Sinkkuelämäsi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuelämäni taso on:

Erinomainen
2
4%
Erittäin hyvä
3
6%
Hyvä
6
13%
Kohtuullisen hyvä
5
10%
Tyydyttävä
4
8%
Siinä ja siinä
6
13%
Välttävä
1
2%
Kehnohko
2
4%
Huono
1
2%
Surkea
3
6%
En ole sinkku
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 48

Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tympii.
Hö. Tyhmä akka. Oishan se ny voinu vähän levittää.
*paija*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Poikkesin perjantaina radalla. Kävi perinteiset. Menin heti jutustelemaan kahdelle nätille tytsille, koska peliaikaa oli muutenkin vähän. Saavuin diseen vasta kahden jälkeen. Siinä sitten tunti juteltiin, flirttailtiin, humalluttiin, siis lähinnä tämän toisen kanssa. Oli itse asiassa pirun hauska ilta. Sitten kun kysyin puhelinnumeroa, tuli diplomaattinen "seurustelen"-kommentti.
Musta on ihan helvetin noloa selittää ihmisille että seurustelen. Jo pelkästään citylläkin on välillä sellainen fiilis että ehdotellaankohan mulle jotain vai mitä helvettiä ja kun ei ole varma niin ei kehtaa vetää mitään seurustelen-korttia, koska se on aika noloo kummiskin. Sitten jotenkin sijoitat sellaisia lauseita sopiviin väleihin joista tulee ilmi ettei ole kiinnostunut kestään tai mistään.

Tietty en tiedä että millä tasolla niitä mixed signalsseja tuli.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Siis toihan ratkeaa sormuksella.
(Enhän mäkään muuten ois halunnu sormusta en... )
elco

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja elco »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Sitten kun kysyin puhelinnumeroa, tuli diplomaattinen "seurustelen"-kommentti.
Antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa. Mikset kysynyt kymmenen minuutin kohdalla, että ollaanko sitä varattuja ja että tuleeko sitä pillua ja miksi ei muka heti poks?
Rouva Pupu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mylwin kirjoitti: Musta on ihan helvetin noloa selittää ihmisille että seurustelen. Jo pelkästään citylläkin on välillä sellainen fiilis että ehdotellaankohan mulle jotain vai mitä helvettiä ja kun ei ole varma niin ei kehtaa vetää mitään seurustelen-korttia, koska se on aika noloo kummiskin. Sitten jotenkin sijoitat sellaisia lauseita sopiviin väleihin joista tulee ilmi ettei ole kiinnostunut kestään tai mistään.
Nosiishei. Onhan se totta, että noloohan se on heti huudella kun joku suunsa avaa, jotta haloo oon naimisissa. Varsinkin jos se toinen on ihan hyvää hyvyyttään jutskaillut eikä oo haku päällä. Ei tarvi kauan jutella kun mies tulee automaattisesti mainittua, ihan luonnostaan turinoinnin keskellä. Se ei sit oo noloo, eikä toinen tunne oloaan jotenkin torjutuksi, jos haku on ollut niinko päällä.
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Hö. Tyhmä akka.
Se oli...tai on muuten pirun seksikäs. Nauroi mun jutuille useasti...en voi syyttää 8) Lyhyt, pörrötetty vaalea hiuspehko, semmonen jumppamaikan runko...lääh 8) Muistutti ehkä liikaa mua kun seukkasin, siis yhtä flirtti mut kuitenkin ärsyttävän varattu 8) Oikeastaan ainoa mokansa, kun valitsi nuoruudessaan liian varhain, ei malttanut odotella rauhassa ja ajan kanssa 8)
Rouva Pupu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:^ Siis toihan ratkeaa sormuksella.
(Enhän mäkään muuten ois halunnu sormusta en... )
Toi on hyvä. BTW, tuo saattaa tosin miehen sormessa nostaa markkina-arvoa :p
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Siis toihan ratkeaa sormuksella.
(Enhän mäkään muuten ois halunnu sormusta en... )
Toi on hyvä. BTW, tuo saattaa tosin miehen sormessa nostaa markkina-arvoa :p
Tuntuu nostavan naisen sormessakin... Karsii kyllä kaikki ne "haluaisin mahdollisesti muutakin kuin pimppiä" -tyypit, mikä on toki päätarkoitus. ;)

DrD on ihan 8) 8) 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:^ Siis toihan ratkeaa sormuksella.
(Enhän mäkään muuten ois halunnu sormusta en... )
Ei se näy intternetissä. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:DrD on ihan 8) 8) 8)
...ja mulla on tolle ihan oma pikku selitykseni. Jos en käytä näitä hymiöitä, saa usein äijämäinen, karkeakielinen tyylini ainakin kilttityttöosaston ja telaketjufemakot varpailleen. Siis kyse on sosiaalisesta sukkuloinnista, jota joudun kuitenkin sosiaalisena tyyppinä harjoittamaan tässä infernaalisessa ristipaineessa. Vetelen siis usein tavallaan pintakaasulla, koska en jaksa sitten vastailla loukkiksille jotain sorisorisettii. Kyyl sitä mielummin pistelis paljaalla eli ilman hymiöö ja kunnon äijäsettii, mut vittuvie tää ei ole mun palsta 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rouva Pupu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Musta on ihan helvetin noloa selittää ihmisille että seurustelen. Jo pelkästään citylläkin on välillä sellainen fiilis että ehdotellaankohan mulle jotain vai mitä helvettiä ja kun ei ole varma niin ei kehtaa vetää mitään seurustelen-korttia, koska se on aika noloo kummiskin. Sitten jotenkin sijoitat sellaisia lauseita sopiviin väleihin joista tulee ilmi ettei ole kiinnostunut kestään tai mistään.
Nosiishei. Onhan se totta, että noloohan se on heti huudella kun joku suunsa avaa, jotta haloo oon naimisissa. Varsinkin jos se toinen on ihan hyvää hyvyyttään jutskaillut eikä oo haku päällä. Ei tarvi kauan jutella kun mies tulee automaattisesti mainittua, ihan luonnostaan turinoinnin keskellä. Se ei sit oo noloo, eikä toinen tunne oloaan jotenkin torjutuksi, jos haku on ollut niinko päällä.
Siksi mä tykkäänkin kitinästä, täällä kaikki tuntevat toisensa, eikä tuu mitään awkward momentteja että sori hei, en mä sillä tarkoittanut. Voi viskoa sydämiä ja "panisin" - juttuja ihan rauhassa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyyl sitä mielummin pistelis paljaalla eli ilman hymiöö ja kunnon äijäsettii, mut vittuvie tää ei ole mun palsta 8)
Mä taas nautin tulla väärinymmärretyks, ihan joka päivä. Paljaalla vaan! :hympät kaikki tähän:
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Ei se näy intternetissä. =P
Pusukuvia sit profiiliin! Kauheesti! Ihku-ällöö!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mylwin kirjoitti:Siksi mä tykkäänkin kitinästä, täällä kaikki tuntevat toisensa, eikä tuu mitään awkward momentteja että sori hei, en mä sillä tarkoittanut. Voi viskoa sydämiä ja "panisin" - juttuja ihan rauhassa.
:h: Panisin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt on kyl niin villi olo et panisin sekä Myltsiä että Nypsulia, ja sen jälkeen Geetsua tissien väliin. Eiku, oikeesti meen nukkumaan ja herään kuudeltä. Mut ajatus on tärkein, kyl.

Pus!

Sain tänään kaks esseetä valmiiks, oon huippukuosis!
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei se näy intternetissä. =P
Pusukuvia sit profiiliin! Kauheesti! Ihku-ällöö!
No ei helvetti!

