Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Voi helvetinperkeleet! :evil:
Töissä eniten käyttämäni ohjelma päätti sitten hieman hajoilla, ja nyt on hirvee homma yrittää asennella uudelleen ja konffata taas toimintakuntoon se. :tiistai:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun on kolme pomoa niin meikäläinen on buukattu huomiseksi kolmen paikkaan samaan aikaan eri puolille Suomea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Väsymys vituttaa.
Duunit vituttaa.
Vetämätön olo vituttaa.
Mikään ei huvita - vituttaa.

Tiivistettynä: Kaikki vituttaa.

:maanantai:
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Vituttaa niin paljon ettei edes vituta.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Vituttaa niin paljon ettei edes vituta.
:9mm: Saunan taakse semmoset kyylääjämummot sais kuskata. :evil:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minua vitutttaa minun pienet ongelmat, jotka vituttavat minua siitäkin huolimatta, että tiedän muilla olevan paljon isompia ongelmia vitutusta aiheuttamassa.
Siis vituttaa oma pikkusieluisuus ja asennevammaisuus. Vittu kun se vituttaakin!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minua vitutttaa minun pienet ongelmat, jotka vituttavat minua siitäkin huolimatta, että tiedän muilla olevan paljon isompia ongelmia vitutusta aiheuttamassa.
Siis vituttaa oma pikkusieluisuus ja asennevammaisuus. Vittu kun se vituttaakin!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aamun ihanainen ylläripylläri: Kissa oli paskonut oikein vetelät läjät eilen pestylle lattialle 10 cm päähän hiekkalaatikosta. :evil:
Lisää positiivisia elämyksiä päivään:
Potentiaalinen uusi työpaikka on mennyt työnantajan puolelta täydeksi arpomiseksi... Eivät osaa päättää edes, missä vaiheessa heille sopisi pitää viikon kokeilujakso. :tiistai:
Angita

