Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:MITEN VITUN SOKEITA JA TYHMIÄ IDIOOTTEJA IHMISET VOIVAT OLLA?
Sinuako tämä niin paljon vituttaa? Luulisi että se olisi enemmän heidän henkilökohtainen ongelmansa, kuin sinun.
Ymmärretään luettu:
Herra Manala kirjoitti:Ei nyt sinäänsä vituta, mutta usko ihmiskunnan tulevaisuuteen oli taas hieman koetuksella
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua vituttaa ettette osaa tapella kunnolla. On vähän tylsää.
Stinky

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mua vituttaa mun työkaveri. Se on TAAS kipee ja maanantait on muutenkin niin vittumaisia/kiireisiä päiviä. Se on saikulla jokatoinen viikko. Kipee my ass :evil:
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä tämä on allekirjoittaneen vika?
Sano et olit kännissä? Eiks sillä syyllä saa tässä maassa aina kaikki synnit anteeksi?
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:niin naurettavaa kun se onkin, joudun määräämään itseni hätätyöhön kun olen esimieheni tuuraajana tänään.
Taasko kävi niin että esimies oli antamassa hätähaastattelua, ja sut pistettiin taka-alalle vastuuseen kaikesta siksi aikaa?

aimohaiku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

McJanne kirjoitti:Se onkin tällä hetkellä ainut tietämäni tämän kohteen parissa ollut talonväkeen kuuluva, kuka ei ole ottanut raukkamaisesti lopputiliä ja jättänyt sotkujansa toisten selvitettäviksi.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta rakennusprojektilta. Vai onko tuo alan vallitseva käytäntö?
Herra Manala

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No nyt vituttaa oikeasti.

Kävin 3 viikkoa sitten tilaamassa Nordeasta Visa Electronin. Kortti tuli postissa, väärällä kuvalla (tai oikeastaan kokonaan ilman kuvaa, joten on nyt lähes erottamattoman identtinen Oikean Visani kanssa). Pyysin samaan syssyyn uudet nettipankkitunnusnumerot tililleni, koska vanhat olivat ehtymään päin.

Tiskin takana oleva Mehmet ümmarta.

No, nyt tarvitsin ensi kertaa pankkitunnareita tuon jälkeen, ja osoittautui, että minulla onkin nyt kaksi eri settiä pankkitunnuksia jotka toimivat yhtä aikaa, tämä uusi setti ja ne vanhat numerot joita on enää kaksi jäljellä.

Vanhoihin pankkitunnuksiini on liitetty sekä maksukorttini sekä käyttötilini, aivan niinkuin pitääkin. Uusiin pankkitunnuksiini sen sijaan on liitetty ainoastaan maksukorttini, samat kuin edellä, mutta ei mitään tiliä. Kun kirjaudun näillä tunnuksilla sisään, nettipankki antaa vain jonkun operation failed -rimpsun tilitietojen kohdalta, enkä voi edes maksaa laskuja näillä tunnuksilla. Voin ainoastaan tuijotella kahden korttini numerosarjoja. Kivaa!

Kyllä Nordealla osataan.

Bonuksena keräilin juuri yli kaksi tuntia nettikaupasta roinaa ostoskoriin vain huomatakseni lopuksi että kaupan checkout ei toimi lainkaan, kummallakaan käytettävissä olevalla selaimella, vaan sylkee ruudun täyteen jotain html-sendmail-skeidaa. Kivaa!

Tuplabonuksena huomasin, että Sampo-pankin nettitunnukseni ovat jäädytetty ilmeisesti liian pitkän käyttämättäjättämisen vuoksi. Kivaa!

Eikä muuten yhtään kiinnostaisi mennä töihinkään aamulla.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Nordealta tuli mulle iiihan liian myöhässä Visa Electron. Tunnusluku tuli, ja mää tankkasin sitä päähäni sitte korttia odotellessa. Ja kukaan ei oo ees tunnuslukuja kyselly sillä maksaessani, pah!
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:Okei, tää nyppii pikkasen.

Millä todennäköisyydellä 4d ennen piiiiitkää kesälomaa joku huoltoyhtiön tilaama 22t painava kuorma-auto ajaa autohallin kannelle, jossa on pelastustien osalla 15t ja pelastustie päättyy -kyltin jälkeen 4t painorajotus?

Millä todennäköisyydellä huoltoyhtiö on poistanut ajonesto -tolpat talvikunnossapidon takia, jotka olisivat estäneet ohi pelastustie päättyy -kyltin ajamisen?

Millä todennäköisyydellä autohallin kannatinpalkeissa ja -pilareissa on puristusmurtumia kyseisen pistekuorman kohdalla?

Millä todennäköisyydellä katastrofin partaalta lähes valmiiksi pelastettu kohde saa vielä tälläisen takaiskun suoraan kivikaudelle pommittavaan tyyliin?

Ja nyt se paha sitten.

Millä todennäköisyydellä tämä on allekirjoittaneen vika?
Eikö tuo nyt selkeästi ole huoltoyhtiön vika?
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Vituttaa olla takaisin Sydneyssä.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänään on taas tämmöinen päivä.

