Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Deleted-811

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Joko te nyt lopetitte? Eikö HellBell voisi vielä kerran vetää encorena kunnon pultit jostain? Tehkää jotain!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Ehkä te oletatte, että Gattacan kanssa yksityisviestitellään aiheesta? No ei kyllä. Ihan fakta on, etten tiedä Helyn yksityisasioista yhtään mitään ja helvetin hyvä niin..
Ei todellakaan viestitellä. Kukaan ei edes tiedä mitä muut tietää tai luulee tietävänsä.
ninnithequeen kirjoitti:Ei ole todellista.

EDIT: mä olen vasta sivulla 5 mut kahvit on tullu jo monesti nenästä.
Aiemmin luettelemieni palstatörkeilemieni naisten listasta unohtui, että muistaakseni olen sanonut sinuakin hiljattain "varsin pantavaksi". Saahan itkupotkuraivari sinäkin? No ei :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta :(

Pitäisikö kehittää jonkinmoinen palstapersoona niitten typerin viikonpäivä postausten sijasta *miettii*
Joo, viritä itsestäsi joku kauniimman sukupuolen edustaja ja täytä galleriasi ns. herutuskuvilla, niitähän on tämä rakas internet pullollaan. Ja kas! Saat enemmän huomiota kuin todennäköisesti tarvitset. Tai ansaitset.

Täällähän kuka vaan voi olla kuka vaan. Vaikka kyläkauppias tai körttiläinen pääministeri.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sheetlord kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Hitsi, löysit ton sivupersoonallisuuteni! Se onkin ollut kadoksissa tosi pitkään.
Tuossahan se on koko ajan kököttänyt, avattaressasi oikealla.
No itse asiassa viittasin tuohon Annelin löytämään, öh, vahanukkeen.

Mulla on usein vaikeuksia päättää, kumpi noista kriitikoista olen - se ilkeämpi vai se urpompi. Riippunee päivästä.
ninnithequeen

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Crowbar kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Ninni-tapauksella ajoin takaa juuri sitä, että sanoi suorassa irl-tilanteessa kantansa että oli sitä mieltä mitä oli, niin netissä kuin irl:ssäkin.
No sitten minä en ole ollut paikalla. Se kerta josta minä puhun Ninni tuli baariin huutaen. Huusi Snapahead ja huusi moro ja huusi sitä sun tätä.
En muista sanoneeni sanaakaan. Sitten se paukkasi kahta kauheammassa jurrissa karjumaan "Mä oon vittu pettyny suhun! Sä olet vässykkä tms." Tällä ilmeisesti tarkoitettiin sitä etten heittänyt sitä tuopilla päähän heti ensimmäiseksi kun se tuli huutamaan tai jotain. Sitten se alkoi haistatella jengille ja ryhtyi lääppimään minua jolloin nappasin sitä ranteesta kiinni ja käytin rumaa kieltä. Jos tavassani käsitellä juoppohulluja on jotain omituista niin... Voin kyllä ymmärtää, että tuo on kääntynyt niin että joku sanoo mitä mieltä on oikkeista hienosti!
Jahas.

Ensinnäkin mä olin siellä baarissa jo ihan valmiiks ko sie tulit paikalle.
Ja myönnän, olin humalassa ja olin pettyny ku sä vaan istuit etkä sanonu sanaakaan. Kas ku olin saanu vähän eri kuvan susta palstan takia. Ja siinä oli sillon hippasen muuta juttua ku vedin herneet nenääni, ja olin sitten äkänen koko seurakunnalle. Mä olen sulta henkilökohtasesti pyytänyt anteeksi, miten sä jaksat vielä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

CandyMan kirjoitti: Just joo. Huomaa että Gattaca kohtelee ihan eri tavoin "puolustajiaan" riippuen siitä onko heiltä edes teoriassa mahdollisuus saada billua. Mulle se heitti jotain ihme John Wayne-settiä, toisinkuin sulle. Gat ei ole koskaan yrittänyt myöskään vongata minua. Miksiköhän?!?
Liittynee siihen, että en tunnista homoa itsessäni.
Geetzua muuten en sitten niin koskaan muista vonganneeni, enkä missään vaiheessa ole olettanut saavani Geetzulta piparia. Nakukuvaa joskus taisin anella ennen kuin tuo meni miehelään, mutta ei ole ihan sama asia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Geetzua muuten en sitten niin koskaan muista vonganneeni, enkä missään vaiheessa ole olettanut saavani Geetzulta piparia. Nakukuvaa joskus taisin anella ennen kuin tuo meni miehelään, mutta ei ole ihan sama asia.
Juu mua et ole koskaan vongannut. Hyvin harva itseasiassa on, muistelisin luvuksi 2. Toinen ei myönnä. :D
CandyMan

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta :(
Ei vihamiehiä sääliin vetoamalla kovin hyvin saakaan. Ihan väärä lähestymistapa.

Ei kannata myöskään yrittää saada kaikkea kerralla, voi mennä vähän liian sekopäiseksi. Sinuna keskittyisin ensin joko vihamiesten tai tykkääjien haalimiseen, ei molempien samanaikaisesti.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen sulta henkilökohtasesti pyytänyt anteeksi, miten sä jaksat vielä?
Sen jälkeen kun känninen persjalkainen itä-helsinkiläinen, talutushihnassaan retarded sidekick Enttu, kiljuu 40 tupakin päivävauhtia karhenevalla äänellään, baarissa jossa on muitakin ihmisiä kuin palstapeeloja, latteuksia päin naamaa ja kurluttaa kossua päälle ei anteeksi pyynnöllä ole enään mitään merkitystä. Traumat on jo syntyneet.
BettyB.

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Juu mua et ole koskaan vongannut. Hyvin harva itseasiassa on, muistelisin luvuksi 2. Toinen ei myönnä. :D
Mua ei vonkaa kukaan!! Onko mussa jotain vikaa? Kyllä mäkin haluaisin jonkun palstastalkkerin jos se oikeuttaa sitten hetken kuluttua totaalisiin flippauksiin ja eItsemurhiin. Antakkee, ootte te ennenkin antaneet!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

ninnithequeen kirjoitti: Ensinnäkin mä olin siellä baarissa jo ihan valmiiks ko sie tulit paikalle.
Ja myönnän, olin humalassa ja olin pettyny ku sä vaan istuit etkä sanonu sanaakaan. Kas ku olin saanu vähän eri kuvan susta palstan takia. Ja siinä oli sillon hippasen muuta juttua ku vedin herneet nenääni, ja olin sitten äkänen koko seurakunnalle. Mä olen sulta henkilökohtasesti pyytänyt anteeksi, miten sä jaksat vielä?
En mä mitään jaksa, eikä tässä mitään. Piti vaan korjata tuon psykonartun satukerhon kokouksen jutut kun se päiväunissaan niihin tuntuu usein viittaavan.

Mutta mutta... Pelasin trivial pursuitia ko. baarissa naiseni ja sen kaverin kanssa ja oltiin kyllä paikalla pari tuntia ennen kuin siellä näkyi ketään palstahomoa. Oletsä kyllä aika tuiskeessa ollut kun muistat tuollaisenkin väärin. Siihen valui sitten jossain vaiheessa jotain jengiä ja sä et kyllä tod. ollut ensimmäisten joukossa. Olin siis istunut siellä useamman tunnin ennen kun saavuit paikalle ja sisääntulosi koostui pelkästä huutamisesta joten ei kait siihen nyt mitään sanottavaa ole. Varsinkin kun istuttiin omalla porukalla eri pöydässä ja odotettiin kavereita. Ei mulla mitään hampaankolossa ole, perussettiä tuollainen. Ei siitä kyllä haittaa ole, että muistaa homman oikein.

HB: Mikä vitun vika siinä Ignore-näppäimessä on? Tarvitseko owner's manualin käytön tueksi. Selittäisikö vaikka Aasi mikä idea Ignorella on ja miten se toimii. Kelaa kuinka vitun ääliö pitää olla jos käy ympäri nettiä huutamassa "JÄTTÄKÄÄ MUT RAUHAAN!!!"" Menepä nyt vaikka rekkautumaan muropaketin palstalle ja tee tiukka aloitusviesti jossa pyydät heitä jättämään sinut omiin oloihisi.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:...
Ei sussa sinänsä mitään vikaa ole, tai no ehkä olet turhan tasapainoinen? Liian hyvätissinen? Masennuskuopassa on hyvä muistaa, että mikä tahansa oikeuttaa kaipaamiis flippauksiin ja hengenriistoihin. Huom obs uuh: kuka tahansa, joka ei naura tälle "menepä nyt vaikka rekkautumaan muropaketin palstalle ja tee tiukka aloitusviesti jossa pyydät heitä jättämään sinut omiin oloihisi" on ihan super-tyhmä tyyppi. Ai prkl, happee.
Viimeksi muokannut Geetzu, 15.05.2007 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Juu mua et ole koskaan vongannut. Hyvin harva itseasiassa on, muistelisin luvuksi 2. Toinen ei myönnä. :D
Mua ei vonkaa kukaan!! Onko mussa jotain vikaa? Kyllä mäkin haluaisin jonkun palstastalkkerin jos se oikeuttaa sitten hetken kuluttua totaalisiin flippauksiin ja eItsemurhiin. Antakkee, ootte te ennenkin antaneet!
Kun noin kauniisti pyydät niin laitoin jotain galleriaasi! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
BettyB.

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:...
Ei sussa sinänsä mitään vikaa ole, tai no ehkä olet turhan tasapainoinen? Liian hyvätissinen? Masennuskuopassa on hyvä muistaa, että mikä tahansa oikeuttaa kaipaamiis flippauksiin ja hengenriistoihin.
Eli voin nyt jo flipata? Siis ihan vaan sen takia ettei nimeäni ole mainittu tässä(kään) ketjussa tarpeeksi usein? Vaikka hengenlähtökin on kyllä joskus ollut lähellä (kerran meinasin ajaa peuraan ja kerran olin tosi pahassa kolarissa)!
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:-- Vaikka hengenlähtökin on kyllä joskus ollut lähellä (kerran meinasin ajaa peuraan ja kerran olin tosi pahassa kolarissa)!
(*yrittää hillitä myötätuntovyöryä puskemasta näppikselle*)
Kyllä sä saat, siis ihan kaikki saa! Täytyy vaan uskoo.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

BettyB. kirjoitti: Vaikka hengenlähtökin on kyllä joskus ollut lähellä (kerran meinasin ajaa peuraan ja kerran olin tosi pahassa kolarissa)!
KAMALAA!!! KUINKA SINÄ VOIT?? SAATANAN PEURAT!! MÄ EN SIIS KESTÄ!!! JA MUUT VAA HEITTÄÄ SULLE JOSTAIN LEFFOISTA JA TIES MISTÄ!!! JÄTTÄKKÄÄ BETTYB RAUHAAN!!! HETI!!!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
CandyMan

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Just joo. Huomaa että Gattaca kohtelee ihan eri tavoin "puolustajiaan" riippuen siitä onko heiltä edes teoriassa mahdollisuus saada billua. Mulle se heitti jotain ihme John Wayne-settiä, toisinkuin sulle. Gat ei ole koskaan yrittänyt myöskään vongata minua. Miksiköhän?!?
Liittynee siihen, että en tunnista homoa itsessäni.
Epäoleellista. Tuohan on ihan sama kuin jos joku nuorehko neitokainen ei olisi kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä. Olen aika helvetin loukkaantunut että vonkaat kyllä monia muita palstalaisia mutta et juuri minua, ikäänkuin olisin sinulle ilmaa ja jokin iljettävä ali-ihminen jonka tunteista ei tarvitse välittää. Mitä helvetin väliä sillä on vaikka satummekin olemaan samaa sukupuolta?
Geetzua muuten en sitten niin koskaan muista vonganneeni, enkä missään vaiheessa ole olettanut saavani Geetzulta piparia.
Oletko sittenkin homo? :toiveikas:
BettyB.

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uuh, kyllä helpotti. Mut on nyt mainittu tarpeeks monta kertaa tässä ketjussa. Se kyl hillitsi mun sekoiluhaluja hetkeks, sorry. Mut palaan taas kun oikeen flipetiflipututtaa!!1

Ja kiitti Gatta kommentista, mut ei tota kyl viel voi stalkkaamiseks laskea. Enemmän yritystä, honey!
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Mua ei vihata tarpeeksi eikä kukaan pidä musta :(
Ei vihamiehiä sääliin vetoamalla kovin hyvin saakaan. Ihan väärä lähestymistapa.

Ei kannata myöskään yrittää saada kaikkea kerralla, voi mennä vähän liian sekopäiseksi. Sinuna keskittyisin ensin joko vihamiesten tai tykkääjien haalimiseen, ei molempien samanaikaisesti.
Vihamiehen kanssa ei toimi, jos näyttää, että vihansa kohteeksi kelpaisi kuka tahansa. Ihmiset eivät halua itselleen vihamiestä, joka vihaa ketä tahansa.

Pitää antaa ymmärtää, että vihasi kohde on sinulle ainutkertainen, ja että vihaat vain häntä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:Uuh, kyllä helpotti. Mut on nyt mainittu tarpeeks monta kertaa tässä ketjussa. Se kyl hillitsi mun sekoiluhaluja hetkeks, sorry. Mut palaan taas kun oikeen flipetiflipututtaa!!1

Ja kiitti Gatta kommentista, mut ei tota kyl viel voi stalkkaamiseks laskea. Enemmän yritystä, honey!
Kylläpä sä tyydyt vähään! Mutta odota syksyyn, sitten BB on taas kaikkien huulilla!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noniin. Nyt en ehdi lukea Hesaria kun luin tämän kaiken kuran tästä ketjusta. Hävetkää ihmiset, viette mun aikaa ihan turhaan :D
BettyB.

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lilo kirjoitti: Kylläpä sä tyydyt vähään! Mutta odota syksyyn, sitten BB on taas kaikkien huulilla!
Ääh, pikkujouluketjujen sabotoiminen on sou lääst siison. Mutta eiköhän tässä välissäkin jotain keksitä...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:
Ääh, pikkujouluketjujen sabotoiminen on sou lääst siison. Mutta eiköhän tässä välissäkin jotain keksitä...
No mä tietty ajattelin tota SubTV:n hittiohjelmaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BettyB.

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lilo kirjoitti:No mä tietty ajattelin tota SubTV:n hittiohjelmaa.
Muah :D Mut enhän mä sitä jaksa kattoa jos ei siellä oo joku entinen poikaystävä itseään nolaamassa...
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ketjun tarkoitus oli ilmeisesti hra Crowbarin huvittaminen, mikä onkin hyvin onnistunut. Aika lailla tuntuu juttu nyt hyytyvän.

Ihmetyttää vaan miten Gattaca, joka on monesti ilmoittanut, ettei pinqviinilauma häntä kiinnosta eikä sen pelisäännöt, jaksaa monella viestillä todistella juttujensa oikeutusta ja kuinka häntä syyttä kiusataan.

Luulisi nyt kunnon pedon olevan sellaisen yläpuolella.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson