Vilkaisit peiliin samalla vaiLolita kirjoitti: hoikkaa, pitkäsääristä, kurvikasta ja naisellisesti pukeutuvaa karvatonta naista.
Kirjoitetaanpa deitti-ilmo
Re: Kirjoitetaanpa deitti-ilmo
-
- Kitisijä
Sulla on ihqun positiivinen kuva mustaSingleMalt kirjoitti:Vilkaisit peiliin samalla vaiLolita kirjoitti: hoikkaa, pitkäsääristä, kurvikasta ja naisellisesti pukeutuvaa karvatonta naista tuohon vastaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ei vitun vähä-älyiset käärmeensikiöt! Kirjottelette jotain saatanan deitti-ilmoja! Hommatkaa elämä äpärät!
Eikö muka hoikka, pitkäsäärinen, karvaton(kalju) ja naisellinen mätsännyt?Lolita kirjoitti: kuva musta[/color]
Sellainen kuva mulla on..
Hommaa sä ittelles kottikärryt ja tuu pikkujouluihin, että saan potkia sulta kävelykepit alta.1108 kirjoitti: Hommatkaa elämä äpärät!
-
- Kitisijä
Hys, ei pidä mainostaa vaan olla vaatimaton. Paitsi, että tänään tunsin ensimmäisen kerran pitkään aikaan kuinka hiukset hulmusivat tuulessa.SingleMalt kirjoitti:
Eikö muka hoikka, pitkäsäärinen, karvaton(kalju) ja naisellinen mätsännyt?
Sellainen kuva mulla on..
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.Lolita kirjoitti:Näkeehän tuosta, ettet sä sitä vakavissasi ole kirjoittanut. .
Tässä viimeisimmän sisältö:
Lähettäjä: Haisepahalle
Viesti:
Voi jumalauta mitä tekstiä!!! Sanonko kuka sielä kaljalla istuis!!!! MINÄ!! Ole ite lasten kanssa!!!
Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.
nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.
oota, mäkin haluan vastata! haluan naimisiin tampereelle.
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*KGrilli kirjoitti:nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.
nypari kirjoitti:Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*KGrilli kirjoitti:nypari kirjoitti:Mä olen muuten saanut 2,5 viikossa tässä ketjussa esittämälläni ilmoituksella kuusi vastausta, jotka kaikki ensimmisen viikon aikana. Yhden kanssa jatkuu edelleen. Kolme vastausta rankkasin heti pois. Loput olivat ihan fiksun oloisia.
ääh, emmä jaksa satuilla. ehkä mä vaan annan sulle pikkujouluissa, niin kosit sitten sen jälkeen.
Ymmärsit tahallaan väärin. Kysehän on siitä huolinko sinulta hyödykettä. Taisin muuten kosinta-ketjussa mainita, että nainenkin voi, oikeastaan naisen tuleekin kosia. Lähtöasetelmahan on, että rakastut minun ensi zuumauksella. Mutta lisäsin kieltämättä houkuttavan tarjouksesi musteena paperille lupauksen muodossa. Ja kysyisin neidiltä vielä, että mitkähän pikkujoulut nyt on kyseessä?KGrilli kirjoitti:nypari kirjoitti:Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*KGrilli kirjoitti:
ääh, emmä jaksa satuilla. ehkä mä vaan annan sulle pikkujouluissa, niin kosit sitten sen jälkeen.
no keksitään ihan mitkä vaan pikkujoulut, mutta ensisijaisesti ajattelin niitä joissa tämä meidän sulhastyttöjen ja morsiuspoikien joukko illallistaa cantina westissä. muistaakseni tuossa joulukuun alkupuolella.nypari kirjoitti:Ymmärsit tahallaan väärin. Kysehän on siitä huolinko sinulta hyödykettä. Taisin muuten kosinta-ketjussa mainita, että nainenkin voi, oikeastaan naisen tuleekin kosia. Lähtöasetelmahan on, että rakastut minun ensi zuumauksella. Mutta lisäsin kieltämättä houkuttavan tarjouksesi musteena paperille lupauksen muodossa. Ja kysyisin neidiltä vielä, että mitkähän pikkujoulut nyt on kyseessä?KGrilli kirjoitti:nypari kirjoitti:
Vielä ehtii, ilmoitus taisi olla voimassa useamman kuukauden, kun samalla "rahalla" sai. *odottaa innolla ja varaa kirkon*
ollaan sitä ennenkin rakastuttu yhdellä zoomauksella, joten pidä varasi!
(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä. Ei perkele vaikka annoin mutsin oikolukea kirjoitusvirheet ja kaikki.SingleMalt kirjoitti:Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.Lolita kirjoitti:Näkeehän tuosta, ettet sä sitä vakavissasi ole kirjoittanut. .
Tässä viimeisimmän sisältö:
Lähettäjä: Haisepahalle
Viesti:
Voi jumalauta mitä tekstiä!!! Sanonko kuka sielä kaljalla istuis!!!! MINÄ!! Ole ite lasten kanssa!!!
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.nypari kirjoitti:Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
Ehkä se johtuu siitä, että sä et ole yhtä kiltti, huomaamaton, vaatimaton ja kohtelais kuin minä?Yönmustaritari kirjoitti: No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä.
Heh, kävin kattomassa ton ilmon ja pakko sanoa, että oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen .SingleMalt kirjoitti:Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.
Mäkin heitin uuden ilmon, tällä kertaa hyvin erilaisen kuin se edellinen. Siihen en ole vielä saanut vastauksia.
Sovittu. Tasokoekin tänään suoritettu, joten "mutka" kulkee myös mukana. Sä voisit laittaa yllesi jotain sensuellin aistikkaan omaperäistä *miettii mitä* ...musta ja punainen voisi pukea sinua, eikös sulla ollut ihan tummat hiukset? Äh, kyllä sä tiedät mikä "Sisua" miellyttää.KGrilli kirjoitti:uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.nypari kirjoitti:Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?KGrilli kirjoitti:(p.s sullahan on ne käsiraudat myös kotikäyttöön, vaih?)
eikö sua puhuttele noi mun militaryhenkiset asusteet. mä en miehen takia rupea kukkamekkoilemaan.nypari kirjoitti:Sovittu. Tasokoekin tänään suoritettu, joten "mutka" kulkee myös mukana. Sä voisit laittaa yllesi jotain sensuellin aistikkaan omaperäistä *miettii mitä* ...musta ja punainen voisi pukea sinua, eikös sulla ollut ihan tummat hiukset? Äh, kyllä sä tiedät mikä "Sisua" miellyttää.KGrilli kirjoitti:uni-uni-uniformu. ja ne saappaat. ja paljon valtaa. uuh. joka saa rakastua? zoomaamatta.nypari kirjoitti:
Mistäs arvasit. Otanko uniformun vai riittääkö trendikäs pikkutakki ja Dieselin farkut?
p.s stuiduhan sä sitten vasta oletkin
Chap kirjoitti:oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen .
Hulluinta on se, että pari vastausta on ollut lähestulkoon suostuvaisia, vailla sarkasmin hiventäkään. Pelottavaa.
Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.Chap kirjoitti:Heh, kävin kattomassa ton ilmon ja pakko sanoa, että oot onnistunut tekemään siitä ittes näköisen .SingleMalt kirjoitti:Ilmo ollut 2 pv ja 4 vastausta tullut.
Mäkin heitin uuden ilmon, tällä kertaa hyvin erilaisen kuin se edellinen. Siihen en ole vielä saanut vastauksia.
Myönnettäköön, että jätkällä on homma hallussa.SingleMalt kirjoitti:Ehkä se johtuu siitä, että sä et ole yhtä kiltti, huomaamaton, vaatimaton ja kohtelais kuin minä?Yönmustaritari kirjoitti: No perkele. Allekirjoittanut ei ikuna, ei siis ei sitten hitto koskaan ole saanut yhtään vastausta vaikka on kirjoittanut mitä.
Sittemmin pillun jahtaamisen alettua tulin tutkailleeksi muutamia ilmoituksia, jotka kieltämättä herätti mielenkiintoni mutta.....Sitten kun puhutaan, että saa sama tyyppii kirjoittaa moneen ilmoitukseen niin hitto minkäs teet kun on useampi ilmoitus, jotka on mielenkiintoisia.
Helvetti. Olisiko "vastaa pian JOTAIN niin joko siirryn tai en siirry seuraavaan ehdokkaaseen". Joo ei hemmetti. Kyllä minä irtisanon itseni taas pian tuosta pillun päälle kirimisestä. Liian vaikeeta.
Niin siis summa summaarum.
Entäs mitä te vastaatte niihin ilmoituksiin?
EDIT: Typot
niihni = niihin
Korosta vaan, en kai mitä mitään muuta ole väittänyt. Mut siis ihan heterona.nypari kirjoitti:Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.
Enhän minä sinua tarkoittanut, vaan lähinnä omia kommentteja tukeakseni. En siis itse tavoittele määrää, vaikka varmasti osaisin määrätarkoitukseen sopivamman ilmoituksen laatia, luullakseni. Ugh!Chap kirjoitti:Korosta vaan, en kai mitä mitään muuta ole väittänyt. Mut siis ihan heterona.nypari kirjoitti:Korostan taas, että vastausten lukumäärä ei ole itsetarkoitus, vaan määrittelemäsi/toivomasi kohderyhmän (joka voi olla täsmähaulla hyvin pienikin) aktivoituminen.