Ke-ski-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On taas täällä, kuten minäkin? Onks teillä mitään muuta mielessä kuin ninnin pyykit? Mulla ei ainakaan, jossei lasketa Liverpoolin tän iltaista tulevaa voittoa! IhQ-pusut kaikille tpk:lle, mä nukun aamulla pitkään :wink:
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Nip »

Mä voisin yrittää kalastaa teepeekoo vitosen kun töihin joudun. Tosin en kuitenkaan muista niin pitää toivotella muille huomenet jo tähän aikaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nugguu sit et pystyy tpk:t heittää..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Suvinen kirjoitti:Tuomiopäivä! Pitäkää peukkuja. Pystyssä, ei pepussa!
Höh, mul oli jo!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Vihtahousu kirjoitti:Liverpoolin tän iltaista tulevaa voittoa!
On pojalla unet 8) NevöEvö!
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Mulli75

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Jos sitä nyt pysyisi paremmin hereillä kun on pyörällä polkaissut töihin.
Ei olisi pitänyt laittaa renkaisiin ilmaa niin paljon että ei tunnu olevan kitkaa tarpeeksi.
didi

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Alaston kotikirjoittaja.

Suunniteltu uinnin jälkeen tapahtuva aamupilates ei onnistu, avokki häiritsee liikaa toimitusta :P harrrrmi :h:

Ihanaa, kun ei tarvitse tänään mennä töihin, vaan saan käyttää aamun hemmottelemalla itseäni ja laittamalla itseni nätiksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

IhQudaa! Ketä tai mitä taas saammekaan syyttää tästä olotilasta? Lätkää? Elppaa?
Katoin muuten eilen ihan oikeasti kokonaisen lätkämatsin. Ja nyt taas tiedän mikä on paitsio, eli oon super.
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
didi

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Milloin mä opin, että meidän perheessä "lähdemme klo 9".. että ne ovat perillä klo 9.. Hitto tuli kiire.
Aito_Johanna

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

VAPAAPÄIVÄ!
Vihtahousu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »


VAPAAVIIKKO!!1
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kummallinen puoliväkivaltainen kokemus työmatkalla. Seisoin liikennevaloissa kun vieras mies takaa tarttui takkiin ja käsivarteen, tönäisi rajusti tielle päin ja samantien kiskaisi takaisin. Nauroi kuin parhaallekin vitsille, että: "Varo ettet jää auton alle!".

Öh? Hämmennyin niin, etten osannut reagoida mitenkään. Nyt tietty harmittaa etten läväyttänyt päin näköä, ja varoittanut törmäämästä nyrkkiin.

Mut oikeasti, kuka hitto tekee tuollaista tuntemattomille? Tai edes tutuille teini-iän jälkeen...
Bliss

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chubs kirjoitti:Kummallinen puoliväkivaltainen kokemus työmatkalla. Seisoin liikennevaloissa kun vieras mies takaa tarttui takkiin ja käsivarteen, tönäisi rajusti tielle päin ja samantien kiskaisi takaisin. Nauroi kuin parhaallekin vitsille, että: "Varo ettet jää auton alle!".
Mä en varmaan olisi osannut olla läväyttämättä :shock:
Tai olisin saattanyt tervehtiä sen kulkusia polvella. Grr.
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Bliss kirjoitti:
Mä en varmaan olisi osannut olla läväyttämättä :shock:
Mua harmittaa, että osasin. :/
Mulli75

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Chubs kirjoitti:Kummallinen puoliväkivaltainen kokemus työmatkalla. Seisoin liikennevaloissa kun vieras mies takaa tarttui takkiin ja käsivarteen, tönäisi rajusti tielle päin ja samantien kiskaisi takaisin. Nauroi kuin parhaallekin vitsille, että: "Varo ettet jää auton alle!".

Öh? Hämmennyin niin, etten osannut reagoida mitenkään. Nyt tietty harmittaa etten läväyttänyt päin näköä, ja varoittanut törmäämästä nyrkkiin.

Mut oikeasti, kuka hitto tekee tuollaista tuntemattomille? Tai edes tutuille teini-iän jälkeen...
Eihän hörhöillä ajatus vastahyökkäyksestä käykään mielessä. Kaikista typerin tapa käydä kiinni käsiin, vaatteisiin tai mihin tahansa. Voin melken kuvitella mitä Bliss tai minä olisin tehnyt tuossa tilanteessa. :twisted:
Son House

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Son House »

Tänään duuniblues soi Turussa!

Pakko sanoa, että tänne siirtyminen on aina yhtä tuskaa. Ensinäkin Turkuun ja vielä kun ainoa nähtävyys koko matkalla on motelli Syvälampi ja ainoa säädyllinen levähdyspaikka ABC Piihovi, niin ei tänne siirtyminen mitään erityistä herkkua ole. Tänne matkatessa pitäisi aina olla hyvää matkaseuraa. Sen puutteessa minua viihdyttää tänään JJ Cale poppitoosan kautta.

Tänne kun tulee on aina pakko keksiä jotain positiivista kaupungista, että täällä päivän viihtyy. Tänään käytän tätä: Turkuhan on kuuluisa kaunottaristaan. Iso liuta karjamarkkinoilla menestyneitä missejä on täältä ja eikös palstan tuorein kaunotarkin vaikuta täällä. Joten mikäs täällä on ollessa, kun ympärillä pyörii kauniita naisia. Tänään on kuitenkin niin huono sää kunnon bongailuun, joten lienee parempi keskittyä duuneihin.

Ja hei! On Turussa muutakin hyvää. Nimittäin niin hyvässä lounaspaikassa en ole pääkaupunkiseudulla käynyt, kuin minkä olen täältä löytänyt. Paikan nimi taitaa olla Kerttu ja eiköhän se nälkä iske tänäänkin. Jo pelkkä ajatuskin alkaa nälättää.
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Son House kirjoitti:
Ja hei! On Turussa muutakin hyvää. Nimittäin niin hyvässä lounaspaikassa en ole pääkaupunkiseudulla käynyt, kuin minkä olen täältä löytänyt. Paikan nimi taitaa olla Kerttu ja eiköhän se nälkä iske tänäänkin. Jo pelkkä ajatuskin alkaa nälättää.
Kerttu on ihana, oon siellä kerran käynyt.

Jos näet mua niin älä tuu moikkaamaan. On sen verran aggressiiviset pohjat aamuisesta herrasta, että saattais pamahtaa viatonta moikkaajaa päin naamaa.
(Ei vaan... Moikkaa jos bongaat, tää on pieni paikka. :D)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Son House kirjoitti: Ja hei! On Turussa muutakin hyvää. Nimittäin niin hyvässä lounaspaikassa en ole pääkaupunkiseudulla käynyt, kuin minkä olen täältä löytänyt. Paikan nimi taitaa olla Kerttu ja eiköhän se nälkä iske tänäänkin. Jo pelkkä ajatuskin alkaa nälättää.
Tämä on kanssa mahtava ruokapaikka Turussa.
Rouva Pupu

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun lemppari turussa on Harald. Tunnelmaa kerrassaan kun isommalla ryhmällä napostelee ja leikkii viikinkiä.
Dr.Diarrhea

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Virkistyspäivä, kuten termi kuuluu. Firma maksaa siitä kaikki 10 euroa, että osa tekee duunia vain puoli päivää, itse vietän vaparia, hankkii iltapäivällä pikku hien, ja lopuksi vetää hapanta isolla kauhalla. Täytyy vielä suunnitella läksiäiskortti, kerätä rahaa ja ostaa läksiäislahja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:IhQudaa! Ketä tai mitä taas saammekaan syyttää tästä olotilasta? Lätkää? Elppaa?
Katoin muuten eilen ihan oikeasti kokonaisen lätkämatsin. Ja nyt taas tiedän mikä on paitsio, eli oon super.
8)
Hyvä tyttö! Mä olin todella ylpeä susta ;) Miten sä jaksoit herätä töihin noin aikaisin? Mun klo 10.30 herätyskin tuntui kamalalta. Mitään en ottanu! Tai no, pari sidukkaa (viheltelyä). Taisin vielä ihanasti sammua kesken miehen suuteluyrityksen. Hmph!

Tattadaa... antakaa mulle jahvaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Son House kirjoitti:Ja hei! On Turussa muutakin hyvää
Jo vain, nimittäin kyltti "Tampere 150 km". Siitä "Turun" "moottoritien" nimellä tunnetusta kynnöspellosta on vaikea keksiä mitään hyvää... enkä edes aloita kaupungin koppavista eukoista.
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
Son House kirjoitti:Ja hei! On Turussa muutakin hyvää
Jo vain, nimittäin kyltti "Tampere 150 km". Siitä "Turun" "moottoritien" nimellä tunnetusta kynnöspellosta on vaikea keksiä mitään hyvää... enkä edes aloita kaupungin koppavista eukoista.
Käypä KK hyvä ajamassa ensin vaikkapa Lakalaivasta Ylöjärvelle ennen kuin huutelet yhtään Turun moottoriteistä... :)

Yo-kylän baari siinä TYS:n toimiston alla oli kyllä parhautta. :)
Chubs

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Sheetlord kirjoitti:enkä edes aloita kaupungin koppavista eukoista.
Saanut paljon pakkeja Turussa? :)
PerttiMakimaa

Re: Ke-ski-viikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chubs kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:enkä edes aloita kaupungin koppavista eukoista.
Saanut paljon pakkeja Turussa? :)
Vinkkinä, ei kannata aloittaa keskustelua siellä:"Mää tulen TamBereelta, mistä saa mustaa makkaraa?" :D
Vastaa Viestiin