Bonuksena elinkautinen!SingleMalt kirjoitti:Saat satasen jos pudotat sen junasta
Vitutusketju
Re: Vitutusketju
Mutta jos sen houkuttelis käristetyllä pekonilla ja lihapullilla hyppään ite?BettyB. kirjoitti:Bonuksena elinkautinen!
-
- Kitisijä
Selkään sattuu niin penteleesti ja vituttaa elämäntilanne sen verran, että löisin itseäni tuolilla päähän jos ei olisi kuin yksi jäljellä, tuoleja siis.
Panettikin, mutta se meni iho hetkessä, luultavasti kun näin itseni peilistä.
Panettikin, mutta se meni iho hetkessä, luultavasti kun näin itseni peilistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Siitäkin vois kyllä saada jotain. Mitäs jos vaan ajaisit sen siellä töissä erinäisillä pikku "jekuilla" sellaseen masennuksen tilaan että se hyppää ihan houkuttelematta? Mutta ei junan alle, mulla on kiire kotiin!!SingleMalt kirjoitti:Mutta jos sen houkuttelis käristetyllä pekonilla ja lihapullilla hyppään ite?
Ajattele mun berberiä!!11Bluntly kirjoitti:Panettikin, mutta se meni ohi hetkessä
Hetken olikin jo vituttamatta, kunnes havaitsin että minulla ei tosiaankaan ole ystäviä, jotain käpäsiä kavereita korkeintaan. Nimittäin perjantaihin mennessä pitäisi ilmottautua meikäläisen synttäreille, ja tulonsa on varmistanut TASAN 1 henkilö. Suurella osalla kun tuntuu esim. firman jokavuotiset pikkujoulut kepittävän meikäläisen kolmekymppiset ihan tosta vaan. Niin että haistakaa vittu! En saatana järjestä enää KOSKAAN MITÄÄN!
pictuure und jaag jörä micstuureBettyB. kirjoitti:Ajattele mun berberiä!!11Bluntly kirjoitti:Panettikin, mutta se meni ohi hetkessä
-
- Kitisijä
Tehty. Vitutus tosiaan väheni, mutta nyt täytyy syödä proteiinipitoisia ruokia runsaasti.BettyB. kirjoitti:Ajattele mun berberiä!!11Bluntly kirjoitti:Panettikin, mutta se meni ohi hetkessä
-
- Kitisijä
Mitäs nyt kun en osaa lopettaa ajattelemista?BettyB. kirjoitti:Ajattele mun berberiä!!11
Ajattele Englantia.Bluntly kirjoitti:Mitäs nyt kun en osaa lopettaa ajattelemista?BettyB. kirjoitti:Ajattele mun berberiä!!11
-
- Kitisijä
Margaret Thatcher, uuhhh.Bliss kirjoitti:Ajattele Englantia.Bluntly kirjoitti:Mitäs nyt kun en osaa lopettaa ajattelemista?BettyB. kirjoitti:Ajattele mun berberiä!!11
Toimi.
Haista finnkino vittu. 2 päivää jo kyseinen saitti ollut paskana. Kuinka vitun kauan se huolto muka kestää?
Kirjautuminen ei onnistunut huoltotöiden vuoksi. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan.
*repeilee* Siis niin ässä ketju tää! Miähen kiukku - se on kauheeta *Ensio Itkosen äänellä*SingleMalt kirjoitti:Haista finnkino vittu. 2 päivää jo kyseinen saitti ollut paskana. Kuinka vitun kauan se huolto muka kestää?
Kirjautuminen ei onnistunut huoltotöiden vuoksi. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan.
-
- Kitisijä
Kokeile www2.finnkino.fi
Toimii.
Toimii.
Mä olen kanssa huomannut, että kun menen ossuun www.kinopalatsi.fi, pääsen toimiville sivuille. Ähäkutti!Lolita kirjoitti:Kokeile www2.finnkino.fi
Toimii.
-
- Kitisijä
Älä kiukuttele, just avasin ja katsoin varmuuden vuoksi. Samaan paikkaan vie myös Comebackin linkki, pilkku vaan pois perästä.SingleMalt kirjoitti:Ei toimi.
http://www2.finnkino.fi/
No nyt se sitten yllättäin lähti toimimaan, kun tasan tarkkaan samaa saittia olen 2 pv yrittänyt käyttää.
Haista finnkino vittu.
Haista finnkino vittu.
Joo, mä kanssa just äsken varasin paikan A Good Year leffaan klo 17.45.SingleMalt kirjoitti:No nyt se sitten yllättäin lähti toimimaan, kun tasan tarkkaan samaa saittia olen 2 pv yrittänyt käyttää.
Haista finnkino vittu.
-
- Kitisijä
Olisit valittanut aikaisemmin, kun asia ilmiselvästi korjaantui Naisen Kosketuksella 

Ja nyt vituttaa se, että jäljellä oli ihan paskoja paikkoja.. 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111PRKLLLLLLLLLLLLL
Mä halusin vittu lauantaille ne liput, en tälle päivää. Finnkino. Haista ISO vittu!

Mä halusin vittu lauantaille ne liput, en tälle päivää. Finnkino. Haista ISO vittu!
Viimeksi muokannut SingleMalt, 16.11.2006 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NumbaSingleMalt kirjoitti:Ja nyt vituttaa se, että jäljellä oli ihan paskoja paikkoja..

Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
*repeilee* Tänään on ihan sairaan halvat liput: 5 egee, pakko mennä leffaan kun on niin halapaa.SingleMalt kirjoitti:Ja nyt vituttaa se, että jäljellä oli ihan paskoja paikkoja..