Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti: Ja vituttaa tää jouluressi, ei lähe vaikka kuinka istuis alas ja rauhottuis. Prkl.
Mä vaihtasin heti mun muutto- ja rempparessin jouluressiin. Vitun tapetit ja maalit sun muut.
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Vituttaa kun piti laittaa todella typerä tekstiviesti yöllä kännissä yhdelle ihmiselle. Hävettää.

Vituttaa kun joku dna-liittymäkauppias herätti yliaikaisin soitollaan ja unenpöpperössä sanoin vaan joojoo kun se sanoi ko. liittymän olevan ilmainen tajuamatta oikein mitään. Vasta monen tunnin kuluttua tajusin, etten voi ottaa sitä kakkosliittymäksi tai heittää roskiin vaan ne vaihtaa sen tuon nykyisen tilalle vaikka niillä on kalliimmat hinnat enkä jaksa selvittää miten tuon saa estettyä. Tuollaisia selvitettäessä kukaan ei ikinä vastaa puhelimeen tai jos vastaa, ohjaa puhelun edelleen ja kaikki asiakaspalvelijat pallottelevat sitä edestakaisin kunnes lopulta asiakas jätetään kuuntelemaan jonotusmusiikkia linjalle ö hamaan hautaan asti.

Ei ehkä niinkään vituta, mutta tuntuu pahalle kun kaveri sai tentistä vaan 2 ja itte sain 5 (asteikko 1-5). Selitin vielä ennen sitä, että mulla menee varmasti tosi huonosti kun en jaksanut lukea paljon yhtään ja se oli lukenut paljon ja mun mielestä tiesi ne asiat vähintäänkin yhtä hyvin kuin minä. Olisivat antaneet molemmille vaikka kolmosen, sillä oli eilen tosi paha mieli tuosta...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exä vituttaa. Vieläkin se pääsee nahan alle vittumaisine kommentteineen. Miksi ihmisen pitää kantaa kaunaa vielä kahden vuoden jälkeen, ja miksi toisella on kyky pelkin sanoin haukkua mut maan alle ja aiheuttaa melkein itkun. Miksi? Ajaisin autolla yli jos voisin. Eihän mulla ole edes ajokorttia.. tai autoa.

GRRRRR! Miksi ihmisen pitää satuttaa toista, että saisi oman olonsa paremmaksi? Miksei toinen voi mennä elämässään eteenpäin kuten muut, ja käyttää sitä energiaansa millä haukkuu mua, johonkin kehittävään tai vaikkapa uuden suhteen luomiseen... tai yrittäisi edes.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti: Ajaisin autolla yli jos voisin. Eihän mulla ole edes ajokorttia.. tai autoa.
Vapaaehtoinen! (ei kai tää SikaMika kuitenkaan ole?)

Mua on kyllä viimepäivinä vituttanut ihan kaikki tasapuolisesti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ajaisin autolla yli jos voisin. Eihän mulla ole edes ajokorttia.. tai autoa.
Vapaaehtoinen! (ei kai tää SikaMika kuitenkaan ole?)

Mua on kyllä viimepäivinä vituttanut ihan kaikki tasapuolisesti.
Ei ole SM :D Ja soitan, jos tarvitsen autoapuvoimia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Yleisvitutus ja kova sellainen!!!!
Truth fears no trial
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Ei ole SM :D Ja soitan, jos tarvitsen autoapuvoimia.
*Lähtee jo innoissaan tankkaamaan kaiken varalta* ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Exä vituttaa. Vieläkin se pääsee nahan alle vittumaisine kommentteineen. Miksi ihmisen pitää kantaa kaunaa vielä kahden vuoden jälkeen, ja miksi toisella on kyky pelkin sanoin haukkua mut maan alle ja aiheuttaa melkein itkun. Miksi? Ajaisin autolla yli jos voisin. Eihän mulla ole edes ajokorttia.. tai autoa.

GRRRRR! Miksi ihmisen pitää satuttaa toista, että saisi oman olonsa paremmaksi? Miksei toinen voi mennä elämässään eteenpäin kuten muut, ja käyttää sitä energiaansa millä haukkuu mua, johonkin kehittävään tai vaikkapa uuden suhteen luomiseen... tai yrittäisi edes.
Voijei. Onpa vituttava ihminen. Miten olisi yhteyden katkaiseminen kokonaan? Joopa joo, ei noissa eroissa välttämättä tule esiin ihmisten parhaat puolet. Tutkailen itseäni..
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Laitetaas tähän tuo jatkuva flunssa, pari viikkoa jo tullut räkää saavillinen päivässä, kele!
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:Exä vituttaa. Vieläkin se pääsee nahan alle vittumaisine kommentteineen. Miksi ihmisen pitää kantaa kaunaa vielä kahden vuoden jälkeen, ja miksi toisella on kyky pelkin sanoin haukkua mut maan alle ja aiheuttaa melkein itkun. Miksi? Ajaisin autolla yli jos voisin. Eihän mulla ole edes ajokorttia.. tai autoa.

GRRRRR! Miksi ihmisen pitää satuttaa toista, että saisi oman olonsa paremmaksi? Miksei toinen voi mennä elämässään eteenpäin kuten muut, ja käyttää sitä energiaansa millä haukkuu mua, johonkin kehittävään tai vaikkapa uuden suhteen luomiseen... tai yrittäisi edes.
Tällaisia on maailma täynnä. Veikkaisin syyksi ylenpalttista narsismia, jolloin vika löytyy vain ja ainoastaan muualta.

Ja toinen pointti on, että nyt kun vuodet vaan vierivät ja toista (hänelle) hyvää ihmissuhdetta ei kuulu pitää tuulettaa jos vaikka saisi sinutkin pahalle tuulelle.

Keskimääräisesti näihin ihmisiin pitää katkaista kaikki yhteydenpitomuodot.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Työ vituttaa! Enää pari tuntia pakollista aherrusta ennen 11 päivän lomaa, mutta tuntuvat ne parikin tuntia olevan liikaa. Ah, työ loppuu helmikuun lopussa. Ah, sitä riemua.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa yli kaiken yks ihminen, joka valehtelee. Se ei ainoostaan vaikuta minun elämääni vaan mun ystävieni myös. Vittu, pakkoko musta puhua pahaa, että kyseinen ihminen vaikuttais "paremmalta". Mun ja kaverin ystävyys punnitaan nyt sillä, että kumpaa ystäväni uskoo. Minua vai sitä joka valehtelee. Vittu!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Poskiontelon tulehdus. Vähän jo odottelinkin, että miten tämä kaikki huipentuu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Maura
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 23.08.2005 21:51
Paikkakunta: Muu maa mustikka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Maura »

Vituttaa se ettei tämä uusi suhde tunnu saavan mahdollisuutta kasvaa mihinkään vakavampaan suuntaan. Vitun työt, stressi ja välimatka.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Maura kirjoitti:Vituttaa se ettei tämä uusi suhde tunnu saavan mahdollisuutta kasvaa mihinkään vakavampaan suuntaan. Vitun työt, stressi ja välimatka.

Minä olen ehkä väärä ihminen sanomaan mitään tähän, mutta kuitenkin sanon. Jos suhde on hyvä niin mikään ei sitä estä jatkumasta ja paranemasta tai vakavoitumasta. Kyllä se siitä kun joulu kiireet ja muut stessi tekijät saa pois päivä järjestyksestä.

Niskakipu kylläkin alkoi taas ja se sylettää hieman.
Truth fears no trial
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Joopa joo vitutus ei riitä kuvaamaan tämän hetken fiiliksiä. Olen ajanut autoni luultavasti lunastuskuntoon tai ainakin siihen joudutaan tekemään vähintään kuukauden kestävä remppa. Metsään mentiin, niin että lumi vaan pöllysi. Luulin, että minulla olisi lähes kaiken mahdollisen korvaava vakuutus, joka korvaa myös sijaisauton tämän odottelun ajaksi. Eipä kuitenkaan ollut, koska en ollut älynnyt ruksata jotain vitun pikku kohtaa vakuutuspapereista ja nyt joudun maksamaan sijaisautosta 45e/pvä omasta pussista, koska työni tekemiseen tarvitsen autoa välttämättä. Ja sitä autoakaan en saa heti, koska kovasti tuntui merkkihuollossa olevan ruuhkaa.

Onneksi en kuitenkaan loukannut itseäni tai ajanut kenenkään toisen päälle, siinä maantiellä ympäri pyöriessäni. Peltiä saa aina uutta, mutta jostain syystä sekään ei nyt tällä hetkellä lohduta yhtään..
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

No nyt ei ota enää niin ankarasti päähän. Vakuutustarkastaja soitti ja sanoi, että vanha autoni kannattaisi laittaa lunastukseen. Runko vääntynyt todella pahoin ja vaihdelaatikko jotenkin haljennut siinä rysäyksessä. Korjaaminen tulisi todella kalliiksi ja kestäisi tosi kauan.
Toisena vaihto-ehtona mainitsi, että voisin hakea samanlaisen auton ja vielä vähemmän ajetun tilalle liikkeen pihasta. :shock: Ah ihanaa autoton aikani jää on todennäköistä paljon lyhemmäksi. Bonukset taitaa mennä kaikki, mutta mä saan uuden auton tilalle ja vielä samana päivänä kun vanhan ajoin metsään. Voiko parempaa palvelua enää olla...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Vitun parisuhdevitutus on tällä hetkellä aivan huipussaan!!!!! Voiko vitutukseen kuolla?!?
Truth fears no trial
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KulisataN kirjoitti:Vitun parisuhdevitutus on tällä hetkellä aivan huipussaan!!!!! Voiko vitutukseen kuolla?!?
Välillä tuntuu, että voi, mutta enpä ole moisesta kuullut...

Nyt vituttaa tää saamarin polvisärky. Perkele, mä haluan uudet polvet!!!
Pikku-Akka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tuli nukuttua ittensä ihan pökelöksi ja nyt sattuu niskaan. Tosi mahtava aloitus päivälle, kun vituttaa niin stn:sti.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

rok
Viimeksi muokannut slam, 19.01.2006 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vituttaa kun perusteellisesti kertoo asiat ja faktat niin siitä huolimatta joidenkin kalloon se ei mene vaan jankutetaan kysymyksiä ja jumppautetaan samoilla asioilla päivästä ja vuodesta toiseen.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No voihan perskeles.
Duunipaikan avainläpyskästä on loppunut voimassaoloaika.
Läpyskän uusimiseksi pitäisi saada pomo kiinni, mutta kun se on lomalla tai virkavapaalla tai tiesmissä eikä vastaa sähköpostiin. :|
Kännykkä- tai kotinumeroakaan ei löydy mistään.
Erään kityläisen sigua lainatakseni: "santa na v ttu"(sic)! :x
Vituttaa ankarasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Närästää ihan saatanallisesti, ja otin aamulla just "muka liikaa tilaa vievänä" Pepcid-paketin pois laukusta... lovely :?
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua ärsyttää ihan hurjasti toi tällä hetkellä Hesarissa meneillään oleva Harald Hirmuinen -sarjakuvan aihio, jossa Harald ja Helga ovat Helmin ja Heikin juhlapävillä.
Vastaa Viestiin