Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Viimeinen irtosuhdeseksikokemukseni on..

N: alle kahden viikon takaa
2
3%
N: alle kuukauden takaa
0
Ei ääniä
N: 1-2 kuukauden takaa
2
3%
N: 2-6 kuukauden takaa
5
8%
N 6-12 kuukauden takaa
4
6%
N: Siitä on jo yli vuosi
31
48%
N: Ei ole yhtään irtosuhdetta
4
6%
M: Olen kylänsonni.
5
8%
M: Olen epäonnistunut kylänsonni. Ei heru.
6
9%
M: En kylänsonneile. Vain parisuhdeseksiä.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 65

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja monessakin muussa elämän jutussa olen huomannut, että vain omana itsenäni pärjään.
*köh köh*
No ne on sirpaleisia tilanteita, joita en ole paljoa raportoinut. Mutta paremmin menee niin kun uskallan uskoa itseeni. Ja "pikku" taistelun jälkeen olen nytten nettonakin euromiljonääri jos puut myyn, joka ei mulle riitä. Pitää sijoittaa, vasta kymmenmillisenä olo on turvaisa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja monessakin muussa elämän jutussa olen huomannut, että vain omana itsenäni pärjään.
*köh köh*
No ne on sirpaleisia tilanteita, joita en ole paljoa raportoinut. Mutta paremmin menee niin kun uskallan uskoa itseeni. Ja "pikku" taistelun jälkeen olen nytten nettonakin euromiljonääri jos puut myyn, joka ei mulle riitä. Pitää sijoittaa, vasta kymmenmillisenä olo on turvaisa.
Omaisuuden kymmenkertaistaminen kestänee normaalilla turvallisella sijoitusstragialla muiden tulonlähteiden puuttuessa kestänee noin sata vuotta. Sen jälkeen ajattelit pistää elämän risaiseksi ja lähteä Tallinnaan?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:No mutta kun menettäisin POIKUUTENI seuratessani niitä ohjeita. Jolloin en olisi RUIKUTTAVA, joka on heidänkin mukaansa saannin tärkein este! :D
Korjasin hiukan. 8)
Hyshys.. On tässä sekä sormea että kullia uitettu. rahalla ja ilman. Ja muutenkin mua on nuorempana vongattu, mutta olen pysynyt Kovana.

Mutta oikeesti jos rupeen Kitinäohjeiden mukaiseksi vaate ym. pelleksi, silloin vain näyttelen, enkä osaa näytellä niin hyvin, että oma itseni säilyisi mukana. Ja monessakin muussa elämän jutussa olen huomannut, että vain omana itsenäni pärjään.

Tosin.. ihan itseeni kuuluu myös tietty päällekäyvyys, platonisissa asioissa, jota en ole uskaltanut käyttää silloin, kun naisen Halun olen huomannut.. :roll:
Seli, seli.

Tämä on taas sama juttu kun jo aiemmin jossain lainasin, käsittääkseni AA-laisten näkemystä, jossa todettiin, että on hulluutta kun uskoo, että lopputulos on eri kun kerrasta toiseen toistaa samaa hölmöyttä.

Susta on vaan helpompi karhuilla ja Kitistä kuin tehdä mitään todellista.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ei ole ollut. On ollut pari harvaa kertaa leikkiä.. mutta se siitä. Ei minua ylipäätään haluta saada ja antaa seksiä.. vaan leikkiä eikä päätyä mihinkään in-out-hommiin ollenkaan.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Ei ole ollut. On ollut pari harvaa kertaa leikkiä.. mutta se siitä. Ei minua ylipäätään haluta saada ja antaa seksiä.. vaan leikkiä eikä päätyä mihinkään in-out-hommiin ollenkaan.
Kylänlelu? 8)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti: Kylänlelu? 8)
Joopa. Toi ylempi viestini oli vähän väärin kirjoitettu.. tarkoitan asiayhteyteen nähden, kun ne harvat leikitkään ei olleet kuin yhdessä tapauksessa irtisjutun tasalla.

Mutta kuulostaa silti hauskalta.. Lelu..

Hely Lely Lelu. :)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Mutta kuulostaa silti hauskalta.. Lelu..

Hely Lely Lelu. :)
Kohta ikuiset lapset ilmoittautuu kilvan leikkimään 8)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hely: minulle olisi ilo ja kunnia ensin leikkiä kanssasi ja sitten yhdessä opetella miten kivaa se in-out voi ollakaan.

(Sori Karhuissa.. eiku tää onki Karjalaa. Vittu kännisä, se oikeuttaa kaikkeen)

Edit; TIX, miten arvasit? Selvä Näkijä??
Viimeksi muokannut Gattaca, 04.05.2007 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Hely Lely Lelu. :)
Kohta ikuiset lapset ilmoittautuu kilvan leikkimään 8)
.. Ja eikun piiri pieni pyörimään! :]

Edit: Äh x 3.
Viimeksi muokannut HellBell, 04.05.2007 17:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Edit; TIX, miten arvasit? Selvä Näkijä??
Suorastaan profeetta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:Tämä on taas sama juttu kun jo aiemmin jossain lainasin, käsittääkseni AA-laisten näkemystä, jossa todettiin, että on hulluutta kun uskoo, että lopputulos on eri kun kerrasta toiseen toistaa samaa hölmöyttä.

Susta on vaan helpompi karhuilla ja Kitistä kuin tehdä mitään todellista.
Sä et nyt tajuu.
Suurin epäonnistumisteni syy on ollut, että EN ole uskaltanut olla oma itseni. Siitä nämä Kitinävuodatustenkin pohjat. Niinä harvoina kertoina kun olen toiminut "left to my own devices" (80-luvun bändin biisistä), niin hyvin on mennyt.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Voi elämä..

Toisten edessä nussiminen on huonoa käytöstä. Mutta missäköhän miiteissä mä olen ollut, kun en ole todistanut pussailua kummempaa?

Eiköhän nyt ole Gattaca niin, että nämä kyseiset julkinussineet ovat oppineet tavoille. Ei tartte enää vinguttaa sitä vanhaa älppäriä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Edit: Äh x 3.
Mä näin editoimasi, ja harkitsen yrittäisinkö saada sut kiinnostumaan k.o. toiminnasta tietty mun kaa :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Suurin epäonnistumisteni syy on ollut, että EN ole uskaltanut olla oma itseni. Siitä nämä Kitinävuodatustenkin pohjat. Niinä harvoina kertoina kun olen toiminut "left to my own devices" (80-luvun bändin biisistä), niin hyvin on mennyt.
Mikä on onnistunut ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BrianW kirjoitti:Mikä on onnistunut ?
Perinnön odottelu ja suuseksi lihavan naisen kanssa. Maksullisissa käynti meni vähän plörinäksi.
Viimeksi muokannut Tix, 04.05.2007 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No et harkitse, kun ollaan vaan coolisti kunnioittaen toisen jtk suojaa. Poks.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: Mikä on onnistunut ?
No ei monikaan asia, KOSKA en ole uskaltanut toimia omana itsenäni. Muuten ei tule mieleenen kuin joku hikinen akateeminen pikkujulkisuus ja fanityttö ja kehuja duunissa ollessani ja muutama karatekundien turpaanlätkiminen.

Mikään ei onnistu, jos vain tottelen muiden ohjeita. Minut on niin rakennettu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:No et harkitse, kun ollaan vaan coolisti kunnioittaen toisen jtk suojaa. Poks.
Just say the word, baby.. :lol: Käräytähän en, JOS et etukäteen lupaa muuta kuin treffit. Jälkeenpäin sinä SAAT raportoida mustanikkinä. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Mikä on onnistunut ?
Perinnön odottelu ja suuseksi lihavan naisen kanssa. Maksullisissa käynti meni vähän plörinäksi.
Ei vittu. Koska tästä tehdään leffa? Ois aineksia 2000-luvun uunoksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ann kirjoitti:Ei vittu. Koska tästä tehdään leffa? Ois aineksia 2000-luvun uunoksi.
Ennemminkin tosi-tv sarja, koska tässä tapauksessa totuus on tarua ihmeellisempää. Tosin sarja ei kovin montaa jaksoa tarvitse, toistetaan vain samaa 200 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:
Omaisuuden kymmenkertaistaminen kestänee normaalilla turvallisella sijoitusstragialla muiden tulonlähteiden puuttuessa kestänee noin sata vuotta. Sen jälkeen ajattelit pistää elämän risaiseksi ja lähteä Tallinnaan?
No minä en pörssistä tiedä vielä mitään, mutta luulottelen itselläni olevan kyvyn nähdä "kohinan läpi" monessakin asiassa. (niinkuin että Helykkä on ihQ) Ja onhan monetkin moninkertaistaneet omaisuutensa, vaikka kukas se humanistiproffa 20 milliä proffan palkasta. Sen ymmärrän, että ostaa pysyvien mutta aliarvostettujen firmojen osakkeita silloin kun aavistaa että nousevat. Ja ihan silkka KULTAKIN saattaa olla hyvä jos maailma (toivottavasti) suistuu kaaokseen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:Voi elämä..

Toisten edessä nussiminen on huonoa käytöstä. Mutta missäköhän miiteissä mä olen ollut, kun en ole todistanut pussailua kummempaa?
Ei ne uskalla silloin kun sä olet paikalla.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos jatkamme tällä syvällisellä linjalla (ja miksi emme jatkaisi-olemmehan Kityssä), niin onko kosto kosto, jos mies hyväksyisikin paneskelun? Varminta siis olla pyytämättä miestä mukaan kaffelle, ettei kosto mene pipariksi.
Eikös koston kannalta olis paras pyytää mies katselemaan?
No ei - ajatteles, kun Gattiksen puutostilan akuuttisuus selviäisi, heppuhan saattaisi suukapuloituna ja tuoliin sidottunakin alkaa tuntea myötätuntoa saajaa kohtaan. Jeppehän saa miltei koska vaan, eikä vain omalta naiseltaan, mut entäs G?

Toisaalta, parisuhdelogiikan tiimoilta tämähän voisi olla ihan hyväkin veto. Miekkonen löytäisi vaimokkeensa jalot puolet ja kohdattuaan hellurein jalon ja hyveellisen luonteen hänen tunteensa syvenisivät siinä määrin, ettei aidan yli tarvitsisi enää vilkuilla.
NuoriDaavid

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
*köh köh*
No ne on sirpaleisia tilanteita, joita en ole paljoa raportoinut. Mutta paremmin menee niin kun uskallan uskoa itseeni. Ja "pikku" taistelun jälkeen olen nytten nettonakin euromiljonääri jos puut myyn, joka ei mulle riitä. Pitää sijoittaa, vasta kymmenmillisenä olo on turvaisa.
Omaisuuden kymmenkertaistaminen kestänee normaalilla turvallisella sijoitusstragialla muiden tulonlähteiden puuttuessa kestänee noin sata vuotta. Sen jälkeen ajattelit pistää elämän risaiseksi ja lähteä Tallinnaan?
Muistaakseni pörssin keskimääräinen reaalituotto on pitkällä aikavälillä noin 6%. Siitä laskien hajautetun salkun reaaliarvon 10 kertaistuminen kestäisi 40 vuotta. Tuo tietysti edellyttää, että pääomaan ei kosketa.

Eli G: syytä lopettaa tupakointi, karhua vähemmälle ja lenkille.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinkas lutkia sitä ollaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti: Siitä laskien hajautetun salkun reaaliarvon 10 kertaistuminen kestäisi 40 vuotta.
Vain vaistottomat luuserit hajauttaa luuserineuvojien rahastoihin. Sata donaa "riski" sijoitukseen. Siitä irrottua 200 donaa seuraavaan jne... jos ei toimikaan, ei menetä paljoa, jos toimii, niin kohta on kymmenmiljonääri.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter