myönnetään olen sukkanarkomaani.
omistan kasapäin rikkinäisiä ja ehjiä sukkia. kaiken värisiä - ja mikä toi juttu oli et nuorempana oli hauskoja sukkia? - mä ostan kaiken maailman huumorisukkia niin paljon kun vaan sielu sietää, ja harmittelen jatkuvasti kun lapsilla on hienompia ku mun koossa! välillä on pitkäsukkakausi, kohta tulee talvi ja ne on parhautta! raitasukkakausi ja nilkkasukkakausi on menossa kohta ohi. villasukat kumisaappaissa ja kotona on ihanat, meinaan hankkia niiden kutomisen taidon lähiaikoina. minulla on myös paha tapa/pakko saada aina, joka kerta siis, eri pari sukat jalkaan. vuosia olen niin tehnyt enkä meinaa lopettaa sitä lähiaikoina. ihmisillä on outo tapa muuten huomauttaa että "hei sulla on eriparisukat jalassa" "ai käsittämätöntä, en vaan ite ollu huomannukaan " *ironisesti*. eriparisukkaisuus kuitenkin sisältää tiukkoja sääntöjä, pitkää ja lyhyttä sukkaa ei saa yhdistää, eri paksuiset on myös kiellettyjä, eikä toisessa jalassa saa missään tapauksessa olla varvassukkaa jos toisessa on tavallinen.
mun lempparisukat on vaaleankeltaiset, ylipolven, joissa on jonku tyttöhahmon kuva ja lukee komeesti että "nutty tart". löysin euromarketin lastenosastolta
edit: sukkahousuja tai muita nailoneita en juurikaan osaa käyttää. pitkät kalsarit on ihania, mikään ei oo niin ihanaa ku olla ulkona ilman että palelee!