Mulla ei ole ollut kotona mikroa puoleen vuoteen ja pitikin hetki totutella siihen, että ruoka ei lämpene parissa minuutissa. Toisaalta mikron puute on aiheuttanut sen, että nykyään tulee tehtyä huomattasti parempaa ruokaa.Edith kirjoitti:Mun mikroaaltouuni on kuollut! Miten mä nyt saan lämmintä ruokaa? Kattelen vaan nyt tuota valmisruoka-annosta ja alan kai syödä sit vaan näkkileipää.
Vitutusketju
Vielä ei vituta, harmittaa..
Tilasin avokille yhden t-paidan joululahjaksi jota se on toivonut jo piiitkään. Tein sen tilauksen jo pari viikkoa sitten. Maksoin sen tilauksen... vieläkään ei ole kuulunut siitä paidasta mitään. Olen tänään pariin otteeseen yrittänyt soittaa ko firmaan, mutta kukaan ei vastaa. Onneksi summa ei ollut hurja, mutta harmittaa se, että jos se paita ei saavu aatoksi/ollenkaan.
Tilasin avokille yhden t-paidan joululahjaksi jota se on toivonut jo piiitkään. Tein sen tilauksen jo pari viikkoa sitten. Maksoin sen tilauksen... vieläkään ei ole kuulunut siitä paidasta mitään. Olen tänään pariin otteeseen yrittänyt soittaa ko firmaan, mutta kukaan ei vastaa. Onneksi summa ei ollut hurja, mutta harmittaa se, että jos se paita ei saavu aatoksi/ollenkaan.
Perkeleen Welho oli katkaissut meidän nettiyhteyden ja kaapelikanavat maksamattoman laskun vuoksi. Laskua ei ole koskaan saatu, eikä myöskään muistutuslaskua, joka on kuulemma lähetetty viikkoja sitten. Postikaan ei ole voinut niitä kadottaa, koska tulevat sähköpostiini. Vituttaa tällaiset jutut, koska maksan laskut aina ajallaan.
Taisin olla kyllä sille asiakaspalvelijalle vähän turhan tyly
Taisin olla kyllä sille asiakaspalvelijalle vähän turhan tyly

Typerä koulutuslaitos ei anna lopputodistusta, ennen kuin olen istunut päivän pelleilemässä heidän kanssaan ns. näytössä. Onhan se nyt helvettiä, että pitäisi ottaa töistä vapaata osallistuakseen "simuloituun asiakasneuvotteluun". Luulisi nyt se, että valmis työ riittää... mutta ei: siihen pitää kirjoittaa oheen projektisuunnitelmia ja herra ties mitä. Tosi relevanttia joo, kun ottaa huomioon että tein koko rompun itsekseni alusta loppuun käyttöliittymiä ja videokuvausta sekä editointia myöten... vitun byrokraatintolvanat...
Hei, pakit eivät tunnu miltään, kun niiden ottamista harjoittelee tarpeeksi.Bluntly kirjoitti: Ja mieli vielä heikompi, en taaskaan uskaltanut vongata.

Kikkelis kokkelis.
Meinasin lähteä tänään töihin polkupyörällä. En lähtenyt. Taloyhtiön lukollisessa pyöräsuojassa siitä oli varastettu lamppu ja dynamo (ja sellainen kuminen, pilalle venynyt tavarankiinnityslenkura.) Myös satula oli irrotettuna lattialla ja kiinnitysruuvit kateissa. Jos se nyt edes on omani.par-sky kirjoitti:joku paskiainen on varastanut mun pyörästä venttiilin
Liekö kyseessä ollut "juhlijoita", joiden päätä kuumottanut tuliliemi on katkaissut loputkin kytkennät. Miksi kukaan muuten irrottaisi osia varastettavaksi kuusi vuotta vanhasta halpapolkupyörästä, kun vieressä olisi uusia merkkipyöriä vietäväksi.
Kyllä taas vituttaa. Realistin toiveet oli vaihteeksi jotain ihan muuta kuin realistisia sitten kait. Eilen illasta oli jo vähän parempi mieli, mutta ei se mitään nyt on taas illan myötä olo muuttunut entistä paskemmaksi. Miksi se puhuminen on niin vaikeaa. Puhelimeen ei voi vastata ja viesteissä ei voi sanoa oikeasti yhtään mitään, jos nyt sattuu puhelin olemaan vahingossa päällä, että ne viestit menee perille. Äh, osaisi edes käydä nukkumaan. Ei tän enempää henk koht avautumista.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Viime kesänä näin aika sairaan hyvän näköisen naisen, jonka kanssa tulin muutaman minuutin ajan hyvin juttuun kunnes kavereiden vuoksi piti lähteä jonnekin. Tänään, puoli vuotta myöhemmin, alkoi vituttaa se, etten kysynyt hänen numeroaan tai jäänyt siihen pidemmäksi aikaa.
Mutta vitutus on hyvä. Päätin, etten enää koskaan toista tuota typeryyttä jos siihen tilaisuus tulee.
Mutta vitutus on hyvä. Päätin, etten enää koskaan toista tuota typeryyttä jos siihen tilaisuus tulee.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vituttaa. Vituttaa vituttaa vituttaa.
Olen ehtinyt asua paikkakunnalla neljä kuukautta ja jo nyt saan kuulla kiertävän niin pöyristyttävää juttua että oksat pois. Olen kuulemma uhannut tappaa erään henkilön, joka torjui minut kuukausia sitten.
Nyt hän tulee sitten sormi pystyssä valistamaan minua skitsofreenisyydestäni ja että pysyn kaukana hänen nykyisestä sydänkäpysestään
Huomio. En kärsi humalanaikaisista muistinmenetyksistä, se yksi varattu urpo joka mukaani tarttui on myöskin harmittavan tarkasti mielessäni.
Mitäpä tuollaiselle aiheelle voi tehdä, jos alan suureen ääneen toitottamaan että olen täysin mentaalisesti terve, ihmiset kuvittelevat minun kärsivän itsekieltäytymyksestä ja että olen kilahtanut kahta kauheammin.
Ja ei. En ole väittänyt tappavani ketään.
Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
Olen ehtinyt asua paikkakunnalla neljä kuukautta ja jo nyt saan kuulla kiertävän niin pöyristyttävää juttua että oksat pois. Olen kuulemma uhannut tappaa erään henkilön, joka torjui minut kuukausia sitten.
Nyt hän tulee sitten sormi pystyssä valistamaan minua skitsofreenisyydestäni ja että pysyn kaukana hänen nykyisestä sydänkäpysestään

Huomio. En kärsi humalanaikaisista muistinmenetyksistä, se yksi varattu urpo joka mukaani tarttui on myöskin harmittavan tarkasti mielessäni.
Mitäpä tuollaiselle aiheelle voi tehdä, jos alan suureen ääneen toitottamaan että olen täysin mentaalisesti terve, ihmiset kuvittelevat minun kärsivän itsekieltäytymyksestä ja että olen kilahtanut kahta kauheammin.
Ja ei. En ole väittänyt tappavani ketään.
Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ei ei. pitää tehdä teinixit " no daah, siis en kai mä ny ollu tosissani, vähäks sä oot urpo, siis camoon. Hei vitsi, arvatkaa mitä toi luuli..."Razormaid kirjoitti: Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Et. Olet oikeassa. Tähän pettymyksen ilmeeseen voi vielä lisätä sopivan teon, kuten esim. ottaa fiikusta kiinni latvasta ja pyöräyttää koko kasvia kukkaruukkuineen kuin harjoittelisi moukarinheittokisaan ja paiskata koko setti vasten seinää. Ikäväähän tässä on se, että multa menee myös töpseleihin. Ainakin sellaisiin, joissa ei ole muovisia suojaläppiä pistokkeiden rei'issä.Razormaid kirjoitti:Ja mielestäni se on edelleen tähän maailmanaikaan sallittua näyttää pettyneeltä jos torjutaan, vai olenko väärässä?
Tosin en tiedä, mikä tämän funktio oli. Tulkintaerimielisyys siitä, mitä oli tekeillä ei ainakaan ollut kyseessä. Ehkä tekoa voidaan perustella 22 -vuoden iällä.