oon eri mieltä siitä mitä on "terve rusketus"..?
Terve se on sitten vissiin siihen asti kunnes ihosyöpä iskee?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:

Terve se on sitten vissiin siihen asti kunnes ihosyöpä iskee?
No mut kylhän kenkälankillakin pääsee.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pyry-Matias

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Saako tuota(^) kutsua sutturaksi, flikan letukaksi, tytyksi tai hempukaksi?
Ihan horo vaan meidän kesken.
Äläs nyt ole tylsä. Typy vaan antaa naisellisuudelle uuden ulottuvuuden ja merkityksen.
killkill

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tix kirjoitti:I rest my case. :lol:
"Jokaisella matkustajalla oli omat kuvaruudut istuimien edessa ja valittavana oli useita kymmenia tosi hyvia uusia leffoja!"

Wuppiduudaa. Eikös jokaisella yli-valtameren lennolla ole - yhtiöstä riippumatta?
killkill

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tälle herkulliselle aiheelle täytyy kohta avata oma ketju.
Ei sillä että mulla olisi mitään seksikkäitä tanssijattaria tai eroottista tanssia vastaan - kunhan sitä eivät suorita (Sika-Harria lainatakseni) "autojobbarin muijat". Vaolaan täytyy yhtyä :jouden: siinä, että aika säälittävän näköistä tuo videoklipissä oleva liikehdintä. Ei minkäänlaista värähdystä erotiikka-anturissa.
Viimeksi muokannut killkill, 07.03.2008 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geep

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Nukkesivujen parasta antia, hänkin vaan jonkun nuken kaveri.
Banisin!

Kuva
killkill

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geep kirjoitti:Banisin!
Valaistus kohdallaan eikä mallissakaan ole valittamista.
Chap

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pitipähän arvata, että kateelliset nutturapäiset feministit ja aseksuaaliset juristit täyttävät ketjun moralisoivilla ja nirppanokkaisilla kommenteillaan. Antaa nyt tyttöjen tehdä se minkä parhaiten osaavat!
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Vaola kirjoitti:Kuva
Mikä ihme tuon sutturan huulissa on vikana vai pitääkö se niitä vain jotenkin kummallisesti? Näyttää ihan halvaantuneelta, yäh.
mustanikki

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tuolla tyttelit ovat saavuttaneet jo kulttiaseman. Alkamassa on jo kolmas tolkuttoman pitkä ketju aiheen tiimoilta.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kulttu ... stelu/c111
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:Pitipähän arvata, että kateelliset nutturapäiset feministit ja aseksuaaliset juristit täyttävät ketjun moralisoivilla ja nirppanokkaisilla kommenteillaan. Antaa nyt tyttöjen tehdä se minkä parhaiten osaavat!
Minkä he osasivatkaan parhaiten...?
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Jotenkin muistelin, että Dollseissa oli todella hotin näköisiä naisia, mutta selailtuani kuvagalleriaa on pakko todeta, että muistin väärin. Tai sitten sekoitan johonkin toiseen tanssiryhmään.

Lisäys: Nyt selvisi, virheellinen mielleyhtymä hoteista Dollseista johtui tästä. http://www.pcdmusic.com/-/Main.aspx?pbt_name=Artists
Chap

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vadim kirjoitti:
Chap kirjoitti:Pitipähän arvata, että kateelliset nutturapäiset feministit ja aseksuaaliset juristit täyttävät ketjun moralisoivilla ja nirppanokkaisilla kommenteillaan. Antaa nyt tyttöjen tehdä se minkä parhaiten osaavat!
Minkä he osasivatkaan parhaiten...?
No tietenkin ... ööh ... siis niinQ osaavat sen ... artistihomman ihan tosin hyvin.
Chap

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kanervan osaava ja määrätietoinen toiminta on saanut tunnustusta yli puoluerajojen. Ile presidentiksi!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aika tiukka kamppailu Ike, Masan ja minän välillä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
prosessi

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
Niin minkä verran sulla sitä kuumetta siis oikein on?
prosessi

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
Niin minkä verran sulla sitä kuumetta siis oikein on?
Mietin vaan, että tuo sana yksinomaan oli aika yllättävä. Mitä vikaa Jaakonsaaressa noin muuten muka on?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matti vai Ilkka?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
Niin minkä verran sulla sitä kuumetta siis oikein on?
Mietin vaan, että tuo sana yksinomaan oli aika yllättävä. Mitä vikaa Jaakonsaaressa noin muuten muka on?
No, itse asiassa yritin vain ennaltaehkäistä näiden erilaisten palstatrollien zeksuaalisviritteisiä vihjauksia tekemällä ne itse.
Vastaa Viestiin