Mikä ihme siinä on, että siinä jonossa mihin itse arpoutuu, on aina etummaisena joku ulkomaalainen, vanhus tai muuten vaan vammainen morkulapää, jolle jonkun ihan arkisen asian toimittaminen tuntuu olevan maailmankaikkeuden haasteellisin tehtävä?
Anekdoottiaineistoa parilta päivältä:
Eilen Mäkkärissä:
Satun jonossa nuoren pariskunnan taakse. Valitettavasti kyseinen pariskunta on kotoisin Betelgeutzesta, eikä osaa suomea, englantia tai mitään muutakaan ihmiskunnan tuntemaa kieltä:
McKassa™: Do you want fries with that?
Pariskunta Ulkoavaruudesta: ¡¿Mi nøü cõmprêndo que es ċ es was yôu say?! ¡Iä! ¡Iä! ¡Cthul'hu fa'tgn!
*vaihdan jonoa*
Viereisessä jonossa eteen sattui pari eläkkeellä olevaa Euroopan omistajaa:
McKassa™: Olkaa McHyvä™.
eoEo: Onkos tässä nyt ja olihan nyt varmasti ja ettehän vaan ja huomatkaa nyt kaikki että minä olen Tärkeä Ihminen ja vaadin Tasokasta Palvelua!
Eilen Siwassa:
Yritän päästä kaupasta mahd. nopeasti ulos, koska kävin vaan hakemassa vähän evästä ruokatunnilla. Tämä on kuitenkin mahdotonta, koska ainoan uloskäynnin eteen on linnoittautunut silmämääräisesti arvioiden noin 6000 vuoden ikäinen muumio keppeineen odottamaan taksia.
Kyllä, odottamaan taksia keskellä kauppaliikkeen perkeleen ahdasta tuulikaappia. Eikö sitä nyt voisi saatana odottaa kadun varressakin?!
(V: Ei, koska Minä Olen Vanhempi Kuin Sinä™, mikä antaa olosuhteista riippumatta oikeuden olla täys kusipää.)
Kansalaiset, huolehtikaa vanhuksenne lopettamisesta tai loppusijoittamisesta vastuullisesti. Luontoon karanneet vanhukset aiheuttavat loputtomasti vaivaa ympäristölleen.

Tänään matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan opintotoimistossa:
Tarvitsisin vain uuden lukuvuositarran opiskelijakorttiin, mikä itsessään veisi alle minuutin. Vierailusta tulee kuitenkin yli ½ tunnin mittainen, koska edelleni ehtineellä pömpöösillä pömppömahaisella pölpöttäjällä on joku silmittömän visainen valmistumisen päivämäärään liittyvä ongelma. Puolen tunnin päästä minua sentään armahdetaan sillä, että joku toinen konttoriorja ottaa jaarittelevan ääliön hoitaakseen, ja minä saan viimein toimitettua asiani. (Mihin siis meni se alle 1 minuutti.)