SikaMika, mutta se ei kuulu tähän.Hebuli kirjoitti: Kuinka moni teistä meikkaa ja pukeutuu korkosaappaisiin ynnä verkkosukkiin yksin mökillä ollessaan?
Luonnollisuusko kauneutta?
Re: Luonnollisuusko kauneutta?
-
- Elämätön Kitisijä
Kuten Calvin Klein kerran totesi: "Luonnollisuus on kauneinta - ehostettuna."Joku kapulakielellä pätemään pyrkivä kirjoitti:Kevyesti meikattuna useimmat naiset tuntuvat olevan ulkonäöllisesti parhaimmillaan.
Julistan ulkonäkökeskustelun päättyneeksi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Lisää nojatuolipsykologiaa: jos mies on sitä mieltä että oman kullan pitäisi lopettaa meikkaus, kielii se siitä että mies pelkää alitajuisesti naisen herättävän meikattuna muiden miesten mielenkiinnon. Siksi meikit pois ja säkki päähän kuin Afghanistanissa ikään.Lilo kirjoitti:Tätä pitää vain osata tulkita: mies TOIVOO, että nainen on hehkeä kaunotar meikittä. Jos se on kauniimpi meikattuna kun ilman, niin sitten joku muu saa kokea aamulla ikävän yllätyksen...
Niin, minäkin meikkaan ja muotoilen tukkani muiden ihmsten takia. Kenties se on turhaa, koska ainakin entiset miesystäväni valittivat, että miksi en kasvata pitkää tukkaa, pidä enemmän hameita/korkokenkiä, laihduta 5 kiloa, pidä korsettia ja sukkanauhoja yms. paskaa. Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä. Tosin ne entiset miesystäväni ovat entisiä hyvästä syystä.Hebuli kirjoitti: Palatakseni johonkin aiemmin käytyyn keskusteluun, itse en usko että ihmiset pukeutuvat kauniisti, käyvät parturissa/kampaajalla tai meikkaavat ihan vaan itsensä takia. Jos en välittäisi muiden ihmisten mielipiteistä mitään ulkonäköni suhteen, pitäisin kaupungillakin ja ravintolassa varmaan jotain löysää puuvillaista oloasua, enkä tarkistaisi peilistä edes sitä yhtä kertaa päivän aikana miltä näytän ja onko tukka hyvin.
Jaaha, neiti Viitekehys iski taas.Superior/JasonDonovan/Lucky Luciano kirjoitti: ...
Riippuu naisesta - oma näkemykseni on se, että tyypillisesti hieman kalpeapiirteiset suomalaisnaiset ovat kauniimpia (hillitön yleistys) hieman piirteitään korostavassa ehostuksessa, kun taas tummapiirteisemmät, ns. enemmän latinolaistyyppiset näyttävät enrgisemmällä tavalla kauniimmilta ilman ehostustakin ( tummat silmät, mustanpaksut ripset, huulet voimakkaammat yms).Faghag kirjoitti:.. Eli onko nainen parhaimmillaan meikittömänä vai meikattuna?
..
Toisaalta hentopiirteisimpiäkin voi pitää kauniimpina (kuin voimakaspiirteisimpiä) ilman ehostuksia - makuasia.
Saunan jälkeiset 'erikoistilanteet' erikseen - silloin väriä ja voimaa pamahtaa vaikka puolkuolleenkin kasvokertoimeen.
killkill kirjoitti:Kyselystä puuttui vaihtoehto "posket punaisena ja tukka sekaisin saatuaan kanssani juuri järisyttävän orgasmin". Silloin nainen on ehdottomasti kauneimmillaan.
Kyllä omena-look on omakin suosikkini (punaiset posket ja siemenet sisällä). Ja myös heti herättynä ja unisena - kiitos.
EDIT
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 30.09.2005 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oletan ettei sarkasmin kukkasesi taustalla ollut luulo siitä että olisin ekasta lauseesta eri mieltä.Faghag kirjoitti:Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä.
Argh. Mikä olikaan eka lause? Mikä sarkasmi? Olen "luonnollisesti" tälläinenHebuli kirjoitti:Oletan ettei sarkasmin kukkasesi taustalla ollut luulo siitä että olisin ekasta lauseesta eri mieltä.Faghag kirjoitti:Eli kun "kaunistan" itseäni teen sen muiden takia, mutta oman mieleni mukaan. Kenties tämä ei ole fiksua ja minun pitäisi ottaa vaarin kritiikistä.
gullible kirjoitti:SikaMika, mutta se ei kuulu tähän.Hebuli kirjoitti: Kuinka moni teistä meikkaa ja pukeutuu korkosaappaisiin ynnä verkkosukkiin yksin mökillä ollessaan?
Ryhhäähä. Ketjun paras kommentti ehdottomasti. Sika, mä olen ylpeä susta.
-
- Elämätön Kitisijä
Itse asiassa, täytyy todeta että tämä on tasokkain kommenttisi koskaan!Hebuli kirjoitti:Jaaha, neiti Viitekehys iski taas.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Kyllä minä ainakin olen parhaimmillani saunanraikkaana, posket punaisena. Näin ainakin on oma ukko sanonut, ja kenenkään muun mielipiteellähän ei nyt niin hirveesti väliä ole.
Pienen ehostuksen jälkeen eli ripsari plus kevyt tasoittava meikkivoide tahi puuteri. Vaatteet, tunnelma, valaistus, oma känni, panetuksen määrä, naisen oma asenne ja koko tilanne ylipäätään. Laajensin siis kysymyksenasettelua, jonka koin liian kapeaksi.
Vastasit kapeaan kysymyksenasetteluun täysin korrektisti: Nainen on kauneimmillaan meikissä, ns. kohtuullisessa maalissa. Muu runollinen kirjoittelusi oli vain mukavaa bonusta.nypari kirjoitti:Pienen ehostuksen jälkeen eli ripsari plus kevyt tasoittava meikkivoide tahi puuteri. Vaatteet, tunnelma, valaistus, oma känni, panetuksen määrä, naisen oma asenne ja koko tilanne ylipäätään. Laajensin siis kysymyksenasettelua, jonka koin liian kapeaksi.
-
- Kitinäaddikti
Jaa-a... hyvä kysymys! Itse vastasin ko. äänestykseen "nainen on kauneimmillaan kevyessä meikissä" vai miten se nyt menikään...
Omakohtainen kokemus on se, että oma mieheni harvemmin kehuu (ei ikinä) minua kauniiksi saunan jälkeen. Pidempiä katseita saan, jos olen laittanut ylimääräiset värit naamaani. Värin lisääminen tosin tapahtuu harvemmin, sillä arkiaamuisin olen liian mukavuudenhaluinen ja kuljen lähinnä au naturel. Summa summarum; kuulen olevani kaunis n. 5 krt vuodessa...
Omaakin silmääni miellyttävät naiset, jotka ovat korostaneet parhaita puoliaan kevyellä meikillä... Tosin meikittömätkin naiset voivat olla varsin viehättäviä.... Njoooooo....mitä v****a tässä selitellään, kaikki naiset ovat kauniita!!!!!!
Omakohtainen kokemus on se, että oma mieheni harvemmin kehuu (ei ikinä) minua kauniiksi saunan jälkeen. Pidempiä katseita saan, jos olen laittanut ylimääräiset värit naamaani. Värin lisääminen tosin tapahtuu harvemmin, sillä arkiaamuisin olen liian mukavuudenhaluinen ja kuljen lähinnä au naturel. Summa summarum; kuulen olevani kaunis n. 5 krt vuodessa...
Omaakin silmääni miellyttävät naiset, jotka ovat korostaneet parhaita puoliaan kevyellä meikillä... Tosin meikittömätkin naiset voivat olla varsin viehättäviä.... Njoooooo....mitä v****a tässä selitellään, kaikki naiset ovat kauniita!!!!!!
Hmm tota, no öö, mieluummin meikkaamaton kuin huonosti / räikeästi meikattu. Ja mieluummin kevyesti ja 'huomaamattomasti' meikattu kuin meikkaamaton. Paras meikkaushan on sellainen että ei edes välttämättä huomaa meikatuksi.
Tai no, joskus sellainen oikein vahvakin pakkeli voi säväyttää, riippuu tilanteesta. Onhan se silleen taiteellisen näköistä kun on vitivalkoinen naama ja voimakkaalla punaisella rajatut huulet jii än ee. Ju nou, silleen goottityyliin.
Kyllä meikin läpi kuitenkin näkee. Tässä viitekehyksessä se nettisivu jossa näytettiin Janina Frostell ilman meikkiä tukka sekasin ja jota kauhisteltiin kuorossa, en mä vaan tajunnut mikä siinä oli niin kaameeta. Ihan sama naama. Paksukaan pakkeli ei nimittäin muuta kasvojen mittasuhteita.
http://www.beautyanalysis.com
Tai no, joskus sellainen oikein vahvakin pakkeli voi säväyttää, riippuu tilanteesta. Onhan se silleen taiteellisen näköistä kun on vitivalkoinen naama ja voimakkaalla punaisella rajatut huulet jii än ee. Ju nou, silleen goottityyliin.
Kyllä meikin läpi kuitenkin näkee. Tässä viitekehyksessä se nettisivu jossa näytettiin Janina Frostell ilman meikkiä tukka sekasin ja jota kauhisteltiin kuorossa, en mä vaan tajunnut mikä siinä oli niin kaameeta. Ihan sama naama. Paksukaan pakkeli ei nimittäin muuta kasvojen mittasuhteita.
http://www.beautyanalysis.com
-
- Kitisijä
Joku on joskus sanonut, että nainen on kauneimmillaan kaksi tuntia saunan jälkeen. Siis ei siinä välittömässä tuoreessa punoituksessa vain sen jälkeen, mutta puhtaana ja raikkaana.
Kauneimmillani olen kokenut olevani seksin/orgasmi(e)n jälkeen.
Meikki tekee kuitenkin ihmeitä... Mutta kyllä, kauneimmat naiset olen nähnyt täysin meikittä, silloin paljastuu se ihminen paremmin.
Kauneimmillani olen kokenut olevani seksin/orgasmi(e)n jälkeen.
Meikki tekee kuitenkin ihmeitä... Mutta kyllä, kauneimmat naiset olen nähnyt täysin meikittä, silloin paljastuu se ihminen paremmin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
- Kitisijä
Kumma kyllä, vain neitoset, joihin olen ollut korviani myöten ihastunut, ovat näyttäneet kauniilta meikittä. Mikä tarkoittaa, ettei heitä ole ollut kovin montaa.
Allekirjoitan varauksetta. En toki ole juurikaan kympillä koskaan kehenkään rakastunut (sääli sinänsä), mutta sen ehdottomana edellytyksenä koen naisen kauneuden meikittä. Yritänkin kauniisti tällätyn megabeiben nähdessäni ja häntä punnitessani välittömästi miettiä naista meikittömänä. Tästä on tullut kohdallani tavallaan automaatio, koska nainen näyttäytyy ulkonäöllisesti minulle aitona naisena vain meikittä(tai aivan kevyessä meikissä.)vadim kirjoitti:Kumma kyllä, vain neitoset, joihin olen ollut korviani myöten ihastunut, ovat näyttäneet kauniilta meikittä. Mikä tarkoittaa, ettei heitä ole ollut kovin montaa.
Jotenkin minulle tulee täydessä tällingissä olevasta kauniistakin naisesta mielikuva vikojaan peittävästä, identiteettiään etsivästä mukautujasta.
Kyllä neiti Pikkuvanhakin siitä seesteytyy kunhan ikää tulee vähän lisää. Sitä odotellessa, käy ihmeessä vähän ratsastamassa kity-poikaystäväsi kanssa niin paine helpottaa.Superior/JasonDonovan/Lucky Luciano kirjoitti:Itse asiassa, täytyy todeta että tämä on tasokkain kommenttisi koskaan!
Ps. Etkö sinä jo julistanut keskustelun omalta osaltasi päättyneeksi? Vai oliko se joku toinen persoonistasi?
Heheh kiitos, olette oikein yhdessä ihastelleet saunanraikkauttani?Geetzu kirjoitti:Mä lumouduin Rautavitun galleriassa olevaan kuorintakuvaan. Katsokaa sitä. Se on kaunis. Virheettömällä tavalla. Saadakseen pillua mieheni joutui sanomaan tuossa yksi ilta, että näytän herätessäni vieläkin kauniimmalta kuin sen kuvan nainen.
Siinä olen kyllä niin puhtaana kun vain voin olla.
-
- Kitinän uhri
Osa akkoista kohtuullisen näköinen meikittä tai meikattuna, mutta suurin osa rumia sisältä päin.
-
- Kitinäaddikti
Mä tahtoisin ajatella olevani kauneimmillani meikittä, mutta oikeastaan olen mielestäni kauneimmillani, kun olen laittanut jotain pientä värivoidetta joka tasoittaa ihon epätasaisuudet, mutten juuri muuta meikkiä. Ehkä vähän kulmakynää olmi-kulmakarvoilleni.
Sit jos on rillit päässä, niin näytän paremmalta ehostettuna kuin ilman. Muuten silmät häviävät pullonpohjalasieni taakse
Sit jos on rillit päässä, niin näytän paremmalta ehostettuna kuin ilman. Muuten silmät häviävät pullonpohjalasieni taakse
Printattiin se tohon sängynpäätyyn. Et nyt enää niin puhdas... Tahmeeta on!Rautavittu kirjoitti:Heheh kiitos, olette oikein yhdessä ihastelleet saunanraikkauttani?Geetzu kirjoitti:Mä lumouduin Rautavitun galleriassa olevaan kuorintakuvaan. Katsokaa sitä. Se on kaunis. Virheettömällä tavalla. Saadakseen pillua mieheni joutui sanomaan tuossa yksi ilta, että näytän herätessäni vieläkin kauniimmalta kuin sen kuvan nainen.
Siinä olen kyllä niin puhtaana kun vain voin olla.
Yöööks... on juttuja, joita ei kerrota asianomaisille.Geetzu kirjoitti:
Printattiin se tohon sängynpäätyyn. Et nyt enää niin puhdas... Tahmeeta on!