Vielä sellaiselta, joka tituleeraa itseään Project Manageriksi tai Systems Executiveksi tai Generic Analysistiksi tai muuksi hienolta kuulostavaksi sanaksi.SingleMalt kirjoitti:Työkaverisi kuulostaa luontaiselta projektipäälliköltä.Lilo kirjoitti:Tänään vituttaa työkaveri joka kiikuttaa mun pöydälle jollakin tekosyyllä kaiken, jota ei itse viitsi/halua/jaksa tehdä ja toinen työkaveri, jonka on yli-innokkaana pakko soittaa sekä asiakkaalle että asiakkaan työnantajalle kertoakseen miten homma tullaan hoitamaan (minun toimestani) ennenkuin olen itse koko halvatun tapaukseen ehtinyt koskeakaan.
Vitutusketju
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Onneksi mummeli on siihen liian vanha. Sama tätsy myös kyttää kaikkia työkavereitaan ja suuttuu vähintään pari kertaa vuodessa kuukausiksi kerrallaan olemattomista syistä. Seuraavan kerran kun tantta yrittää kiikuttaa mulle papereita joiden en katso itselleni kuuluvan, taidan syöttää ne rouvalle ilman mausteita.Mylwin kirjoitti:Vielä sellaiselta, joka tituleeraa itseään Project Manageriksi tai Systems Executiveksi tai Generic Analysistiksi tai muuksi hienolta kuulostavaksi sanaksi.SingleMalt kirjoitti:
Työkaverisi kuulostaa luontaiselta projektipäälliköltä.
(Mua ei haittaa vaikka suuttuisikin koko loppuajaksi, ei tätä työtä niin kauan olla tekemässä.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Meillä laitetaan idioottimaiset loma-anomukset ja muut tärkeät paperit faksilla esikuntaan. (=silppuri)Lilo kirjoitti: Onneksi mummeli on siihen liian vanha. Sama tätsy myös kyttää kaikkia työkavereitaan ja suuttuu vähintään pari kertaa vuodessa kuukausiksi kerrallaan olemattomista syistä. Seuraavan kerran kun tantta yrittää kiikuttaa mulle papereita joiden en katso itselleni kuuluvan, taidan syöttää ne rouvalle ilman mausteita.
Teidän firman yritysstrategiaan ei kuulu elinikäinen sitoutuminen yhteisiin tavoitteisiin? Kuinka vulgaaria!(Mua ei haittaa vaikka suuttuisikin koko loppuajaksi, ei tätä työtä niin kauan olla tekemässä.)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Vittu kun vituttaa.
Ihmettelin kun syksy on näinkin pitkällä ja vitutus on pysyny poissa, mutta täällähän se on taas, saatana. Itsesäälivitutusta, terveydentilavitutusta, deadlinevitutusta. Vittu mä en kelpaa kellee-vitutusta. Hommaan kissoja saatana, niin voin kuolla täällä vanhanapiikana ja sit ne kissat voi ensin syödä mut ja sit muumioitua tänne mun kanssa. Vitun hienoo, ja ainaki on jotain mitä odottaa.
Ihmettelin kun syksy on näinkin pitkällä ja vitutus on pysyny poissa, mutta täällähän se on taas, saatana. Itsesäälivitutusta, terveydentilavitutusta, deadlinevitutusta. Vittu mä en kelpaa kellee-vitutusta. Hommaan kissoja saatana, niin voin kuolla täällä vanhanapiikana ja sit ne kissat voi ensin syödä mut ja sit muumioitua tänne mun kanssa. Vitun hienoo, ja ainaki on jotain mitä odottaa.
-Rooninen Kymantikko-
Pakko soitella komppikitaraa. Jotenkin aika lohdullista etten ole vitutukseni kanssa yksinCoqAuVin kirjoitti:Vittu kun vituttaa.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Lisäksi mua vituttaa mun 67-vuotias faija, joka lähtee taas vaihteeksi reiluksi 3 viikoksi Thaimaahan "golfaamaan" jättäen mutsin yksin huolehtimaan ison pihan lumitöistä ym. Eikä siitä lumilingosta ole mitään iloa kun ei mutsi jaksa sitä työntää! Ja lisäksi se kakkapää kehtaa kertoa asiasta n. 3 vrk ennen lähtöä, eikä puhettakaan että mutsia sinne mukaan otettaisi. Ei sillä että se lähtisikään. Vituttaa vaan silti miten aikuinen, vanha äijä voikin olla noin itsekäs ja vituttaa se ettei mutsi anna sille monoa perseelle! Jotankin taas ymmärrän mutsia kun se mulle kerran viikossa toitottaa että älä tyttö hyvä ikinä ota miestä! No ei pelkoa, eipä oo tarjollakaan... V*ttu!
Onneks saan edes sen auton.
Eikös Thaimaahan suuntautuva golfloma pelkästään miesporukassa ole "hmmmm, ahaaaa, jaajaa, kaskas" -listan kärkisijoilla.BettyB. kirjoitti:Lisäksi mua vituttaa mun 67-vuotias faija, joka lähtee taas vaihteeksi reiluksi 3 viikoksi Thaimaahan "golfaamaan" jättäen mutsin yksin huolehtimaan ison pihan lumitöistä ym.
Jos oma isäni lähtisi yksin golfaamaan Thaimaahan, tuskin pystyisin taistelemaan epäilyksiäni vastaan. Saattaa olla, että keskusteluyhteytemme muuttuisi vieläkin heikommaksi.
Joulun tullen tihentyvät väärien sukulaisten yhteydenotot ja erityisesti niiden tehokas välttely tuottavat alati kasvavaa päänpäivaa, ehkä jopa vitutusta.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Saivatko ne sairaalassa peukalon takaisin vai puuttuuko sinulta nyt yksi?imbesiili kirjoitti:Leikkasin tänään sipulia ja leikkasin samalla peukaloni irti. Laastari haittaa näppäryyttä. Aiheuttaa vitutusta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kolmatta päivää himassa pahoinvoinnin kourissa. Seinät kaatuvat päälle. Talipää pomoni jo eilen soitteli, että täällä on kuule kaikki asiat ihan sekaisin ilman sua enkä ole saanut noita raportteja tehtyä ja sun sähköposti on varmaan aivan tukossa... Great, kiitos kovasti - halusinkin vielä lisää stressiä.
Tänään olisi pitänyt mennä talon ulkopuolelle pitämään koulutusta. Vituttaa sekin, kun tämäkin oli niin samperin hankala sopia, kun aikataulut eivät koskaan tunnu mätsäävän. Vituttaa.
Tänään olisi pitänyt mennä talon ulkopuolelle pitämään koulutusta. Vituttaa sekin, kun tämäkin oli niin samperin hankala sopia, kun aikataulut eivät koskaan tunnu mätsäävän. Vituttaa.
- RolloTomasi
- Kitisijä
parempi niin...imbesiili kirjoitti:No ei se nyt ihan noin paha ole, mutta peukalon kärjen kulmasta puuttuu millimetri.RolloTomasi kirjoitti:Saivatko ne sairaalassa peukalon takaisin vai puuttuuko sinulta nyt yksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Tuo meidän hikinen läski, joka haisee kuin rankkitynnyri. Saatana että voi olla kuvottava mätisäkki. Erehdyin menemään vessaan jannun jälkeen ja meinasi oksa lähteä hajusta. Lisäksi kaveri oli vielä kussut pitkin lattioita, kun ei taida prinssinnakilla olla kovin helppoa tähtäillä läskien takaa.
Mikä ihme saa ihmisen päästämään itsensä moiseen kuntoon? Oksetus.
Mikä ihme saa ihmisen päästämään itsensä moiseen kuntoon? Oksetus.