Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaikki vituttaa. :tiistai:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja JoeB »

mikaan ei varsinaisesti vituta, elamassa olevat mahdolliset vitutuksen aiheet eivät jotenkin tällähetkellä jaksa kiinnostaa niin paljon että vitutukseen jaksaisi uhrata energiaa... Mikas tassa oleillessa kaunina paivana.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

vituttaa ettei mulle tule tänne postia. tarkistin osoitteenmuutoksen, siinä ei mitään vikaa. jostain syystä mulle ei vaan tule tänne mitään. ei postin "jatkammeko kääntämistä maksua vastaan" ei maistraatin "olet muuttanut", ei testikorttia jonka itselleni lähetin... nyt joku postin täti selvittää jakelukeskuksesta että minne ne mun postit on arkistoinut/vienyt...
Me transmitte sursum, Caledoni!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elukka kirjoitti:Kaikki vituttaa. :tiistai:
Niin vituttaakin. Eniten oma typerä luonne ja käsitykset käytöstavoista. Ja se, että alkoholi vie muistin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ammattitaidottomat kiinteistönvälittäjät on nyt se ykkösjuttu.
Don't Panic!
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mua vituttaa suunnattomasti oma usko isääni ja siihen etten luota häneen. Vaikka puhuis totta niin epäilen silti. Ja sekös vituttaa sit iskääkin ja mua rupee vituttaa vielä enemmän, kun saan senkin huonolle tuulelle. Ja sit rupee vituttaa ja pelottaa et ratkeeko se sen takia kun mä sain sen huonolle tuulelle ja ja ja...
vittujumalautasaatanaperkelehelvetti!
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Mua vituttaa suunnattomasti oma usko isääni ja siihen etten luota häneen. Vaikka puhuis totta niin epäilen silti. Ja sekös vituttaa sit iskääkin ja mua rupee vituttaa vielä enemmän, kun saan senkin huonolle tuulelle. Ja sit rupee vituttaa ja pelottaa et ratkeeko se sen takia kun mä sain sen huonolle tuulelle ja ja ja...
vittujumalautasaatanaperkelehelvetti!
Ei ole helppoa alkoholistin läheisillä, ei. :(
Voimia sulle. :paijaa:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Ei ole helppoa alkoholistin läheisillä, ei. :(
Voimia sulle. :paijaa:
Tänks. Useimmiten yritän vaan unohtaa ton pikkuseikan. Muuten mulla on kyllä ihana ispä.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.
Kikkelis kokkelis.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Keikaus kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa, kun ex:n näkeminen kävi vituttamaan. Ei sen nt enään pitäisi vituttaa. Kai sitä pitäisi varoa kaupungilla kävelemistä ja vaihtaa saman tien kadunpuolta ennenkuin hän huomaa. Mutta se taitaisi olla liian lapsellista? Vittu, kun on mennyt halpaan joskus.
Kyllä siinä voi joku viisikin vuotta helposti vierähtää ennen kuin eksästään toipuu. Joiltakin menee koko elämä. Riippuen tietenkin siitä, miten ero on tullut ja niin poispäin.
Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...

Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...

Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!
Kikkelis kokkelis.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Keikaus kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Äh, ei tässä niin kauan tule menemään. Tässä tapauksessa kärsi enemmän ylpeys kuin sydän. Minua tylytettiin ja käytettiin seksuuaalisesti hyväkseen! Menin halpaan vaikka minulla oli ennakkoaavistus ko. ihmisestä, mutta hän ovelasti sai hetkeksi uskoteltua muuta...

Toisaalta olen tehnyt niin itsekkin joillekin. Pilkka osui omaan nilkkaan ja kyyninen Tonttu palasi taas kuvioihin...
Tuttua settiä minullekin, kumminkin päin!
Niin, elämä on!!!

Sinäänsä surullista, kun ei oikein luota naisiin, kun on nähnyt, jutellut ja puuhannut niiden kanssa ja tietää minkälaisia ne oikeasti ovat. Sitten kun kerrankin ottaa pienen riskin, niin käy nolosti... (ei tämän viestin tarkoitus ei ole tarkoitus kylvää naisvihaa)

Kaikki naiset ovat ovat lutkia ja miehet pukkeja... ainakin joskus...
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SAATANAN VITTU, KUN ON JALAT KIPEÄT. Rakkoja, hiertymiä ja kaikkea muuta paskaa. Kuka perkeleen pösilö on keksinyt varpaat!
Ebola

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sinkkumatti kirjoitti:SAATANAN VITTU, KUN ON JALAT KIPEÄT. Rakkoja, hiertymiä ja kaikkea muuta paskaa. Kuka perkeleen pösilö on keksinyt varpaat!
Joku joka haluaa ihmisen mieluummin kävelevän kuin konttaavan :p
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ebola kirjoitti:Joku joka haluaa ihmisen mieluummin kävelevän kuin konttaavan :p
Olis perkele tehnyt sitten mielummin kaviot. Niillä kävelis paljon pidempään.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Olis perkele tehnyt sitten mielummin kaviot. Niillä kävelis paljon pidempään.
Kaviossa tapahtuu usein sekä muodon että sarven laadun muutoksia, joita ei ajoissa huomaa, ellei terveen kavion tuntomerkkejä tarkkaan tunneta.
Sarveisaineen tulee olla joustavaa, ei liian kovaa eikä liian pehmeätä sekä ilman punaisia täpliä.
Terveessä kaviossa kehä on ehjä ja pehmoinen eikä millään kohdalla kutistunut, ei haavainen eikä arpinen.
Sarveisseinämä on sivulta katsottuna suora kehästä aina kannatinreunaan saakka ja kantaseinämät ovat miltei samansuuntaiset kuin varvasseinämä. Kiillekerrospinnan tulee olla tasainen, ilman halkeamia, rakoja tai sarveispilareita. Seinämän sarvessa on jokin määrä renkaita, jotka ovat yhtä etäällä kehästä.
Ei se helppoa kavioillakaan ole.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Erittäin miellyttävä kotiinpaluu ulkomaanmatkalta: kun ehdin laukkuineni kotitalon ovelle, näen miehen kusemassa portaalle. Siis tosiaankin suoraan oven eteen rappuselle niin, että jos joku tahtoo mennä ovesta sisälle tai tulla ulos, hänen on pakko astua kusilammikkoon! IHANAA OLLA TAAS SUOMESSA! :evil: Mitä helvetin barbaareja ja moukkia täällä oikein asustaa?! Tuollaiset otukset eivät ansaitsisi asua ihmisasumuksissa!
Melkein harmittaa, että jäin äimän käkenä toljottamaan vähän matkan päähän enkä tajunnut heti mennä sanomaan hyypiölle suoria sanoja.

(Ensijärkytyksestä selvittyäni kiersin kotiini toisesta ovesta sisäpihan kautta ja osoitin kansalaisaktiivisuutta hakemalla asunnostani kaksi siivousämpärillistä vettä ja kaatamalla ne ovenraosta rapulle.)
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti: Mitä helvetin barbaareja ja moukkia täällä oikein asustaa?! Tuollaiset otukset eivät ansaitsisi asua ihmisasumuksissa!
Ehkä hänellä oli hyvä syy kusta juuri siihen kohtaan. Esim. eksä asuu siinä talossa tai jotain? :D
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:kulttuurishokista
Tervetuloa kotiin ihanus.

edit: Oho, ok, pilkku ja u-kirjain putosi, mikäs se olikaan se fiksunkuulonen setä kenen piikkii näitä laitettii aina?
Freud?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ottaa päähän kun pitää nousta kuudelta ja laahustaa ilmastoituun koppiin ansaitsemaan rahaa kirjoittamalla kitinaan viestejä. Wattumaista kerrassaan. :draama:
Paras päivä ikinä.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta. Kun toinen ei vittu IKINÄ puhu mistään issueistaan oma-aloitteisesti. Joka sana pitää kiskoa ja maanitella ulos. Jos toisesta näkyy kilometrin päähän, että nyt on lekasoraa sandaalissa puoli kiloa, miksi sitä ei voi ääneen sanoa, vaan aina ja toistuvasti "ei mulla mikään o". On sitten niin helevetin mukava arvailla päivätolkulla, jotta "mikähän tällä kertaa vaivaa? Olenko se minä, jotain mitä tein kolme viikkoa sitten, kenties työasioita..?"

Luojan kiitos pääsee vetämään bärsset ja ensi viikoksi merelle.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Tämä ns. suhde vituttaa ja tuelta.
Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?
Sitten kun Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Öhöm.. tuota, koskas teillä ne häät olikaan?
Sitten kun Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden.
Niin... itsehän olen jo naimisissa luvattuani astella alttarille Suomen Euroviisuvoiton jälkeisenä päivänä. *sigh*
Vastaa Viestiin