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mua vituttaa ku Hesarin sivut ei toimi. Mä haluun lukea sitä just nyt!
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Suvinen kirjoitti:Luvassa ihanaa riitelyä ja itkuvääntöä aamuyöstä. Saatana!!!
Miksi? Eikö se saa enää ulkoilla?
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti:eikä se idiootti edes tajua että olen ihan vitun kiukkuinen.
Tajuaa se, mutta ei sitä kiinnosta, koska sehän on mäyriksen juonut!
Korppi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Vituttaaaaaaaaa!
1) vituttaa horot duunissa, jotka ei osaa ottaa vastaan palautetta (negatiivista), aiheellista sellaista ja alkaa aukomaan päätänsä siitä.
2) vituttaa kun kuiturastat lähtee irti viikonpäästä laitosta, ja vituttaa kun kampaajan harjoittelija ei osannu laittaa niitä kunnolla päähän (hiuksiin) kiinni. Vittu! Maksoikin niin saatanasti.
3) vituttaa ku tä kone on niin paska, että tarvis saada uus.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Metrossa Itäkeskukseen samaan vaunuun tuli kaksi kännistä myymälävarasta, jotka olivat pöllineet kymmenkunta valtaisaa naudanpaistia. Siirtelivät niitä siinä kassista toiseen. Itiksessä kun jäätiin kaikki pois, huomasin, että olivat pudottaneet yhden paistin penkin alle. ENKÄ OTTANUT SITÄ! Vittu kun harmittaa, siinä olis ollut herkkua moneksi päiväksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:kina: :tiistai: :maanantai:
Vanhemmasta ("mun") koneesta meni sitte näyttö pas2. Virtavalo kyllä palaa, mutta putkella näkyy pelkkää mustaa eikä säätönamikatkaan toimi. Meni vissiin uuden ostoks...
Saisinkohan suostuteltua haniseni siihen että hommais saman tien uuden koneenkin, kun toi wanha rakkine on v:lta 1996 A.D. :think:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti: Saisinkohan suostuteltua haniseni siihen että hommais saman tien uuden koneenkin, kun toi wanha rakkine on v:lta 1996 A.D. :think:
Pyydä tosi nätisti, gimulit on valikoivia kuunteleen asianlaitoja. "Ihana Gimulini, snadin pyynnön esittäisin, kuulostele sitä ihastuttavalla korvallas ja tuudittaudu sanoon mulle Jees. Rakas Pantterini."
Vinkiks.
<3
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Aamun ihanainen ylläripylläri: Kissa oli paskonut oikein vetelät läjät eilen pestylle lattialle 10 cm päähän hiekkalaatikosta. :evil:
Jos sille oli tullut kiire eikä ollut ehtinyt ihan perille asti...? :lol:
Noup, se on näköjään ottanut oikein tavakseen sontia laatikon viereen. :x
Syynä lienee kuivikkeen vaihto turpeesta puupellettiin. :think:
Voi prkl.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Saisinkohan suostuteltua haniseni siihen että hommais saman tien uuden koneenkin, kun toi wanha rakkine on v:lta 1996 A.D. :think:
Pyydä tosi nätisti, gimulit on valikoivia kuunteleen asianlaitoja. "Ihana Gimulini, snadin pyynnön esittäisin, kuulostele sitä ihastuttavalla korvallas ja tuudittaudu sanoon mulle Jees. Rakas Pantterini."
Vinkiks.
Kiitti vinkistä. :mrgreen:
Saattaa kyllä olla, ettei toi mene NJJ:lle läpi, se on kumminki aika epeli arvaamaan mitä ihmisillä on mielessä... :think:
[edit]No, onneks oli edes kannettava varalla ni pääsee Kityileen.[/edit]
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti:.... Rakas Pantterini."
Vinkiks.
Saattaa kyllä olla, ettei toi mene NJJ:lle läpi, se on kumminki aika epeli arvaamaan mitä ihmisillä on mielessä... :think:
Joo, no, mut sitä on silti niin hauska kuulla sitä nättiä spiikkiä, vaiks oigeesti sitä tietääkin mitä ukkelilla on mielessä. Sitä ei moni ukkeli tiiäkkään, mut sä oot huomannu sen. Thumbs up, dudex! :ohyeah:
<3
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Miten voikin elämä olla aina välillä jotenkin saakelin vaikeaa?? Eikö asiat voi vaan järjestyä vaan niistä tulee ihmeellisen mutkikkaita kuvioita joista mä en tajua yhtään mitään. Voi vittu!
Viimeksi muokannut Patz, 14.03.2006 9:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua vituttaa vieläkin se metron lattialle jäänyt paisti. Söin just kaks porkkanaa ja kaks mandariinia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Patz kirjoitti:Miten voikin elämä olla aina välillä jotenkin saakelin vaikeaa?? Eikö asiat voi vaan järjestyä vaan niistä tulee ihmeellisen mutkikkaita kuvioita joista mä en tajua yhtään mitään. Voi vittu!
Jaahas, no nythän se selvisi tämäkin asia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Yön yli nukkuminen auttoi? :)
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vadim kirjoitti:Yön yli nukkuminen auttoi? :)
Ei, vaan joku päätti asiat minun puolestani. Surullista, mutta elämä on.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vituttaa että tuhlasin 40 minuuttia aikaa etsien netistä yhtä artikkelia. Ei, en löytänyt. Vituttaa myös se että eilen olin täynnä tarmoa ja puhtia ja suorastaan kerjäsin tekemistä, eikä mitään tullut. Tänään vituttaa ja väsyttää, ja eikös heti kasa nakkeja tipahtanut niskaan. -Tu joo.
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Vituttaa se, että jouduin maksamaan reilun kahden tonnin edestä "normaalista elämisestä" aiheutuneita laskuja. Tiedän eläväni välillä aika leveästi, mutta tämä alkaa olla jo lähempänä suuruudenhulluutta yksin asuvalla ihmisellä.. *läimii itseään poskelle* :oops:
Noh pysyy ainakin hyvin mielessä, miksi sitä töihin viitsii lähteä joka aamu.
Vastaa Viestiin