Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Olen nainen ja on
2
8%
Olen nainen ja ei ole
2
8%
Olen mies ja uskon että naisilla on se tarve
2
8%
Olen mies enkä usko että naisilla on sitä tarvetta
3
12%
Olen nainen ja riippuu naisesta
11
42%
Olen mies ja riippunee naisesta
6
23%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tulin miettineeksi naisten ja miesten pukeutumisen eroja.
Käsittääkseni miehillä ei pukeutumiseen liity suurtakaan pinnan paljastamisen tarvetta. Jotkut bodarit ja håmåt mielellään kulkevat hihattomassa paidassa tai paidatta. Mutta normaalimies käyttää kevyempiä vaatteita, vaikka lyhythihaista paitaa tai shortseja yleensä kai vain mukavuussyistä. Nykyään miehet eivät korosta sukupuoltaan kalukukkaroillakaan (vaikka sellaisessa olisi hyvä säilyttää kännykkää tai lukulaseja).

Naisten pukeutumisessa taas jo arvokkaissa juhlapuvuissa näkyy sukupuolitunnusten paljastamisen tarve. Pitää näyttää tissiä ja säärtä niinkuin Ruotsin prinsessa vaikka sitten miten hienossa tilaisuudessa. Vapaa-ajanasuissa naiset sitten tavattoman mielellään paljastavat olkapäänsä, käyttävät avokauluksista paitaa, näyttävät sääriään ja reisiään vain vesirajaan ulottuvassa mekossa, pissikset pitävät navan paljaana vaikka pakkasilla.

Eroottisiin kuviinkin on nykyään suurta tunkua.
Onko naisten hinku päästä Playboyhin todella vain rahan ja maineen hakua, vai aitoa exhibitionismia?

Nettigalleriat vilisevät stringeissä poseeraavia teinejä.

Onko naisten paljaan pinnan näyttäminen pukeutumisessa ja muuten vain miesten miellyttämistä tai tämän hetken muotivirtaus, vai onko naisilla synnynnäinen halu paljastella paikkojaan?

Jos on synnynnäinen tarve, voin jalosti uhrautua katsomaan Kitinän naisten nakukuvia, jotka saatte lähettää meiliin [email protected]
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mikä muokkaa ihmisten käsityksiä siitä mikä on hottia..? Media + vallitsevat yhteiskuntaolosuhteet. "Nyt on sexyä se ja se.."
Sitten on vain vapaus valita se oma tyylinsä. On varmaan ihmisiä, jotka antavat median tehdä valinnan omasta puolestaan "ai se on nyt sexyä, hyvä tietää, ostan.." tai antavat parisuhdekumppanin tai muun ihmisen tehdä valinnan puolestaan "mikset käytä korkokenkiä ja lyhyitä hameita, ostetaans ja sitten vaaleiksi noi hiukset ja sun nimi..", mutta yhtä lailla on ihmisiä jotka tekevät valinnan aika lailla omin nokkineen tai yhdistellen eri jutskia toisiinsa "piruuttani voisin käyttääkin korkokenkiä, mutta muuten pidän henkselihousuja ja hiukset on samat pörröt kuin ennenkin ja nimikin.. mutta ukkeli saa olla entinen."

Miksi miesten muoti ollut ei-niin-paljastavaa naisten muotiin verrattuna? Siinäpä sitä mietittävää. Hmm.. Jos miesmuodin asialla ja mieskuvaan vaikuttamassa olisvat olleet miesten sijasta enemmän naiset ja naisten fantasianäyt päässeet täten jylläämään siten, kuin naisten kohdalla ovat käyneet miesten fantasiat Baywatch-tyyliin, niin.. En tiedä. Aloin nyt yhtäkkiä miettiä Hra 47:iä eikä tunnu pöksyt menevän muuta kuin kikatuksiin siitä.

Mikä on seksikästä kelle ja mikä ei. Se että peitetään paikkoja, on myös seksikästä. "Mikäs sieltä vilkkuu, toinen silmä vai kolmas ihan.. vai vallan eikö mikään.." on leikkisämpää kuin nakuilu, joka ei jätä mitään mielikuvituksen varaan.

Henk.koht.haluaisin empiirisestä uteliaisuudesta tietää, millaista olisi mennä mahtavan poven kanssa jonkin verran röyhkeästi avoimessa topissa jonnekin ja tsekata ukkelien efektit, nähdä kuuluisa "rinnoille puhuminen". Pikkupoven kanssa kun ei olla kuin pikkuröyhkeästi jos niikseen tulee. Voihan sitä yrittää.. ja olla oikein huvittavan pontevaa. "Jyrään teitit näillä kumoon.. Hehheh."
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Miten olisi selittävänä teoriana historiallinen perinne, joka vain jotenkin on jäänyt päälle.

Meidän yhteiskunnassamme, nykyaikoina, naiset pärjäilevät aika mukavasti itse ja itsenäisinä niin halutessaaan.
Menneinä aikoina aikoina ja useimmissa yhteiskunnissa naisten oli miellytettävä miehiä kaikin keinoin, jotta saivat itselleen ja lapsilleen elättäjän.

Se mikä on/oli hottia on sitten riippunut aika lailla yhteiskunnasta ja sen vaiheista ja olosuhteista. Viktoriaanisena aikana nilkan vilahdus oli kova juttu. Mitä mahtaisivat sanoa meidän aikamme tyylistä. Toisaalta taas usein kuumissa maissa on oltu aika kepeissä varusteissa.

Koska ihmiset ovat pääosin yhteisöllisiä ja haluat kuulua joukkoon he pukeutuvat sen joukon tyylillä, jonka katsovat omakseen. Ainahan joku individualistikin sitten on.

Miesten tyyli ei ole ehkä ole niin paljastavaa vaan ainakin jossain piireissä tuodaan pukeutumisella ja muilla leluilla esiin valtaa ja kykyä hankkia taloutta/turvaa. Tällaisia ovat sitten kallis puku, auto, firman luottokortti ym. Joku joskus kysyi, kauan sitten, miksi Henry Kissingiren ympärillä pyöri niin upeita naisia ja vastaus oli että valta on seksikästä.

Palaan vielä tuohon meidän aikamme ja yhteiskuntamme tilanteeseen. Onhan niinkin, että vaikka yksin pärjää, niin useimmat ihmiset pariakin kaipaavat ja se tavallaan kuuluu yhteiskunnassamme odotuksiin. Jotta tähän normitilaan päästään, niin pitää sitten käyttää niitä houkutuskeinoja, jotka milloinkin on voimassa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

NuoriDaavid kirjoitti:Kysy Chubsilta
Sori, en osaa kaikkien naisten puolesta vastata. Mutta itsellä on jonkinlainen tarve. En sitten sen synnynnäisyydestä tiedä.
NuoriDaavid

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kysy Chubsilta
Sori, en osaa kaikkien naisten puolesta vastata. Mutta itsellä on jonkinlainen tarve. En sitten sen synnynnäisyydestä tiedä.
Minkälaisia kiksejä siitä saa?
ninnithequeen

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noni, johan selvis taas monikin asia.
Chubs

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

NuoriDaavid kirjoitti: Minkälaisia kiksejä siitä saa?
Mä luulen, että se liittyy positiivisen huomioon. Korvaa vähän sitä negatiivista koulukiusaushuomiota, jota pullukkana lapsena ja teininä sai kokea.
Ja kun kroppa näyttää hyvältä omaan silmään, niin näytän ihan mielelläni.

Mutta kaikki tuo menee vähän aalloittain. Välillä piilottelen kuvia, välillä pidän esillä. Se on ihan kiinni omasta pääkopasta, ei niinkään ympäristön ihastelusta/ällötyksestä/moraalisesta närkästyksestä.
Aito_Johanna

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chubs kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kysy Chubsilta
Sori, en osaa kaikkien naisten puolesta vastata. Mutta itsellä on jonkinlainen tarve. En sitten sen synnynnäisyydestä tiedä.
Hui kun olet kaunis! Teetkö kenties mallintöitä jossain?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti: Hui kun olet kaunis! Teetkö kenties mallintöitä jossain?
En tee, pitäiskö?
Aito_Johanna

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

huima kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Hui kun olet kaunis! Teetkö kenties mallintöitä jossain?
En tee, pitäiskö?
Ehheh. Huono. :tiistai:
Chubs

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

[quote="Aito_Johanna"][/quote]

IhQ! :h:

Kyllä silloin opiskeluaikoina joskus jotain, mutta en nykyään enää. Rauhassa rupsahtanut, ja pitää turvautua pääkoppaan itsensä elättämisessä. :)
Herra Manala

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Noni, johan selvis taas monikin asia.
Jaa. Minkälaisia asioita? Mulle ei selvinnyt tästä ketjusta vielä yhtään mitään.
ninnithequeen

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Noni, johan selvis taas monikin asia.
Jaa. Minkälaisia asioita? Mulle ei selvinnyt tästä ketjusta vielä yhtään mitään.
Mä oon käyny sätissä liian vähän, ihan selvästi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kai meillä kaikilla on. Nakuilu on luonnollista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kuka haluaa vaihtaa mun kanssa nakukuvia?
Nyt penikseni on fantastinen!
Dr.Diarrhea

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Clay kirjoitti:Kuka haluaa vaihtaa mun kanssa nakukuvia?
Kaikki. Turhan kalliita ja tahdikkaita vaan ovat.
NuoriDaavid

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Minkälaisia kiksejä siitä saa?
Mä luulen, että se liittyy positiivisen huomioon. Korvaa vähän sitä negatiivista koulukiusaushuomiota, jota pullukkana lapsena ja teininä sai kokea.
Ja kun kroppa näyttää hyvältä omaan silmään, niin näytän ihan mielelläni.
Jos itse olisin miehenä läheskään samalla tasolla, niin varmastikin olisin nuorempana esitellyt itseäni samalla tavalla.

Absoluuttinen totuushan on, että olet erittäin kaunis sekä kasvoiltasi että vartaloltasi.

Se, mikä herättää huomiota, on kuvien valtava määrä, 118 kuvaa cityssä.

Kuinka monta kertaa haluat kuulla anonyymeiltä ihmisiltä, että olet upean näköinen? Etkö jo usko sitä?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 24.04.2007 9:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chubs kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kysy Chubsilta
Sori, en osaa kaikkien naisten puolesta vastata. Mutta itsellä on jonkinlainen tarve. En sitten sen synnynnäisyydestä tiedä.
Tulin sitten ensimmäistä kertaa napsauttaneeksi tuota Taavetin linkkiä. :o

Ok, ymmärrän nyt ne imartelevat kommentit millä muutamat palstan miehet kuvailivat sinua silloin kuin sotkin sinut yhteen toiseen (entiseen?) palstailijaan.

Kiitos! :)
Dr.Diarrhea

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti: Se, mikä herättää huomiota on kuvien valtava määrä, 118 kuvaa cityssä.
Kuinka monta kertaa haluat kuulla anonyymeiltä ihmisiltä, että olet upean nököinen? Etkö jo usko sitä?
Naiset on vaan hömppiä, sillai positiivisesti.
NuoriDaavid

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:Kai meillä kaikilla on. Nakuilu on luonnollista.
Tätä mä olen yrittänyt poliiseille selittää.
Geetzu

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Se, mikä herättää huomiota on kuvien valtava määrä, 118 kuvaa cityssä.
Kuinka monta kertaa haluat kuulla anonyymeiltä ihmisiltä, että olet upean nököinen? Etkö jo usko sitä?
Naiset on vaan hömppiä, sillai positiivisesti.
Nii just! Ja sehän on vaan kiva kun joku on laittanut erilaisia, hyviä ja vähän huonompiakin, sitten niiden todella ammattitasoisten upeiden sekaan. Mielestäni esim. tosta Chubsin galleriasta just paistaa se mukava fiilis läpi, ettei kuvat ole pelkästään herutusmielessä ns. tyrkyllä vaan galleriaa käytetään niin kuin sitä on (imo) tarkoitettu käytettäväksi; esittellään kivoja puolia elämästä, tärkeitä tyyppejä ja erilaista minää.

Onhan nekin ihan jees galtsuja, joissa on 3 huipputason mallikuvaa. Jäähän niistä täydellinen fiilis, ehkä. Ehkä. Ehkä.

(Sinne taitaa cityyn mahtua about 500 kuvaa per nenä? Hui. Jotkut galleriat näytti ihan vtun tyhmiltä kun samat kuvauskulmat, meikit, kledjut ja ilmeet... Erilaisemmilla kuvilla erottuu edukseen. )
Rouva Pupu

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Nii just! Ja sehän on vaan kiva kun joku on laittanut erilaisia, hyviä ja vähän huonompiakin, sitten niiden todella ammattitasoisten upeiden sekaan. Mielestäni esim. tosta Chubsin galleriasta just paistaa se mukava fiilis läpi, ettei kuvat ole pelkästään herutusmielessä ns. tyrkyllä vaan galleriaa käytetään niin kuin sitä on (imo) tarkoitettu käytettäväksi; esittellään kivoja puolia elämästä, tärkeitä tyyppejä ja erilaista minää.
KoNppaan.
Chubs

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

NuoriDaavid kirjoitti: Se, mikä herättää huomiota, on kuvien valtava määrä, 118 kuvaa cityssä.

Kuinka monta kertaa haluat kuulla anonyymeiltä ihmisiltä, että olet upean näköinen? Etkö jo usko sitä?
Niitä kuvia on siellä n. 200 :)

Ja kuten ihkut tytöt tossa ylhäällä jo selittivät niin se pointti on se monipuolisuus. Tekee siitä galleriasta oman näköisensä, eikä vaan yritä esitellä parhaita puoliaan. Vähän sama kuin valokuva-albumiin keräisi kuvia. Siellähän on kuvia mun vuosien takaiselta pullukkakaudelta, kummipoikia, perhettä, lemmikkejä, rumia ilmeitä, harrastustöhryjä jne. Paljon pienempi se galleria tietty oliskin jos sinne olis vaan kerännyt kuvia joissa koen näyttävänä hyvälle. Aika pirun paljon pienempi. :D
Valokuvat mulla on digitaalisessa muodossa aina... Kai se sitten on jonkinlaista exhibbariutta pitää murto-osaa myös julkisessa galleriassa/albumissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onko naisilla synnynnäinen tarve paljastella?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Itse taas yritän usein enemmänkin peitellä kuin paljastella. Tiedän, että minulla on monien mielestä ihan hyvä pylly ja ihan kivat tissit :] On jotenkin vaan kurjaa, että se huomio kiinnittyy sitten noihin, eikä siihen, mitä minulla on sanottavaa. Ehkä sekin, että olen tässä vuosien saatossa kuullut tarpeeksi kommetteja noista, kiitos kaikille täälläkin 8) Näin vanhana vaan arvostaa enemmän semmoisia kommentteja, jotka eivät ole riippuvaisia ulkonäöstä, vaan siitä pään sisällöstä. Ehkä kukin kaipaa sellaisia kehuja, jotka eniten vaikuttavat itsetuntoon ja joita ei ihan jokaisen vastaantulijan suusta kuule..Kärjistetysti, niinQu. :roll:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin