Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:Ootko vapaaehtoinen pomminkantaja?
Mä voisin olla. Kunhan saan ne 99 neitsyttä paratiisissa.
Neljähän sulla taisi jo olla galleriastasi päätellen? Viisi jos lasket kuvaajan (=sinä?) mukaan.

Kuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herää kysymys, mitähän niille neitysyille on luvassa siellä paratiisissa? Ja mistä niitä on sinne niin suuret määrät järkätty?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 15.05.2008 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Neljähän sulla taisi jo olla galleriastasi päätellen? Viisi jos lasket kuvaajan (=sinä?) mukaan.
Ja seitsemäntoista, jos lasken sinut, isäsi, äitisi, sisaruksesi, isovanhempasi ja huonekasvisi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Herää kysymys, mitähän niille neitysyille on luvassa siellä paratiisissa? Ja mistä niitä on sinne niin suuret määrät järkätty?
Neitsyet pääsevät suoraan taivaaseen kulkematta lähtöruudun kautta.

Pääasiassa kyseessä on pommi-iskuissa kuolleita 8 v tyttöjä ja tietokoneonnettomuuksissa kuolleita nörttejä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti:tietokoneonnettomuuksissa kuolleita nörttejä
En ymmärtäny mitä tää tarkotti (tai siis koko lause)..mut vituttaa tällä hetkellä kaikki idiootit nettinörtit ja vähän muutki ihmiset.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä voisin lahjoittaa jollekin lapsenkorvikkeeksi niskavammaisen, kitisevän miehen. Ei jaksais kuunnella... :evil:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Tsaari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Vituttaa tämä futisvalmentajana olo, prkl. Kauden alussa tehtiin selväksi, että kaikki pojat eivät lähde mukaan kaikkiin turnauksiin koska rinki on aika iso eikä ole mielekästä että pojat istuvat vaihdossa puolet peleistä. Laitoin tuossa juuri mailia seuraavan turnauksen rosterista niin eikö jo postilaatikkoon pauku viestejä että millä perusteella meidän poika pääse mukaan kun on niin odottanut tätä turnausta. Saatana, kohta vastaan että en huoli mukaan kun on niin huono, vittu. Aina tämä sama juttu, miten päin vaan tekee niin ei tule kuin sanomista. Taas tekisi mieli heittää hanskat tiskiin.
NegaDuck

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yleinen ketutushatutuspotutus päällä koska kaikki tuntuu menevän jatkuvasti päin snittua. Tuo pieleen mennyt keskustelukysely oli vain yksi näistä.
:tiistai: :maanantai:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En nyt sano että vituttaa, mutta töissä välillä ihmetyttää miksi kahviautomaattia täytetään ja huolletaan aina just klo 9 aamulla, kun kaikki jonottavat sille.

Sitten se myös hieman harmistuttaa että ostin kotiin olutta (3 plo vaalea Buda, Sol ja Corona) sekä maukasta naposteltavaa koska vasta välieristä alkaa varsinainen äMMä-kisojen seuraamiseni. Pitikö mennä häviämään just kun aloin seuraamaan kisoja? Vittu. Tai siis perkele.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt mä tiedän miks tätä sanotaan "odotukseksi". Mä vaan istun ja odotan. Perkules, tapahtuis jotain!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

SAATANAN TURCENINOFF HAISTA VITTU JA LUE SE PERKELEEN MEILI JONKA LÄHETIN SULLE, VITUN LEHMÄ!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tämän tuppukylän kunnallispolitiikka tuppaa vituttamaan. Täällä kärsitään suurkaupunkisyndroomasta. ONNEKS täältä voi muuttaa pois parin vuoden sisään.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

NegaDuck kirjoitti:Herää kysymys, mitähän niille neitysyille on luvassa siellä paratiisissa?
Minut.
sanctus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

masa kirjoitti:SAATANAN TURCENINOFF HAISTA VITTU JA LUE SE PERKELEEN MEILI JONKA LÄHETIN SULLE, VITUN LEHMÄ!
Kuulostaa sangen traumaattiselta äitisuhteelta.

Vaikka kyse on toki jostain aivan muusta.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

sanctus kirjoitti: Kuulostaa sangen traumaattiselta äitisuhteelta.
Oot tainnut katsella viimeaikoina liikaa taide-elokuvia.
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hieman ottaa päähän naispuolisen tuttavan puolesta.

Aspire vs. Aspire

Arvatkaas huviksenne kumman osti? Ja ei, ei edes postimyynnin kautta. Mun mielestä jotensakin moraalitonta myydä samaa laitetta vanhentunein sisuskaluin muka-erikoisempana tarjouksena kalliimmalla ja pitää uudempaa, paremmin varusteltua ja tehokkaampaa + yli tuplasti isommalla levyllä varustettua vieressä "ei niin hyvänä tarjouksena" ja 100 euroa halvemmalla. No, joiltain ne fyrkat lienee huijattava.
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, nyt toinenkin mummi kupsahti... eikä tässä kaikki; kuoppabileet 7.6 Mikkelissä, samaan aikaan tietty olis SOA ja kaikki majoitukset sekä piljetit hommattu sitä varten. Kaverikin ilmoitti maanantaina että aikois pitää polttarit Tuskan aikaan... :maanantai:
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Unohdin jo että muahan vituttaa! Aamulla tuli radion uutisissa juttua bensan hinnan noususta ja siitä, ettei bensaan ole tulossa mitään verokevennyksiä. Joku heppu, jonka onneksi en enää nimeään muista, sanoi, että kuluttajien ja autoilijoiden pitää nyt vaan totutella bensan kalliiseen hintaan.

Entäs JOS EN HALUA???!!!

Tämän uutisen jälkeen taakseni ilmaantui joku akka Jaguaarillaan, haahuili pahimmissa ruuhkissa kahden kaistan välillä ja lopulta oikaisi kiihdytysramppiin ohittaakseen autojonosta jokusen kanssajonottajan. Joku toinen kuski ei teiden ritarillisuudestani huolimatta meinannut millään uskaltautua eteeni eräästä toisesta rampista, ja jouduinkin lähes pysäyttämään autoni. Ja kolmantena verenpainettani nostatti eräs bussikaistalla ja sen loppuessa pientareella kaahannut heppu. Mulla oli pitkästä aikaa sellanen fiilis, että alan hakkaamaan rattia ja tööttiä raivopäisesti samalla huutaen. JeeSUS että v*tutti. Huh.
NegaDuck

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^^ Mulle tuli sähköpostissa semmoinen bensan hinta.ppt -kampanja-powerpointti jossa esitettiin semmoista boikottikampanjaa jolla kansalaiset voisivat saada bensan hinnat tulemaan alas aiheuttamalla hinnanlaskupaineita.

Jos jotakuta kiinnostaa, pistäkää sähköpostinne yksityisviestillä, niin välitän eteenpäin (en tiedä mistä tuon saisi online).
NegaDuck

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mäkin vaihdoin ABC:hen koska sieltä saa S-boonusta ja yritän keskittää. Tai jotain.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vihtahousu kirjoitti:Noni, nyt toinenkin mummi kupsahti... eikä tässä kaikki; kuoppabileet 7.6 Mikkelissä, samaan aikaan tietty olis SOA ja kaikki majoitukset sekä piljetit hommattu sitä varten.
=( Tosi ikävää. :paijaa:

[Aikamoinen yhteensattuma btw.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pyry-Matias

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lapitii kirjoitti:[Aikamoinen yhteensattuma btw.]
Itse asiassa ei edes useinkaan ole. Mullakin kuoli kolme isävanhempaa 1,5 vuoden aikana. Kyllä leskeksi jääneellä vanhuksella loppuu usein elämänhalu ja sitten se onkin melkein menoa.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

exPertti kirjoitti:Siinä ehdotettiin, että emme ostaisi enää bensaa Nesteeltä emmekä Shelliltä. Se on käytössä jo minulla.
Puuttumatta kyseisen pöywer-pöintin sisältöön sen kummemmin kiinnitin huomioni siihen, että se oli laadittu Teboilin väreissä: sini-valko-punaista.

Aamulehden pääkirjoituksessakin tätä käsiteltiin. Tällä hetkellä öljybarrelin ns. break-even (kattaa poraus- ja jalostuskustannukset) on noin 17 dollarin luokkaa. Hinta siis vaatimattomasti n. viisinkertaistuu matkalla öljykentältä bensapumpulle. Loppumyyntihinnasta tosin ystävämme Katainen kumppaneineen tunkee pohjattomaan kirstuunsa vain 75% veroina. USA:ssa bensalitra maksaa tällä hetkellä noin puolet siitä mitä meillä ja siellä ollaan jo aivan kauhuissaan ja pressa esikuntineen lentää hirveällä kiireellä Saudeihin.

Joskus ei voi välttyä ajatukselta, että koko "öljy loppuu!" -hype on OPEC:in pelottelupropagandaa.
Viimeksi muokannut killkill, 21.05.2008 15:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä tankkaan Tebarilla, oon siis jo aivopesty!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:[Aikamoinen yhteensattuma btw.]
Itse asiassa ei edes useinkaan ole. Mullakin kuoli kolme isävanhempaa 1,5 vuoden aikana. Kyllä leskeksi jääneellä vanhuksella loppuu usein elämänhalu ja sitten se onkin melkein menoa.
Tarkotin sitä, että just nää kaks kitinä-ihqu jotka Saunan tiimoilla haluisin nähä, onkin 7. päivä hautaamassa mummojaan. =(
Viimeksi muokannut Lapitii, 21.05.2008 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin