Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mulla oli joskus vuosi sitten suunnilleen tällainen ilmo otsikolla "Mies ja kitara".

------

Tämä on ehkä kaikkien aikojen typerin ilmo mitä täällä on ikinä nähty.

Mutta. Halutaan mies ja kitara. Jos suinkin mahdollista liitä mukaan kuva kitarastasi.

------

Taisi tulla suunnilleen 15 vastausta, joissa melkein kaikissa oli kitarankuva mukana. Vastaukset olivat lyhyitä, kuten ilmokin, eikä mikään niistä oikein kiinnittänyt huomiota. En sitten loppujen lopuksi jaksanut oikeastaan juuri kirjoitellakaan kenenkään kanssa, saati reffeille asti vääntäytyä.

Sittemmin olen keksinyt, että on huomattavasti kätevämpää vain ostaa se kitara, ja mieskin ilmaantuu lultavasti helpoiten omia aikojaan.
Exsat

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

pertzi kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Esimerkiksi jos kirjoittaisin, että tykkään käyttää korkeita korkoja ja lyhyitä hameita, olen hoikka mutta en silti lauta niin todennäköisesti saisin kyllä vastauksia, mutta ehkä vääräntyyppisiltä ihmisiltä. Jos taas laittaisin, että tykkään lukea ehkäisevän päihdetyön kirjallisuutta, laittaa ruokaa ja hölkätä metsäpolulla, niin vastaajat olisivat tod. näk. eri tyyppejä kuin ylemmässä, vaikka molemmat esittelyt kuvaavat minua yhtä hyvin.
Itse asiassa saisit molemmissa versiossa vastauksia enimmäkseen samoilta äijiltä.
Ai koska tietyt tyypit vastaavat kaikkiin mahdollisiin, vai jostain muusta syystä?
Jälkimmäisessä tapauksessa saisit siirappisesta yhteiselosta kirjoittavia ujoja poikamiehiä avautumaan itsellesi.
Näitä tuli cityn sähköpostiin niin kauan, kun oli kuva esillä. Nyt mä oon vaan se ärsyttävä haaska, joka kirjoittelee mitä sattuu.
:wink:
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Tässähän tämä. Yhteydenottoja tuli 5kk vähän vajaa sata. Tosin oli profiilina suomessa josta leijonnanosa...

Löytyi lopulta se timantti.. onnea muillekkin... :hep: Taistelun kautta voittoon :D


Hei sinä sisäänpäin suuntautunut persoonaton tavis. Onko teitä vielä olemassa,
joille ulkoapäin syötetyt arvot ja ajanhenki eivät ole muuttaneet sinua muuksi kuin
ihan oikeasti haluaisit olla. Luet vaikka mielumin kirjaa vieno hymy
suupielessä muiden vääntäessä ankkurikettingistä hevosenkenkiä paljain
käsin salilla. On pelkästään positiivista jos käsityksesi sosiaalisuudesta
on juttu tuokiot oikeasti hyvän kaverin (esim. jukka-palmu) kanssa eikä se
että kaikille pitää vain näytellä kuinka maailmankansalainen ja kaikkien kanssa
toimeen tulleva olet.


Kun tulen kuitenkin saamaan tähän ilmoitukseen satoja vastauksia,
niin älä pyri erottumaan massasta. Vastaan vain taviksille! Sen
virheen jos menet tekemään että vastaat jollain Tommy Tabermanin ihQulla
runolla, niin joudut ottamaan vastuun minun maallisten jäännöksien lakaisemisesta
parvekkeen alta.

Itse en ole aivan samanlainen kuin tuossa edellä ihannekumppania kuvailin. Miksi
pitäisi. Antaa kaikkien kukkien vaan kukkia :-))

.. ugh.. olen puhunut... (unissani) NIH!

Seuraavaksi järviosuus.... pulahdetaan koskeen....?
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
pertzi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Exsat kirjoitti:
pertzi kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Esimerkiksi jos kirjoittaisin, että tykkään käyttää korkeita korkoja ja lyhyitä hameita, olen hoikka mutta en silti lauta niin todennäköisesti saisin kyllä vastauksia, mutta ehkä vääräntyyppisiltä ihmisiltä. Jos taas laittaisin, että tykkään lukea ehkäisevän päihdetyön kirjallisuutta, laittaa ruokaa ja hölkätä metsäpolulla, niin vastaajat olisivat tod. näk. eri tyyppejä kuin ylemmässä, vaikka molemmat esittelyt kuvaavat minua yhtä hyvin.
Itse asiassa saisit molemmissa versiossa vastauksia enimmäkseen samoilta äijiltä.
Ai koska tietyt tyypit vastaavat kaikkiin mahdollisiin, vai jostain muusta syystä?
Juuri tuosta syystä. Kun vastaaminen ei vaadi sen kummemmin vaivaa, niin jotkut fiksusti ajattelevat, että samalla vastauksella voi vastata kaikille.

p.
Aito_Johanna

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=256237&ph=

Paska otsikko ja nimimerkki myös, mutta elämä on. Muuten pidän ilmoa kohtalaisen onnistuneena, koska se kertoo minusta osapuilleen kaiken oleellisen, mikä vastaajan tulee tässä vaiheessa tietää, ja koska ilmo on riittävän pitkä, perusteellinen ja vaativa, jotta se seuloo turhakkeet ja tavoittaa kohderyhmän, tai näin edelleen optimistina uskon :?
AarneAnkka

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kirjoitin tällaisen ilmoituksen tämän vuoden maaliskuussa (toistaiseksi viimeinen kerta kun olen deittinettaillut):
Ihan kelpo mies tossa nurkkapaikalla

Tää tässä, eiks oo oikea menopeli teidänlaisellenne neidille jolle ei kelpaa ihan mikä tahansa auto. *taputtaa konepeltiä* Ootas, pyyhin ens vähän pölyjä. Noin, kato kun maali kuultaa kauniisti. Tää on kuule oikein hyvin pidetty.

Ja ei maksa paljoo. Oikee löytö. Se puhuu ja pussaa, tekee kotitöitä, ja on vielä persoonallisen näköinen ja kuuloinenkin (köh). Ajo vaatii hieman totuttelua mutta sen jälkeen oikein hauska körötellä. Ajo-ominaisuudet parhaimmillaan silloin kun löytyy oikea välityssuhde, ja kun se löytyy niin vakuutan, neiti hyvä, ettette halua vaihtaa tätä pois. Korin mitat on metri seitkytneljä joten sen mahtuu parkkeeraamaan ihan minne vaan, varsinkin kun se kääntyykin tosi ketterästi. Aivan riittävästi vääntöä kaupunki-, maaseutu- ja ulkomaakäyttöön, tosin mallista varmaan huomaat että tää on pääasiassa kaupunkiauto. Kuljetustilaakin löytyy. Huoltokirja kunnossa, huollettu yksityisellä merkkihuoltamolla. Tehtaalla kokoonpanovaiheessa vähän kolhivat ja matkan varrella tullut pari pientä peltikolaria mutta ne on korjattu ja kosla pelaa täysin hyvin. Ohjaus viettää hieman leffateatterien ja tietokonetaidemuseon suuntaan mutta ratti tottelee kyllä ja jarrut pelaa lukkiutumatta.

Saat potkia renkaita kaffella ja koeajaakin, se ei vielä sido ostamaan mitään, vaikka myyjäsetä tietty virnistääkin tosi lipevästi kun katetta täytyis saada. Kuvallisen esitteenkin voit tilata veloituksetta.

*ka-ching!* Paljonko tarjotaan?
Se poiki huikeat yksi vastausta.

Ihan fiksun oloinen ja nätti tyttö, joka ikävä kyllä vaan ilmoituksessani olleen "maaseutukäyttöön" -ilmaisun takia elätteli toiveita siitä että olisin muuttanut hänen kanssaan maalle mökkiin jota hän on remontoimassa. Enkä tainnut muutenkaan olla hänen Unelmien Komeljanttarinsa (hän kun tosiaan oli aikkast nätti, siro ja sopusuhtainen ja melkein yhtä pitkä kuin minä) joten se jäi siihen.

Lisäksi treffejä varjosti se että koska olin saanut vain yhden vastauksen, minusta heijastui tietynasteinen epätoivo ja pettymys ("jos tämäkään ei onnista niin sitten koko touhu oli ihan turhaa"). Tämä varmasti huononsi antamaani vaikutelmaa.

Teidän naisten (lukuunottamatta sinua, tiedät ketä tarkoitan) on varmaan tavattoman vaikea hahmottaa kuinka turhauttavaa miehelle voi olla deitti.netissä kun ihan omasta mielestään hauska ja hyvin kirjoitettukaan ilmoitus ei välttämättä tuo ainuttakaan vastausta. Tässä valossa teidän "lempeä huvittuneisuutenne" siitä että miehille on niin kauhean tärkeää että edes joku vastaa on kovin julmaa.

Huomaatte varmaan ilmoituksestani että se on pelkkää tarjoutumista ja itsensä esittelyä, enkä esitä mitään vaatimuksia? Minulla, miehenä, ei ole siihen yksinkertaisesti mitään varaa. Te, naiset, taas suorastaan joudutte asettamaan vaatimuksia karsiaksenne vastausten määrää. On se niin väärin.
Mida

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Mida »

AarneAnkka kirjoitti: Teidän naisten (lukuunottamatta sinua, tiedät ketä tarkoitan) on varmaan tavattoman vaikea hahmottaa kuinka turhauttavaa miehelle voi olla deitti.netissä kun ihan omasta mielestään hauska ja hyvin kirjoitettukaan ilmoitus ei välttämättä tuo ainuttakaan vastausta. Tässä valossa teidän "lempeä huvittuneisuutenne" siitä että miehille on niin kauhean tärkeää että edes joku vastaa on kovin julmaa.
Tuota... Jos kaipasit Naisilta useampia yhteydenottoja, niin miksi vertasit itseäsi autoon? Hei, nainen - auto.

Nojoo onhan noita naisihmisiäkin, jotka välittävät ja ovat kiinnostuneita autoista muunakin kuin koslana, jolla liikkua paikasta toiseen. Väittäisin silti, että valtaosalla naisista herpaantui kiinnostus nimenomaan autovertauksen kanssa.

En minä ainakaan haluaisi miestä, joka kääntyilee mieleni mukaan ja saattaa mennä rikki millon vaan ja sitten olisin sormi suussa että mitäs ny. Tai miestä, joka on niin kiinnostunut autoista, että vertaa itseäänkin niihin ja varmaankin myös kuluttaa suurimman osan ajastaan niiden kanssa. Ja jos nämä ennakkoluulot menevät metsään, niin miksi ihmeessä autovertaus?

:-/
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja martza »

Mulla on käynyt todella lottovoitto pari vuotta sitten, kun tapasin nykyisen rakastettuni ja kihlattuni, nimenomaan netti-ilmoituksellani. Olisin laittanut sen tänne, mutta minulla ei ole enään sitä.

Kyllä detti-ilmoituksella haku on niin hakuammuntaa ja pitää käydä armoton mäihä, että tapaa sielunkumppanin netin välityksellä. En todellakaan jaksanut enään käydä ravinteleissa ym. paikoissa pariani etsimässä. Olen sitä mieltä, että kyllä se on nykyään yhtä vaikeaa löytää kaveri muillakin tavoin kuin vain netin välityksellä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mida

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Mida »

Seuraavassa osa ilmosta, joka mulla oli suomi24:ssa. Näkyvän osan lisäksi siellä näkyi jonkin verran noita nippelitietoja, kuten pituus, paino, kotiseutu, käyttääkö tupakkaa ja alkoholia. Lisäksi oli selitystä mm. liikunnasta, harrastuksista, musiikki- ja elokuvamausta, matkustelumieltymyksistä ja loppuun vielä lätkäisin ainoan ehdottoman vaatimuksen, joka oli se, että vastapuolenkin on tahdottava elämässään saada lapsia. Myös profiili sisälsi blogini osoitteen.

"Metsänelävä

Kaipaan rinnalleni älykästä miestä, vähän spontaania luovaa järkiotusta, jonka elämä ei ole aikatauluja pullollaan, ainakaan vapaa-ajalla. Ihmistä, joka on toisaalta tyytyväinen omaan itseensä, mutta toisaalta haluaa kehittyä ja elää hyvin ja rakennella parisuhdetta ja ratkoa todennäköisesti ilmeneviä kommunikaatiokatkoksia ym. ongelmia. Ei pelkää kiperiä kysymyksiä, henkilökohtaisiakaan, vaan haluaa etsiä vastauksia jo oman itsensäkin tähden. Ja jonka mielestä minä spontaaneine hyväntuulisine mielenliikkeineni olisin vallan suloinen hemmetin ärsyttävän sijaan.

Minä, absolutisti ateisti maalaistyttö, kannatan hiukkasen sarkastista huumoria, kielellä leikittelyä, oivaltavaa tilannekomiikkaa ja itseironiaa. Alapääjutut ovat erittäin harvoin huvittavia, enkä niitä jaksa kuunnella. Tämä teksti on asiallinen, koska parinvalinta on vakava asia (vaikka voikin olla hauskaa).

Opiskelen kulttuurialalla ja harrastukseni ovat sekalainen kokoelma käsitöitä, kuva(taiteellista) ilmaisua ja liikuskelua. Kaikki aikatauluttomia ja riippuvat mielialasta, seurasta ja säästä. Jos en ole väsynyt ja on aikaa, minut saa helposti houkuteltua kävelylenkille tai jonkin muun kivan aktiviteetin pariin.

Minulla on vahvat juuret ja ne ovat lujassa täällä kotikylässäni (älä kysy ensimmäisenä tarkemmin) Porin lähellä. Kovin kauas täältä en muuta loppuiäkseni, enkä pk-seudulle ollenkaan. Ettei käy kuten Ripu Rapulle, jota mikään ei kiinnostanut, koska se ei osannut enää liikkua luonnossa.

En vastaanota kopipasteviestejä, yksirivisiä en ota vakavasti ja salaseikkailuseuran hakijat saavat takuulla ruman vastauksen. Seula on tiukka, sillä yksin on mukava olla. Onnellisuuteni ei ole parisuhteesta tai -suhteettomuudesta kiinni."

Ja kuinkas sitten kävikään. Vastauksia tuli kyllä ja suurimman osan sai torjua samantien. Niistä ei irronnut oikein mitään. Eräs oli löytänyt blogini tätä kautta ja laittoi siitä oikein asiallista ja hyvää palautetta sähköpostiini. Vastasin palautteeseen, eikä toista vastausta kuulunut. Kohautin olkiani.

Joidenkin päivien kuluttua törmäsin itse deittinetissä mielenkiintoiseen ilmoon, johon vastasin. Kävi ilmi, että kyseessä oli sama henkilö, joka oli laittanut minulle palautetta blogistani. Hiemanko hämmentävää. Siitä syntyi aktiivista kirjoittelua, tapaaminen pimeällä tiellä hetken mielijohteesta ja nopeasti ihastuminen ja suhde. <3 <3

Nyt ihmettelemme miten ihmeessä minun omaisuudestani saisi edes osan mahtumaan hänen kaksioonsa.

Mutta mitä tuohon ilmoon tulee, moni epäili minun olevan kovin ehdoton ja tuo <3:kin on sanonut, että livenä olen paljon rennompi ja iloisempi, kuin mitä ilmo antoi ymmärtää. Eli täydellisesti itseäni kuvaavaa ilmoa en vieläkään saanut aikaiseksi, mutta ei sillä enää niin väliäkään ole <3
Geetzu

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Huomaatte varmaan ilmoituksestani että se on pelkkää tarjoutumista ja itsensä esittelyä, enkä esitä mitään vaatimuksia? Minulla, miehenä, ei ole siihen yksinkertaisesti mitään varaa. Te, naiset, taas suorastaan joudutte asettamaan vaatimuksia karsiaksenne vastausten määrää. On se niin väärin.
Ilmoitukses oli ihan mainio, siitä ei jääny semmosta "tää tyyppi nyt on oikein yrittämällä yrittänyt olla hassun hauska" -fiilistä. Mutta mä oon eri mieltä noista vaatimuksista... Luulen, että on paljon helpompi vastata sellaiseen ilmoitukseen, josta löytää itsensä. Hmmh, tuossa haetaan pitkää ja akateemista, okei mäpä vastaan, osuu edes joku nappiin! ... Tuohan oli hauskasti kirjotettu, multa ei taida irrota nyt saman tyylistä ja -arvoista postausta, mitähän se oikeastaan edes etsii? Kaikki käy? Neeeext...

Enpä kyllä voi heitellä kuin omia ajatuksiani aiheesta, en ole koskaan uskaltanut (/kokenut tarvetta) ilmoja laitella. Olen vastannut parille miehelle saamatta vastausta takaisin. En kyllä muista, että olisi kovin paljoa jäänyt v*tuttamaan, taisin viljellä melko räväkkää huumoria niissä...
AarneAnkka

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mida kirjoitti:Ja jos nämä ennakkoluulot menevät metsään, niin miksi ihmeessä autovertaus?
Ajattelin silloin että se antaa ilmoitukselle hauskan teeman josta saa monta irtovitsiä. Eipä tainnut sitten toimia.
Geetzu kirjoitti:Mutta mä oon eri mieltä noista vaatimuksista... Luulen, että on paljon helpompi vastata sellaiseen ilmoitukseen, josta löytää itsensä.
Hmmmm..... hyvä pointti. Pistetään korvan taakse, jos joskus taas pitää ilmoitella.
RolloTomasi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:http://www.city.fi/deitti/view.php?id=256237&ph=

Paska otsikko ja nimimerkki myös, mutta elämä on. Muuten pidän ilmoa kohtalaisen onnistuneena, koska se kertoo minusta osapuilleen kaiken oleellisen, mikä vastaajan tulee tässä vaiheessa tietää, ja koska ilmo on riittävän pitkä, perusteellinen ja vaativa, jotta se seuloo turhakkeet ja tavoittaa kohderyhmän, tai näin edelleen optimistina uskon :?
Kiva ilmoitus, vaikka siina onkin joitain kohtia, jotka hairitsevat minua (mutta vika on varmaan minussa) ja otsikko ja nimimerkki todellakin ovat paskoja. Kirjoittajakaan ei vaikuta paskemmalta. Tuo voisi kylla tavoittaa kohderyhman paremmin, jos se olisi tarkemmin maaritelty, mutta enhan tieda, onko kirjoittaja itsekaan sita sen tarkemmin ajatellut kuin tekstissa annettu kuva kertoo. Oliko tama se ilmo, johon jossain vaiheessa kerroit saaneesi vain tyhmia vastauksia?
Aito_Johanna

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kiva ilmoitus, vaikka siina onkin joitain kohtia, jotka hairitsevat minua (mutta vika on varmaan minussa) ja otsikko ja nimimerkki todellakin ovat paskoja. Kirjoittajakaan ei vaikuta paskemmalta. Tuo voisi kylla tavoittaa kohderyhman paremmin, jos se olisi tarkemmin maaritelty, mutta enhan tieda, onko kirjoittaja itsekaan sita sen tarkemmin ajatellut kuin tekstissa annettu kuva kertoo. Oliko tama se ilmo, johon jossain vaiheessa kerroit saaneesi vain tyhmia vastauksia?
Otsikon ja nimimerkin keksiminen on yllättävän vaikeaa. Harvoin näkee, vielä harvemmin itse keksii sellaista, joka ei vaikuta joko lattealta massatuotteelta tai muuten dorkalta. Omani edustaa tällä kertaa jälkimmäistä tyyppiä.
Kohderyhmän tarkkaa määrittelemistä pidän vähän turhana kolmesta syystä:
1) elämä ei kuitenkaan mene tarkkojen rajausten mukaan eikä edes netistä saa mittatilauselämänkumppania
2) kohderyhmälläni on substanssia tehdä lukemastaan päätelmiä, joten ei sille tarvitse vääntää ihan kaikkea rautalangasta tai listata selkokielellä ranskalaisin viivoin
3) mitkään rautalankaväännökset ja selkokieliset listat eivät estä yo-puutarhuria vastaamasta, joten poissulkemismenetelmänäkin määritteleminen on hyödytöntä.
Ja juu, on tämä se ilmo. Kommenttini tosin ilmaisi asioiden tilan kärjistetysti. Oli niistä vastauksista kai suurin osa kohtalaisen asiallisia, mutta mulla on tiukka seula: en vastaa, jos tyyppi vaikuttaa olevan ihan ok, vaan vastaan vain, jos innostun vastauksesta.
Edith

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: yo-puutarhuria
Vastaileeko yo-puutarhuri muuten vielä nykyään? Edes se ei nimittäin vastannut siihen mun keväiseen ilmoitukseeni.
RolloTomasi

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Kohdat 1 ja 2 ymmarsin muutenkin. Kohdan 3 ajattelin olevan mahdollista, mutta virhemarginaali nettideittailemattomalla on naissa asioissa suuri.
Aito_Johanna

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: yo-puutarhuria
Vastaileeko yo-puutarhuri muuten vielä nykyään? Edes se ei nimittäin vastannut siihen mun keväiseen ilmoitukseeni.
Eipä muuten tainnut vastata tuohon minunkaan ilmooni. Mitähän hänelle on tapahtunut? *huolestuu*
gullible

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja gullible »

Aito_Johanna kirjoitti:Eipä muuten tainnut vastata tuohon minunkaan ilmooni. Mitähän hänelle on tapahtunut? *huolestuu*
Syytäkin huolestua. Nimittäin sen naisenpuolikkaan puolesta, jonka YoP on mitä ilmeisimmin onnistunut koukuttamaan.
Yönmustaritari

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

gullible kirjoitti:Sinkut.netissä käytin tätä joskus. Sinkuissahan on se demografiapläjäys, joten perustietoja ei tarvitse vapaaseen tekstiin ympätä

---
Etsin Ihanaa Neitiä(tm) osaksi elämääni. Yksin nukkuminen, ankeat kankkuspäivät saati tylsät arki-illat eivät yksinkertaisesti ole juttuni. Kaveripiirini joko perhe-elää tai dokaa itseään hengiltä; itse tahtoisin löytää tasapainoisen välimuodon noiden välille. Tahdon elää, nähdä, kokea ja matkustaa maailman ääriin, mutten välttämättä enää yksin.
---

Vähän imelältähän tuo nyt vaikuttaa, mutta kyllä niitä vastauksia muistaakseni tuli. Terveisiä vain kaikille vastaajille.
Eli tätä kannattaisi siis lainata. Perhana vain kun yksin nukkuminen, ankeat kankkuspäivät vaan ON mun juttu. No vittu. Jos vaikka valehtelisi. Anything for pussy täh?
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kas iltaa, Sinä kaunis, tuleva lasteni äiti

Täällä sinua lähestyy komea nuorimies. Ikää minulle on kertynyt 34 vuotta, pituutta 186cm ja painoa vain 95kg. Olen paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Olen äidistä ja vanhoista tyttöystävistä riippumaton siisti ja hyvältä tuoksuva vanhapoika. Asun Helsingissä omassa kaksiossani. Minulla ei ole kissoja tai koiria, eikä muitakaan kotieläimiä. Työskentelen It-alalla, mutten ole mikään nörtti. Olen itsenäinen, itsepäinen ja räiskyvä luonne.

Vaatekaapistani et löydä valkoisia tennissukkia yhtä paria enempää. Nekin ovat kaverini lahjoittamat korruptoimallin yrityslahjasukat, joita käytän vain lenkillläni videovuokraamoon ja takaisin. Muuten vaatekaappini koostuu mustista sukista (20pr), trendikkäistä farkuista, kauluspaidoista ja mustista boxereista. En siis sovi mitenkään suomalaisen miehen normaaliin stereotypiaan. No okei, pakko tunnustaa. On minulla tuulipukukin, mutta käytän sitä ainoastaan roskia viedessäni tai lähi-marketissa käydessänii. Myös puku ja yksi kravatti minulta löytyy. Käytin niitä viimeksi toissakesänä ystäväni häissä. Puku on hieman sotkussa vielä, koska humalapäissäni lensin perseelleni käydessäni pusikossa kusella.

Harrastuksiini kuluu erittäin kiinteästi urheilu. Eritoten olen kunnostautunut penkkiurheiluin saralla. Vietän paljon aikaa sohvalla lojuen ja teeveetä tuijottaen. Henkilökohtainen urheilu on mielestäni metroseksuaalien hommaa, mutta kunnon retroseksuaali tsiigaa urheilut teeveestä. Toki välillä huudan ja riehun kun joukkueeni tekee maalin. Siinäkin tulee joskus hiki.

Olen jo pidemmän tuumaillut, että nyt pitäsi löytää emäntä. Minä olisin sinulle se turvallinen nallekarhu, jonka kainaloon voisit käpertyä ja Sinä olisit minulle lasteni äiti ja paras ystäväni. Tosin minulla on muitakin ystäviä todella paljon. Olenhan erittäin seurallinen ja tuttavallinen luonne. Siksi tapaankin usein viettää aikaa ystävieni kanssa tutkien oluen ihmellistä makumaailmaa. Jos suhteemme aikana kokisit itsesi yksinäiseksi minun poissaollessa, ei hätää. Olen erittäin viriili ja aina haaveillut suurperheestä. Pikapikaa voimme perustaa suurperheen, josta sinulle riittää riemua ja ajanvietettä niinä aikoina, jolloin olen kavereiden kanssa penkkiurheilemassa ja pelaamassa bilistä huuruisten oluttuoppien kera.

Rakastan myös lukemista. Nytkin olen lukenut 2-3 tuntia yhteen menoon, eikä millään olisi malttanut lopettaa. Suurimmat suosikkini ovat Gary larsson, sekä Viivi ja Wagner. Siinä vasta hauska pari. Oletkos tutustunut?

Musiikkimaultani olen todella kaikkiruokainen. Levylautasella viihtyyn niin Brian Johnson kuin myös Bon Scott. Myös U2 soi kotonani todella usein. Ruoanlaittoa rakastan myös. Bravuurini on kuuden munan makaroonilaatikko, tai ketsupilla höystetty spagettikastike.

Nyt minun täytyy valitettavasti lopetella, koska pelkään oluideni jäätyvän parvekkeella.

Millainen sinun luonteesi on ? Rakastatko ruoanlaittoa, silitystä, siivousta ja sekä kavereideni kestitystä ? Nämä seikat mielestäni ovat naisen tärkeimmät ominaisuudet.
Jos tämä kirje kolahti sinuun, samoin kuin sinä olet jo vienyt ajatuksissani koko maailmani, älä emmi, vaan ota yhteyttä välittömästi. Voisimme vaikka piipahtaa oluella yhdessä. Valitettavasti vaan lauantai ei sovi, koska olemme menossa ukkopurakalla viihteelle, mutta joku toinen päivä sitten eikös?

Nimimerkillä, miehen tehtävä on laskea pytyn reunus alas.

Rakkaudella,

SM
Viimeksi muokannut SingleMalt, 11.10.2005 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KGrilli

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Pituus 164 cm
Silmien väri Ruskea
Hiukset Musta
Alkoholin käyttö Joskus
Tupakointi Joskus
Haluan lapsia Ehkä
Siviilisääty Sinkku
Ammatti Markkinointi/myynti
Työssäkäynti Kokopäivätyössä
Vuositulot 31-50 000 €
Syntyperä Suomalainen
Horoskooppimerkki: vesimies
Maakunta Uusimaa
Kaupunki tai kunta Helsinki




Minni merihädässä -pelasta mut
31-v itsenäinen ja vahva nainen kaipaa luokseen vielä vahvempaa ihmistä, joka osaa ottaa ja ohjata. Päämäärätön vaeltelu ja floodaus alkaa riittää ja kuvioon sopisi vallan mainiosti fiksu, älykäs, varma ja luja ihminen.

Matkustelen aina kun mahdollista, tykkäilen rokkibändeistä ja rakastun säännöllisesti rakennuksiin ja taloihin. Urheilen ja liikun nykyisellään taas paljon.

EI VARATUILLE!




Liikunta
PUNTTI ja golf! Uutena harrastuksena opettelen juoksemaan, menestys tosin on kehno.

Harrastukset
Rokkikeikat, arkkitehtuuri, matkustelu, ravintolat ja kokkailu. Lukeminen.

Musiikkimaku
Audioslave, Rage against the Machine, Pearl Jam, Queens of the Stone Age, Apulanta, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Anna Eriksson. DISCO ENSEMBLE.

Elokuvat
Irlantilaiset elokuvat erityisesti...

Matkakohteet
Jos mitä lomailusta puhutaan, niin seuraavana vuorossa TAAS NYC :) Ensi kesänä reppuilemaan Thaikkuihin.

Motto
Got it. -NN-

Lempiasiat
Hyvä ruoka ja juoma, ystävien kanssa humputtelu, juhannus, kengät ja laukut, vinyylinauha. Keskustelut joissa on substanssia. Isot miehet.

Asiat, jotka saavat minut syttymään
Älykkyys, eleettömyys, keskustelutaito, hyvät sosiaaliset taidot. Turvallisuutta huokuva olemus. Kyky sietää Naista ja Naisen Juttuja. Sinä ja kaverisi, kaljaa ja futista minun sohvallani, innostunutta hehkutusta ja äijäläppää. Vahvat otteet *vink vink*

Asiat, joista en innostu
Kaikki mikä on puoliksi sitä tai tätä. Turhamaiset miehet. Nössöily ja liika empaattinen "ymmärtäminen". LIIAN PIENET SUKKAHOUSUT (EDIT: 4.9. 2005)

Kielitaito
Suomi, ruotsi, englanti, saksa, sveitsinsaksa

Omat kommentit
MITÄ TULISI TEHDÄ ETTÄ AVIOLIITOSTA TULISI HYVÄ? "No vaimoille täytyy sanoo et ne on kauniita. Myös sillon vaik ne näyttäs pakettiautoilta" Richard 10v

Radioasemat
Muu

TV-ohjelmat
Uutiset

Asumismuoto
Yksin




Ihannekumppani
Ikä 25-39
Pituus 100-250 cm
Paino 30-130 kg
Ruumiinrakenne Hoikka, Normaali, Urheilullinen, Pyöreä
Siviilisääty Sinkku, Eronnut, Asumuserossa, Leski
Syntyperä Suomalainen, Suomenruotsalainen
Maakunta Uusimaa






Tällaisella ilmoituksella on käyty 3 x treffeillä. Kaksi onnistui hyvin, tosin kummastakaan ei tullut rakasta, mutta ystävä kuitenkin ja yhteydenpito jatkuu tiiviinä. Lisäksi yksi treffi josta ei tullut rakasta, eikä ystävää. Ja sitten YKSI sellainen juttu josta en tohdi puhua mitään. Jospa tällä kertaa osaisin olla hiljaa ja nauttia vaan :)
Tiikeriankka

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

"Palkataan siivooja".

Toimii.
slam

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos olisit nainen, että päästäisiin asiaan ja mukava, jos olisit, Mielelläni istuisin useamman illan kanssasi. vastaile!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Tähän saattaisin vastata :shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti::shock:
:shock: :shock:

Pitäsköhän kokeilla laittaa tuo. OUTI joskus otti samanlaisen makaroonilaatikkotarinan toisissaan ja nauroi mulle, kuinka hölmö mä oon..

Tuohan saattas mennä läpikin.. Ja mitäs mä sitten niille vastaisin?

edit.

..paskat..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 12.10.2005 10:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti: Pitäsköhän kokeilla laittaa tuo. OUTI joskus otti samanlaisen makaroonilaatikkotarinan toisissaan ja nauroi mulle, kuinka hölmö mä oon..

Tuohan saattas mennä läpikin.. Ja mitäs mä sitten niille vastaisin?
Näkeehän tuosta, ettet sä sitä vakavissasi ole kirjoittanut. Sitä en kyllä osaa arvioida montako hoikkaa, pitkäsääristä, kurvikasta ja naisellisesti pukeutuvaa karvatonta naista tuohon vastaa. Mä kuvittelen ne aina tosi pinnallisiksi, joten en montaa ulkoisesti pätevää lähtisi veikkaamaan.

Mun tekee aina mieli vastata kun kyseessä on itseäni pidempi ja painavampi mies, joka ei erikseen vaadi akateemista koulutusta ja urheilullista luonnetta. Ja fiksusta huumorista paljon plussaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin