Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Koska selvästikään en ole ainoa, jolla on töissä liian vähän tekemistä, haastan kaikki joutomiehet ja -naiset sorvaamaan deitti-ilmon, jolla juuri NYT hakisivat seuraa, jos olisivat sinkkuja. Etenkin varatut ja vakiintuneet, hop hop.

Oma ilmestyy kohta alle.
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voisin maalata Sinulle kuvan kauniista auringonlaskusta Tahitilla.
Sorvata sonetin hiustesi kiillosta, kun Similanin suolaiset vedet heijastuvat niistä keskipäivän poltteessa.
Laulaa poskiesi punasta ja silmiesi eteerisestä kiillosta, kun makaamme vierekkäin moskiittoverkon alla, sälekaihdinten juovittaessa raukeat vartalomme tiikereiksi.

Mutta en tee sitä.
Vielä.

Kolkyt-ja-risat oman elämänsä Sankari on vihdoin valmis jakamaan elämänsä parhaat hetket arvollisensa leidin kanssa. Perusasiat toki kunnossa, pari killinkiä pankissa, kroppa kohtuullisessa kondiksessa.
Intohimoni kohdistuvat toistaiseksi kulinarismiin, laitesukellukseen, rokkenrolliin ja graafiseen suunnitteluun.

En odotakaan saavani tähän ilmoitukseen montaa vastausta, vain sen Yhden. Pingaa pikaisesti. Kemioiden kohdatessa kuva kuvasta, kaksi parhaasta ja lopun tarinalle kirjoitamme yhdessä.

Kristus! En muistanutkaan että se on NÄIN hankalaa!
Pari pientä stailausta tuo olisi ehkä kaivannut, mutta menköön nyt tuollaisenaan. Onkohan tuo liian itseriittoisen tuntuinen? Toisaalta, sellainenhan olen. -kk
Viimeksi muokannut killkill, 30.09.2005 11:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Feiz

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:((vaikeeta viiden vuoden tauon jälkeen..))
:D

Alota tolla kommentilla se ilmotus 8)
Bliss

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:((vaikeeta viiden vuoden tauon jälkeen..))
Ai hiukan.

"Olen liian vanha muuttuakseni kenenkään mielen mukaiseksi, jos en kelpaa omana itsenäni, olen mieluiten yksin. Sinunkaan ei tarvitse ponnistella ollaksesi jotain, mikä mahdollisesti minua miellyttäisi. Olemalla oma itsesi voitat eniten. Ulkomuodollasi ei ole niin väliä, kunhan itse kehtaat kulkea valoisaan aikaan ilman pussia päässäsi, mahdut ovista etkä tuhoa autoni jousia kertaistumalla. Suotavaa olisi hallita edes joku kieli, toki mieluiten suomi, kohtalaisen tai vaativan keskustelun tasolla."


Jäisin todennäköisesti ilman vastauksia :oops:
RolloTomasi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kai sita voisi kokeilla?
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tällaisella deitti-ilmolla olin viime talvena/keväänä liikkeellä Cityssä. Kaikki kommentit otan ilolla vastaan - tietenkin hyvän maun rajoissa!


"Moro neidit!

Kevättä rinnassa? - ehkä vähän. Hakusessa olisi mukava ja söpö neiti. No, katsotaan miten äijän käy.

Olen hauska, tumma ja komea kolli Tampereen keskustasta. 181/81 on ne strategiset. Olen jo jonkin aikaa työelämässä ollut ja kaikenlaista kokenut ja nähnyt, hyvän itsetunnon omaava mies. Yritän kirjoittaa tässä vain ne asiat, jotka koen tärkeiksi.

Harrastan monipuolisesti ja suht` paljon urheilua, toivottavasti itsekin pidät itsestäsi huolta. Pidän naisellisista ja tyylikkäistä naisista, jotka ovat itsensä kanssa sinut ja tietävät mitä haluavat. Ulkonäköasioissa en ole erityisen pikkutarkka ja ehdoton, vaan tämä riittäköön niistä.

Pystyn viettämään aikaa itsenäisesti tai kaverieni kanssa, mutta seurustelijatyyppinä viihdyn parisuhteessa pitemmän päälle paremmin kuin sinkkuna. Toivottavasti sinäkin olet jo seurustellut aikaisemmin ja suurimmat sähläilyt sähläillyt ja näin ollen osaat arvostaa hyvää parisuhdetta. Ei tässä mitään elämänkumppania olla heti etsimässä, mutta senhän näkee sitten ajan kanssa.

Sosiaalisena ja avoimena tyyppinä pidän ihmisistä, toivottavasti itsekin olet samantyyppinen. Seuraan aikaani aika tiiviisti, olen kiinnostunut monista eri asioista ja miellän itseni yleisfiksuksi ihmiseksi. Naisessakin minua kiinnostaa älykkyys ja omat mielipiteet, koska naisessa saa ja tulee olla jotakin särmää, jotta hänestä kiinnostuisin. Arvostan myös keskustelutaitoa, koska osaan itsekin puhua muutakin kuin ne "pakolliset".

Erityisesti minuun vetoaa maanläheiset ja ihmisläheiset ihmiset ja naiset. Ne, jotka osaavat puhua tunteistaan ja näyttää ne ja jotka arvostavat terveyttä ja hyviä ihmissuhteita esimerkiksi työn edelle. Liika suorittaminen ja touhottaminen alkaa minua pidemmän päälle potuttamaan. Ihmisen/kumppanin on osattava välillä rentoutua ja nauttia olostaan ja niistä pienistä hetkistä ja asioista.

Viihdyn niin baareissa kuin kotonakin, sopivassa suhteessa ja vähän kausittain. Ystävien tapaaminen, kahvilla käynti, elokuvat tai vaikkapa juttelu ja töllön katseleminen ovat mukavaa vastapainoa työlle ja liikunnalle.

Siis te naiselliset ja sosiaaliset naiset, te joilla on maanläheiset arvot nyt meilaamaan! Te pirteät, iloiset ja avoimet naiset, jotka osaatte pitää hauskaa ja nauttia elämästä.

Iloisin kevätterveisin!

-Mr X-"

ps. taas ollaan sinkkuna, kun meni liian vaikeaksi mun kesäromanssi ...niin ja sain muuten heti kaksi (vai kolme?) vastausta, joista toinen johti 5 kk:n suhteeseen, toisen kanssa en ehtinyt treffeille saakka.
Viimeksi muokannut nypari, 30.09.2005 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

Sinkut.netissä käytin tätä joskus. Sinkuissahan on se demografiapläjäys, joten perustietoja ei tarvitse vapaaseen tekstiin ympätä

---
Etsin Ihanaa Neitiä(tm) osaksi elämääni. Yksin nukkuminen, ankeat kankkuspäivät saati tylsät arki-illat eivät yksinkertaisesti ole juttuni. Kaveripiirini joko perhe-elää tai dokaa itseään hengiltä; itse tahtoisin löytää tasapainoisen välimuodon noiden välille. Tahdon elää, nähdä, kokea ja matkustaa maailman ääriin, mutten välttämättä enää yksin.
---

Vähän imelältähän tuo nyt vaikuttaa, mutta kyllä niitä vastauksia muistaakseni tuli. Terveisiä vain kaikille vastaajille.
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:Vähän imelältähän tuo nyt vaikuttaa, mutta kyllä niitä vastauksia muistaakseni tuli. Terveisiä vain kaikille vastaajille.
Mun mielestä - vaikken olekaan kohderyhmää - tuo on hyvinkin pätevä ilmo. Rehellinen sortumatta itsesääliin. Lyhyt. Erottuva, muttei liian (outo).
nypari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja nypari »

Niin ja lisäyksenä, en ole koskaan laittanut ilmoitukseeni kuvaa, vaan lähettänyt sen vasta pyydettäessä bilateraalihengessä. Yleensäkään en vaadi kuvaa vastapuolesta vastatakseni hänelle.
Exsat

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Moi!
23-vuotias urheilullinen nainen Oulusta hakee tekstariseuraa tositarkoituksella 22-32-vuotiaasta miehestä. Txt nimimerkille "FoXy-82"



(En mä osaa silleen tosissani..)
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

nypari kirjoitti:Niin ja lisäyksenä, en ole koskaan laittanut ilmoitukseeni kuvaa, vaan lähettänyt sen vasta pyydettäessä bilateraalihengessä.
Itse liitin aina ensimmäisen vastauksen saatuani linkin cityn apinakomediakuvagalleriaani. Jos siitä ei toipunut niin dialogi ansaitsi päättyäkin. Kuvan tenttaaminen on vähän kaksipiippuista. En koskaan pyytänyt kuvaa, vaikka olin itse kuvani lähettänyt: kaffittelemalla/kaljoittelemalla sen sitten näki. Toki vääränlaisen kuvan saatuani saatoin minäkin lopettaa dialogin siihen paikkaan.
1108

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hei ämmät!!! Heruux, pistä mailia jos heruu!
MGandhi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:[ilmo]...[/ilmo]
Vittu! Onko pakko olla nainen, että saa vastata tohon? :P
Exsat

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en ole koskaan oikeasti laittanut minnekään ilmoitusta. Tuntuu hankalalta määritellä itsestään niitä ominaisuuksia, joidenka toisaalta olettaa kiinnostavan seuranhakijoita ja toisaalta taas toivoisi olevan niitä, joiden perusteella itsestä kiinnostutaan.

Esimerkiksi jos kirjoittaisin, että tykkään käyttää korkeita korkoja ja lyhyitä hameita, olen hoikka mutta en silti lauta niin todennäköisesti saisin kyllä vastauksia, mutta ehkä vääräntyyppisiltä ihmisiltä. Jos taas laittaisin, että tykkään lukea ehkäisevän päihdetyön kirjallisuutta, laittaa ruokaa ja hölkätä metsäpolulla, niin vastaajat olisivat tod. näk. eri tyyppejä kuin ylemmässä, vaikka molemmat esittelyt kuvaavat minua yhtä hyvin.

En vain osaa. Onneksi en ole sinkku.
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

MGandhi kirjoitti:
killkill kirjoitti:[ilmo]...[/ilmo]
Vittu! Onko pakko olla nainen, että saa vastata tohon? :P
130% beibi.. 130% :P
Exsat

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti:Niin ja lisäyksenä, en ole koskaan laittanut ilmoitukseeni kuvaa, vaan lähettänyt sen vasta pyydettäessä bilateraalihengessä.
Mä varmaan kyllä laittaisin heti kuvan, että saisin rauhassa karsia kaikki "sulla on niiin kauniit silmät"-tyyppiset koiranpennut vastaajien joukosta.
Geetzu

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mitä mun miehen tulee olla?

- siististi cool
- pelle-antifani
- höpsö
- hassu
- komee
- söpö
- seksikäs
- kiltti
- tuhma
- max 30-vuotias
- pitkä (päälle 180cm)
- sopivan treenattu (ei mitään kukkakeppejä kiitos)
- ei missään nimessä bodari
- tumma
- hyvin toimeentuleva
- lapsirakas
- eläinrakas
- seksinnälkäinen
- urheilullinen
- sohvaperuna
- hyvä kokki
- rento
- tiukka
- vähäkarvainen
- lävistetty
- tatuoitu
- kielitaitoinen
- miehekäs
- lenkkikaveri
- hieroja
- romantikko
- bilettäjä
- kotona viihtyvä
- lämmin
- pehmee
- nartuttelija
- iltasatujen lukija
- vaippojen vaihtaja
- isi äpärälleni

No tossa nyt jotain. Karsin vastaajista sit vähintään puolet (yh-äidin aika ei tosiaan riitä kirjottamaan kaikille), joten pane parasta päästäkses panemaan parasta. Kuvapakko. Pk-seutupakko.
Leilah

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Joo, voishan sitä yrittää:

"Hei, 27-vuotias miehiin ja elämäänsä pettynyt yhden lapsen yh-äiti etsii miestä. Kaikki huomioidaan."

Aika epätoivoinen, eikös vaan? Sellainen sinkku minusta varmaan tulisi, jos eroaisin...
killkill

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti: - isi äpärälleni
..pane parasta päästäkses panemaan parasta
Hei, luin juuri ilmoituksesi Kity.mistäliestä...
Tuo loppulause oli kyllä helmi. Toki voi olla että eTutun kirjoittamana tuohon suhtautuu eri tavalla, kuin jos sen olis bongannut ventovieraan deitti-ilmosta :D
MGandhi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
killkill kirjoitti:[ilmo]...[/ilmo]
Vittu! Onko pakko olla nainen, että saa vastata tohon? :P
130% beibi.. 130% :P
Kai sä silti voisit sorvata sonetin hiuksieni kiillosta? :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei riitä tarmo tehdä uutta, joten kaivelin cityn kätköistä ilmon, jonka arvelin olevan seuraavani. Seuraavaa kertaa ei ole vielä tullut, ja pientä viilausta lukuunottamatta kelpaisi yhä:

"Tiedän että on olemassa mies joka ajattelee asioista laillani. Jossain joku toinenkin virnistää nähdessään itserakkaita kulkijoita näyttämässä ylpeän tyylikkäille, vakavoituu heikompien kärsimysten edessä ja sulaa nauruun tehdessään itse jotain typerää. Arvostaa itseään, on valmis myönnytyksiin toisen vuoksi muttei hinnalla millä hyvänsä. Nauttii keskusteluista, väittelyistä, kaupungin tarjonnasta sekä on valmis kokeilemaan ja uskaltamaan uutta. Pystyy puhumaan vaivautumatta ventovieraille, mutta ei ole pakotettu siihen, sillä ystäviä on ennestäänkin. Ei halvenna tai väheksy toisia, ei ajattele ensimmäiseksi negatiivisinta vaihtoehtoa.

Luonneseikoista on heikko tinkiä, tätä minä olen itse enkä maailmaa syleilevästä asenteesta huolimatta pysty näkemään itseäni ilottoman, kapeakatseisen tai tärkeilevän ihmisen rinnalla. Ei innosta saavutuksilla ylpeily eikä omaisuuden esittely. Minun alfaurokseni ei tarvitse kohottaa itseään muiden kustannuksella, hän tietää olevansa hyvä ja viisas ihminen. Toivon että elämässäsi on myös suunnitelmia, jotain mietinnässä, jotain tapahtumassa. Täydellinen pysähtyneisyys on pelottavaa.

Täällä kaipaa pelit aikapäivää sitten lopettanut, yksinäisenä viihtyvä, mutta ehdottoman parisuhdehakuinen Nainen samat arvot omaavaa Miestä. Herttainen ja persoonallinen, vaalea ja naisellinen, halutessaan huomattu. Sekoitus perinteistä kiinnipitävää kotihengetärtä sulassa sovussa raskaan musiikin lumoihin vaipuvan keikkailijan kanssa.

Kiinnostuksenkohteeni ovat yöjuoksuja lukuun ottamatta rauhallisia. Kaikenlainen lukeminen sytyttää, samoin kirjoittaminen omaksi iloksi. Vapaaehtoistyö on tärkeää, samoin ihmiset ja auttamiseen pyrkiminen yleensä. Luonnossa liikkuminen tasapainottaa, kaikenlainen poiminta innostaa ja jatkojalostus syksyn hämyssä herättää kyvyt keittiössä. Kaiken kruunaa tapahtumarikas arki sattumuksineen, kykyäni nähdä tavallinen elämä mielenkiintoisena en luovuttaisi hinnasta mistään pois.

Tätä jakamaan ja täydentämään etsin sinua, sopivasti samanlainen ja osin erilainen mies. Yhtä pyydän. Jos et ymmärtänyt mitä olen hakemassa, älä vastaa. Se et ole silloin sinä."

Tähän vastattiin vaikka oli näkyvissä vain palstalla. Ja ne vastanneet olivat pääosin mitä etsin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lilo

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

gullible kirjoitti: ---
Etsin Ihanaa Neitiä(tm) osaksi elämääni. Yksin nukkuminen, ankeat kankkuspäivät saati tylsät arki-illat eivät yksinkertaisesti ole juttuni. Kaveripiirini joko perhe-elää tai dokaa itseään hengiltä; itse tahtoisin löytää tasapainoisen välimuodon noiden välille. Tahdon elää, nähdä, kokea ja matkustaa maailman ääriin, mutten välttämättä enää yksin.
---
Ei yhtään hullumpi; lyhyt, ytimekäs ja nasevasti kirjoitettu. Jos kaupan päälle saa vielä sen kuvagallerian ihQn pingviinin, niin johan kannattaa.
Geetzu

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:Tuo loppulause oli kyllä helmi. Toki voi olla että eTutun kirjoittamana tuohon suhtautuu eri tavalla, kuin jos sen olis bongannut ventovieraan deitti-ilmosta :D
Voi tosiaan olla. ;D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti: - ei missään nimessä bodari
- pehmee
Hitto, 2 / 39. Koska on häät?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
tuulenpuiska

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

"Hei sinä selkärangaton hyvännäköinen nainen, joka etsit taloudellista turvasatamaa, jonka alle rantautua. Jos pärjäät keittiössä, osaat totella ja olet hyvä sängyssä niin otappa yhteyttä! (ei yh.)"

Pitikö tähän jotain vakavasti otettavaa raapustella? Paskaa on helpompi vääntää kun on kuituja popsinut.
Vastaa Viestiin