Perjantai, fredag, friday, viernes

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Ai jaa Suomi voitti sittenkin, en jaksanut katsoa eilistä peliä loppuun.

EKA TPK !
Vihtahousu

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka TPK? Ai Suomi voitti vai? Mistäs sää semmosia luit?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Meitsi on kolmonen. 8)
Suomi tosiaan voitti juu, mut mä en nähny koko rangaistuslaukaushässäkkää, koska surffasin kanavilla. (Siis enhän mä voinu tajuta, että se alkaa niin nopeasti jatkoajan jälkeen.) Jere Lehtinen on kyl aika sympaattinen kaveri.
Nyt vois alkaa makselee laskuja. Menee muuten vielä ulosottoon. ("Siis mitä? Meniks maaliskuu jo?")
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tein sit töitä puoli neljään asti aamulla :swirl:
Ja tarttis jatkaa. Voi elämä...
didi

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja didi »

Blissille jaksuja.

Töissä! (4 tpk)

Väsyttää ihan liikaa. Tällä viikolla joka yö uni on ollut todella katkonaista. En sitten yksinkertaisesti saanut itseäni lähtemään pyörällä töihin. Olen pettynyt itseeni.
Mulli75

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti: Väsyttää ihan liikaa. Tällä viikolla joka yö uni on ollut todella katkonaista. En sitten yksinkertaisesti saanut itseäni lähtemään pyörällä töihin. Olen pettynyt itseeni.
Tarviiko olla tuon takia itseensä pettynyt ja aloittaa itsensä ruoskiminen entistä syvempään ahdinkoon.
Vihtahousu

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulli75 kirjoitti:
didi kirjoitti: Väsyttää ihan liikaa. Tällä viikolla joka yö uni on ollut todella katkonaista. En sitten yksinkertaisesti saanut itseäni lähtemään pyörällä töihin. Olen pettynyt itseeni.
Tarviiko olla tuon takia itseensä pettynyt ja aloittaa itsensä ruoskiminen entistä syvempään ahdinkoon.
Niin, samaa mieltä. Neiti on aika ankara ittelleen.
Dr.Diarrhea

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kooman puolella ja pahasti. Kyl se tästä taas taipuu. Kolme kuppia jos aluksi jois. Huomenta kaikille!
didi

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Tarviiko olla tuon takia itseensä pettynyt ja aloittaa itsensä ruoskiminen entistä syvempään ahdinkoon.
Niin, samaa mieltä. Neiti on aika ankara ittelleen.
Kukas muu mua ruoskis kuin minä itse?

:) No ehkä pääsen tuosta yli... Olin nääs jo luvannut itselleni, laittanut pyörälaukun valmiiksi jne.

Mulla on yksi kirja parhaillaan kesken, ja luin sitä äsken bussisa. Nyt se kirja kurkkii tuolta laukusta. Puhelintytön salaisista seikkailuista lukeminen olisi lievästi kiinnostavampaa, kuin vuosilomapalkkojen laskeminen =P
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei jaksa, ei kiinnosta, ei...
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta. Väsymyksestä päätellen paska työpäivä edessä, sitä suurempi euforia kuitenkin, kun pääsee täältä vapaaksi. Sitä odotellessa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

TPK. Nää lähtis koht kauppaan, jos ton tytskän sais tekeen ruokaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja sipsi »

cardic kirjoitti:ei jaksa, ei kiinnosta, ei...
Sipsukka kuittaa. Ja komppaa. Ja allekirjottaa.
Meen kyllä jo tasan klo 10.30 syömään. Oli miten oli.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vituttaa, kun en osaa.
Flash-esityksen nappulaan pitäis rakentaa tarkistusrutiini, joka tsekkaa onko muuttujan arvo ylittänyt tietyn rajan. Jos on, vaihtaa ko. button-symboli graphic-symboliin ettei sitä vois enää painaa.

Tai edes niin että nappulan painaminen lakkaa kasvattamasta muuttujan arvoa sen jälkeen kun ennalta määrätty maksimi on ylitetty.
bedlam

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:Vituttaa, kun en osaa.
Flash-esityksen nappulaan pitäis rakentaa tarkistusrutiini, joka tsekkaa onko muuttujan arvo ylittänyt tietyn rajan. Jos on, vaihtaa ko. button-symboli graphic-symboliin ettei sitä vois enää painaa.

Tai edes niin että nappulan painaminen lakkaa kasvattamasta muuttujan arvoa sen jälkeen kun ennalta määrätty maksimi on ylitetty.
Mä en ole koskaan jaksanut opetella mitään Flashin skriptejä, kikkailen kaikki jutskat aikajanalla tai muulla systeemillä. Pitäis varmaan mennä jollekin kurssille joskus... Olen niin kade niille jotka tajuaa.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh, kun väsyttää. Periaatteessahan sitä voisi nukkua, kun ei ole mihinkään kiire, mutta ei osaa. Yöllä taas ei saanut unta, joten tuli kuunneltua torkkua jonkin aikaa ennen kuin pääsi ylös. Mites ne menneisyyden möröt aina vähän väliä tulevatkin mieleen?

No, jos karastaisi tuota vatsalaukkua parilla kupilla kahvia ja lähtisi salille vaikka jalat ovat vähän tönkkönä eilisestä lenkistä.

Kauankohan jaksan olla tekemättä mitään? Pitäisikö sitä alkaa juoda Karhua ihan päivittäin? En tosin ikinä ole oikein osannut juopotella itsekseni. Muutaman oluen jälkeen tulee sosiaalinen olo ja tarve hieroa jalkoja.
Geetzu

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Toffee-viinereitä tekis mieli laittaa uuniin taas... Söin jo 4 aamulenkin aikana! En osaa hillitä. :(
SaintJohnPerse

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh, kun väsyttää. Periaatteessahan sitä voisi nukkua, kun ei ole mihinkään kiire, mutta ei osaa. Yöllä taas ei saanut unta, joten tuli kuunneltua torkkua jonkin aikaa ennen kuin pääsi ylös. Mites ne menneisyyden möröt aina vähän väliä tulevatkin mieleen?

No, jos karastaisi tuota vatsalaukkua parilla kupilla kahvia ja lähtisi salille vaikka jalat ovat vähän tönkkönä eilisestä lenkistä.

Kauankohan jaksan olla tekemättä mitään? Pitäisikö sitä alkaa juoda Karhua ihan päivittäin? En tosin ikinä ole oikein osannut juopotella itsekseni. Muutaman oluen jälkeen tulee sosiaalinen olo ja tarve hieroa jalkoja.
Sheetlord

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Mä en ole koskaan jaksanut opetella mitään Flashin skriptejä, kikkailen kaikki jutskat aikajanalla tai muulla systeemillä.
Toi AS helpottais elämää ihan helvetisti. Meinaan vähänkään vaativampi esitys turpoaa äkkiä mahdottoman isoksi timelinellä. Pelaamalla skripteillä ja muuttujilla esityksen työstäminen on iisimpää ja lopputuloskin saattaa olla kevyempi..
Mäkään en muuta osaa, kuin dynamic_textien kanssa pelaamisen. Voi sitä riemun päivää kun ensimmäisen kerran sain vähän pistenotaatiosta kiinni..
Geetzu

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Äitienpäiväkahvit tarhassa juotu, ja söin myös kolme palaa kakkua...
Ai nii, mäkin söin ison palan kakkua... Ehkä en nyt paista enempää niitä viinereitä. :oops:
Geetzu

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hassukitinä...
Viimeksi muokannut Geetzu, 11.05.2007 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
didi

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja didi »

Täällä töissähän on ihan kivaa, kun kukaan työkaveri ei ole paikalla. Olisipa täällä aina tällaista. Vaikka toi tj on periaatteessa tosi nasta tyyppi, niin toimistusjohtajana se on liian hektinen.. ilmapiiri ja työmotivaatio ovat aina alhaalla tj:n ollessa toimistolla.

Mä yritän juuri taltuttaa makeanhimoani marjakeitolla.
SaintJohnPerse

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh, kun väsyttää. Periaatteessahan sitä voisi nukkua, kun ei ole mihinkään kiire, mutta ei osaa. Yöllä taas ei saanut unta, joten tuli kuunneltua torkkua jonkin aikaa ennen kuin pääsi ylös. Mites ne menneisyyden möröt aina vähän väliä tulevatkin mieleen?

No, jos karastaisi tuota vatsalaukkua parilla kupilla kahvia ja lähtisi salille vaikka jalat ovat vähän tönkkönä eilisestä lenkistä.

Kauankohan jaksan olla tekemättä mitään? Pitäisikö sitä alkaa juoda Karhua ihan päivittäin? En tosin ikinä ole oikein osannut juopotella itsekseni. Muutaman oluen jälkeen tulee sosiaalinen olo ja tarve hieroa jalkoja.
Sheetlord

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Mä en ole koskaan jaksanut opetella mitään Flashin skriptejä, kikkailen kaikki jutskat aikajanalla tai muulla systeemillä.
Toi AS helpottais elämää ihan helvetisti. Meinaan vähänkään vaativampi esitys turpoaa äkkiä mahdottoman isoksi timelinellä. Pelaamalla skripteillä ja muuttujilla esityksen työstäminen on iisimpää ja lopputuloskin saattaa olla kevyempi..
Mäkään en muuta osaa, kuin dynamic_textien kanssa pelaamisen. Voi sitä riemun päivää kun ensimmäisen kerran sain vähän pistenotaatiosta kiinni..
bedlam

Re: Perjantai, fredag, friday, viernes

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaola kirjoitti:Mutta ahneella onkin sitten /?#&?# loppu - sain kertakäyttölusikasta haavan huuleen.
Perinteiset kertakäyttölusikat ei kyl sovi kuin kahvin hämmentämiseen. Aina kun töissä syön jogurttia muovilusikalla, saan haavan huuleen. Toisaalta sen verivanan voi sitten kuvitella olevan hilloa. Transilvanian jogurttia!
Vastaa Viestiin