Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa kun oli hupparin taskuun sattunut jäämään paperinenäliina pesun ajaksi. Joka paikka on täynnä NÖYHTÄÄ :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula. Vituttaa tämä työ, rahapula, vähän toi selkä, rahapula ja finni pakarassa.
Mainitsinko jo rahapulan?
Vituttaa et haluisin ostaa maalia seinään ja takapihan puulaatikkoon sekä terassiin ja tiiliä etupihan kukkapenkin ympärille. Aikaa olisi mut rahaa ostoksiin ei. VITTU!
Moi! Mulla on ihan sama ongelma! Kuka keksi pitää viimeisillään raskaana olevaa naista rahattomana 30 arkipäivää?! ja ennen sitä maksaa lyhyempi 20 päivän erä? Pistää vihaks.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stinky kirjoitti:Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula.
No vittu niinpä. Tililtä puuttuu parikin miljoonaa.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula.
No vittu niinpä. Tililtä puuttuu parikin miljoonaa.
Onneks sain just puskan takaa lottovoiton. 57 euroa oli kilahtanut tilille. Jos sitä lähtis kesämökkiä ostamaan.
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vituttaa sekin, että ostan pakkaseen melkeen aina paketin broilerin koipireisipaloja jos ne sattuu olemaan jossain euron kilo -tyylisessä tarjouksessa. Sitten perkailen niitä pitkin hampain, perkele.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mä petyin pentuna broilerin koipiin niin pahasti *) etten ole itse koskaan ostanut niitä.

Tällä hetkellä vituttaa myös se, että autoon pitäis ostaa uudet renkaat, enkä osaa valita uusia vanteita. (= liikaa vaihtoehtoja)


*) Ne ei olleetkaan sellasia kivoja palleroita kuin Aku Ankassa
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:^Mä petyin pentuna broilerin koipiin niin pahasti *) etten ole itse koskaan ostanut niitä.

*) Ne ei olleetkaan sellasia kivoja palleroita kuin Aku Ankassa
Aku Ankassa ne syökin kalkkunankoipia. :-p Hyvänmakuista lihaahan noi on, mutta ärsyttää se perkaaminen.
Stinky

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stinky »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Vituttaa rahapula, rahapula ja rahapula.
No vittu niinpä. Tililtä puuttuu parikin miljoonaa.
Onneks sain just puskan takaa lottovoiton. 57 euroa oli kilahtanut tilille. Jos sitä lähtis kesämökkiä ostamaan.
Stanan kroisos. Haist vttu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen ollut liian laiska paska vaihtaakseni ooppeliin kesärenkaat, että olisin päässyt korjauttamaan pakoputken, jotta olisin voinut lähteä viikonlopuksi porukoille. Olis kai äitienpäivänä pitänyt käydä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Potilasvahinkolautakunnan melko hidas toiminta :tiistai:

Vastahan tässä on kaksi vuotta pyöritelty papereita. Vttu.
Bhven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

McJanne kirjoitti:Mihin ihmeeseen mä tän kaiken työnnän.
No perseeseen tietysti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:Mihin ihmeeseen mä tän kaiken työnnän.
Kitinän VIP-jäsenyyteen!

Hottistsiksit pääsevät ilmaiseksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti: 10 Sveitsi - Tshekki 0 - 5 51,60
wtf. Tuollainen kerroin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kitinän VIP-jäsenyyteen!

Hottistsiksit pääsevät ilmaiseksi.
Montakohan kitinätekstaria tohon sais tykittää ;)
Onnistuu helposti ihan luottokortilla. Laitat vain numeron YV:llä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bhven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tää tietokoneeseen asennettava TechnoTrend PCI digiTV-kortti on softaltaan buginen paska. Ei sinänsä yllätä, koska kaikkien lisälaitteiden softat on aina perseestä, mutta kyllä vituttais pään räjähtämispisteeseen asti, jos olisin täyden hinnan tästä roskasta maksanut. Suosittelen oikeaa telkkaria kaikille televisiosta kiinnostuneille.
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
aasi kirjoitti:Onnistuu helposti ihan luottokortilla. Laitat vain numeron YV:llä.
Ei ole vielä tarvinnut luottokorttia :C Jos mä faksaan setelirahaa?
Sähän vasta kirjoittelit täällä pari kuukautta sitten että oot vetänyt parikin eri luottokorttia parikytä tonnia miinukselle, ja nyt sulla ei ole sellaisia ole vielä koskaan ollutkaan?
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bhven kirjoitti:Tää tietokoneeseen asennettava TechnoTrend PCI digiTV-kortti on softaltaan buginen paska. Ei sinänsä yllätä, koska kaikkien lisälaitteiden softat on aina perseestä, mutta kyllä vituttais pään räjähtämispisteeseen asti, jos olisin täyden hinnan tästä roskasta maksanut. Suosittelen oikeaa telkkaria kaikille televisiosta kiinnostuneille.
Minä taas fuj:techin USB-digiviritintä kaikille jotka haluavat telkkarin tietokoneeseensa. Helposti koko 19,90€ hintansa arvoinen.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti: Luottokortti != pankkikortti.
Tässä on nyt joku virhe :think:
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Ei ole vielä tarvinnut luottokorttia :C Jos mä faksaan setelirahaa?
Sähän vasta kirjoittelit täällä pari kuukautta sitten että oot vetänyt parikin eri luottokorttia parikytä tonnia miinukselle, ja nyt sulla ei ole sellaisia ole vielä koskaan ollutkaan?
Torvi. Luottokortti != pankkikortti.
Miten pankkikortin saa 20 donaa miinukselle? Lienee hyvin vaikeaa, koska isommissa ostoissa tarkistetaan aina saldo ja kun tili on riittävän paljon miinuksella, niin kortti suljetaan?
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Miten pankkikortin saa 20 donaa miinukselle?
Sitä en tiedä, mutta omakohtaisin kokemuksin olen saanut joskus pikapankkikortinkin 1500 markkaa miinukselle. Silloin piti vaan vaihtaa maata riittävän sukkelaan :P
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti: Et ole tainnut elää höyläkoneiden aikana. Tiiäthän, se mitä se "vingahtaminen" oikeasti tarkoittaa.

Kysymykseen vastauksena, helposti, nopeasti ja rikollisen luonteenlaadun avustamana.
Ilmeisesti kyse ole markoista. Höyläaikana tietysti saattoi onnistua, jos oikein yritti, tekemällä pieniä ostoksia nopeaan tahtiin. Silloinkin nimittäin isommat ostokset varmennettiin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bhven kirjoitti:Tää tietokoneeseen asennettava TechnoTrend PCI digiTV-kortti on softaltaan buginen paska. Ei sinänsä yllätä, koska kaikkien lisälaitteiden softat on aina perseestä, mutta kyllä vituttais pään räjähtämispisteeseen asti, jos olisin täyden hinnan tästä roskasta maksanut.
Mä en tiedä onko noissa PCI-systeemeissä sama juttu, mutta ainakin USB-digiTV-palikoissa tuntui vielä jokin aika sitten oletuksena olevan että mukana tuleva softa on yleensä skeidaa, ja sen puolesta käytetään jotain tiettyä suosittua kolmannen osapuolen valmistamaa digiTV-softaa. En nyt vaan muista mikä tuo softa oli, mutta DVD Plaza tietänee.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Ei ole vielä tarvinnut luottokorttia :C
Po. Sinulle ei ole vielä/enää myönnetty luottokorttia?
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Silloinkin nimittäin isommat ostokset varmennettiin.
Höylätositteiden matka kaupasta pankkiin saattoi kestää useita päiviä. Että kyllä siinä ajassa ehtii... jos kertaoston pitää tilin saldon sallimissa rajoissa.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Silloinkin nimittäin isommat ostokset varmennettiin.
Höylätositteiden matka kaupasta pankkiin saattoi kestää useita päiviä. Että kyllä siinä ajassa ehtii... jos kertaoston pitää tilin saldon sallimissa rajoissa.
Totta, jos tilillä oli 1000 fim ja juoksi kaupasta toiseen tehden 1000:n ostoksia, niin onnistuihan se.

Myönnän.

Ei nyt mikään fiksuin kupru kuitenkaan.
Vastaa Viestiin