- töissä pelkkää paskaa. Tyhmiä keikkoja, kun ihmiset eivät osaa lukea tai ymmärtää lukemaansa
- kotona yritin runtata viikonloppuna kasattua lastenhuoneen kaapistoa seinään kiinni. Oli vissiin numeroa liian snadi kipsilevytulppa, kun ei puraise kiinni
- ruoka oli liian kuumaa ja poltin kieleni.
SikaMika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Plussat: töitä on taas pienen hiljaiselon jälkeen tiedossa, mikä on hyvä, koska mä tarvitsen rahaa.

Miinukset: mä taidan olla tulossa taas kipeäksi. Taitaa jäädä työt väliin.
Che

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Che »

Hemmetin kiire, ärsyttää, harmittaa ja ottaa päähän!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Töissä on suht kiire, mikä sinänsä on virkistävää, mutta yllättäen minulle sälytetään myös hommia joista en tajua hevonuittujakaan, menee vähän "kompetenssini" ohi.

Ei sen puoleen, otan sen vastaan mielenkiintoisena haasteena ja kivahan se on että tietotaito kasvaa siinä pakerrellessa, mutta hiukan jo ärsyttää ennalta koska oletettavasti homma tulee viivästymään riippuen kuinka suuri osa ajastani menee ihan uuden opetteluun.

Mistäköhän edes saivat käsityksen että olisin oikea henkilö kyseiseen hommaan? Ilmeisesti katsottiin kuuluvaksi nykyisen roolini työkuvaan, en tosin ymmärrä miten. Ei homma mikään paska ole, mutta voisin kuvitella että monella muulla olisi siihen paljon paremmat valmiudet.

Noh, hommalla on pomoni siunaus joten sama se mulle. Tehdään mitä pystytään. Kiitän luojaani että osaan ottaa tällaiset tilanteet relasti menettämättä yöuniani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Microsoft Office Outlook 2003 on ehdottomasti paskin softa, mitä maa päällään kantaa.

SAATANA!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Microsoft on ehdottomasti paskin lafka, mitä maa päällään kantaa.
Jjjjep.
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:Microsoft Office Outlook 2003 on ehdottomasti paskin softa, mitä maa päällään kantaa.
SAATANA!
Etvaanosaa! Miulla ole mitään ongelmaa ollut :D Hihii!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Microsoft on ehdottomasti paskin lafka, mitä maa päällään kantaa.
Jjjjep.
Firmana ihan kiva paikka vierailla, mutta tuotteet aiheuttaa näppylöitä takapuoleen.

Edit. Mutta ei niin perseestä kuin hoopeen tuotteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:
mä taidan olla tulossa taas kipeäksi.
Vitut taidan. Eilinen kuumekohtaus joshtui ilmeisesti silkasta rasituksesta.

Vittu että vituttaa silti. Viimeistelin työhakemukseni, se oli kuvaa vaille valmis joten tallensin sen tehdäkseni homman loppuun säbän jälkeen. Laitoin osoitekenttään yhden huomion itselleni, osoitetta en ole missään vaiheessa laittanut koska typerä postiäpäräohjelma saattaa lähettää keskeneräisen viestin ilman peruutusoptiota yhtä väärää namiskaa painettuani. Noh, ohjelma sitten vittuilee, ettei tunne huomioni nimistä vastaaottajaa, ja samalla tuhoaa kaikki viimeisen puolen tunnin aikana tehdyt muutokset. Saatanan kyrpä, joudun naputtelemaan kaiken uudestaan iltasella. Tahtoisin tappaa jonkun hitaasti kiduttaen... :evil:

EDIT: Tapoin naapurin Liisan haarukalla. Heti helpotti, en sitten lähtenytkään pelaamaan säbää vaan naputtelin sen hakemuksen uusiksi. Nysseo valamis, vielä CV päivitykseen ja menoksi. Vittu.
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiitos sille arkkitehdin perkeleelle, joka suunnitteli tämän asunnon huonekorkeudeksi 234 cm. Vahinko vaan, että vaatekaapit ovat yleensä 236 cm korkeita.. :roll:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Raskaana olevan pikkusiskon vatsasta ei kantaunut enään sydänääniä.. Nihkeys, mutta onneks sisko on kunnossa. Toivottavasti ei traumaudu.

Ei tullu miusta viel enoo eik porukoista isovanhempia :(
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Kiitos sille arkkitehdin perkeleelle, joka suunnitteli tämän asunnon huonekorkeudeksi 234 cm. Vahinko vaan, että vaatekaapit ovat yleensä 236 cm korkeita.. :roll:
Paitsi jos teettää ihan mittojen mukaan...
Nimim. edellisen asunnon huonekorkeus vaihteli 228-244 :roll:

(ja peeäs. olivat edullisemmat kuin valmiskaapit)
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Haemaeraemies kirjoitti:Ei tullu miusta viel enoo eik porukoista isovanhempia :(
Voimia!
masa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti: (ja peeäs. olivat edullisemmat kuin valmiskaapit)
Missä?

Ikeassa maksaaa 2,5 meeterinen kaappi ovineen 700 euroa, eikä siinä ole vasta kuin ovet ja rungot. Ristusperkele mitä hintoja lastulevystä!
Geep

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geep »

Haemaeraemies kirjoitti:Raskaana olevan pikkusiskon vatsasta ei kantaunut enään sydänääniä.. Nihkeys, mutta onneks sisko on kunnossa. Toivottavasti ei traumaudu.

Ei tullu miusta viel enoo eik porukoista isovanhempia :(
:( Toivottavasti ei ollu kovin pitkällä...
Jaksamista telepatioin!
Vastaa Viestiin