Aito ja alkuperäinen väline lämmön tuottamiseen, safkan valmistamiseen, veden puhdistamiseen ja ylipäänsä selviytymiseen.
Eikä tämä hymiökään huono innovaatio ole

Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.Herra Manala kirjoitti:Kyllä vain on. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin aluksi makea viinirypäle suussa, ja sitten rouskaista hapan ja puinen, pahanmakuinen kivi rikki. Yhtä ällöttävää niitä on alkaa syljeksimään ulos.Aito_Johanna kirjoitti:Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa.
Olen jo pitkän aikaa miettinyt että jonkun pitäisi jalostaa ruodoton lohi (ja muut kalat). Ei tarvitsisi erotella ruotoja ruokaa valmistaessa tai syödessä, ja olishan ne helpompi pyydystääkin kun vaan lilluisivat paikallaan ruodottomina siellä meren/altaan pohjalla.nypari kirjoitti:Mites ravut suhteutuu tässä asiassa? Eli siis sakseton ja kuoreton rapu mulle, ciitos!
Tätä täytyy kyllä kompata.WanhaPervo kirjoitti:Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.Herra Manala kirjoitti:Kyllä vain on. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin aluksi makea viinirypäle suussa, ja sitten rouskaista hapan ja puinen, pahanmakuinen kivi rikki. Yhtä ällöttävää niitä on alkaa syljeksimään ulos.Aito_Johanna kirjoitti:Eihän viinirypäleiden "kivistä", pienistä siemenistä, ole mitään harmia tai vaivaa.
Paskaa. Olen allerginen.Nowaysis kirjoitti: Paras keksintö on mielestäni kuitenkin penisilliini, tai ainakin yksi parhaista.
Minäkin olin mutta I got over it. Pyri samaan.Mylwin kirjoitti: Paskaa. Olen allerginen.
Rakas Gee,Geetzu kirjoitti:Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.
- dieselmoottori = polttomoottoridildo kyltymättömillekillkill kirjoitti: Mitä saat irti seuraavista?
Uskoisitko jos sanoisin, että jouduin tällä kertaa näkemään vallan huomattavaa vaivaa viedäkseni ajatukset hauesta pimpsaani? Vaikka oli yöaika ja hipelöin juuri pimpsaani tuolla hetkellä. Usko vaan.killkill kirjoitti:Rakas Gee,Geetzu kirjoitti:Mutta pienenä tyttönä jalkojeni välistä huolestuttavan läheltä pimpsaa ui haukilapsi.
Minua ei koskaan lakkaa ihailuttamasta ja ihmetyttämästä ylivertainen kykysi johtaa viattominki keskustelu seksiin ja erotiikkaan. Huomattavan Hämmästyttävää
Ihan oikeansuuntainen mielleyhtymä, onhan relaatiotietokantoja käsittelevän alkeiskurssin nimikin paikallisessa korkeakoulussa johdatus tiedonhallintaan.Geetzu kirjoitti:Relaatiotietokannasta tulee välittömästi mieleen hallinta. Vois soittaa miehelle samantien, että ehtisköhän se vielä ennen reissuun lähtöä tulla vähän hallitsemaan mua.
Okei. Valitettavasti mies ei nyt lämmennyt mun johdattelutoiveille. Taidan karata mökille vadelmakiisselipurnukoin isin diesel-merzulla hurnutellen...aasi kirjoitti:Ihan oikeansuuntainen mielleyhtymä, onhan relaatiotietokantoja käsittelevän alkeiskurssin nimikin paikallisessa korkeakoulussa johdatus tiedonhallintaan.Geetzu kirjoitti:Relaatiotietokannasta tulee välittömästi mieleen hallinta. Vois soittaa miehelle samantien, että ehtisköhän se vielä ennen reissuun lähtöä tulla vähän hallitsemaan mua.
Suoritus hyväksytty kunniamaininnoin. Valitettavasti nyt joudun päästämään sinut läpi tästä kokeesta läpi pääsemättä klassiseen "no niin neiti Nieminen, mitä tarkoitittekaan kun totesitte että 'mun on ihan pakko päästä läpi, mä olen valmis tekemään mitä vaan, herra akateemikkoprofessori'" -skenaarioon.Geetzu kirjoitti:...
Lämmin jalkakäytävä muuttaa talven kesäksi vähän samaan tyyliin kuin coco pops muuttaa maidon kaakaomaidoksi. Eli hyvä juttu. Omankin taloyhtiöni pihalla on jyrkkä mäki jonka takia vuosittain sadat tuhannet vanhukset katkoivat reisiluunsa ennen kuin lämmitys asennettin ja jäätymisen aiheuttama liukkaus poistettiin. Puhumattakaan lukemattomista Rode-Reijoista, jotka kuolivat ja halvaantuivat samanaikaisesti liukastuttuaan kuljettaessaan roska-astioita.Haemaeraemies kirjoitti: Pakko sanoa; en todellakaan tajunnut enkä tajua vieläkään mikä hienous oli repiä aleksi tuhannen pillun päreiksi ja laittaa lämmitykset sinne?
Niin tai siis onhan se selvää,pitäähän stockamummojen päässä ostoksille aleksilleen kuivin jaloin.How stupid is that?
Mylwin kyllä sulla jäi tuotteen kehittely ja ajatustyö puolitiehen.Mylwin kirjoitti:- dieselmoottori = polttomoottoridildo kyltymättömillekillkill kirjoitti: Mitä saat irti seuraavista?
Kaiken lisäksi hyvä kantokahva joka todettu hyväksi retkeilyn yhteydessä, tosin se kulmikas pahvilaatikko hankaloittaa hiukan jos reppuun yrittää tunkea ko. leiliä. Parempi vaihtoehto olisi vain pussiin pakattu viini.SingleMalt kirjoitti:3 litran pahvinen viinipönttö.
Olen nääs avannut tuon helena-törpön 6 viikkoa sitten ja viini on vieläkin täysin tuoretta. Kyllä ihminen on ollut viisas mies keksityään moisen säilöntätavan.
Mutta sen pussinhan saa sieltä pois. Vai miten työ tikistätte sieltä paketista ne viimeiset desit muka?Mulli75 kirjoitti:Parempi vaihtoehto olisi vain pussiin pakattu viini.
Joo, ja eri merkkiset viinit antavat lisämaustetta tähän; viinipöntöstä saa näppäränmallisen käsilaukunkorvikkeen, ei tarvitse survoa viinipulloa laukkuunSingleMalt kirjoitti:3 litran pahvinen viinipönttö.
Isältäni jouduttiin poistamaan umpisuoli, kun se joskus nuorena oli vetänyt viinirypäleitä kivinensä, ja kiviä oli lipsahtanut sinne suolenpätkään.WanhaPervo kirjoitti:Viinirypäleet pitää syödä varovasti, jotta kivi ei mene rikki. Itse nielelaisen kivet, se on helpoin tapa päästä niistä eroon.
samma här.hermine kirjoitti:Kiittelen mielessäni varmaan joka päivä polkupyörän keksijää.