Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
Vitutusketju
Re: Vitutusketju
*kostuu* Pojat pojat...SingleMalt kirjoitti:Turpa kii kyttä ja ime pamppua.silsis kirjoitti:Numba
Vuorokausirytmimme eivät oikein kohtaa. Meistä ei siis voi tulla pariaComeBack kirjoitti:Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.

Vahvistin naksuu (ilmeisesti kiinni, päälle, kiinni etc. tjmv.), ei tämä kai voi tarkoittaa muutakuin hajoamista?
Jaa Finnkinolla tuntuu olleen jotkut Hullut Päivät (SuperPäivät), jos serveri on alhaalla väestöryntäyksen takia. Ainakin eilen ja toissapäivänä itse Tennari tuntui olevan ihan kaaoksessa kun halusin ostaa lippuja Marie Antoinetteen. Jonotin kassalle varmaan 25 min (mukana mahdollisesti +10min liioitteluvaraa).
Leffa ei sitten ollutkaan kovin kummoinen, mutta enpä myöskään odottanut siltä paljoa.
Leffa ei sitten ollutkaan kovin kummoinen, mutta enpä myöskään odottanut siltä paljoa.
Muru, mä en sovi yhteen kenenkään kanssa=liian vanha narttu ja liian paljon omia omituisia tapoja.SaintJohnPerse kirjoitti:Vuorokausirytmimme eivät oikein kohtaa. Meistä ei siis voi tulla pariaComeBack kirjoitti:Jos tuntisin sut paremmin, tarjoaisin sulle vierassänkyäni. Mutta olen rasittava emäntä. Menen nukkumaan viimeistään klo 22 illalla ja herään klo 5 aamulla ihan sairaan pirteänä. Joten vituttaisi sekin sua.SaintJohnPerse kirjoitti:Vituttaa, kun ei tiedä missä sitä viettää seuraavan ja sitä seuraavan yön. Lisäksi vituttaa, kun tällä hetkellä on sellainen opiskelujutun tekeminen kesken, jota varten tarvitsisi omaa rauhaa´, niin eihän se oikein onnistu, kun toisen nurkissa joutuu asumaan.
-
- Kitinän uhri
Vituttaa kympillä vieläkin. Kävin tiistaina Pasilassa virallisessa kuulustelussa ja herra poliisi ilmoittaa mulle, etä onkohan tää nyt ihan totta, kun kuulostaa niin uskomattomalta. Siis ei se, että mua on hakattu vasaralla vaan se, ettei mulla ole enempää vammoja. Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
...
-
- Kitisijä
Hah, unohdit taas sen kultaisen säännön...huima kirjoitti:Vituttaa että kävelin Comebeck-nartun provoilumiinaan.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tuota samaa kysyttiin kaveriltani joka yritettiin ryöstää.brona kirjoitti:Vituttaa kympillä vieläkin. Kävin tiistaina Pasilassa virallisessa kuulustelussa ja herra poliisi ilmoittaa mulle, etä onkohan tää nyt ihan totta, kun kuulostaa niin uskomattomalta. Siis ei se, että mua on hakattu vasaralla vaan se, ettei mulla ole enempää vammoja. Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
Kaverilla oli lääkärintodistus ja sen verran ruhjeita että selvästi näki tappelleen. Poliisi oli kuulemma kysynyt kaverilta miksi sulla sitten on vähemmän vammoja kuin ryöstäjällä. Kuuluu näköjään poliisin vakiokysymyksiin nuo vähättelevät kysymykset.
-
- Kitisijä
Sitten voitte arvailla kuinka vaikeaa on saada virkavalta innostumaan kolleegoidensa aiheuttamista wammoista,tai siis anteeksi,asiakkaan kompuroinnnista portaissa.Mulli75 kirjoitti:Kuuluu näköjään poliisin vakiokysymyksiin nuo vähättelevät kysymykset.brona kirjoitti: Kuten kaverini asian ilmaisi: olis taas pitänyt tulla ruumis, että olis uskottava uhri. Kiitos tästä herkästä kommentista, herra poliisi ja haista vittu!!!!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Noniin, alkoi sitten heti aamutuimaan vituttamaan kun omaa "mokaa" hierotaan suoraan päin naamaa! Thanks, mutta on asioita joita mä en ehkä haluaisi tietää kun en pääse niistä osalliseksi! V*ttu!
-
- Kitisijä
Otan osaa ja ymmärrän vitutuksen. Mut hei, ajan kanssa koko juttu jo naurattaa ja ajattelet vaan että olipahan omalla tavallaan ikimuistoiset synttärit...Vaola kirjoitti:En edes muista, koska olisin viimeksi ollut näin vittuuntunut. Vittu mä en koskaan enää järjestä yhtään mitään, koska aina menee joku pilalle.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vituttaa, kun tekee mieli tupakkaa.. silleen isosti. AAARGHT!! Onhan tässä tullut oltua jo pari kuukautta ilman. Koska nämä halut/himot menee ohi?
Kun on 1½ metriä multaa päällä.millivanilli kirjoitti:. Koska nämä halut/himot menee ohi?
NOUUUUUU!!!! miksi ylipäätänsä ikinä edes aloitin tupakoinnin? *läpsii itseään*SingleMalt kirjoitti:Kun on 1½ metriä multaa päällä.
Luettuani viimeisimpiä viestejäni, tajusin että mulla taitaa olla nyt se paljon puhuttu kolmenkympinkriisi. Itsetuhoista käyttäytymistä, impulssiostoksia, holtitonta alkoholinkäyttöä ja näyttämisenhalua. Voi hiivatti!
No voi lempo!!
Mikäs sen kivempaa kuin näpytellä budjettia puoli tuntia ja sitten huomata tehneensä oikein kivan systemaattisen virheen.. kaikki uusiksi. Nice.
Mikäs sen kivempaa kuin näpytellä budjettia puoli tuntia ja sitten huomata tehneensä oikein kivan systemaattisen virheen.. kaikki uusiksi. Nice.
-
- Kitinän uhri
Nyt vaivaa morkkis ja häpeä. Olen teineilevä, herutteleva ja hieman lutkahtava tuurijuoppo, joka kaatelee tuopit pöydälle ja harrastaa huonoa seksiä varatujen miesten kanssa...
Nopeasti tupakkaa ja suklaata.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Sä olet mun inkarnaatio, odotapas vaan mitä on vielä edessä!Razormaid kirjoitti:Olen teineilevä, herutteleva ja hieman lutkahtava tuurijuoppo, joka kaatelee tuopit pöydälle ja harrastaa huonoa seksiä varatujen miesten kanssa...

Oikeesti, kohta sä olet vanha ja väsynyt, eikä sit enää jaksa tollalailla. Nauti kun vielä voit.
-
- Kitisijä
Kysy vaan, vittu, mikä ei vituta, vittu.
No vittu ihan tasan kaikki.
Antaisin vasemman pernani, jos nyt saisin haukkua jonkun sivullisen maan rakoon. Vapaaehtoisia?
Antaisin vasemman pernani, jos nyt saisin haukkua jonkun sivullisen maan rakoon. Vapaaehtoisia?
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Sinähän miellyttävällä ja kypsällä tavalla olet liikkeellä. Oikein mielenkiintoinen viesti. Kuitenkin pyytäisin kiinnittämään huomiota kypsyys-sanaan, joka sanavarastossasi on saanut väärän merkityksen. Olet kypsä mutta et kypsä.Ann kirjoitti:Kysy vaan, vittu, mikä ei vituta, vittu.
Stadinarska
kerjää ikävyyksiä!

-
- Kitisijä
Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.
-
- Kitisijä
Ann kirjoitti:Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.
Stadinarska sai mitä tilasi!
Mutta siis.
MITÄ osaa?
Norataan! Jassooo, oho
Vaihdossa. Olenko jo sinun tällä hetkellä sitten?
Vai pyydätkö minua vaihtoon?
Miten seinä voi antaa pääpuskuja. Seinä on betonoitu kiinni maahan. Seinä ei liiku. Se on kiinni.
Ann hyvä, taas on avatar vaihtunut! No miksei se olekin ihan hyvä!
Stadinarska
anoo armoa ja internet-toveruutta! Hellästi ja kainosti.

-
- Kitisijä
Kyl mä sua arska jollain kierolla tasolla salaa vähän arvostan. Kun en harrasta hyväntekeväisyyttä, niin pitäähän munkin se taivaspaikkani jollain lunastaa.Stadinarska kirjoitti:internet-toveruutta!