Mut voin sanoo sullekin että :h: :h: panisin, tissit esiin ja pillu estradille, nyt tulee kankea. Cityllä jos viskoo moisia niin hetken päästä on joku 1) vetänyt herneen nenäänsä, 2) vonkaamassa. Aika harvoin kakkosta tosin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Nyt on kyl niin villi olo et panisin sekä Myltsiä että Nypsulia, ja sen jälkeen Geetsua tissien väliin. Eiku, oikeesti meen nukkumaan ja herään kuudeltä. Mut ajatus on tärkein, kyl.

Pus!

Sain tänään kaks esseetä valmiiks, oon huippukuosis!
Luulin et oot DrD, käyttäkää niitä avataria perkele! :D
(sä voisitki tissien väliin ja tissejä, mut pippelikkäille nää pienet lärpäkkeet on aika vtun turhat)

Ajatus on tärkein, eikä se kulje. Menisin imemään pippeliä mut sen kantaja on apina, täytyy ehkä lähteä lenkille ja puskiin runkkimaan. Pus!
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Aika harvoin kakkosta tosin.
Pyllyn vonkaajat harvemmin liikkeellä siis...
Panisin joo! :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Aika harvoin kakkosta tosin.
Pyllyn vonkaajat harvemmin liikkeellä siis...
Panisin joo! :h:
Jouden-setäkin on jättänyt cityilyn kyl. Hassua että cityn juttuja lukiessa kitinäläiset vaikuttavat päivä päivältä selväjärkisemmiltä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mylwin kirjoitti:
Hassua että cityn juttuja lukiessa kitinäläiset vaikuttavat päivä päivältä selväjärkisemmiltä.
:shock:

Oletko nyt varma, ettei vain oma aivosolu ole vähän nytkähtänyt..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lilo kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Hassua että cityn juttuja lukiessa kitinäläiset vaikuttavat päivä päivältä selväjärkisemmiltä.
:shock:

Oletko nyt varma, ettei vain oma aivosolu ole vähän nytkähtänyt..?
Ei, kyllä mä olen kuolemantosissani. Ootko lukenut cityn juttuja lähiaikoina?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Mylwin kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Hassua että cityn juttuja lukiessa kitinäläiset vaikuttavat päivä päivältä selväjärkisemmiltä.
:shock:

Oletko nyt varma, ettei vain oma aivosolu ole vähän nytkähtänyt..?
Ei, kyllä mä olen kuolemantosissani. Ootko lukenut cityn juttuja lähiaikoina?
Mä olen, ja siksi tänne pakeninkin. Vaikka en tuntenut kuin kahta keskustelijaa etukäteen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Chubs kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
:shock:

Oletko nyt varma, ettei vain oma aivosolu ole vähän nytkähtänyt..?
Ei, kyllä mä olen kuolemantosissani. Ootko lukenut cityn juttuja lähiaikoina?
Mä olen, ja siksi tänne pakeninkin. Vaikka en tuntenut kuin kahta keskustelijaa etukäteen.
Tää on vähän niinku siitä kokoomuslaisten provonettisivustosta suhteitten Porvarila ja City on Punikkila.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti: Mä olen, ja siksi tänne pakeninkin. Vaikka en tuntenut kuin kahta keskustelijaa etukäteen.
Itse en tuntenut ketään, edes kaukaisesti. Olin tuolloin herkässä murrosvaiheessa ja mua vietiin kuin litran mittaa zunamissa. Nykyään olo on edelleen hauras, mutta kuitenkin hieman kodikas. Etsin edelleen omaa turvallista palstamerenrantayksiötäni, josta voin rauhassa mölytä mauttomuuksiani ja tarpeen tullen kännissä nolata itseäni. Maaston mukaan...
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Nykyään olo on edelleen hauras
IhQ! Mun äidinvaistot ovat käyneet ylikierroksilla tämän viikon.