Luonnollisuusko kauneutta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko nainen parhaimmillaan meikittä vai meikattuna?

Meikittä, ns. saunaraikkaana
22
100%
 
Ääniä yhteensä: 22

gullible

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja gullible »

Hebuli kirjoitti: Kuinka moni teistä meikkaa ja pukeutuu korkosaappaisiin ynnä verkkosukkiin yksin mökillä ollessaan?
SikaMika, mutta se ei kuulu tähän.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Joku kapulakielellä pätemään pyrkivä kirjoitti:Kevyesti meikattuna useimmat naiset tuntuvat olevan ulkonäöllisesti parhaimmillaan.
Kuten Calvin Klein kerran totesi: "Luonnollisuus on kauneinta - ehostettuna."
Julistan ulkonäkökeskustelun päättyneeksi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lilo kirjoitti:Tätä pitää vain osata tulkita: mies TOIVOO, että nainen on hehkeä kaunotar meikittä. Jos se on kauniimpi meikattuna kun ilman, niin sitten joku muu saa kokea aamulla ikävän yllätyksen... :shock:
Lisää nojatuolipsykologiaa: jos mies on sitä mieltä että oman kullan pitäisi lopettaa meikkaus, kielii se siitä että mies pelkää alitajuisesti naisen herättävän meikattuna muiden miesten mielenkiinnon. Siksi meikit pois ja säkki päähän kuin Afghanistanissa ikään.
Faghag

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hebuli kirjoitti: Palatakseni johonkin aiemmin käytyyn keskusteluun, itse en usko että ihmiset pukeutuvat kauniisti, käyvät parturissa/kampaajalla tai meikkaavat ihan vaan itsensä takia. Jos en välittäisi muiden ihmisten mielipiteistä mitään ulkonäköni suhteen, pitäisin kaupungillakin ja ravintolassa varmaan jotain löysää puuvillaista oloasua, enkä tarkistaisi peilistä edes sitä yhtä kertaa päivän aikana miltä näytän ja onko tukka hyvin.
Niin, minäkin meikkaan ja muotoilen tukkani muiden ihmsten takia. Kenties se on turhaa, koska ainakin entiset miesystäväni valittivat, että miksi en kasvata pitkää tukkaa, pidä enemmän hameita/korkokenkiä, laihduta 5 kiloa, pidä korsettia ja sukkanauhoja yms. paskaa. Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä. Tosin ne entiset miesystäväni ovat entisiä hyvästä syystä.
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Superior/JasonDonovan/Lucky Luciano kirjoitti: ...
Jaaha, neiti Viitekehys iski taas. :P
HellBell

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Faghag kirjoitti:.. Eli onko nainen parhaimmillaan meikittömänä vai meikattuna?
..
Riippuu naisesta - oma näkemykseni on se, että tyypillisesti hieman kalpeapiirteiset suomalaisnaiset ovat kauniimpia (hillitön yleistys) hieman piirteitään korostavassa ehostuksessa, kun taas tummapiirteisemmät, ns. enemmän latinolaistyyppiset näyttävät enrgisemmällä tavalla kauniimmilta ilman ehostustakin ( tummat silmät, mustanpaksut ripset, huulet voimakkaammat yms).
Toisaalta hentopiirteisimpiäkin voi pitää kauniimpina (kuin voimakaspiirteisimpiä) ilman ehostuksia - makuasia.
Saunan jälkeiset 'erikoistilanteet' erikseen - silloin väriä ja voimaa pamahtaa vaikka puolkuolleenkin kasvokertoimeen.
PerttiMakimaa

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:Kyselystä puuttui vaihtoehto "posket punaisena ja tukka sekaisin saatuaan kanssani juuri järisyttävän orgasmin". Silloin nainen on ehdottomasti kauneimmillaan.
:komp:

Kyllä omena-look on omakin suosikkini (punaiset posket ja siemenet sisällä). Ja myös heti herättynä ja unisena - kiitos. :h:

EDIT
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 30.09.2005 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Faghag kirjoitti:Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä.
Oletan ettei sarkasmin kukkasesi taustalla ollut luulo siitä että olisin ekasta lauseesta eri mieltä.
Faghag

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hebuli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä.
Oletan ettei sarkasmin kukkasesi taustalla ollut luulo siitä että olisin ekasta lauseesta eri mieltä.
Argh. Mikä olikaan eka lause? Mikä sarkasmi? Olen "luonnollisesti" tälläinen :o
SingleMalt

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

gullible kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Kuinka moni teistä meikkaa ja pukeutuu korkosaappaisiin ynnä verkkosukkiin yksin mökillä ollessaan?
SikaMika, mutta se ei kuulu tähän.

Ryhhäähä. Ketjun paras kommentti ehdottomasti. Sika, mä olen ylpeä susta.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Hebuli kirjoitti:Jaaha, neiti Viitekehys iski taas. :P
Itse asiassa, täytyy todeta että tämä on tasokkain kommenttisi koskaan! :)
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
ninnithequeen

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä minä ainakin olen parhaimmillani saunanraikkaana, posket punaisena. Näin ainakin on oma ukko sanonut, ja kenenkään muun mielipiteellähän ei nyt niin hirveesti väliä ole.
nypari

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Pienen ehostuksen jälkeen eli ripsari plus kevyt tasoittava meikkivoide tahi puuteri. Vaatteet, tunnelma, valaistus, oma känni, panetuksen määrä, naisen oma asenne ja koko tilanne ylipäätään. Laajensin siis kysymyksenasettelua, jonka koin liian kapeaksi.
Faghag

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

nypari kirjoitti:Pienen ehostuksen jälkeen eli ripsari plus kevyt tasoittava meikkivoide tahi puuteri. Vaatteet, tunnelma, valaistus, oma känni, panetuksen määrä, naisen oma asenne ja koko tilanne ylipäätään. Laajensin siis kysymyksenasettelua, jonka koin liian kapeaksi.
Vastasit kapeaan kysymyksenasetteluun täysin korrektisti: Nainen on kauneimmillaan meikissä, ns. kohtuullisessa maalissa. Muu runollinen kirjoittelusi oli vain mukavaa bonusta.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Jaa-a... hyvä kysymys! Itse vastasin ko. äänestykseen "nainen on kauneimmillaan kevyessä meikissä" vai miten se nyt menikään...

Omakohtainen kokemus on se, että oma mieheni harvemmin kehuu (ei ikinä) minua kauniiksi saunan jälkeen. Pidempiä katseita saan, jos olen laittanut ylimääräiset värit naamaani. Värin lisääminen tosin tapahtuu harvemmin, sillä arkiaamuisin olen liian mukavuudenhaluinen ja kuljen lähinnä au naturel. Summa summarum; kuulen olevani kaunis n. 5 krt vuodessa... :lol:

Omaakin silmääni miellyttävät naiset, jotka ovat korostaneet parhaita puoliaan kevyellä meikillä... Tosin meikittömätkin naiset voivat olla varsin viehättäviä.... Njoooooo....mitä v****a tässä selitellään, kaikki naiset ovat kauniita!!!!!!
AarneAnkka

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm tota, no öö, mieluummin meikkaamaton kuin huonosti / räikeästi meikattu. Ja mieluummin kevyesti ja 'huomaamattomasti' meikattu kuin meikkaamaton. Paras meikkaushan on sellainen että ei edes välttämättä huomaa meikatuksi.

Tai no, joskus sellainen oikein vahvakin pakkeli voi säväyttää, riippuu tilanteesta. Onhan se silleen taiteellisen näköistä kun on vitivalkoinen naama ja voimakkaalla punaisella rajatut huulet jii än ee. Ju nou, silleen goottityyliin.

Kyllä meikin läpi kuitenkin näkee. Tässä viitekehyksessä se nettisivu jossa näytettiin Janina Frostell ilman meikkiä tukka sekasin ja jota kauhisteltiin kuorossa, en mä vaan tajunnut mikä siinä oli niin kaameeta. Ihan sama naama. Paksukaan pakkeli ei nimittäin muuta kasvojen mittasuhteita.

http://www.beautyanalysis.com
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joku on joskus sanonut, että nainen on kauneimmillaan kaksi tuntia saunan jälkeen. Siis ei siinä välittömässä tuoreessa punoituksessa vain sen jälkeen, mutta puhtaana ja raikkaana.
Kauneimmillani olen kokenut olevani seksin/orgasmi(e)n jälkeen.
Meikki tekee kuitenkin ihmeitä... Mutta kyllä, kauneimmat naiset olen nähnyt täysin meikittä, silloin paljastuu se ihminen paremmin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kumma kyllä, vain neitoset, joihin olen ollut korviani myöten ihastunut, ovat näyttäneet kauniilta meikittä. Mikä tarkoittaa, ettei heitä ole ollut kovin montaa.
nypari

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

vadim kirjoitti:Kumma kyllä, vain neitoset, joihin olen ollut korviani myöten ihastunut, ovat näyttäneet kauniilta meikittä. Mikä tarkoittaa, ettei heitä ole ollut kovin montaa.
Allekirjoitan varauksetta. En toki ole juurikaan kympillä koskaan kehenkään rakastunut (sääli sinänsä), mutta sen ehdottomana edellytyksenä koen naisen kauneuden meikittä. Yritänkin kauniisti tällätyn megabeiben nähdessäni ja häntä punnitessani välittömästi miettiä naista meikittömänä. Tästä on tullut kohdallani tavallaan automaatio, koska nainen näyttäytyy ulkonäöllisesti minulle aitona naisena vain meikittä(tai aivan kevyessä meikissä.)

Jotenkin minulle tulee täydessä tällingissä olevasta kauniistakin naisesta mielikuva vikojaan peittävästä, identiteettiään etsivästä mukautujasta.
Hebuli

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Superior/JasonDonovan/Lucky Luciano kirjoitti:Itse asiassa, täytyy todeta että tämä on tasokkain kommenttisi koskaan! :)
Kyllä neiti Pikkuvanhakin siitä seesteytyy kunhan ikää tulee vähän lisää. Sitä odotellessa, käy ihmeessä vähän ratsastamassa kity-poikaystäväsi kanssa niin paine helpottaa.

Ps. Etkö sinä jo julistanut keskustelun omalta osaltasi päättyneeksi? Vai oliko se joku toinen persoonistasi?
MarthaFocker

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti:Mä lumouduin Rautavitun galleriassa olevaan kuorintakuvaan. Katsokaa sitä. Se on kaunis. Virheettömällä tavalla. Saadakseen pillua mieheni joutui sanomaan tuossa yksi ilta, että näytän herätessäni vieläkin kauniimmalta kuin sen kuvan nainen.
Heheh kiitos, olette oikein yhdessä ihastelleet saunanraikkauttani?

Siinä olen kyllä niin puhtaana kun vain voin olla.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Osa akkoista kohtuullisen näköinen meikittä tai meikattuna, mutta suurin osa rumia sisältä päin.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja definitely »

Mä tahtoisin ajatella olevani kauneimmillani meikittä, mutta oikeastaan olen mielestäni kauneimmillani, kun olen laittanut jotain pientä värivoidetta joka tasoittaa ihon epätasaisuudet, mutten juuri muuta meikkiä. Ehkä vähän kulmakynää olmi-kulmakarvoilleni.

Sit jos on rillit päässä, niin näytän paremmalta ehostettuna kuin ilman. Muuten silmät häviävät pullonpohjalasieni taakse :P
Geetzu

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rautavittu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä lumouduin Rautavitun galleriassa olevaan kuorintakuvaan. Katsokaa sitä. Se on kaunis. Virheettömällä tavalla. Saadakseen pillua mieheni joutui sanomaan tuossa yksi ilta, että näytän herätessäni vieläkin kauniimmalta kuin sen kuvan nainen.
Heheh kiitos, olette oikein yhdessä ihastelleet saunanraikkauttani?
Siinä olen kyllä niin puhtaana kun vain voin olla.
Printattiin se tohon sängynpäätyyn. Et nyt enää niin puhdas... Tahmeeta on!
MarthaFocker

Re: Luonnollisuusko kauneutta?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti:
Printattiin se tohon sängynpäätyyn. Et nyt enää niin puhdas... Tahmeeta on!
Yöööks... on juttuja, joita ei kerrota asianomaisille.
Vastaa Viestiin