Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vittttttupilluperkele! Helpparissa ovat ilman lupaa deletoineet mejän tietokannan ja nyt pyörittelevät päätään että "ei me tiietä kuka tän on tehny ja miksi, eikä me tiietä sitäkään voiko tätä palauttaa back-upeista". No joo hei aivan mahtavaa, MEPÄ TEHÄÄN SIT KANTA UUSIKSI, ei siinä meekään ko työaikaa hukkaan ko asiat pitää tehä kahteen kertaan. Kannan tekijät eivät olleet ymmärtäneet ottaa omaa back-uppia omalle levylleen vaan suoraan vaan yleiselle serverille koko kanta. MINÄHÄN tietysti olisin ottanut oman kopion omalle levylleni koska olen ERINOMAINEN!

JA kummitätini on törttöillyt Rollosa! Minä ja isäni järjestellään 90v-synttäreitä kun isä täyttää 60v ja minä 30v. Mun kavereita tulee Karmealta Pääkaupunkiseudulta muutama ja Rollosta muutama. Kummitätini oli tämän kuullessaan katsellut maailmaa hetken pitkin silmäripsiä ja sanonut "mitenkähän tänne mahtuu kun ne Annen kaverit tulevat tänne riehumaan"! RIEHUMAAN?? No perkele, ei sinne kekkereihin ole pakko tulla jos ei järjestelyt miellytä. Ja kenenkähän synttäreistä tässä nyt oikeen on kyse? Juhlakalut ovat keskenänsä päättäneet järjestää tällaiset pilleet ja jos armon rouvaa ei kiinnosta niin VOI JÄÄDÄ KOTIIN! Ja huomioida toki täytyy että armon rouva on tavannut yhden näistä kavereistani kerran 6 vuotta sitten valmistujaisjuhlissani, että aika hepposin perustein lähtee arvostelemaan mun huligaanikavereita. Täytynee esitellä kaverini tyyliin "tässä on Törttö-Tomi ja tässä Tappelija-Tanja ja sulhasensa Moukari-Markus, tässä Saboitoija-Sanna". Ja minuahan kutsutaan jo tuttavallisesti nimellä ANARKISTI-ANNE. SAATANA.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Menee herrrrrmo.
Mikään homma ei etene kun a) mitään pyydettyjä matskuja ei saa b) mitään et saa tehdä itsenäisesti, vaan kaikki pitää hyväksyttää keskijohdon kravattimulkuilla. Yrityskulttuuriimme näemmä kuuluu, että se ei ole oikeassa joka tietää miten asia on, vaan se jolla on komeampi titteli. Vitun ääliöt. Tässä sitä sitten pyöritellään peukaloita.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sen vittuperkelesaatanahelvetti. Mun kaskossa on sit 250 egee omavastuu. 250!!! Mistäköhän vitusta mä nuo rahat tempasen? Millä autolla mä kulen kun toi menee korjaamoon?

Ja se vitun valmennuskin on peruttu, eikä lohduta yhtään säästyneet 70 egee ja se ettei tarvii miettiä millä autolla oisin menny. Olisin ihan ehdottomasti halunnu sinne.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Sen vittuperkelesaatanahelvetti. Mun kaskossa on sit 250 egee omavastuu. 250!!! Mistäköhän vitusta mä nuo rahat tempasen? Millä autolla mä kulen kun toi menee korjaamoon?

Ja se vitun valmennuskin on peruttu, eikä lohduta yhtään säästyneet 70 egee ja se ettei tarvii miettiä millä autolla oisin menny. Olisin ihan ehdottomasti halunnu sinne.
No voi sun saatana tosiaan!!!!! :x Nyt meni kaikki kyllä ihan perseelleen!! :paijaa:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Sen vittuperkelesaatanahelvetti. Mun kaskossa on sit 250 egee omavastuu. 250!!! Mistäköhän vitusta mä nuo rahat tempasen? Millä autolla mä kulen kun toi menee korjaamoon?

Ja se vitun valmennuskin on peruttu, eikä lohduta yhtään säästyneet 70 egee ja se ettei tarvii miettiä millä autolla oisin menny. Olisin ihan ehdottomasti halunnu sinne.
No voi sun saatana tosiaan!!!!! :x Nyt meni kaikki kyllä ihan perseelleen!! :paijaa:
No ei nyt ihan kaikki, mut toi 250 on kyllä tosi paha. Kyllä te tiiätte mun rahatilanteen...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

ei edes pahemmin vituta... nukkua tosin pitäisi, että ei väsytä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

VITUTTAAA!!!!!!!!

Saatana sentään, en enää ikinä yritä tehdä mitään, en ainakaan kuvitella, että osaisin maalata. Vittu vittu vittu!! Nyt vaan itken ja masennun ja tunnen oloni niin riittämättömäksi!
Vituttaa niin paljon että menen röökille...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mä siivoan.
Toi yks kuorsaa.

Elämä on! :maanantai:
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Warning: seuraa kunnon vitutuspatoutuman purkautumaa aiheesta nimeltä "julkiset liikennevälineet + siperiasää + vituttavat ihmiset ja mitä syntyy tästä yhdistelmästä".

Ensinnäkin.. Helvetin kuustoista sentään, onko näiden pömppötakkien toDella sullottava itsensä ja hehtaarin kokoinen, juuri räkäistäväksi läntätty nenäliinatuheronsa siihen junavaunun (busseissa ja ratikoissa näin ei aivan käy, ilmiö paaaljon lievempää; syytä en tiedä) sinua vastapäätä olevalle paikalle, kun muuaallakin - haloo - voisi olla tilaa. Ja onko ihan pakko tosiaan räkäistä siihen rättiin keuhkonsa tyhjäksi ja vielä levittää sitä rättiä siinä sitten jotta näkisi jätöksensä jäljet (miksi pitää nähdä) kunnolla.
Ja onko pakko räkiä vielä lisää (koko matka) ja tutkata niitä rättijätöksiä kuin rikollisen sormenjälkiä ja samaan aikaan kun itse nakerrat jotain pikku leivänkannikkaa laukkusi kätköistä ( ei, minullla EI ole mitään huippuärsyttäviä ja haisevia kinkkupäällysteitä leivän päällä, ehei, minulla on paprikan+nakin palasia ja mössööntynyttä sinappia siinä, näin on näreet ) ja vielä..
Jos pömppötakkinen vitutusta aiheuttava tuntematon henkilö ei tule istumaan sinua vastapäätä, hän tulee istumaan sinun viereesi ja ottaa tilaa niin paljon kuin mahdollista. Hänen johdostaan joudut suorittamaan akrobatia-liikkeitä saadaksesi käsiäsi oiottua tai lukeaksesi jotain kirjaa (kirjaidea auttaa vitutukseen: vinkki) ja hänen takiansa joudut avaamaan käsilaukkusi kuin rötösherra ikään (kun etsit rahoja junalippuun) jottei vitutusta aiheuttava tyyppi näkisi yhdellä silmäyksellä koko käsilaukkusi sisältöä, joka on - sanomattakin selvää - varsin arvellutavaa, suorastaan liioitellun suojeltavaa (kuin viimeisiä murusia siitä yksityisyydestä, jota vitutusta aiheuttava henkilö nakertaa lailla likellesi kutsumattoman rotan).

Ja tosiaan, onko pömppötakkisen pakko puhua intiimeistä työasioista toiselle pömppötakkiselle sinun ollessasi heidän välissään junavaunun penkillä ja vieläpä silloin, kun olet juuri vaipumassa ns. suotuisten ajtusten pariin.. "Se syöpäpotilas.. Hirveää kun kuihtuu lihas luuhun kiinni ja sen perheen toisellekin pojalle kävi samalla lailla.." Ja oletteko koskaan kuullut sellaista vitutusta aiheuttavaa puhetyyliä, jossa loppuosa lauseesta (eli niin sanottu kliimaksin sisältävä lauseen osa) lausutaan kuin sisäänpäin henkeä vetäen kauhistuneeseen juorusävyyn. Sillä viisiin tuossa yllä olevassa hihkuttiin siis.
Niin että lahoavista lihaksista tietäminen ei varsinaisesti vie aatoksia sinne sateenkaaren toiseen päähän eikä pistä vauhtia leivän kannikan syöntiinkään (olen jo karaistunut tässä; pystyn syömään näemmä vaikka aihe olisi mikä tahansa..).

Tiivistelmä : Ja näin siperiasäillä tietenkin vitutusta aiheuttavat ihmiset kulkevat pömppätakeissaan ja istuvat pömppätakeissaan julksissa kulkuvälineissä mahdollisimman lähelle sinua ja sekoittavat pienen yksityisen hengitysrakosi rään huuruttamilla höngyillään ja syöpäpotilaista suku-ja etunimineen kertovine juorujuttuineen. Näin siperiasäillä ihmiset ovat aivan helvetin ärsyttäviä.

(ehkä muulloinkin, mutta en nyt jaksa mennä siihen. Pelkkä pömppätakkien ajatteleminen..)

%###rrfhhcsuasklje##
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lisään vielä sen seikan tuohon akrobatia-kohtaan äsköisessä viestissäni, että nykyään (joskus aiemmin olen tehnyt tässä sen radikaalin virheen, että olen vetäytymällä vetäytynyt "nurkempaan" tilaa vievästä henkilöstä; tällöin tapaus vie yhä enemmän tilaasi ja kehä on loputon..) pidän kyllä kiinni siitä omasta ns. oletetusta tilastani ja jollei muu auta, muutan asentoa siten että saan tilani.
Lebensraum.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

LillyMunster kirjoitti:VITUTTAAA!!!!!!!!

Saatana sentään, en enää ikinä yritä tehdä mitään, en ainakaan kuvitella, että osaisin maalata. Vittu vittu vittu!! Nyt vaan itken ja masennun ja tunnen oloni niin riittämättömäksi!
Vituttaa niin paljon että menen röökille...
Vittu kun vituttaa!! Nyt vituttaa niin paljon, ja kaikki, että alan jo toivomaan, että kyse olisikin vain pilalle menneestä maalauksesta...
Perkele!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

LillyMunster kirjoitti:..
Perkele!!
Niinpäti niinpä! Fucketi fuck. Muu ei auta kuin huumori vain.
Toivon että nähdään mahdollisimman hauskoja unia. ( Huomenna sitten hymyssä suin viittilöin minäkin vapaalle vieruspaikalleni junavaunussa sankoin laumoin pömppätakkisia. Uskonko tähän itsekään.. Unessa voisin, mutta kuka siellä haluaa nähdä mitään pömppätakkeja, kysyn vaan? Ei kukaan. Aivan. )
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Erikoisenväriset ihmiset puhuu jotain kumman kieliä metrossa, juttelevat ja nauravat, ei kuulosta ollenkaan hauskalta! Mikä niitäkin huvittaa? Miks ei mulla oo hauskaa ja naurata? Pitäskö vituttaa? Naurakoot perkeleet! Ei oo metroa luotu nauramista vaan liikkumista varten!, ni! :perse:
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HellBell kirjoitti: Lebensraum.
Joukkoliikenteessä matkaaminen aiheuttaa kyllä todellakin ahdistusta lähes poikkeuksetta.
Asuessani vielä Itiksessä suunnittelin hankkivani metroasemaryysistä varten tämmöisen. :evil:
(Mahtaako tosta olla miehille suunnattua versiota? No, kai se olisi muokattavissa.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

On niin kiire, ettei oikein ehdi vituttaankaan.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elukka kirjoitti: tämmöisen. :evil:
Vähänkö siisti! Ehdotan kimppatilausta. Haluan myös farkut, joiden takapuolen kohdalla on tuollainen sätkytin.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa huominen reissu. En halua lähteä!!! Enenenenenen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:Vituttaa huominen reissu. En halua lähteä!!! Enenenenenen!
No minne sä lähdet?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikon projektijohto muistuttanut joka välissä hankkimaan kaikki tarvittavat romppeet asiakasasennusta varten. Paikanpäälle saapuessani, humasin kyseisen päälikön unohtaneen lähettää asiakkaalle kyseisessä projektissa tarvittavan laitteen.

Tarkoittanee, että ensi viikolla ajelen uudestaan noin 430km puolen tunnin homman takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kohtuu hyvillä mielin matkaani taitan. Ei vituta oikeastaan mikään, enemmänkin hämmästyttää ja mietityttää. Paitsi vanha kulahtanut olkalaukkuni on alkanut pitämään ikävää kitinää. Aluksi sen muuttuvia rytmejä oli hauska kuunnella, mutta niihinkin olen jo kyllästynyt. tuu-di-di zi-zi-zi-zi - tuu-di-di zi-zi-zi-zi jne. Poiskaan sitä haluaisi heittää kun se on niin…jotain.
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elukka kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Lebensraum.
Joukkoliikenteessä matkaaminen aiheuttaa kyllä todellakin ahdistusta lähes poikkeuksetta.
Asuessani vielä Itiksessä suunnittelin hankkivani metroasemaryysistä varten tämmöisen. :evil:
(Mahtaako tosta olla miehille suunnattua versiota? No, kai se olisi muokattavissa.)
Ja etenkin junissa matkustaminen.. ja vielä siitä katergoriasta eriytynemmin ei-pikajunissa matkustaminen.. Taas eilen olin sellaisessa junassa ja hemmetin hemmetti sentään.. Ensinnäkin on aivan taas hanurista maksaa joka helvetin vuosi nousevia vr:n maksuja ja vielä siihen hintaan jota niistä matkoista maksan suhteutettuna siihen, mitä sillä matkustusmaksulla pitäisi vähintäänkin saada. Siis istumapaikan junasta, mahdollisuuden käydä toimivassa veeseessä ja ajoillaan tulevat junavuorot. Ja tietty se, että joutuu kestämään sillit sardiinipurkissa-oloa mitä pömppätakkisempien ihmisten kanssa.. ;-)

Elukka, tuo kuvalinkkisi takki-idea oli aika jänskä.


Takaisin vitutuksiin.. Eli niistä ihmisistä taas.

Uusin vitutusta aiheuttava tapaus oli n. 35-vuotias, äkkiseltään symppikseltä vaikuttava, mutta sittemmin vastapäätä junassa viereeni levittäytynyt ja siinä pervoutensa paljastanut kyttääjä.
Istuin rauhassa tosiaan, minding my own business, ja hörpin kahvia, kun tunsin miten vastapäätä istumaan asettautunut miekkonen alkoi tuijottaa minua kuin jotain lihanpalaa. Huomasin että tyyyppi katsoi itse asiassa suoraan haaruksiini. (ei, minulla ei ollut sepalus auki, en ollut kämmännyt)
Jostain syystä tämä tyypin tuijotus äkkiseltään aiheutti minun vaihtamaan ristissä olleiden jalkojeni paikkaa.. eli tein niin sanotut Sharon Stonet ilman paljastusefektejä. Tein tämän ristiriitaisen eleen vaivaantuneisuudesta ehkäpä, mutta siitäpä ukkeli haltioitui - mielessään varmaan pyöri juuri toi Basic Instintin Sharon Stone-jalkavippaus- eli suoranainen seksiin kutsu juupelis juu.
Ja olin luonnollisesti tehnyt tämän ristiriitaisen (vaivaannutuksesta tehty ele omalta puoleltani, mutta yleisemmin ajateltuna sen voi, jos omaa pientä seksihulluutta tai ties millaisen mielikuvituksen jne, tulkita seksikkääksi eleeksikin.. riippuu siitäkin miten ele tehdään) eleen käärmemäisen varovaisesti, hitaan kietouttavasti - etten olisi osunut vastapäisen pervon jalkoihin omillani- jolloinka ele taas ristiriitaisella tavallaan vaikutti myös.. no.. sharonstonemaiselta.
Tässä vaiheessa, kun olin tahattomasti eleelläni saanut ko.ukkelin silmät pyörimään päässään kuin hedelmäpelin namikat, turvauduin vanhaan kunnon "olen kirjaihmisiä ja minua kiinnostavat mustehuurteiset sanat viivoitinsuorilla riveillä eikä mikään seksiinkutsunta ristiriitaisin elein"-jippoon. Länttäsin mukanani olleen kirjan haaruksieni päälle ja otin kasvoilleni, varmuuden vuoksi (ei enää seksitulkintaisia kiihotuseleitä) mahdollisimman asiallisen ilmeen, jota korostin myrtsillä kulmien kurtistuksella.
Minding my own business-tila oli jälleen saavutettu.
Kyttääjämies oli kuitenkin hurmioitunut ja jaksoi sitkeästi kyttäillä minuun päin loppumatkan ajan. Haaruksiin ei vaan enää voinut tuijottaa, harmi hälle. Joo.

Näin junassa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

HellBell kirjoitti: Tässä vaiheessa
tahattomasti
ko.ukkelin silmät pyörimään päässään
kuin hedelmäpelin namikat
Minding my own business-tila
Näin junassa.
Mulla toi menis näin:
Joka vaiheessa
tahallisesti
kuumien jäbien silmät pyöris päässään
ku hedelmäpelin namikat
Minding my own ass
Näin totta munassa.
<3
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulla on tosi hyvä olla. :) eli ei vituta mikään vaiva, vaikka hieman maha vaikertaa... mutta se on very pientä
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HellBell kirjoitti: Näin junassa.
Eilen tass joku saakelin pässi pojotti keskellä asemalle pysähtyneen M-junan oviaukkoa ihan H. Moilasena ilman mitään aikomustakaan nousta kyydistä.
Teki mieli vetää turpaan. Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaulassa kasvaa partakarva. No eihän tuo ole ihmeellistä voisi joku todeta, mutta tämä yksilö kasvaakin ihon alla poikittain ja on perkeleen kipiä. Muutaman kerran yrittänyt kaivaa pois, mutta joko pettää kivunsieto tai sitten verta tulee niin paljon ettei kohdetta enää löydy.

Ei ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu, mutta eipä ole koskaan näin syvällä ollut tuo kohtuullisen paksu karva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin