Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Kristus. Hiirikäsi on niin kipeä ettei tiedä miten päin olisi... ja työpäivä vasta puolessa stna
Oon joskus miettiny et miten tollaset nörtit pystyy enää runkkaamaan töiden jälkeen kun käsi hiirestä paskana. Sullahan ei hätää tietty, oot tuoreesti naimisissa ja silleen.
Enttu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Illalla Korealaisia Hovitansseja katsomaan Aleksanterin Teatteriin
Aasia Helsingissä,festarien merkeissä,päivällä aikaa viedä Kelaan
kuntoutusrahahakemus liitteineen mitkä viimeksi puuttui
Viimeksi muokannut Enttu, 04.05.2007 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK joo kivasti ei työt iske..
Istun tuolilla ja mietin syömäänmenoa..
Katselin AKS vanhoja tv-esiintymisiä..
MTV,YLE, MTV, YLE, ATV, YLE..
Geetsu On joskus miettiny et miten tollaset nörtit pystyy enää runkkaamaan töiden jälkeen kun käsi hiirestä paskana. Sullahan ei hätää tietty, oot tuoreesti naimisissa ja silleen.
Luultavasti nörtit on asiassa sua viksumpia?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:Luultavasti nörtit on asiassa sua viksumpia?
En meinannu ihan retoriseks sitä tosiaan. Antaa palaa, sokeripala.
Dr.Diarrhea

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Oon joskus miettiny et miten tollaset nörtit pystyy enää runkkaamaan töiden jälkeen kun käsi hiirestä paskana. Sullahan ei hätää tietty, oot tuoreesti naimisissa ja silleen.
Vetelen hiirtä nykyään vasurilla, kun pisti oikeaan jännetuppitulehduksen joku 5 vuotta sitten. Mut asiaan... Olenko ainoa, joka on antanut sormipillua niin kauan, että käsi oli monta päivää samalla lailla kipeä kuin hiiren käytöstä? Joskus täytynyt uhrautua, kun akka ei ole lauennut kuin sormella, jos silloinkaan 8) Saahan sitä kielensäkin kipeäksi 8)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Oon joskus miettiny et miten tollaset nörtit pystyy enää runkkaamaan töiden jälkeen kun käsi hiirestä paskana. Sullahan ei hätää tietty, oot tuoreesti naimisissa ja silleen.
Tymä! Ennen töitä tietenkin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

DrD, et sentään ainoa. :yo: (<-- ihq)

aasi thanks :D
Dr.Diarrhea

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:DrD, et sentään ainoa. :yo: (<-- ihq)
Tukeni tulikin yllättävältä taholta, takavasemmalta 8)
Geetzu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:DrD, et sentään ainoa. :yo: (<-- ihq)
Tukeni tulikin yllättävältä taholta, takavasemmalta 8)
Joskus oli ilo tuntea sellainen neitonen, jolle ei kelvannu ees mun lempparidildot vaan ihan pelkät sormet. Pidin itseäni tosi epätaitavana koska homma venyi aina ihan liikaa, sit kuulin et kaikki ei vaan koskaan oo kovin nopeita näissä jutuissa, saamisissaan... Olisinpa uskaltanu maistaa. :p
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jotain laista tietävät, voinko teettää autoni takalasiin tarran, missä lukee"Varoitus! Peräänajon sattuessa tulet saamaan identtiset vammat kyydissäni olevan tyttäreni kanssa!" vai onko laitonta uhkailua tms.? Vituttaa suunnattomasti ihmiset, jotka ajavat sen metrin verran perässä vaikka itse yritän pitää turvaväliä edelläni ajavaan. Ei itseni takia, vaan tosiaan pienen tyttäreni vuoksi.
Geetzu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Laillisuudesta en tosiaan tiedä mut frendi pitää autossaan tarraa jossa tyyliin teksti "tapan sut jos satutat koiriani" - pitää olla aika iso fontti, ettei porukka aja lähelle ihan vaan tihrustaakseen mitä siinä lukee... ;)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Juu, ehkä tuota tekstiä täytyisi hiukan lyhentää jos tarran tekisin, mutta ajatus pitäisi pysyä samana.
Sheetlord

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Oon joskus miettiny et miten tollaset nörtit pystyy enää runkkaamaan töiden jälkeen kun käsi hiirestä paskana
Töiden JÄLKEEN? Tokihan sihteerini tekee tuon työAIKANA. Kotoa nyt on turha mitään odottaa, arki tuli taloon jo häiden jälkeisenä aamuna. Tämmöstä se on meillä wanhoilla..

Jos olisi rahaa, asennuttaisin itselleni kyberneettiset kädet, tai sitten hommaisin silmän liikkeitä tottelevan käyttöliittymän. Myös sellainen Minority Report-tyylinen huitomis-interface olis parhautta...
MGandhi

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sheetlord kirjoitti: Jos olisi rahaa, asennuttaisin itselleni kyberneettiset kädet, tai sitten hommaisin silmän liikkeitä tottelevan käyttöliittymän. Myös sellainen Minority Report-tyylinen huitomis-interface olis parhautta...
Joo hiiriranneongelmat olisivat menneen talven lumia, mutta tuollaista käyttistä ei kunto kestäis.
Sheetlord

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Suunniteltiin kaverin kanssa myös ns. Heavy-Duty-käyttöliittymää. Speksejä mm:

- virta tuotetaan polkemalla samalla generaattoria
- hiiri erikoisraskas, vähintään viisi kiloa
- näppäimistössä huomattavasti väkevämmät jouset -> treeniä sormilihaksille
- tuoli antaa persiiseen sähköiskun 50 minuutin välein kymmenen minsan taukojumpan merkiksi
- järjestelmään on mahdollista integroida myös "Forum Fighter" -hiekkasäkki, jolloin väittelyn keskustelupalstalla voittaa se, joka takoo eniten/lujimpia osumia 60 sekunnin kuluessa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

saira kirjoitti:Jotain laista tietävät, voinko teettää autoni takalasiin tarran, missä lukee"Varoitus! Peräänajon sattuessa tulet saamaan identtiset vammat kyydissäni olevan tyttäreni kanssa!" vai onko laitonta uhkailua tms.? Vituttaa suunnattomasti ihmiset, jotka ajavat sen metrin verran perässä vaikka itse yritän pitää turvaväliä edelläni ajavaan. Ei itseni takia, vaan tosiaan pienen tyttäreni vuoksi.
Ikkunaan vaan! Ei uhkaa eikä halvenna ketään. Mun mielestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: No kumpi niistä Chubsin mussukoista se on..? ( Ja EI, "mussukoilla" en nyt tarkoittanut tissejä...)
Vaimohan on villillä tuulella :shock:

Pitäskö huitasta se mun skumbelo jossain vaiheessa viikonloppua? :jouden:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:

Pitäskö huitasta se mun skumbelo jossain vaiheessa viikonloppua? :jouden:
Ei pöllöNpi idea. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa pikkuhiljaa päänahka kuplimaan vitutuksesta, kolmisen viikkoa nollatyötä eri ongelmista johtuen. Tylsyyden taso alkaa olemaan työttymyyden luokkaa.

Viihdyttäkää! Tai joku naispuoleinen voisi tulla antamaan poskihoidon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viikonloppu töitä, joten nou-gän(ni) kän duu vkl:na. Aattelin siivoilla kotona, korjailla sukkia ynnä muuta jännää. Johonkin boukeri-turnaukseen aattelin kans osallistua ettei aika mene ihan hukkaan iltaisin.

Kynin just duunissa kollegan 2 egesen headsupissa, tuntui hyvältä kun kuukausi-pari sitten hävisin sen bluffeille erin 4-1. Huomaa että itseluottamus kasvaa pelin ymmärtämisen myötä. Kohta kotiin.
PerttiMakimaa

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Viikonloppuja runggarit. :)
Son House

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Son House »

PerttiMakimaa kirjoitti:Viikonloppuja runggarit. :)
Niinpä. Nukkukaa hyvin, runkkarit. Velat kuitataan ennen kuolemaa.
safi

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

saira kirjoitti:Jotain laista tietävät, voinko teettää autoni takalasiin tarran, missä lukee"Varoitus! Peräänajon sattuessa tulet saamaan identtiset vammat kyydissäni olevan tyttäreni kanssa!" vai onko laitonta uhkailua tms.? Vituttaa suunnattomasti ihmiset, jotka ajavat sen metrin verran perässä vaikka itse yritän pitää turvaväliä edelläni ajavaan. Ei itseni takia, vaan tosiaan pienen tyttäreni vuoksi.
Nopeuden muuttelu jatkuvasti ja jarruvalojen äkäinen vilautus yleensä saa nämä puskurissa roikkujat jäämään kauemmaksi tai ohittamaan. Itse suosin yksin ajellessani todella äkäistä jarrutusta, niin että takana oleva varmasti kusee melkein pelästyksestä housuunsa ja se on voi voi, jos ei ehdi reagoida. Toistaiseksi ovat vielä ehtineet, mutta eivät taatusti ole roikkuneet enää puskurissa. nim. seinähullu naiskuski.

Ensimmäinen virallinen mp-tunti takana. Hidasajoa ja pujottelua ja hyvin meni. Aika tavalla helpompi pyöritellä tuota autokoulun peliä verraten omaan customiin. Maanantaina jatketaan.... oikeesti todella mukavaa touhua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Son House kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Viikonloppuja runggarit. :)
Niinpä. Nukkukaa hyvin, runkkarit. Velat kuitataan ennen kuolemaa.
Kuolema kuittaa univelat!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rinkeli >-<3-> Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Johnny Cash on kyllä kunkku.

My name is Sue, how do you do!?
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin