Leffa jota odotat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



tyylilaji ilmeisesti kauhu splatter yhdistettynä sci-fiin. Ilmeisesti ei mikään elokuvataiteen merkkipaalu, mutta täytyy käydä katsomassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Gat »

KKK kirjoitti: 18.03.2016 10:22 Muutamia ehdokkaita Modestyn rooliin. Kaikilla on näyttöä toiminnallisista rooleista, Carano olisi tietysti vahvin ehdokas MMA-taustansa puolesta, mutta näyttelijänä valitettavan suppea. Blaisen hahmo kun on kaukana yksioikoisesta toimintabimbosta.
Yhdyn heterosti, että Modestystä pitäisi tehdä kunnon elokuva. Ovathan ne kirjat vieläkin tunnettuja. Sarjakuvista en itse ole niin piitannut, vaikka käsitys Modestyn ulkonäöstä tulee varmaan niistä. Se ainoa Modestyleffahan oli huono musiikkikomedia, melkein kuin saman ajan Batman-teeveesarja. Kyllä kuitenkin uudesta Modesty-elokuvastakin saattaisi tulla huono. Kuten halpahintaisemmasta pulpista eli Remosta (Mies joka on tappokone, Sinanjun yötiikeri, Shiva Tuhoaja) tehty leffa, varsinkin koska Remona oli Fred Ward! Vaikka Chiunin hahmo oli oikea.

Itse pitäisin sopivana näyttelijättärenä Angelina Jolieta. Paitsi en kuitenkaan, koska Tomb Raider-elokuvat ovat mielestäni selvästi Modesty Blaisen pastissi, ja siis Angelina teki jo ja on niihin leimaantunut. No sitten tietenkin Minun naiseni Milla Jovovich ja eritoten Minun naiseni Kate Beckinsale. Joka myös on ollut erittäin liikunnallisissa rooleissa ja minusta näyttääkin enemmän Modestyltä jonka olen kuvitellut britiksi. Kivat pystytisut, peppu ja reidet sitäpaitsi. Lisäksi briteistä voisi harkita myös Catherine Zeta-Jonesia ainakin Zorron perusteella. Riittäähän näitä ja meinasin unohtaa Uma Thurmanin.

Valitettavasti nuo kuten sinunkin ehdotuksesi ovat jo tai ainakin kohta liian vanhoja akkoja ainakaan mahdollisiin jatko-osiin.

Nuoremmasta polvesta suosittelen "Nälkäpelin" Jennifer Lawrencea näyttelijänlahjojen ja Modestyksi sopivan ulkonäön perusteella. Ja toisaalta eritoten esim. "Hannan" Saoirse Ronania. "Sorsha" on erinomainen näyttelijä ja on ollut innostunut tappelustreenistä leffojaan varten. Tosin epävarmaa saadaanko siitä Modestymäinen tumma, kaunis ja kultivoitunut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.03.2017 8:33

tyylilaji ilmeisesti kauhu splatter yhdistettynä sci-fiin. Ilmeisesti ei mikään elokuvataiteen merkkipaalu, mutta täytyy käydä katsomassa.
En suosittele. Periaatteessa ok, mutta kaikki on nähty niin miljoona kertaa. Örkki tulee avaruusalukseen ja syö ihmiset yksi kerrallaan. Hoh hoijaa. :krooh:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Onko taas tulossa 3 x 3h puuduttava trilogia, josta tehdään 3 x 4h directors cut jo ennestään aivan vitun puuduttavan sarjan lisäpuudutukseksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eiköhän nyt selvitä 1x 2,5h CGI.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Siinä muuten tarvitaan jonniin verran elokuvan taikaa että Val Kilmer saadaan mahtumaan hävittäjän ohjaamoon. Ei hitto kaikesta nyt sentään jatkoja tarttis tehä, ei ainakaan näin pitkän ajan jälkeen. Tomppahan pärjää ihan hyvin M:I-sarjalla, Jack Reacherilla ja Muumio-sarjalla.

Gat taitaa olla oikeassa, vanhojahan nuo minun valinnat olivat. En kyllä pysty näkemään JenniLaw:ia Modestynä, en niin millään. Mieluummin vaikka sitten se Covenantissa vara-Ripleytä esittänyt muikelo. Samaten John Wick2:ssa kuuroa palkkatappajaa esittänyt misu oli aika karismaattinen ilmestys, miltähän se näyttäisi tummaverikkönä? EDIT: lunttasin. Ruby Rose on nimi, kuva puhukoon puolestaan. Ei huono.

