Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:Ostaa auton niin saa matkustaa ihan yksin. Tosin muut autokuskit kuin itse ovat tietty etenemisrajoitteisia mulkvisteja.
Niin; auton ratissa vasta ihmisvihaajaksi tuleekin, niitä kotteroita kun on joka paikassa ihan liikaa ja jokaisessa istuu sisällä nimenomaan se yksi ihminen. Joka sekin ajaa tietysti ihan päin helvettiä.

Kyllä mä kuitenkin olen ympäristölleni vaarattomampi siellä julkisissa istuessani. :twisted: Ehkä mä voisin hankkia ponin ja ratsastaa sillä joka paikkaan? :think:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Think »

CandyMan kirjoitti: Tosin nyt kun olen siirtynyt takaisin yksityisautoiluun hankaloituneen työmatkan takia, valitettavasti autoni on osoittautunut täydeksi mulkvistiksi. Olen sen kanssa yhdessä enää vain säälistä.
Mulla sama vika. Tosin mun kärry antaa kyydit ihan kaikille. Bitch!
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Metro on varsin mukava julkinen liikenneväline. Aina on tilaa ja tulee ajallaan. Kauhulla odotan paluuta bussiliikenteen käyttäjäksi.

Anttilassa hissiin tunki mun seuraksi semmonen kuselle haiseva warcraft-nörtti. Sitä lähemmäs miestä en tänään päässyt.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Sen vielä kestäis, mutta kun noilla Jokeribusseilla on etuus liikennevaloissa, katkaisevat aina etenemiseni vakioristeyksessä. Parhaassa tapauksessa Jokereita tulee synkronisesti molemmista suunnista 2,5 min välein niin, että ei meinaa päästä kääntymään vasemmalle ollenkaan.
Ratkaisu on SRT8:
elco kirjoitti: Jos minä olisin tuollainen sikarikas tossun alla "elävä" Britnin pimppikuvalehtiä auton vararenkaan säilytystilaan piillotteleva housuun kakkiva kaappihomo niin en missään olosuhteissa tyytyisi 300C SRT8:a vähempään! Siinä olisivat potilaat ihmeissään, kun Tohtori Ei poistuu paikalta 100km/h 5 sekuntia käsipäivään jälkeen. SRT 8:n ehdoton lisäplussa on rengaskerta (255/45ZR20 takana), jota ei saa mistään ja sieltäkään luultavasti ei alle tonnilla pari. Joka tapauksessa niitä eittämättä kuluu. Bensa voi jopa loppua huoltoasemilta tuon oston jälkeen, kun pistelee menemään 21 litran euronormioptimikaupunkikulutuksella.

Älä ole niin Järkevä! Tämä Auto on jokaisen siihen sijoitetun (eittämättä monen) euron arvoinen, saa tuntemaan itsesi Mieheksi ja on muutenkin ainoa oikea, Lopullinen Ratkaisu.
Varmaankin näin. Kuten jo aiemmin sanoin, niin pihan teko maksaa 50 000€ (miksei Suomessa ole laittomia siirtolaisia, jotka tekisivät kivetykset nälkäpalkalla ?!).

Eilen kokeilin Korealaista Captivaa, joka ei nyt varsinainen nuhapumppu ole, 0-100 8.8 sekuntia automaatilla. Oli kuitenkin jotenkin halvan ja äänekkään oloinen. Liekö sitten tieto auton valmistusmaasta vaikuttanut.

Tänään ajamani Honda CR-V oli paljon laadukkaamman tuntuinen. Se on toki melkoisen tehoton, 0-100 automaatilla päälle 12 sek. mutta tällä hetkellä se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:Julkisten kulkuvälineiden MUUT käyttäjät (kuin minä). En voi sille mitään, etenkään aamuisin kun en muutenkaan ole aamuihmisiä, että ajatukset kuten "menisi nyt toikin ääliö tosta sivummalle, taas pitää pönkeä retkeilyvarusteiden kanssa bussiin tuonkin hönön.., enää ei vapaita kahden istuttavia paikkoja.. pakko mennä jonkun ällökkeen viereen. Paskaatirallaa" vaeltavat mieltä läpi kuin ummettuneet pökäleet.

Aamuisin tollaista ei-aamuihmiselle.

(ylipäätään inhoan aamuja, en koskaan sano "hyvää huomenta." Huomenta riittää.)
Voi kuule, ratkaisu sinun tapauksessasi on helppo. Kävele! Mäkin kävelin työmatkat eli 45 min. suuntaansa. Välillä menin spåralla, mutta palasin taas jalkaväkeen, kun huomasin ärsyyntyväni jopa edessä istuvan ihmisen kampauksesta... Puhumattakaan niistä tupakoitsijoista, jotka vetävät viimeisen henkosen juuri ennen spåraan astumista ja haisevat pahalta. Tupakoitsijat haisevat pahalta etenkin pakkasilmalla.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Voi kuule, ratkaisu sinun tapauksessasi on helppo. Kävele! ...
Keiks baby, ei pysty, matkaa 6, 5 km ja joutuisin heräämään ihan liian aikaisin ja matkaan kuluisi kävellen muutenkin liian paljon aikaa ja sitten olisin todella nälkäinen ja ryydyksissä kun pääsisin perille. En kauheasti pidä kävelystä harrastuksen omaisena, juosten pääsisi nopeammin etc.

Kyllä tää bussisysteemi toimii muuten (lukuun ottamatta muiden sietämistä) oikein jeesboxisti, lähtee melkein kadun toiselta puolen ja vaihto osuu yhdellä välipysäkillä just nappiin. Lopuksi bussi kaartaa hullun vauhtia (jännitystä persuksissa heti aamusta) perille, eritt.lähelle määränpäätä.

Ei-aamuihminen on ei-aamuihminen, nääs. ;-) (Angsteja tulisi siis joka tapauksessa vaikka menisin perille yksityishelikopterilla.)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mahaan sattuu, enkä ole motivoitunut lähtemään opintomatkalle. Näillä minuuteilla kypsyy päätös siitä, kaadunko takaisin sänkyyn.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Voi kuule, ratkaisu sinun tapauksessasi on helppo. Kävele! ...
Keiks baby, ei pysty, matkaa 6, 5 km ja joutuisin heräämään ihan liian aikaisin ja matkaan kuluisi kävellen muutenkin liian paljon aikaa ja sitten olisin todella nälkäinen ja ryydyksissä kun pääsisin perille. En kauheasti pidä kävelystä harrastuksen omaisena, juosten pääsisi nopeammin etc.
6,5 kilometriähän on just hyvä aamulenkki! Siinä kuule jää aamuvitutuskin matkalle. Musta oli ihana kävellä työmatkat, kun mennessä heräsi ja tullessa unohti työasiat. Suosittelen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Uusi kyrsiintymisen aihe tälle päivälle. Perustuu äskettäin käyneeseen tositapaukseen.

Painon arvosteleminen. Omaa napaa voi tuijotella tässä asiassa ja sen ympärillä lilluvaa muuta massaa ennemmin kuin muiden.

Kivat fiilikset.

Jo loppui keskusteleminen ko. tapauksen kanssa. En sano kummempaa, mäntti mikä mäntti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:Uusi kyrsiintymisen aihe tälle päivälle. Perustuu äskettäin käyneeseen tositapaukseen.

Painon arvosteleminen. Omaa napaa voi tuijotella tässä asiassa ja sen ympärillä lilluvaa muuta massaa ennemmin kuin muiden.

Kivat fiilikset.
Sano takaisin ja tiukasti! "Entäs miten tuo oma painoindeksisi?" "Mites sokeriarvot?" ja sitä rataa. Tai sitten vain ihan asiallisesti, että lääkäri on todennut terveeksi, vaikka olenkin hiukan kevytrakenteisempi kuin ihmiset keskimäärin."

Ehkä kyse ei kuitenkaan ollut arvostelusta, vaan ihmettelystä. Tai sitten arvostelija yritti päästä jotenkin niskan päälle lausunnollaan. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää antaa takaisin.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti:Painon arvosteleminen.
Minä toimisin siten, että opettelisen muutaman itseironisen maneerin, joista laukoisin tilanteessa sopivimman. Vähän samaan tapaan kuin stand up-koomikot usein vitsailevat itsestään. Varsinkin lihavat koomikot. Se jos mikä osoittaa oikeanlaista suhtautumista sinänsä usein toisarvoiseen asiaan.

Vaikka, että: "Mun isä on Rauli Röntgen."
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 12.01.2007 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Sano takaisin ja tiukasti! "Entäs miten tuo oma painoindeksisi?" "Mites sokeriarvot?" ja sitä rataa. Tai sitten vain ihan asiallisesti, että lääkäri on todennut terveeksi, vaikka olenkin hiukan kevytrakenteisempi kuin ihmiset keskimäärin."

Ehkä kyse ei kuitenkaan ollut arvostelusta, vaan ihmettelystä. Tai sitten arvostelija yritti päästä jotenkin niskan päälle lausunnollaan. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää antaa takaisin.
Yritti päästä niskan päälle, on itse körmy-luokkaa. Tyyppi on jänkääjä, en tiedä jaksanko oikeasti alkaa sen kanssa ja koska tiedän oman kiihtyvyyteni niin..
No, pamautan jotain häijyä tässä jossain vaiheessa. Annan muhia ja sitten räjäytän pikku hajupommin. hihi.

Dr.Ripuli, hyvä pointti. Annan senkin kyteä.

Pistin parit sanat kehiin. Paljastin olevani 32 kg ja että ajattelin tiputtaa vielä 15 kg pois jotta voin uusiokäyttää nämä paprut tässä eessäin pikku-vaatteikseni.
Sitten siirryttiin asiallisempaan keskusteluun ja nyt olen niskan päällä.

Jihaa!

Edit: ö --> ä.
Viimeksi muokannut HellBell, 12.01.2007 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Aina joutuu helvetti taistelemaan.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:Aina joutuu helvetti taistelemaan.
Ajattele sitä niin, että itseä on kiva puolustaa. Silleen, että etpäs päässyt niskan päälle, vaikka yritit. Takaisin vittuilu on ihan hyvä taito. Tosin itse harrastan enemmänkin sellaista jääkaappi-pakastin -kohtelua, jos joku on vittumainen. En kiinnitä ihmiseen mitään huomiota, ellei ole pakko.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:Ajattele sitä niin, että itseä on kiva puolustaa. Silleen, että etpäs päässyt niskan päälle, vaikka yritit. Takaisin vittuilu on ihan hyvä taito. Tosin itse harrastan enemmänkin sellaista jääkaappi-pakastin -kohtelua, jos joku on vittumainen. En kiinnitä ihmiseen mitään huomiota, ellei ole pakko.
Sitä jääkaappityyliä just alkujaan mietin ja nimenomaan siksi, kun ei maksa vaivaa alkaa tollaisten kanssa millekään hippasille. Ihminen on osoittanut itsensä, millainen on, ja se siitä.

Voihan näitä eri tyylejä aina testailla.

(ja sittemmin kävi ilmi, että ko.örmyinen tyyppi oli saanut lääkäriltä kehoituksen laihtua n.10 kiloa eli ehkä sittten jollain käänteisellä tavalla projisoi muhun omaa huonoa fiilinkiään painoasiasta. Ei tietty oikeuta mitään, eikä joka juttuun tarvita ymmärrystä viimeisen päälle, mutta noin niinkuin kiintoisana kuriositeettina..)

Jatkoa, loppupäätelmiä.

Nyt kun olen levännyt (eilen olin nukkunut 3 h:n unet katsottuani Mozart-leffan; oli muuten aivan mainio) käsitän hauskuuden tossa eilisessä ja harmittelen vaan sitä, etten älynnyt olla silloin (sille körmylle) kuin se hullu koomikko joka aina tahattomasti olen muutenkin. Jatkossa koomikkona.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En sanoisi, että vituttaa, mutta on aika turhauttavaa selittää isukille miten se voi lähettää sähköpostia minulle. Ei tässä ole kuin kuukauden päivät mennyt :axe: eikä vieläkään onnistu. Ei VOI olla niin vaikeaa oppia ja ymmärtää opetusta, ei vaan voi. Voi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ihminen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:nyt kyllä vituttaa. mulle on tullut mun elämäni ensimmäinen finni. Vittu 24 vuotiaana! olis ees tullu vaikka nenän päähän, mutta ei! Vittu kankkuun! Sattuu joka vitun kerta kun istun persiilleni!
Minä olisin ainakin tyytyväinen, jos olisin säästynyt tuohon ikään asti yhdellä finnillä perseessä.
Samaa mieltä. Itse aloin saada finnejä runsaammin heti 12–13-vuotiaana ala-asteen kuudennella, ja pahimmillaan akneni oli vuoden 2000 tienoilla lukiossa. Kasvoni olivat kauttaaltaan aivan aknen peitossa, ja kärsin joka ikinen päivä. Yläasteella pojat alkoivat vieläpä kiusata minua, muun muassa osoittivat piirtoheittimen valon kasvoihini kuuluttaen kohteliaasti, että "katsokaa koulun ruminta tyttöä". Jossain vaiheessa vanhempani veivät minut lopulta ihotautilääkärille, ja jouduin ottamaan parikin hyvin vahvaa Roaccutan–isotretioniini-kuuria. Jep, finni perseessä.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kotona eijjoo kivvoo. Perkl.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:En sanoisi, että vituttaa, mutta on aika turhauttavaa selittää isukille miten se voi lähettää sähköpostia minulle. Ei tässä ole kuin kuukauden päivät mennyt :axe: eikä vieläkään onnistu. Ei VOI olla niin vaikeaa oppia ja ymmärtää opetusta, ei vaan voi. Voi.
Mun isukki ei ensteks kans tajunnu mitään... Kirjotti siihen aihe-kenttään aina vaan notta mitä kuuluu.. Ei tajunnut että siellä on enemmänkin tilaa kirjotella kuulumisia :]
Isit on hupsuja. Yritä jaksaa vaan opettaa sitä, kyllä se vanha koirakin temppuja oppii!
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Isit on hupsuja. Yritä jaksaa vaan opettaa sitä, kyllä se vanha koirakin temppuja oppii!
Mun isi taas neuvoo mua tietokoneen käytössä. Se onki vanha (kirjaimellisesti) nörtti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Missasin sitten Huippumallit. Muistin väärin et se tuliskin tiistaisin, niinku ennen.. Perse.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:Missasin sitten Huippumallit. Muistin väärin et se tuliskin tiistaisin, niinku ennen.. Perse.
Nyt vitutukseen on lääke. Ostat tallentavan Topfield-digiboksin (499 €) ja asennat siihen apuohjelman (TAP) joka osaa tallentaa haluamiltasi kanavilta ohjelmia hakusanan (esim. "Huippumallit") perusteella, riippumatta milloin ne tulevat. Sitten vain istut joka lauantai katsomaan levylle kertyneet Huippumallit mussuttaen samalla suklaata ja naureskellen heidän vääristyneelle maailmankuvalleen.

Sikasiistii! Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri. Ei edes toinen insinööri.

Mua ei juuri nyt valitettavasti vituta. Sain tietää että bugg on ruotsalainen homotanssi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:Ostat tallentavan Topfield-digiboksin (499 €)
Hah! Vain insinöörillä on varaa moiseen.

Ei se ollutkaan mikään iso menetys. Ens viikolla on vasta se jakso missä tytöt stailataan. Se on parhautta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vituttaa työasiat omassa pienessä pollassa. Kupoli suht täynnä kusta kaikkien niiden päivittäisten asioiden suhteen. Hitto kaikki vauvakuumeiset ipanatehtailijat, päävammaiset, omahyväiset niin naiset kuin miehetkin saisi heittää roviolle.
Älkää ihmiset tehkö lapsia, jos on entuudestaan ennustetta, että lapsesta ei tule terve, saatika sitten, jos oma mielenterveys viiraa jo ennen sitä. Perrkele.

Uh, helpotti. Lisää näitä! Seuraavaksi hankin itelleni stressipallon ja purulelun.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

(edit)
Viimeksi muokannut Sheetlord, 17.01.2007 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin