Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

Ja nnooiinn, mennään sivulle 12
Gattaca kirjoitti:Tuo nyt on Haroldiltakin skeidaa, että kyse on siitä, että olsin kiimoissani laittanut "kymmeniä ja kymmeniä" viestejä Helyä kiusaten putkeen ja että olisi pitänyt olla selvää...
G:
Se HB-pakkomielteesi on näyttänyt ulospäin juuri tuolta kuin kirjoitin siinä joutsen-viestissä. Liioittelin tarkoituksella faktapuolta alleviivatakseni sitä sosiaalisen koodistomme tunnusmerkkiä, että näissä judeleissa nyt vain on vähän eri standardit daameille ja (herras)miehille. Daami saa flirttailla ja kiusia ja vaikka mitä, mutta (herras)mies pitää näppinsä poissa niiltä alueilta (tai näin netissä e-alueilta), joille menemisestä on tullut pakkasta. Kielloista välittämättä kyseisille alueille tungetteleva heebo on joko pelimies tai täysi urpo: näiden raja on varsin häilyvä, etkä sinä ollut tällä kertaa se pelimies.
Gattaca kirjoitti: Katsokaa vaikka tätä:
...
Mutta missähän kohtaa tekään sosiaalisuuden supergurut siinä näette, että HB suuttuu minulle ja kärsii ketjusta? Häh?
Noilla ketjuilla ei irrallisesti käsiteltynä ole juurikaan todistusarvoa. Ketjun kuumemittarin lukemiseksi pitäisi olla koko ajan tiedossa 2 kk liukuva summa niistä kerroista, jolloin olet tuppautunut pakkasvyöhykkeelle.
Gattaca kirjoitti: Minun edellytetään kuin synnynnäisesti ymmärtävän, että juuri MINÄ olen ali-ihminen jolle tuollainen ei sovi. Ja se vaatimus kuulkaa sattuu.
Tai sitten kellään muulla ei ole kokemusta noin, öhem, varteenotettavasta urasta e-ahdistelun saralla, että vertailu ylipäätään olisi mahdollista. Eikös mm. slam ole saanut bannia liiallisista huomionosoituksista?

Hellbelliä sen kummemmin tuntematta veikkaisin lisäksi, että hällä ”ei heru” –osastolle lukeutuvat myös Crowbar, 1108, Homoboy, Stadinarska, elco ym ym (paitsi Runkkis, joka on härskirela ja siis tietenkin saa kaikilta). Kyse ei siis ole siitä, ettetkö juuri sinä kelpaisi. Mieti, kuulut joukkoon! Helpottiko?
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

Ann kirjoitti:
Harold kirjoitti:Hän on laulujoutsen.
Heitä tähän väliin mieluummin vaikka sitä vanhaa tuttua KKK-settiä. Alkoi meinaa pelottaa..
Etkö tykkää inhimillisestä puolestani, sugar? 8)
Geetzu kirjoitti: Ann vaan ärsyyntyy musta. Painan jotain nappia tiedostamattani. Missään nimessä Ann ei ole kateellinen mistään, mitä mulla on, vaan ihan puhtaasti ärsyyntyy persoonastani.
Miksi koira räksyttää jatkuvasti? No.. ei miksikään. Raivohullut piskit nyt vain tekee niin. Kunnes ne päästetään tuskistaan.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Harold kirjoitti:Raivohullut piskit nyt vain tekee niin. Kunnes ne päästetään tuskistaan.
Haluaisin nähdä sun edes yrittävän. Mut ehkäpä haluat kokeilla onneas jollain toisella nikillä..

Pavlov odottaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

Ann kirjoitti:Pavlov odottaa.
Kuka sanoi, että minä olisin se suuri koiran päästäjä. Olen kyllä enempi eläintenystävä, mitä nyt ns. Asematunnelin Gibbonin kohdalla tekee joskus vähän tiukkaa.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Harold kirjoitti:Raivohullut piskit nyt vain tekee niin. Kunnes ne päästetään tuskistaan.
Korjaus: Ihanat ihmiset, joiden ansiosta tämä muu roska painuu entistä alemmas, ovat niitä joiden huomaaminen pelastaa muulta hirveydeltä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Harold kirjoitti: Hellbelliä sen kummemmin tuntematta veikkaisin lisäksi, että hällä ”ei heru” –osastolle lukeutuvat myös Crowbar, 1108, Homoboy, Stadinarska, elco
Liika multinikkeily on kyllä sekoittanut tämän gubben todellisuudentajun lopullisesti. Minä nimittäin saisin täällä keneltä tahansa viidessä minuutissa, jos vähänkään yrittäisin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Harold kirjoitti: Kuka sanoi, että minä olisin se suuri koiran päästäjä.
Laitapa sitten pikku hellokitty-läppärisi takaisin kaapin perukoille ja jatka väsynyttä mannet pois romaniasta hourailuasi omassa sarjassasi.

Kertakaikkinen puudelinlopetus-ketjuhan on jo äänestyksineen päättänyt, että Manala sen rakin lopettaa..

..ja kuinka kävi?
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

elco kirjoitti:Minä nimittäin saisin täällä keneltä tahansa viidessä minuutissa, jos vähänkään yrittäisin.
Paas testaten!
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Ja NuorelleDaavidille pikku huomio takavasemmalta: mistä hitosta olet keksinyt, että minä muka käyn täällä heikkojen ja sairaiden kimppuun? En käy. Palstapelleille ja tahallisille provoajille vittuilen niin kuin muutkin.
Tuo nyt oli allekirjoittaneelta vain sellainen hätäpaska. Säikähdin, enkö muka olekaan hyvä tyyppi, vaan vittuilen viattomille ihmisille. Piti jotain keksiä.

AA kuuluu mielestäni tuohon "heikkojen" kategoriaan, hänelle muistaakseni vittuilit.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:AA kuuluu mielestäni tuohon "heikkojen" kategoriaan, hänelle muistaakseni vittuilit.
Ja sitten sotket kehiin vielä Aarne Ankankin?

Muah!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:Minä nimittäin saisin täällä keneltä tahansa viidessä minuutissa, jos vähänkään yrittäisin.
No et sä nyt niin rikas ole.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ann kirjoitti:
Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..pullien paisto!
..pallien puisto!
..poistopa.
Ai täällä on joku, jolla on sellaisia?
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

elco kirjoitti: Liika multinikkeily
Sanon tämän nyt mahdollisimman selvästi, ettei kenellekään jää epäselväksi: Minä en ole NuoriDaavid.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ann kirjoitti:
Harold kirjoitti:Raivohullut piskit nyt vain tekee niin. Kunnes ne päästetään tuskistaan.
Haluaisin nähdä sun edes yrittävän. Mut ehkäpä haluat kokeilla onneas jollain toisella nikillä..

Pavlov odottaa.
Tosirakkaus odottaa.
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Harold kirjoitti:
elco kirjoitti: Liika multinikkeily
Sanon tämän nyt mahdollisimman selvästi, ettei kenellekään jää epäselväksi: Minä en ole NuoriDaavid.
Niinhän sä luulet.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Harold kirjoitti:
elco kirjoitti: Liika multinikkeily
Sanon tämän nyt mahdollisimman selvästi, ettei kenellekään jää epäselväksi: Minä en ole NuoriDaavid.
Je suis un autre. - Artaud
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koska mulla ei ole lähetetty sitä huippusalaista YV:tä, joka lähetetään vain harvoille ja valituille, niin kostoksi kirjoitin YV:n, jota en lähetä kenellekään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Koska mulla ei ole lähetetty sitä huippusalaista YV:tä, joka lähetetään vain harvoille ja valituille, niin kostoksi kirjoitin YV:n, jota en lähetä kenellekään.
Luin sen jo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koska mulla ei ole lähetetty sitä huippusalaista YV:tä, joka lähetetään vain harvoille ja valituille, niin kostoksi kirjoitin YV:n, jota en lähetä kenellekään.
Luin sen jo.
Ja heti paljastit sen. Senkin Aasi!
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Harold kirjoitti:

Hellbelliä sen kummemmin tuntematta veikkaisin lisäksi, että hällä ”ei heru” –osastolle lukeutuvat myös Crowbar, 1108, Homoboy, Stadinarska, elco ym ym (paitsi Runkkis, joka on härskirela ja siis tietenkin saa kaikilta). Kyse ei siis ole siitä, ettetkö juuri sinä kelpaisi. Mieti, kuulut joukkoon! Helpottiko?
:ohyeah:

Tietysti, jos en olisi itse kirjoittanut tuota..
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Harold kirjoitti: Sanon tämän nyt mahdollisimman selvästi, ettei kenellekään jää epäselväksi: Minä en ole NuoriDaavid.
Mitä seuraavaksi? "NuoriDaavid on hetero?"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

CandyMan kirjoitti: Arvaan että kyseinen mies nuoleskeli jalkapohjiasi kun olet jo nyt noin selvää kauraa.
:shock: Sanot AITO-JOHANNALLE noin!!! Herkälle hienolle sivistyneelle naiselle!! Vitun sosiopaatti seksistalkkeri!! Vainoava spekuloija! BANNIA!!!
Harold kirjoitti:Se HB-pakkomielteesi on näyttänyt ulospäin juuri tuolta kuin kirjoitin siinä joutsen-viestissä. Liioittelin tarkoituksella faktapuolta ?
Hyvä kun sanot, että liioittelit.
Edelleen minulla on vahva tuntu, että juttu EI näyttäisi tuolta ainakaan useimmille, jos HB itse ei olisi JÄLKEENPÄIN valittanut. Jolloin kaikkea katsotaan sen läpi ja syntyy vaikutelma, että olen spesialisoitunut HB-stalkkeri.
Harold kirjoitti: alleviivatakseni sitä sosiaalisen koodistomme tunnusmerkkiä, että näissä judeleissa nyt vain on vähän eri standardit daameille ja (herras)miehille. Daami saa flirttailla ja kiusia ja vaikka mitä, mutta (herras)mies pitää näppinsä poissa niiltä alueilta (tai näin netissä e-alueilta),
Jospa minä rupeankin poliisiksi tarkkailemaan toimiiko tuo koodisto todella ja huudan kuin palosireeni joka kerta kun joku mies vastaa naisen tuhmisteluun samalla mitalla vihjailevasti? Ja mikä vitun "koodisto"? Ei tämä minulle mikään lahko ole.
Harold kirjoitti: joille menemisestä on tullut pakkasta. Kielloista välittämättä kyseisille alueille tungetteleva heebo on joko pelimies tai täysi urpo: näiden raja on varsin häilyvä, etkä sinä ollut tällä kertaa se pelimies.
No jos mietitään tuota "pelimiehuutta" ihan HellBellin tapauksen ulkopuolellakin. Arvaapa miten olen saanut alulle ne jutut, joissa olen kolmelta Kitinämisulta ja yhdeltä Cityyn jääneeltä nakukuvia? Ja useammilta seksinovellien vaihtoa? Noin kolmelta joko epäsuoria tai kahdelta ihan suoria seksilupailuja? Aivan oikein, kaikki ne ovat alkaneet PALSTAFLIRTTAILULLA!!! Mun tuurilla Jumalat on aina puuttuneet peliin ja en lopulta ole päässyt edes treffeille asti.

HellBelliä EN ole privana flirtannut. Johtuen, että tuo teki selväksi, ettei jaksa meilailla "kenellekään" joka saattaa pitää paikkansakin. Ja joo O.K. oli aiempi vastaava jakso, jossa HB esitti LOPULTA ärtymystä palstajuttuihini. Mutta NYT, tällä "seasonilla" HB:hen oli hyvät välit, HB alkoi itse heittää, ei mulle vaan yleisesti jotain hivenen erotiikkaan viittaavia hassutteluja, joihin joskus (en kaikkiin) heitin palstalla jotain takaisin (niinkuin monille muillekin), EIKÄ HellBell suinkaan alkuun kieltänyt.

Jos jotain pelimiesmäisyyttä HB:n mulla oli, niin kai ajattelin, että tuohan on kiva friidu, koetetaas vielä kerran, jos vaikka se onkin ollut vain epävarma tunteistaan. Muihin tapauksiin ja palstaheittoihin verrattuna voi olla ollut aavistettavissa, että olen ollut enemmän vakavissani, ihan nätillä pihkaantumistasolla, ja se käräyttää sitten käämit. Tuo aito tunne (HB:n kohdalla väärin keinoin esitettynä tarttuen palstahömpötyksiinsä, vaikka ei toki mulla toivoakaan olis), saattaa sitten erottaa muista vastaavista heitoistani..

.. ja sehän mua varmaan ilahduttaa, että se tunnekin on just multa rikos..

Vastaavia tuhmisteluja minulta viime aikoinakin on ollut vaikka Geetzulle, Suviselle, Martalle, Superiorille, jopa Aito_Johannaa myönsin "seksipommiksi" ja vaadin lisää kuvia.. ja nuo eivät älähtäneet.

...niin ja kuka tietää moniko Kitinäläisten keskeinen OIKEA suhdekin on alkanut palstaflirtillä??
Harold kirjoitti: Noilla ketjuilla ei irrallisesti käsiteltynä ole juurikaan todistusarvoa. Ketjun kuumemittarin lukemiseksi pitäisi olla koko ajan tiedossa 2 kk liukuva summa niistä kerroista, jolloin olet tuppautunut pakkasvyöhykkeelle.?
Pointtini onkin, että HB EI SANONUT noissa mulle että olen pakkasvyöhykkeellä! Vähän muuttunut tyyli hänellä, ja ajattelin että sallii leikin. Siltä näyttikin noissa ketjuissa, ja pakkasta tuli vasta jälkeenpäin, yllättäen, karusti.

Mokaksi myönnän ihan VIIMEISEN känniääliöheittoni kiellon, lisätiedon ja lupaukseni päälle Gattacaterapiaketjussa, en muuta.
Harold kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Minun edellytetään kuin synnynnäisesti ymmärtävän, että juuri MINÄ olen ali-ihminen jolle tuollainen ei sovi. Ja se vaatimus kuulkaa sattuu.
Tai sitten kellään muulla ei ole kokemusta noin, öhem, varteenotettavasta urasta e-ahdistelun saralla, että vertailu ylipäätään olisi mahdollista. Eikös mm. slam ole saanut bannia liiallisista huomionosoituksista?

Hellbelliä sen kummemmin tuntematta veikkaisin lisäksi, että hällä ”ei heru” –osastolle lukeutuvat myös Crowbar, 1108, Homoboy, Stadinarska, elco ym ym (paitsi Runkkis, joka on härskirela ja siis tietenkin saa kaikilta). Kyse ei siis ole siitä, ettetkö juuri sinä kelpaisi. Mieti, kuulut joukkoon! Helpottiko?
Käteni tässä jutussa ovat sidotut. Voisin sanoa puolustuksekseni jotain tilannetta selventävää, ymmärrettävämmäksi tekevää, minusta riippumatonta.. mutta en saa sanoa.

Tuosta HellBellin Kreivitärjutusta sanoin.
Koska vääristelyä ja törkeää mustamaalausta HB:lta, että minä olisin "ahdistellut" Kreivitärtä seksuaalisesti.. koska juttu oli privana molemminpuolinen. Totta kai silloin lopuksi mokasin meilipaljastuksilla, jutun loppu satutti liikaa, ja siitä sain huonon maineen. Mutta ei niin, että se olisi ollut ahdistelutapaus. Tuon sanominen ehkä sallitaan, koska Kitinäläisillle jo vuoden takainen on "vanha juttu" saati sitten tuo, en muista kuinka kaukaa.

Kerran (Ihan toinen tapaus) sain Kitinästä bannia tavalla joka oman tulkintani mukaan meni näin:
Oltiin joo vaihdettu seksinovellia eräänkin Kitinämisun kanssa ja tuo oli lähettänyt alastonkuviaan. Tämä tapaus oli luvannut vieressä alasti nukkumisen ja halusi "opettaa" minua kokematonta punkassa.

Jossain ketjussa oli jotain puhetta k.o. naisesta, ja joku, en muista kuka, alkoi nälvimään, että Gattaca se vaan on kade kun ei koskaan saa. Minä vastailin, että sille naiselle mulla ei ole syytä olla katkera. Lisää samaa nälvimistä ja toistin, että mulla ei ole katkeruutta.

No perkele, nainen ITSE pimahti, lauloi julki meilailumme ja kuvien lähettämisensä. Sanoen että "kerrotaan nyt sitten kun noin mieli tekee!" No ei tehnyt mieli kertoa eikä kuulla häneltäkään julkistusta!

Ja MINÄ sain siitä syyn, muistaakseni bannia, ja ND:ltä (edit: eikun KillKilliltä, sori) sääntömuutosehdotuksen "Yksityisviestien paljastamisesta". Vaikka nainen itse teki sen!!

Eli minusta ei ole ihan vainoharhailua, että joskus, siis joskus, syytteissä juuri minulle on hirveää liioittelua, joukkohysteriaa ja noitavainoa.
HellBell kirjoitti:Ja siis, en tiedä mitä Geetzu ja Gattaca kirjoittaneet, koska ovat minulla ignoressa ja saavat sinne jäädäkin. Voivat keskenään jatkaa ahdistelusuhdetta ja sitten minä keräilen vaan kukkasia.
.
Joojoo. Tuohan on kätevää keskustella kun pitää simmut kiinni ja sormet korvissa. Menenkin tästä runkkaamaan Geetzun alusvaatekuville :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 16.05.2007 13:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:En saanut pesää
Hmm... Gattacan kirjoitusten pituus on kääntäen verrannollinen paskahuusin takaa, aikaan (minuutteina) mitä hän on viettänyt alastoman naisen kanssa sängyssä.

Pumpattavaa ja kumista ei lasketa.

Muah, ajan Opelilla ja lykin viikossa enemmän kuin sinä koko elämäsi aikana.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Gattaca kirjoitti: Eli minusta ei ole ihan vainoharhailua, että joskus, siis joskus, syytteissä juuri minulle on hirveää liioittelua, joukkohysteriaa ja noitavainoa.
Kuva
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Yksityisviestittelyyn pitäisi määrätä lailla valvojat. Siellä voi liikkua loukkaavaa materiaalia.