Kuva
Amazing shit happens!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ parempi vissiin kuin tieto
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja elco »

Ohjaajaryhmä hajosi taiteellisiin erimielisyyksiin.

Huomioitavaa on myös, että Suomi näytellään taas maailmankartalle, kun Joonas Suotamo näyttelee Chewbaccaa. Polttava kysymys on, josko hemmo tarvitsee mitään pukua vai riittävätkö näyttelijänlahjat ihan au naturel.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikuttaa niin paskalta, että voisi olla hyvä.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



Tänään ensi-ilta. Lapsena tuli muutama näitä luettua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katselin trailerin joskus ja muuta ei näyttänyt olevan tekemistä sarjiksen kanssa kuin nimi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 26.07.2017 8:44 Katselin trailerin joskus ja muuta ei näyttänyt olevan tekemistä sarjiksen kanssa kuin nimi.
Tissit!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotenkin epäilen ettei jenkkileffassa juuri tissejä näy, ainakaan samaan tahtiin kuin ranskalaisessa sarjakuvassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.07.2017 8:42 Tänään ensi-ilta. Lapsena tuli muutama näitä luettua.
Muutama? Kaikki. Eikä vaan lapsena, vaan myös kaikki uudet.

Tää ei valitettavasti ollut oikein uskollinen alkuperäiselle sarjakuvalle. Laurelinen tukka on ihan liian vaalea. Pitäisi olla tummemman ruskeat tai joidenkin jaksojen perusteella aavistuksen punaruskeat, mutta ei missään nimessä tummablondi, niin kuin leffassa :leuhka:

Mutta joo, pakko nähdä. Traileri näytti tosi hyvältä. Pitäisiköhän suunnistaa oikein leffaan. Iron Skyn oon tainnut viimeksi katsoa teatterissa. Yleensä en viitsi lähteä, kun ovat kalliita ja kotona riittävän iso kangas, parempi äänentoisto, alkoholitarjoilu, vessatauot tarvittaessa eikä turhia ihmisiä häiritsemässä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ostin lipun scape -saliin. Kovasti hehkuttivat sen olevan uutta ja parasta tekniikkaa kuvan ja äänen suhteen. Jännä nähdä tarjoaako tämä paremman kokonaiselämyksen, kuin kotiteatteri. Kuva on varmasti parempi. Äänestä en ole ihan varma. Monikanavaääni ei ainakaan tähän asti ole ollut mulle oleellista ja PA-kaiuttimet ei koskaan pärjää herkkyydessä hifi-kaiuttimille. Ääntä ja äänenpainetta niistä kyllä lähtee. Toivottavasti olisi sen verran lomakausi vielä, että ihmisiä olisi vähän ja ne istuisi hiljaa rapistelematta pusseja.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.07.2017 10:04 Huonot arvostelut :(
En lue :lala:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

King- filmatisointeja Dark Tower ja It odottelen. Dunkirk taisi tulla jo ensi-iltaan, se varmaan on sellainen must see- leffa. Viime aikoina tullut enemmän väijyttyä noita lastenleffoja. Itse ilkimys 3 seuraavana listalla.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Viimeksi muokannut Vagabondo, 27.07.2017 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^mukava kuulla. Täytyy käydä katsomassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täytyy mennä lähipäivinä katsomaan



Arvostelut olleet erittäin hyviä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Täytyy tunnustaa, etten muista Bladerunnerista kovinkaan paljoa, vaikka olen sen toki nähnyt ja Philip K. Dickin Palkkiometsästäjän lukenut. Tämä on se ongelma kun tuli aikoinaan luettua paljon scifiä, niin ei oikein muista mikä asia kuuluu mihinkin kirjaan.

Dickin tuotannosta parhaiten on jäänyt mieleen Hämärän Vartija, joka on näköjään myöskin filmatisoitu noin 10 vuotta sitten. Enpä sitäkään tiennyt :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Leffa jota odotat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »



En vaan ymmärrä, mitä trailerissa vihjaillaan, että Freddy olisi ollut homo tai bi :?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin