Keikaus kirjoitti:Ajattele sitä niin, että itseä on kiva puolustaa. Silleen, että etpäs päässyt niskan päälle, vaikka yritit. Takaisin vittuilu on ihan hyvä taito. Tosin itse harrastan enemmänkin sellaista jääkaappi-pakastin -kohtelua, jos joku on vittumainen. En kiinnitä ihmiseen mitään huomiota, ellei ole pakko.
Sitä jääkaappityyliä just alkujaan mietin ja nimenomaan siksi, kun ei maksa vaivaa alkaa tollaisten kanssa millekään hippasille. Ihminen on osoittanut itsensä, millainen on, ja se siitä.
Voihan näitä eri tyylejä aina testailla.
(ja sittemmin kävi ilmi, että ko.örmyinen tyyppi oli saanut lääkäriltä kehoituksen laihtua n.10 kiloa eli ehkä sittten jollain käänteisellä tavalla projisoi muhun omaa huonoa fiilinkiään painoasiasta. Ei tietty oikeuta mitään, eikä joka juttuun tarvita ymmärrystä viimeisen päälle, mutta noin niinkuin kiintoisana kuriositeettina..)
Jatkoa, loppupäätelmiä.
Nyt kun olen levännyt (eilen olin nukkunut 3 h:n unet katsottuani Mozart-leffan; oli muuten aivan mainio) käsitän hauskuuden tossa eilisessä ja harmittelen vaan sitä, etten älynnyt olla silloin (sille körmylle) kuin se hullu koomikko joka aina tahattomasti olen muutenkin. Jatkossa koomikkona.
A man's gotta do what a man's gotta do.