Älykkyys on seksikästä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

elco kirjoitti: No mutta... tässähän meillä on täydellinen koekaniini. Jos slamaani kiskaisee tästä ysiysit niin voidaan lukita tämäkin ketju!
On niin suhteellista mihin sitä kulloinkin pystyy. Masentuneena liikkuu pelkkiä matoja ylätuhdolla. Ei hyvä ny. Ei jaksa edes yrittää oksentaa.

joku 168 oli joskus jostakin, kun olin vielä elämän myönteinen
segma

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja segma »

Mulla on noin viiden sivun verran haluttanut kysyä: Onko seksikkyys älykästä?
elco

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja elco »

segma kirjoitti:Mulla on noin viiden sivun verran haluttanut kysyä: Onko seksikkyys älykästä?
Aijjaa, mulla on seisonut viiden sivun ajan. Poks.
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

segma kirjoitti:Mulla on noin viiden sivun verran haluttanut kysyä: Onko seksikkyys älykästä?
Onhan se, jos nainen kiihottumaan saa typeryydestään huolimatta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

128 pojoa. Kielelliset tehtävät 136,6 pistettä, siihen olen tyytyväinen :]

Edit: Niin, seksikkyys. Tulkitsen tuloksen niin, että joskus/joidenkin mielestä olen seksikäs, mutta en mikään megahåttis. Suu toimii erinomaisesti, eli oraaliset kyvyt ovat loistavat, vaikkei se päälle näy.
Pyry-Matias

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Suu toimii erinomaisesti, eli oraaliset kyvyt ovat loistavat, vaikkei se päälle näy.
Eikö sulla koskaan unohdu pyyhkiä viilit suupielistä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Suu toimii erinomaisesti, eli oraaliset kyvyt ovat loistavat, vaikkei se päälle näy.
Eikö sulla koskaan unohdu pyyhkiä viilit suupielistä?
Mun pistemäärä takaa sen, että tarvittaessa osaan/muistan pyyhkiä.
NuoriDaavid

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:138/99%.
Keksin vasta ekan kierroksen jälkeen pistää kaksi ekaa numeroa "muistiin" (etusormet näppikselle) ja painamalla mieleen vain loppuosan. Takaperin-osio meni uskoakseni täysin oikein.
Huijari!

Tuo numerojen muistelu oli kyllä outo testi, tuskin se mitenkään välttämättä kertoo älykkyydestä
NuoriDaavid

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kokonaispistemäärä: 132
Minulla oli neljä pistettä parempi. Niin että älä enää koskaan väitä vastaan, olen sinua älykkäämpi :twisted:
Joku tässä siinä tapauksessa mättää:
Aito_Johanna kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 95 %:lla väestöstä keskimäärin.
Samixet!!!11
SikaMika

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tuo numerojen muistelu oli kyllä outo testi, tuskin se mitenkään välttämättä kertoo älykkyydestä
Uskallan olla eri mieltä. Kyllähän se nyt jotain kertoo aivokapasiteetista, kuinka hyvin pystyy heittelemään noita numeroita "keskusmuistiinsa" ja niitä siellä käsittelemään. Mä olen itse verrannut ihmisen aivoja nimenomaan tietokoneen keskusmuistiin: älykkyys on sitä, kuinka paljon kerrallaan ja kuinka nopeasti pystyt dataa prosessoimaan. Toki pienemmälläkin kellotaajuudella pystyy ratkomaan vaativiakin tehtäviä, isomman muistin omaava vain suoriutuu niistä nopeammin.
TJEU: nerot, vaikkapa joku Einstein. Äijällä polla pelaa vaikka muistipaikoilla alkaa olla aika paljon muuttujia. Keskivertoälyllä varustettu pulliainen saa samasta tietomäärästä ähkyn eikä kykene enää pyörittämään dataa otsalohkoissaan.
Tix

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:Uskallan olla eri mieltä. Kyllähän se nyt jotain kertoo aivokapasiteetista, kuinka hyvin pystyy heittelemään noita numeroita "keskusmuistiinsa" ja niitä siellä käsittelemään.
Komppailen sikaa aivojen toiminnasta lukemani kirjallisuuden perusteella. Hyvä muisti on, erityisesti juuri "käyttömuistin" osalta erittäin tärkeä ajattelulle. Se kun on opittujen asioiden yhdistämistä kokonaisuuksiksi. Yhdistämismahdollisuus on vain niiden osasten kohdalla, jotka voivat olla samaan aikaan käytössä. Siksi hyvämuistinen käsittelee saman ongelman nopeammin - olettaen, että aivojen muut alueet pysyvät tahdissa mukana.
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

SikaMika kirjoitti:Keskivertoälyllä varustettu pulliainen saa samasta tietomäärästä ähkyn eikä kykene enää pyörittämään dataa otsalohkoissaan.
Aivan varmasti muuttujien käsittely on oleellinen osa kokonaisvaltaisempaa "mukana oloa" varten tärkeämpää.

Älyllisestä irtautuminen ja sen "irtautumistapahtuman" itselleen tulkitseminen on mielestäni sellaista rakentavaa älykkyyttä. Jos einstein ei olisi pystynyt ääreisemmin menemään metsään tavan omaisesta järjen "valosta", en uskoisi tilanteen olevan hänen kannaltaan niinkään historiallisesti merkittävä.

Mainitsemasi mukana pysyminen toki tärkeää, kun tuskin mies oli täysin ns. maanikko.
Tix kirjoitti:
Komppailen sikaa aivojen toiminnasta lukemani kirjallisuuden perusteella.
kamppailen useimmiten, että en nauraisi teksteille, kun lausuntoja asiasta luen.
Viimeksi muokannut slam, 20.06.2007 0:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lopeta slämy paskan jauhaminen ja tee toi testi. Sikäli kun osaat?
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tix kirjoitti:Lopeta slämy paskan jauhaminen ja tee toi testi. Sikäli kun osaat?
Ei nyt jaksa keskittyä tuollaiseen.

Olen väärin käsittäjä, väärin ymmärtäjä. Sen vuoksi te ja teidän yhteiskuntannekin minut väärin ymmärtää. :lol:

On tullut sellaisia hetkiä, kun en muista puhelin numeroa. Kun laskettelukeskuksella kysyttiin niitä vuonna 2001 jotakin. Lausahdin niitä ihme kiekasulla ja sekoilin sen kanssa monta kertaa... Häpesin itseeni loppu kauden :lol:

Jos olisin elänyt numeraaliuden kanssa kiinteässä vuorovaikutuksessa saattaisi olla iloisempaa toimintaa ja numerot hakisivat paremmin lähimuistiin paikkansa, kun niistä on suuremmat todennuspisteet kallossa... eli sama kuin lueteltaisiin sana... sinulle poikani :lol:
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

elco kirjoitti:
urasiili kirjoitti: Vai onko kukaan koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi saanut väestön keskiarvon, 100, tai sen alle?
Keskimääräinen väestön edustaja ei minusta ole järin älykäs - ja puolet on vielä sitäkin tyhmempiä.

Kyllä se se uskoakseni vaan niin menee, että täällä kirkas enemmistö sijoittuu parempaan puoliskoon. Toki se on hiukka paksua, että kaikki sijoittuisivat 10% kärkeen.
No mie voin myöntää, että minulle on tehty WAISin älykkyystesti ja se tulos ei ollut 156. Oli se sellainen, ettei sitä tulosta kateellisille näytetä. Mitään hyötyä siitä ei kuitenkaan tunnu olevan, ei kukaan ole kutsunut minua älykkäisiin tehtäviin, opiskellessa joutuu joskus miettimäänkin enkä usko työpaikankaan aukeavan jollain pelkällä lappusella. Kuka sitäpaitsi haluaisi palkata itseään älykkäämmän? Tai kuulua johonkin hölmöön sovinistiseen kerhoon? Älykkyys ei korreloi tekojen kanssa; Kata Kärkkäinenkin kuuluu Mensaan.

Kertomalla jonkun korkean luvun sijoittaa itsensä ylempään kategoriaan. "Olen parempi ja älykkäämpi, ymmärrän enemmän kaikesta kuin sinä, älä edes yritä." Tai miltä tuntuisi todellisuus, jos tietäisi, että lähes 99% varmuudella jokainen jolle juttelee, on typerämpi?
Kukkuluuruu!
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tix kirjoitti:Lopeta slämy paskan jauhaminen ja tee toi testi. Sikäli kun osaat?
no, niin nyt saat lisää aihetta ja tuulta solvaukseesi. :lol:

Nimi: slam
- Kokonaispistemäärä: 123
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä

- Suoritusosioiden pistemäärä: 118.4
- Kielellisten osioiden pistemäärä: 126.9

Ekvaattori taisi olla päiväntasaaja...

................erittely:

Kuviopäättelytehtävät: 18 (kohtuu hauska, pari viimestä aika ihmeellisiä)
Sanastotehtävät: 19 (täysin apari ja daiju "tehtävä"?)
Muistitehtävät: 12 <- (Mitattavat ominaisuudet: muisti, jaksotuskyky, vertauskuvallisen sisällön ymmärtäminen, keskittymiskyky <- myönnän, että ei parasta laatuaan, mut vaihtelee onneksi vähän)
Sanojen keskinäisiä suhteita koskevat tehtävät: 19 (täysin apari ja daiju "tehtävä"?)
Matemaattiset tehtävät: 13 (matsku on paskaa)
Tix

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

slam kirjoitti:- Kokonaispistemäärä: 123
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Humbuugitesti siis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:
slam kirjoitti:- Kokonaispistemäärä: 123
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Humbuugitesti siis.
Ainoastaan joku 1) aivoinvalidi 2) peniksenpidentäjä 3) muuten vain urpo jaksaa jotain vitun "muista 4534534 numeroa ulkoa" - juttuja 30 minuuttia. Paskaa, paskaa, paskaa. Muistin ne kaikki ekat 5 helposti, mutta kun huomasin että tää paska jatkuu vielä n+1 minuuttia niin painoin äksää. Ei mua oikeasti kiinnosta niin paljoa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

urasiili kirjoitti: Vai onko kukaan koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi saanut väestön keskiarvon, 100, tai sen alle?
Itse en ole matemaattisesti lahjakas oivaltaja tai en ole ainakaan oppinut sitä ymmärtämään.

Yksi matikan opetusneuvos sanoi, että hänellekin se oli kankeeta, kunnes hän yhtäkkiä "denaturoitui" ja rupesi tajuumaan helpommin. Puhui käännekohdasta kuin jostakin uskoon tulo kokemuksesta.

Jotenkin ei vaan kiinnosta hieroa mitään matemaattisia ratoja aivoihin. (pää valmiiksi kumpuamistilassa, että ei mahdu sisään, vain ulos) Olin paskanpuhuja jo ala-asteella, sain silloin suomen aineista kiitosta. Niih... sanotte sitte mitä tahansa kityläiset, niin mä olen ainakin edelleen ala-asteen tasolla. :lol:
slam

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Riemumieli kirjoitti:kun suuta on kuin variksenpojalla persettä, niin homma luistaa ja velat muuttuvat saataviksi.
Kait sitä lopulta ihminen itsensä pussiin takaisin puhuu, jos elinkaari siihen riittänee. Yleensä sieltä pussista pois yrittää, vaikka realiteettien ymmärtäminen olisikin itselle kaikkein tärkeintä ja minulle vammaiselle myös vammainen nainen. En jaksaisi mitään akateemista ylipapitarta ja voimakasta yhteisöläistä ohjastamaan minua, kun itse nysvään voimatonna paskakärryn kannattimissa.
elco

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja elco »

urasiili kirjoitti:Tai miltä tuntuisi todellisuus, jos tietäisi, että lähes 99% varmuudella jokainen jolle juttelee, on typerämpi?
Arkipäivältä.
NuoriDaavid

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Uskallan olla eri mieltä. Kyllähän se nyt jotain kertoo aivokapasiteetista, kuinka hyvin pystyy heittelemään noita numeroita "keskusmuistiinsa" ja niitä siellä käsittelemään.
Komppailen sikaa aivojen toiminnasta lukemani kirjallisuuden perusteella. Hyvä muisti on, erityisesti juuri "käyttömuistin" osalta erittäin tärkeä ajattelulle. Se kun on opittujen asioiden yhdistämistä kokonaisuuksiksi. Yhdistämismahdollisuus on vain niiden osasten kohdalla, jotka voivat olla samaan aikaan käytössä. Siksi hyvämuistinen käsittelee saman ongelman nopeammin - olettaen, että aivojen muut alueet pysyvät tahdissa mukana.
Tottakai hyvä muisti on hyvä asia. Muistiahan on montaa lajia aivoissa. Tuo mittaa vain hyvin lyhytaikaista muistia.


http://fi.wikipedia.org/wiki/Ty%C3%B6muisti

Lisäksi muistilla ei yksinään tee mitään. Kuinka älykäs tietokoneesi kiintolevy on?

Todellisuudessa emme tiedä, miten ihmisaivot toimivat.

Voimme liittää yhteen supertietokoneita niin, että niiden transistorimäärä ja niiden väliset kytkennät ylittävät ihmisaivojen neuronimäärän ja niiden väliset kytkennät ja liittää mukaan muistia kuinka paljon tahansa. Silti tällaisessakaan tietokoneessa ei ole minkäänlaista älyä. Se on vain nopea helmitaulu.
elco

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Se on vain nopea helmitaulu.
OK, no ennusta viiden päivän sää?
NuoriDaavid

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Se on vain nopea helmitaulu.
OK, no ennusta viiden päivän sää?
Huono!

Esimerkiksi säätä mallintavassa tietokoneessa ei ole mitään älyä. Älykäs ihminen on laatinut säämallit, niiden pohjalta on muodostettu erilaisia monimuuttuja-analyysejä ja älykäs tietokonemies on ohjelmoinut tietokoneen. Tietokoneen tehtäväksi jää murskata numeroita.

Tekoälyn ongelmaa juuri kuvaa se, että huippunopea supertietokonekin on vain nopea laskukone. Se ei tee mitään, mitä ei voisi tehdä pidemmässä ajassa riittävällä määrällä helmitauluja.
elco

Re: Älykkyys on seksikästä?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Tekoälyn ongelmaa juuri kuvaa se, että huippunopea supertietokonekin on vain nopea laskukone. Se ei tee mitään, mitä ei voisi tehdä pidemmässä ajassa riittävällä määrällä helmitauluja.
Naurettavaa. Siinä vaiheessa kun tarvitaan miljardi ihmistä käyttämään miljardia helmitaulua miljardiksi vuodeksi niin minusta kyseessä ei ole "vain" nopea laskukone. Kerro se sää äläkä mussuta.
Vastaa Viestiin